abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 19:50:03 #1
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_74430890
Er is niks mis met klein geschapen mannen. Al ongeveer sinds de oertijd vinden veel mannen het belangrijk om een enorm cup hugable klokkenspel te hebben. Ook menig vrouw vinden een groot klokkenspel belangrijk. Maar waarom? waarom is een groot klokkenspel in en niet een kleine?
Daarom wil ik even de nadelen opnoemen van een groot klokkenspel:

* bij het vrijen zal het de baarmoeder verscheuren
* het zal de gehele vagina verscheuren
* je kunt het niet verstoppen
* sommigen vrouwen zullen je alleen gebruiken
* onopgemerkt een stijve hebben zal niet lukken

voordelen klein klokkenspel:

* maagden zullen je dankbaar zijn
* de vagina zal niet verscheuren
* het is makkelijk te verstoppen en draagbaar
* vrouwen zullen meer van je houden
* de vrouw kan bovenop tijdens de ruige sex, want de baarmoeder zal nooit verscheuren
* onopgemerkt een stijve hebben
* je hebt een liever innerlijk

De vrouwen die alleen mannen met grote piemels willen zijn de sletten onder ons die al menig piemel hebben gehad. Het zijn er geen 3 maar liefst 7 keer zoveel. Ze zijn uitgerekt van onder, en om iets te voelen hebben ze iets groots nodig. De mannen met een grote piemel en een vriendin als maagd/weinig ervaring, zal extra de tijd moeten nemen zodat ze wat uitrekt. Ook zal de man met de grote piemel meer schaamhaar moeten scheren, groter ondergoed moeten kopen en meer gewicht moeten dragen.
Ik wil niet als vrouw dat de man met de kleine piemel onzeker is. Als ik moet kiezen tussen en hele grote of een wat kleinere/middelmatige ga ik voor de laatste. Mijn baarmoeder en vagina hoeft niet verscheurd, ik wil plezier tijdens het vrijen in plaats van pijn. Wees blij met de kleine en schaam je er niet voor. En vrouwen die je daarom zullen afwijzen zijn gewoon ontzetten uitgerekt en ruim. Een vrouw die wat strakker is zal niet zeuren en heeft minder pijn bij de ontmaagding. Nou dit was mijn verhaal, ik hoop dat de minder bedeelde mannen hier wat aan hebben!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 5 november 2009 @ 19:52:45 #2
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_74430982
Je vriend voelde zich vervelend?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_74431005
Verkapt "mijn vriendje heeft een klein piempie en schaamt zich ervoor maar ik probeer hem moed in te praten" topic
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  donderdag 5 november 2009 @ 19:53:29 #4
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_74431009
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef aychelle het volgende:
ik hoop dat de minder bedeelde mannen hier wat aan hebben!
Nee. Sorry.

Met dat stapeltje onbeargumenteerde aannames kan ik weinig. Maar ik klaag niet over mijn kleine penis hoor.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  donderdag 5 november 2009 @ 19:55:05 #5
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_74431063
* vrouwen zullen meer van je houden

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_74431064
Lol, helemaal verscheuren? dan moet het wel heel creepy huge zijn..

en verder idd wat hierboven werd gezegd
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_74431090
Ik denk dat menig jongetje van 13 hier een enorme confidentboost van heeft gekregen!
pi_74431143
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef aychelle het volgende:

voordelen klein klokkenspel:

* je hebt een liever innerlijk

Heb je wel eens een grote piemel, die je verscheurde ervaren?
  donderdag 5 november 2009 @ 19:58:45 #9
206337 aychelle
pi_74431215
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef Sakura het volgende:
Verkapt "mijn vriendje heeft een klein piempie en schaamt zich ervoor maar ik probeer hem moed in te praten" topic
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef L-IS het volgende:
Je vriend voelde zich vervelend?
Ja, ik ben op et moment aan het daten. en hij is niet goed bedeeld maar dat heeft gewoon al z'n voordelen. Hij heeft gewoon een kleiner klokkenspel en daar ben ik meer dan tevree mee.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 5 november 2009 @ 20:00:16 #10
206337 aychelle
pi_74431266
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef twiFight het volgende:

[..]

Nee. Sorry.

Met dat stapeltje onbeargumenteerde aannames kan ik weinig. Maar ik klaag niet over mijn kleine penis hoor.
mooi zo! want ik las ergens een topic door iemand aangemaakt dat hij een grotere penis wou. Daar snapte ik niks van. Je wilt dus iets alleen omdat anderen het willen. net als vrouwen met een cup AA gewoon tevreden moeten zijn.
pi_74431307
Maar waarom noem je het beestje niet gewoon bij de naam?
  donderdag 5 november 2009 @ 20:01:26 #12
206337 aychelle
pi_74431309
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Heb je wel eens een grote piemel, die je verscheurde ervaren?
nee maar m'n zus wel, ze heeft echt weken gebloed en is toen uitendelijk naar de huisarts gegaan. Toen kreeg ze van haar vriend te horen van: eigen schuld dikke bult, had je maar meer vriendjes moeten hebben dan was je wat ruimer
  donderdag 5 november 2009 @ 20:01:54 #13
206337 aychelle
pi_74431323
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef Kimochi het volgende:
Maar waarom noem je het beestje niet gewoon bij de naam?

hoe bedoel je? ik zeg toch gewoon penis en piemel.
  donderdag 5 november 2009 @ 20:02:49 #14
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_74431350
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

nee maar m'n zus wel, ze heeft echt weken gebloed en is toen uitendelijk naar de huisarts gegaan. Toen kreeg ze van haar vriend te horen van: eigen schuld dikke bult, had je maar meer vriendjes moeten hebben dan was je wat ruimer
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  donderdag 5 november 2009 @ 20:04:00 #15
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_74431385
Kickje naar ONZ?
pi_74431431
en mijn vriendinnen maar altijd grapjes maken over mannen met kleine piemels... ik zal ze morgen maar eens gaan vertellen wat voor uitgerekte sletten ze zijn!
  donderdag 5 november 2009 @ 20:05:30 #17
206337 aychelle
pi_74431436
onzin? nee a.u.b zeg, daar krijg ik echt geen normale reacties. Trouwens ik ben echt serious met dit topic. Dit topic hoort gewoon hier punt.
  donderdag 5 november 2009 @ 20:06:37 #18
206337 aychelle
pi_74431480
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:05 schreef Tiezzz het volgende:
en mijn vriendinnen maar altijd grapjes maken over mannen met kleine piemels... ik zal ze morgen maar eens gaan vertellen wat voor uitgerekte sletten ze zijn!
doen! ik had ook altijd een vriendin die hele verhalen had over vriendjes met kleine piemels, maar ze was gewoon echt een úberslet dús uitgerekt. Het kan niet anders!
pi_74431487
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

hoe bedoel je? ik zeg toch gewoon penis en piemel.
Ik dacht vooral over klokkenspel te lezen... Mijn fout
pi_74431504
je vagina scheurt niet zomaar uit hoor ....

tsjonge jonge wat een gezeur
Fluiten naar de overkant.
  donderdag 5 november 2009 @ 20:07:43 #21
206337 aychelle
pi_74431533
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Ik dacht vooral over klokkenspel te lezen... Mijn fout
weet ik soms zie ik ook klokkenspel. Maar ik vind geslachtsdelen er vies uit zien. Daarom gebruikt ik het woord liever wat minder
pi_74431588
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef aychelle het volgende:

[..]

doen! ik had ook altijd een vriendin die hele verhalen had over vriendjes met kleine piemels, maar ze was gewoon echt een úberslet dús uitgerekt. Het kan niet anders!

eeuhm.. nee?

Genoeg "zit-hij-er-al-in?!?" verhalen gehoord van ze, dus ik kan me prima voorstellen dat sommige vrouwen niet blij zijn met een minipiemel.
  donderdag 5 november 2009 @ 20:09:09 #23
206337 aychelle
pi_74431600
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef SecretHeart het volgende:
je vagina scheurt niet zomaar uit hoor ....

tsjonge jonge wat een gezeur
wel met een grote piemel! vooral bij de strakkere vrouw. Zo'n groot klokkenspel scheurt zeker de vagina uit, en gaat tegen de baarmoeder aan. Als je kinderloos en pijnlijk door het leven wilt moet je vooral een groot klokkenspel in je nemen.
pi_74431608
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef aychelle het volgende:

[..]

weet ik soms zie ik ook klokkenspel. Maar ik vind geslachtsdelen er vies uit zien. Daarom gebruikt ik het woord liever wat minder

Hou je daarom van kleiner? dan zie je er minder van!

edit: en klokkenspel zijn toch ook de ballen? die steek jij ook naar binnen ofwha?
  donderdag 5 november 2009 @ 20:10:39 #25
206337 aychelle
pi_74431665
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef Tiezzz het volgende:

[..]

eeuhm.. nee?

Genoeg "zit-hij-er-al-in?!?" verhalen gehoord van ze, dus ik kan me prima voorstellen dat sommige vrouwen niet blij zijn met een minipiemel.
tja uitgerekte vrouwen met minipiemels, dan kan ik begrijpen dat ze niks voelen. Maar sex gaat niet alleen omdat maar ook om het gevoel, samenzijn en nageslacht verwekken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')