Maar dat was niet vanmorgen. Dat was gister aan het eind van de middag, en toen heb ik niks van ze gehoord.quote:
Ja hahaha kom jij zeker bij mij opeten.quote:
Water kan zich ophopen tussen de woninglagen in en heeel langzaam doordruppelen dus dat zou op zich wel kunnen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat was niet vanmorgen. Dat was gister aan het eind van de middag, en toen heb ik niks van ze gehoord.
Dat bedoelde ik ook met stiekem overleggen, ik heb het even aan Re gevraagd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou mss ook even kijken wat MB er zelf van vindt![]()
DML als jij t voor dr uit gaat zoeken nog beter, dan ga ik er niemand voor storen
Dat weet ze nu toch al? Dat staat ook gewoon hier toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoezo MB mag best weten dat we willen dat ze meedoet. En ze mag ook rustig weten dat ik dat niet kan ik schaam me nergens voor en kan rustig een keertje iets leuks doen.
We zullen zien, als ze me maar niet de hele vloer openbreken, zo daags voor het weekend.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Water kan zich ophopen tussen de woninglagen in en heeel langzaam doordruppelen dus dat zou op zich wel kunnen.
Ik heb ook eens een waterballet hier gehad van de buren. Had het buurmeisje het afvoerputje verstopt. Kwam bij mij onder de dorpel van de slaapkamerdeur omhoog. Heel typisch beneden niks te zien. En toch een complete waterballetshow bij de buren!!!! Echt niet te geloven.
Witte chocola vind ik dus echt niet lekker hè. Het liefst zo donker en puur mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
hoewel het je vrijstaat natuurlijk om geen witte chocolade te lusten, maar als ik aan de macht kom word het toch echt een dagelijkse verplichting
Het punt is dat zowel jouw collega's als ik eigenlijk een kopie van het contract nodig hebben hiervoor even.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou mss ook even kijken wat MB er zelf van vindt![]()
DML als jij t voor dr uit gaat zoeken nog beter, dan ga ik er niemand voor storen
dan zou ik maar onderduiken voor dat ik een staatsgreep onderneemquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Witte chocola vind ik dus echt niet lekker hè. Het liefst zo donker en puur mogelijk.
Mwah, ik heb op het moment wel andere dingen aan het hoofd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zou ik maar onderduiken voor dat ik een staatsgreep onderneem
JAquote:
Dat had ik ook altijdquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Witte chocola vind ik dus echt niet lekker hè. Het liefst zo donker en puur mogelijk.
Ah, jochie toch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijdtot ik ooit een keer geopereerd ben en onder narcose ging en sindsdien hou ik heel erg van wit en melk en vind ik puur niet meer lekker
Wil je Emmah lenen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik heb op het moment wel andere dingen aan het hoofd.
knuffeltjekusjekroelaaioverjebolletje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijdtot ik ooit een keer geopereerd ben en onder narcose ging en sindsdien hou ik heel erg van wit en melk en vind ik puur niet meer lekker
dan hebben ze stiekem wat met je hersens gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij geeft z'n opblaaspop namenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij even gemist wie Emmah is.
ik ben nieuw en zelfs ik weet van emmahquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Klik op het dagboek van een konijn in Mr.S zijn sub (zo heet dat toch?)quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Sig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Klik op het dagboek van een konijn in Mr.S zijn sub (zo heet dat toch?)
Signaturequote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Klik op het dagboek van een konijn in Mr.S zijn sub (zo heet dat toch?)
Nee lees het dagboek maar. Emmah is cool maar is geen nijn.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
Bert en Ernie in de Google!
Ik vond Ieniemienie van twee dagen geleden het leukst
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij geeft z'n opblaaspop namen![]()
Not cool homie, not cool
word
Ieniemienie niet gezien maar erg leuk. Geen idee waarom Google dat doet trouwens.quote:
linkje??? purrrleeasequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]emmah had wel mooi een eigen fantopic ja
Het is geen kloon, het is een copycatquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
Het knien heeft een chick en die heet Emma.![]()
Overigens is je nieuwe kloon dan wel erg doorzichtig Subtle
huh kloon waarquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
Het knien heeft een chick en die heet Emma.![]()
Overigens is je nieuwe kloon dan wel erg doorzichtig Subtle
Staat in het dagboek-topic, gepost door Murp meen ikquote:
En gister koekiemonster.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
Bert en Ernie in de Google!
Ik vond Ieniemienie van twee dagen geleden het leukst
sesamstraat jubileumquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:01 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ieniemienie niet gezien maar erg leuk. Geen idee waarom Google dat doet trouwens.
Wij kijken geen sesamstraatquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:05 schreef MrSubtle het volgende:
Vanavond schijnt ook een heel speciale aflevering te zijn van sesamstraat
Volgens mij kan ik me nog een 25 jarig jubileum herinneren. Uitzendig van 1,5 uur ofzo toendertijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Snappie nu Emmah?
Sesamstraat bestaat 40 jaar geloof ik he?
Jaaa, nu snap ik hem.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Snappie nu Emmah?
Sesamstraat bestaat 40 jaar geloof ik he?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wij kijken geen sesamstraat
Ze hebben het precies zo gepland dat we dan net aan tafel zitten.
Neppertquote:
Nou er waren in dat topic anders mensen die later pas door hadden waarom de emmer Emmah heette en wat daar de grap van wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jaaa, nu snap ik hem.![]()
Wat dacht je? Ik zal de voor open doel ingekopte bal er even uithalen en hem nog een keer inkoppen?
Ja he da's pas echt humor.......quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou er waren in dat topic anders mensen die later pas door hadden waarom de emmer Emmah heette en wat daar de grap van was![]()
He waar heb jij het nou over.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met al die vrouwentopics in ene over kleine snikkels enzo![]()
Staat er een artikeltje in de VIVA erover ofzo?
Ooooooh nou dan kijken ze toch wel?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja he da's pas echt humor.......
Neuh ik kan niet opnemen dus we hebben de jongens geleerd dat als ze 's morgens bij ons komen ze zelf de tv aan mogen zetten op 3 en dat doen ze braaf om vervolgens de herhaling te gaan kijken.... Wij kunnen dan mooi ff slapen of douchen.
Dames: Wat zou je doen? Kleine penis ja/nee?quote:
Welk topic waar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
Ik lees de VIVA niet (meer), dus ik zou het niet weten
Maar dat wicht dat dat ene topic heeft geopend (ik weet welke je bedoelt) spoort echt niet hoor
Jaaa die is nog maagd, dat moet wel. Die schaalverdeling van d'r ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
Ik lees de VIVA niet (meer), dus ik zou het niet weten
Maar dat wicht dat dat ene topic heeft geopend (ik weet welke je bedoelt) spoort echt niet hoor
Dan zou ik zo in pr0nz passen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa die is nog maagd, dat moet wel. Die schaalverdeling van d'r ook![]()
Ja kan ze er wat mee zonder het contract in te zien? Want dat lijkt me op zich wel van essentieel belang. Ik weet niet wat daar in staat over MB's haar contracturen. En dan is het lastig te zien wie er gelijk heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou het dan elke dag opnemen en na het eten met ze kijken![]()
Witte chocolade met gepofte rijst![]()
Ik was ff MB dr gedoe aan iemand voorleggen hier, ze gaat es spitten.
QFT, 't is net alcoholvrij bier: het lekkerste is er uit.quote:
Nee ik heb MB ook al om info gevraagd, maar ze gaat ieg alvast wat jurispondentie opzoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja kan ze er wat mee zonder het contract in te zien? Want dat lijkt me op zich wel van essentieel belang. Ik weet niet wat daar in staat over MB's haar contracturen.
Ah ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb MB ook al om info gevraagd, maar ze gaat ieg alvast wat jurispondentie opzoeken.
Uiteraard is het zijn kloontje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Die Mr. Snuggles met zijn kattendagboek, van wie zou dat een kloon zijn?
Ik zou bijna MrSubtle zelf weer gaan verdenken.
Het was een mixje met correspondentiequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Jurisprudentie
![]()
Godskolere, te veel dingen tegelijk doen gaat dus ergens mis, gelukkig is dat hier
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:Jurisprudentie
![]()
Godskolere, te veel dingen tegelijk doen gaat dus ergens mis, gelukkig is dat hier
Ik zat ook al scheel te kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:Jurisprudentie
![]()
Pfoei zeg dat wel ja. taalfouten in correspondentie voor het werk is een no-no oh-oh.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was met iemand aan het mailen aangaande haar correspondentie met kantoor, god zij dank klopte die wel, die was al verzonden
Nou serieus niet hoor... ik heb geen kat (ben ook geen kattenmens) en moet eerlijk zijn dat ik het in eerste instantie eigenlijk echt wat flauw vond (iets te veel parallelen), maar ik heb besloten dat het vast toeval isquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Die Mr. Snuggles met zijn kattendagboek, van wie zou dat een kloon zijn?
Ik zou bijna MrSubtle zelf weer gaan verdenken.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Pfoei zeg dat wel ja. taalfouten in correspondentie voor het werk is een no-no oh-oh.
Ken het programma wel, niet gevolgd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
Was er hier nog iemand die destijds Over Mijn Lijk volgde?
Ook Emmy heeft toch verloren![]()
BNN: Over mijn lijk #5
Nu schreef ik per ongeluk Emma ipv Emmy![]()
Ah ok, ik snap.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat verraste komt omdat zij het, against all odds, toch nog zo lang vol hield.
De meesten 'gingen' al tijdens de show of vlak er na.
En eigenlijk wel nog heel goed ging. Nou ja, dat kan ik pas uitleggen als je het gezien hebt
Die serie over haar was toen ze 33 was en we zijn nu drie jaar verder.
Er waren meer mensen (zie ook het topic) die tegen beter weten in wellicht dachten dat zij misschien een wonder zou gaan meemaken. Ze was stralend!
En wie ist?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Greys ik hoorde vanochtend op 3FM dat ze achter de Mystery Popstar zijn
Er zijn meerdere mystery popstars, dus welke bedoel je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Greys ik hoorde vanochtend op 3FM dat ze achter de Mystery Popstar zijn
WELKEEEEEEEEE ?????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |