Nee. Sorry.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef aychelle het volgende:
ik hoop dat de minder bedeelde mannen hier wat aan hebben!
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef aychelle het volgende:
voordelen klein klokkenspel:
* je hebt een liever innerlijk
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef Sakura het volgende:
Verkapt "mijn vriendje heeft een klein piempie en schaamt zich ervoor maar ik probeer hem moed in te praten" topic
Ja, ik ben op et moment aan het daten. en hij is niet goed bedeeld maar dat heeft gewoon al z'n voordelen. Hij heeft gewoon een kleiner klokkenspel en daar ben ik meer dan tevree mee.quote:
mooi zo! want ik las ergens een topic door iemand aangemaakt dat hij een grotere penis wou. Daar snapte ik niks van. Je wilt dus iets alleen omdat anderen het willen. net als vrouwen met een cup AA gewoon tevreden moeten zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nee. Sorry.
Met dat stapeltje onbeargumenteerde aannames kan ik weinig. Maar ik klaag niet over mijn kleine penis hoor.
nee maar m'n zus wel, ze heeft echt weken gebloed en is toen uitendelijk naar de huisarts gegaan. Toen kreeg ze van haar vriend te horen van: eigen schuld dikke bult, had je maar meer vriendjes moeten hebben dan was je wat ruimerquote:Op donderdag 5 november 2009 19:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je wel eens een grote piemel, die je verscheurde ervaren?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef Kimochi het volgende:
Maar waarom noem je het beestje niet gewoon bij de naam?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee maar m'n zus wel, ze heeft echt weken gebloed en is toen uitendelijk naar de huisarts gegaan. Toen kreeg ze van haar vriend te horen van: eigen schuld dikke bult, had je maar meer vriendjes moeten hebben dan was je wat ruimer
doen! ik had ook altijd een vriendin die hele verhalen had over vriendjes met kleine piemels, maar ze was gewoon echt een úberslet dús uitgerekt. Het kan niet anders!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:05 schreef Tiezzz het volgende:
en mijn vriendinnen maar altijd grapjes maken over mannen met kleine piemels... ik zal ze morgen maar eens gaan vertellen wat voor uitgerekte sletten ze zijn!
Ik dacht vooral over klokkenspel te lezen... Mijn foutquote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik zeg toch gewoon penis en piemel.
weet ik soms zie ik ook klokkenspel. Maar ik vind geslachtsdelen er vies uit zien. Daarom gebruikt ik het woord liever wat minderquote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik dacht vooral over klokkenspel te lezen... Mijn fout
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
doen! ik had ook altijd een vriendin die hele verhalen had over vriendjes met kleine piemels, maar ze was gewoon echt een úberslet dús uitgerekt. Het kan niet anders!
wel met een grote piemel! vooral bij de strakkere vrouw. Zo'n groot klokkenspel scheurt zeker de vagina uit, en gaat tegen de baarmoeder aan. Als je kinderloos en pijnlijk door het leven wilt moet je vooral een groot klokkenspel in je nemen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef SecretHeart het volgende:
je vagina scheurt niet zomaar uit hoor ....
tsjonge jonge wat een gezeur
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
weet ik soms zie ik ook klokkenspel. Maar ik vind geslachtsdelen er vies uit zien. Daarom gebruikt ik het woord liever wat minder
tja uitgerekte vrouwen met minipiemels, dan kan ik begrijpen dat ze niks voelen. Maar sex gaat niet alleen omdat maar ook om het gevoel, samenzijn en nageslacht verwekkenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
eeuhm.. nee?
Genoeg "zit-hij-er-al-in?!?" verhalen gehoord van ze, dus ik kan me prima voorstellen dat sommige vrouwen niet blij zijn met een minipiemel.
Ik neem nooit klokkenspellen in me ... jeetje wat een woord. En als een man te groot geschapen is heb je altijd nog glijmiddel. Wat moet dat wel niet met kinderen baren ......quote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
wel met een grote piemel! vooral bij de strakkere vrouw. Zo'n groot klokkenspel scheurt zeker de vagina uit, en gaat tegen de baarmoeder aan. Als je kinderloos en pijnlijk door het leven wilt moet je vooral een groot klokkenspel in je nemen.
Ik kan me niet voorstellen dat elke vrouw dusdanig nauw geboren wordt dat ze aan elk geslachtsformaat plezier beleven hoor?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
tja uitgerekte vrouwen met minipiemels, dan kan ik begrijpen dat ze niks voelen. Maar sex gaat niet alleen omdat maar ook om het gevoel, samenzijn en nageslacht verwekken
nee er gaan geen ballen naarbinnenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
Hou je daarom van kleiner? dan zie je er minder van!
edit: en klokkenspel zijn toch ook de ballen? die steek jij ook naar binnen ofwha?
o a.u.bquote:Op donderdag 5 november 2009 20:11 schreef Bootje84 het volgende:
Donkere meiden kunnen toch júist meer aan..
Noem het een LUL of piemel jezus het lijkt nu net of je een complete lul en ballen in je grot stopt. Ja dan wil de boel wel uitscheuren jaquote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee er gaan geen ballen naarbinnen, en ja ik vind piemels vies. groot klein, maakt niks uit allemaal vies,
Ik houd van kleiner omdat je geen pijn hebt, dat er uberhaubt mense zijn die zich laten nemen voor de extra pijn en tranen + verdriet. Terwijl de man met het grote klokkenspal alleen om z'n eigen aanangsel geeft,
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee er gaan geen ballen naarbinnen, en ja ik vind piemels vies. groot klein, maakt niks uit allemaal vies,
Ik houd van kleiner omdat je geen pijn hebt, dat er uberhaubt mense zijn die zich laten nemen voor de extra pijn en tranen + verdriet. Terwijl de man met het grote klokkenspal alleen om z'n eigen aanangsel geeft,
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
o a.u.bdat is de grootse bedacht leugen op aarde. Dat aziatische vrouwen strak zijn en donkere vrouwen uitgelubberd. niks van waar, allemaal gebaseerd op et individueel
als een échte vrouw bent heb je dat er voor over. Verder moet de sex gewoon plezierig blijven met geen enkel moment pijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:12 schreef SecretHeart het volgende:
[..]
Ik neem nooit klokkenspellen in me ... jeetje wat een woord. En als een man te groot geschapen is heb je altijd nog glijmiddel. Wat moet dat wel niet met kinderen baren ......
Weet je, ik ben een vrouw, en ik ben het met je eens. Een man hoeft helemaal geen grote penis te hebben. (laten we alsjeblieft ophouden met het een klokkenspel te noemen, je bent geen 12 meer). Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf hier nogal tegen. Hier zeg je dus wel dat het verschilt per persoon.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef aychelle het volgende:
[..]
allemaal gebaseerd op et individueel
elke vrouw is ooit strak geweest. Je bent een slet of je bent het niet. Hoe meer piemels hoe wijder je word. En dan gaat de vrouw natuurlijk alleen op zoek naar klokkenspellen met formaat XL. Want een maatje S of M is niet goed genoeg voor de poes waar al veeeel piemels zijn verdwenenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:12 schreef Tiezzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat elke vrouw dusdanig nauw geboren wordt dat ze aan elk geslachtsformaat plezier beleven hoor?
en sex alléén om nageslacht te verwekken? no thnx
Eens.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:18 schreef Tamashii het volgende:
Trouwens, dit is toch geen onzin? Waarom doet iedereen zo enorm puberaal en kinderachtig? Ik begrijp dat we het hier over mannen hun trots hebben, maar de ts probeert haar mening hier te uiten en je kan het er mee eens zijn of niet, maar ga niet schelden oid. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |