Hij komt uit Groningen en als het inderdaad zo is dat de luisteraars mogen stemmen dan maakt hij een goede kans. Ik zie de krantenkoppen al voor me. ' Mogelijk Groninger in het Glazenhuis '. Dan kan het gek lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:54 schreef Derek010 het volgende:
Is Timur geen serieuze optie? Hij is toch vrij populair denk ik, en heeft er nog nooit ingezeten.
Is er überhaupt bekend hoe het gekozen gaat worden? Gewoon weer door 3FM zelf (zendercoördinator), niet meer stemmen?
Bij ons zijn ze ook bezig , alleen doen ze dat voor eigen portomonee, trappen er tussen de 200-300 mensen uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij mijn bedrijf zijn ze ook bezig met het organiseren van een actie dus ben zeer benieuwd!
uuhhm, geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurde dit vorig jaar ook in Breda.
Klasse! Geloof dat de organisatie waar ik werkzaam voor ben nog niets heeft georganiseerd..quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Bij mijn bedrijf zijn ze ook bezig met het organiseren van een actie dus ben zeer benieuwd!
Rooie Rinus & Pé Daalemmer moeten komenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef themauster het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wie de djs dit jaar gaan opsluiten en welke bekende Grunnegers er langskomen
Dat wordt een feestje als die komen, Dat zijn de helden van Grunnquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rooie Rinus & Pé Daalemmer moeten komen
Brabant Water.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, geen idee eigenlijkZou kunnen hoor.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rooie Rinus & Pé Daalemmer moeten komen
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga nu al Paloma Blannca aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |