abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74437964
Hier verder
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74437994
In afwachting
pi_74438014
de op uit deel 1:
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef aychelle het volgende:
Er is niks mis met klein geschapen mannen. Al ongeveer sinds de oertijd vinden veel mannen het belangrijk om een enorm cup hugable klokkenspel te hebben. Ook menig vrouw vinden een groot klokkenspel belangrijk. Maar waarom? waarom is een groot klokkenspel in en niet een kleine?
Daarom wil ik even de nadelen opnoemen van een groot klokkenspel:

* bij het vrijen zal het de baarmoeder verscheuren
* het zal de gehele vagina verscheuren
* je kunt het niet verstoppen
* sommigen vrouwen zullen je alleen gebruiken
* onopgemerkt een stijve hebben zal niet lukken

voordelen klein klokkenspel:

* maagden zullen je dankbaar zijn
* de vagina zal niet verscheuren
* het is makkelijk te verstoppen en draagbaar
* vrouwen zullen meer van je houden
* de vrouw kan bovenop tijdens de ruige sex, want de baarmoeder zal nooit verscheuren
* onopgemerkt een stijve hebben
* je hebt een liever innerlijk

De vrouwen die alleen mannen met grote piemels willen zijn de sletten onder ons die al menig piemel hebben gehad. Het zijn er geen 3 maar liefst 7 keer zoveel. Ze zijn uitgerekt van onder, en om iets te voelen hebben ze iets groots nodig. De mannen met een grote piemel en een vriendin als maagd/weinig ervaring, zal extra de tijd moeten nemen zodat ze wat uitrekt. Ook zal de man met de grote piemel meer schaamhaar moeten scheren, groter ondergoed moeten kopen en meer gewicht moeten dragen.
Ik wil niet als vrouw dat de man met de kleine piemel onzeker is. Als ik moet kiezen tussen en hele grote of een wat kleinere/middelmatige ga ik voor de laatste. Mijn baarmoeder en vagina hoeft niet verscheurd, ik wil plezier tijdens het vrijen in plaats van pijn. Wees blij met de kleine en schaam je er niet voor. En vrouwen die je daarom zullen afwijzen zijn gewoon ontzetten uitgerekt en ruim. Een vrouw die wat strakker is zal niet zeuren en heeft minder pijn bij de ontmaagding. Nou dit was mijn verhaal, ik hoop dat de minder bedeelde mannen hier wat aan hebben!
nog wat quotes van TS:
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

nee maar m'n zus wel, ze heeft echt weken gebloed en is toen uitendelijk naar de huisarts gegaan. Toen kreeg ze van haar vriend te horen van: eigen schuld dikke bult, had je maar meer vriendjes moeten hebben dan was je wat ruimer
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef aychelle het volgende:

[..]

wel met een grote piemel! vooral bij de strakkere vrouw. Zo'n groot klokkenspel scheurt zeker de vagina uit, en gaat tegen de baarmoeder aan. Als je kinderloos en pijnlijk door het leven wilt moet je vooral een groot klokkenspel in je nemen.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef aychelle het volgende:

[..]

nee er gaan geen ballen naarbinnen , en ja ik vind piemels vies. groot klein, maakt niks uit allemaal vies, Ik houd van kleiner omdat je geen pijn hebt, dat er uberhaubt mense zijn die zich laten nemen voor de extra pijn en tranen + verdriet. Terwijl de man met het grote klokkenspal alleen om z'n eigen aanangsel geeft,
etcetera

linkje:

Niks mis met klein geschapen mannen
  donderdag 5 november 2009 @ 22:45:51 #4
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_74438022
Wat is kleingeschapen?
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_74438023
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
In afwachting
De spanning stijgt
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74438073
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat is kleingeschapen?
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef aychelle het volgende:

[..]

uh, nou klein is ongeveer van 1 tot 7 cm, middelgroot van 7 tot 12, en vanaf 12 is groot? ... zo iets
pi_74438080
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat is kleingeschapen?
1 tot 6 cm volgens diegene die het vorig topic heeft geopend en deze discussie is begonnen
14 SHADES OF GREY
  donderdag 5 november 2009 @ 22:47:32 #8
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_74438083
bij de laatste opmerking uit het vorige deel.

ik vergerlijk niet appels met peren, maar er zijn nou eenmaal héél veel jongeren en volwassen die geslachtziektes hebben. En dat loopt van schaamluis tot aids. En nee, niet ieder iemand zegt eerlijk van: hé wij gaan vanavond batsen, maar ik heb wel een geslachtsziekte hoor!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 5 november 2009 @ 22:48:18 #9
206337 aychelle
pi_74438111
oke mijn berekeningen waren blijkbaar fout, maar wat vinden jullie zelf dan?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_74438145
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef aychelle het volgende:

[..]

uh, nou klein is ongeveer van 1 tot 7 cm, middelgroot van 7 tot 12, en vanaf 12 is groot? ... zo iets
pi_74438181
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef aychelle het volgende:
Dat jij je aanstelt. Een vrouw scheurt echt niet uit van een penis van 20cm ofzo. En dat als je gewoon normaal doet je heus niet zo maar een SOA krijgt.
14 SHADES OF GREY
pi_74438190
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:47 schreef aychelle het volgende:
bij de laatste opmerking uit het vorige deel.

ik vergerlijk niet appels met peren, maar er zijn nou eenmaal héél veel jongeren en volwassen die geslachtziektes hebben. En dat loopt van schaamluis tot aids. En nee, niet ieder iemand zegt eerlijk van: hé wij gaan vanavond batsen, maar ik heb wel een geslachtsziekte hoor!

nee maar jij zegt dat er meer mensen zijn met een geslachtsziekte dan met een topbaan... dat is toch niet zo heel gek of wel?

hoeveel mensen zijn er die onder de balkenendenorm vallen?
pi_74438195
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef aychelle het volgende:
Ik ben geen expert maar ik zou zeggen

1>13 = klein
13>18 middenmaat
18> +++ grooot

maarja ik ben een man, en heb maar ervaring met 1 maat piemel, die van mijzelf
pi_74438256
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:50 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

1>13 = klein
13>18 middenmaat
18> +++ grooot

denk dat Mr. Cocktail hier wel ongeveer gelijk heeft
pi_74438280
quote:

[..]

1>13 = klein
13>18 middenmaat
18> +++ grooot

Dat klopt wel denk ik
14 SHADES OF GREY
pi_74438343
Nu nog vrouwen die dat herkennen
  donderdag 5 november 2009 @ 22:54:49 #17
206337 aychelle
pi_74438376
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat jij je aanstelt. Een vrouw scheurt echt niet uit van een penis van 20cm ofzo. En dat als je gewoon normaal doet je heus niet zo maar een SOA krijgt.
al doe je normaal en netjes, dat neemt niet weg dat je vriendje liegt en een soa heeft. En 20 centimeter is echt groot! net zo groot als de lineaal die architecten gebruiken. En met zo'n lange komt ie ook nog tegen de baarmoeder aan. Niet fijn allemaal
  donderdag 5 november 2009 @ 22:55:24 #18
206337 aychelle
pi_74438401
quote:

[..]

1>13 = klein
13>18 middenmaat
18> +++ grooot

oke, ... ik snap het maar 18 + vind ik wel héél groot
pi_74438432
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:54 schreef aychelle het volgende:

[..]

al doe je normaal en netjes, dat neemt niet weg dat je vriendje liegt en een soa heeft. En 20 centimeter is echt groot! net zo groot als de lineaal die architecten gebruiken. En met zo'n lange komt ie ook nog tegen de baarmoeder aan. Niet fijn allemaal
Als je het goed doet komt ie niet tegen je baarmoeder aan. En als ie dat wel per ongeluk af en toe doet, dan gaan we gewoon herpositioneren dat het niet meer gebeurd. Je hebt nog een hoop te leren meisje
pi_74438486
quote:

[..]

Dat 20 cm groot is klopt, maar je scheurt er echt niet van uit. Dat die dan tegen je baarmoeder aanstoot klopt maar je kan ook een ander standje kiezen wat minder pijn doet.

Jij gaat gelijk van het slechtste geval uit.
14 SHADES OF GREY
pi_74438528
quote:

[..]

jezus.
Elke man liegt en wil je pijn doen.
Sorry hoor maar dat jouw zus dom genoeg is om in de praatjes van zo'n lul te trappen wil niet zeggen dat elke man zo is?

Waarom kies je er niet gewoon voor om lesbisch te worden? Is het probleem meteen opgelost, adopteer je maar een paar kinderen, en hoef je iig nooit te huilen en pijn te lijden tijdens de sex!
  † In Memoriam † donderdag 5 november 2009 @ 23:03:14 #22
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_74438716
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:58 schreef Tiezzz het volgende:

[..]

jezus.
Elke man liegt en wil je pijn doen.
Sorry hoor maar dat jouw zus dom genoeg is om in de praatjes van zo'n lul te trappen wil niet zeggen dat elke man zo is?

Waarom kies je er niet gewoon voor om lesbisch te worden? Is het probleem meteen opgelost, adopteer je maar een paar kinderen, en hoef je iig nooit te huilen en pijn te lijden tijdens de sex!
Gemiddeld maatje strap-on is ook wel meer dan 5 cm hoor!
  donderdag 5 november 2009 @ 23:03:37 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74438733
Wat een onzin in de op zeg.
pffff
pi_74438973
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:03 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een onzin in de op zeg.
pffff
Mijn OP?
14 SHADES OF GREY
  donderdag 5 november 2009 @ 23:10:47 #25
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74439017
Wat een apart topic
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')