Gek genoeg zou domientje ook nog een serieuze optie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef themauster het volgende:
Ik gok trouwens dat het Giel,Michiel en Gerard worden in het Glazen Huis, niet dat ik dat wil dat Giel er in komt
Hij is voice bij de TROSquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef Derek010 het volgende:
[..]
ex-3FM Edwin Diergaarde doet ook Ik Vertrek
Kan ook maar dan wordt het geen Michiel vrees ik want volgens mij zijn alle 3 de djs van een verschillende omroep of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gek genoeg zou domientje ook nog een serieuze optie kunnen zijn.
Ik gok verder ook dat Giel Beelen George Baker zal draaien.quote:
Nul vijfendertig, zes zevie zevie, twee, nul, zevie zesquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.stuureenfax.nl/step1.php
Wat is dat nummer?
De laatste jaren meestal wel ja, zal wel omroeppolitieke redenen hebben denk ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Kan ook maar dan wordt het geen Michiel vrees ik want volgens mij zijn alle 3 de djs van een verschillende omroep of heb ik het mis?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok verder ook dat Giel Beelen George Baker zal draaien.
Mocht dit gebeuren, eet ik een paar sokken op.
Over die Baustelle Grote Markt gesproken: ik vind het wel reuze meevallen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Merk bij collega's dat ze ook zin hebben in SR en ook zeker gaan kijken bij het GH. Volgens mij gaat het dit jaar wel weer leuk worden>
Peper , Zout nodig ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gok verder ook dat Giel Beelen George Baker zal draaien.
Mocht dit gebeuren, eet ik een paar sokken op.
Timur en populairquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Derek010 het volgende:
Is Timur geen serieuze optie? Hij is toch vrij populair denk ik, en heeft er nog nooit ingezeten.
Is er überhaupt bekend hoe het gekozen gaat worden? Gewoon weer door 3FM zelf (zendercoördinator), niet meer stemmen?
hehequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over die Baustelle Grote Markt gesproken: ik vind het wel reuze meevallen.
Volgens mij gebeurde dit vorig jaar ook in Breda.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Voor wie het gemist heeftWaterbedrijf in actie voor Serious Request Had de link al eerder hier gepost..
Bij mijn bedrijf zijn ze ook bezig met het organiseren van een actie dus ben zeer benieuwd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Voor wie het gemist heeftWaterbedrijf in actie voor Serious Request Had de link al eerder hier gepost..
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Derek010 het volgende:
Is Timur geen serieuze optie? Hij is toch vrij populair denk ik, en heeft er nog nooit ingezeten.
Iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Corkscrew het volgende:
Wat is dit voor haatcampagne tegen (de) Dire Straits?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |