die zeeuwen zijn er gewoon te nuchter voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb vorige week geluisterd en de humor ontging mij grotendeels![]()
kanequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat een uiting van wat Venema van dit gedrocht vindt?
Venema en Ekdom niet iigquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
welke eikel heeft dat trouwens bedacht om dit megahit te maken.
Jaaaa....quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was dat een uiting van wat Venema van dit gedrocht vindt?
'Can You Handle Me Baby' en 'So Glad You Made It' kan ik nog wel waarderen, maar het ontegenzeggelijk bewijs dat hun nummers steeds zeurderig worden is al geleverd.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders ook niet i guess.
Misschien 'Het Olijke Trio' van 3FM?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stenders ook niet i guess.
Roosmarijn, Timur en Giel ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien 'Het Olijke Trio' van 3FM?
Maar wel welk weer het wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu weten we nog steeds niet waar de files staan![]()
Wordt lekker weer morgen hoor!
En die C&S-losertjes ook natuurlijk. Het rijtje plaatjesdraaiers van 3FM dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn, Timur en Giel ?
Mooi zo morgen de deur schilderen en de trap.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Roosmarijn en Timur kan ik verdragen noch aanbidden, die vallen af.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn, Timur en Giel ?
Ik zag eentje op de A1, in ieder geval tussen Diemen en Muiderberg. Vanuit de trein zag ik al een hulpvoertuig onderweg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:32 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik wist niet dat ik kon voorspellen welke nummers er allemaal gedraaid worden...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Serious Request-herinneringen borrelen op![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik kon voorspellen welke nummers er allemaal gedraaid worden...
Leegmaken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideetjes voor mijn FOBO?
Haha? of ehh..quote:
Ik ben wel blij met Kane hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Five_wave het volgende:
OMG wat een gezanik hier over de MH.
Pech dat je hem niet bevalt en dat mag je best zeggen.
Maarja hier zijn weinig fans van Giel, C&S, Timur etc. Dan zullen die hem wel gekozen hebben volgens jullie...
Wat een hoopje...
Ben je de enige dan, Kane wordt hier unaniem onder het gras geschoven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Megahit gemist, kud...
Volgende week is Lily Allen Megahit.
Coolquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je de enige dan, Kane wordt hier unaniem onder het gras geschoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |