Ik wist niet dat ik kon voorspellen welke nummers er allemaal gedraaid worden...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Serious Request-herinneringen borrelen op![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik kon voorspellen welke nummers er allemaal gedraaid worden...
Leegmaken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideetjes voor mijn FOBO?
Haha? of ehh..quote:
Ik ben wel blij met Kane hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Five_wave het volgende:
OMG wat een gezanik hier over de MH.
Pech dat je hem niet bevalt en dat mag je best zeggen.
Maarja hier zijn weinig fans van Giel, C&S, Timur etc. Dan zullen die hem wel gekozen hebben volgens jullie...
Wat een hoopje...
Ben je de enige dan, Kane wordt hier unaniem onder het gras geschoven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Megahit gemist, kud...
Volgende week is Lily Allen Megahit.
Coolquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je de enige dan, Kane wordt hier unaniem onder het gras geschoven.
Timurquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:36 schreef Five_wave het volgende:
OMG wat een gezanik hier over de MH.
Pech dat je hem niet bevalt en dat mag je best zeggen.
Maarja hier zijn weinig fans van Giel, C&S, Timur etc. Dan zullen die hem wel gekozen hebben volgens jullie...
Wat een hoopje...
Wist je dan ook dat Eric Corton de Super de Boer-reclames inspreekt? En Domien de 'One Night Stand op Nederland 3'-promo's?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:45 schreef Derek010 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Michiel Veenstra zijn stem ontleend aan tv-spotjes van GroenLinks in de "zendtijd voor politieke partijen"? Zou dat ook z'n politieke voorkeur zijn?
Dat Ekdom z'n stem ontleend aan van alles van de AVRO en af en toe een reclame wist iedereen natuurlijk allang
Gerard en Michiel en dan Rob Stenders, Paul of Corton zou ik wel leuk vindenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:46 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ik hoop op Michiel, Gerard en Timur
Domien doet ook voiceover's in reclamesquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:45 schreef Derek010 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Michiel Veenstra zijn stem ontleend aan tv-spotjes van GroenLinks in de "zendtijd voor politieke partijen"? Zou dat ook z'n politieke voorkeur zijn?
Dat Ekdom z'n stem ontleend aan van alles van de AVRO en af en toe een reclame wist iedereen natuurlijk allang
quote:
ex-3FM Edwin Diergaarde doet ook Ik Vertrekquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Domien doet ook voiceover's in reclames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |