Er is niks mis met klein geschapen mannen. Al ongeveer sinds de oertijd vinden veel mannen het belangrijk om een enorm cup hugable klokkenspel te hebben. Ook menig vrouw vinden een groot klokkenspel belangrijk. Maar waarom? waarom is een groot klokkenspel in en niet een kleine?
Daarom wil ik even de nadelen opnoemen van een groot klokkenspel:
* bij het vrijen zal het de baarmoeder verscheuren
* het zal de gehele vagina verscheuren
* je kunt het niet verstoppen
* sommigen vrouwen zullen je alleen gebruiken
* onopgemerkt een stijve hebben zal niet lukken
voordelen klein klokkenspel:
* maagden zullen je dankbaar zijn
* de vagina zal niet verscheuren
* het is makkelijk te verstoppen en draagbaar
* vrouwen zullen meer van je houden
* de vrouw kan bovenop tijdens de ruige sex, want de baarmoeder zal nooit verscheuren
* onopgemerkt een stijve hebben
* je hebt een liever innerlijk
De vrouwen die alleen mannen met grote piemels willen zijn de sletten onder ons die al menig piemel hebben gehad. Het zijn er geen 3 maar liefst 7 keer zoveel. Ze zijn uitgerekt van onder, en om iets te voelen hebben ze iets groots nodig. De mannen met een grote piemel en een vriendin als maagd/weinig ervaring, zal extra de tijd moeten nemen zodat ze wat uitrekt. Ook zal de man met de grote piemel meer schaamhaar moeten scheren, groter ondergoed moeten kopen en meer gewicht moeten dragen.
Ik wil niet als vrouw dat de man met de kleine piemel onzeker is. Als ik moet kiezen tussen en hele grote of een wat kleinere/middelmatige ga ik voor de laatste. Mijn baarmoeder en vagina hoeft niet verscheurd, ik wil plezier tijdens het vrijen in plaats van pijn. Wees blij met de kleine en schaam je er niet voor. En vrouwen die je daarom zullen afwijzen zijn gewoon ontzetten uitgerekt en ruim. Een vrouw die wat strakker is zal niet zeuren en heeft minder pijn bij de ontmaagding. Nou dit was mijn verhaal, ik hoop dat de minder bedeelde mannen hier wat aan hebben!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O