quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wij kijken geen sesamstraat
Ze hebben het precies zo gepland dat we dan net aan tafel zitten.
Neppertquote:
Nou er waren in dat topic anders mensen die later pas door hadden waarom de emmer Emmah heette en wat daar de grap van wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Jaaa, nu snap ik hem.![]()
Wat dacht je? Ik zal de voor open doel ingekopte bal er even uithalen en hem nog een keer inkoppen?
Ja he da's pas echt humor.......quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou er waren in dat topic anders mensen die later pas door hadden waarom de emmer Emmah heette en wat daar de grap van was![]()
He waar heb jij het nou over.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met al die vrouwentopics in ene over kleine snikkels enzo![]()
Staat er een artikeltje in de VIVA erover ofzo?
Ooooooh nou dan kijken ze toch wel?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja he da's pas echt humor.......
Neuh ik kan niet opnemen dus we hebben de jongens geleerd dat als ze 's morgens bij ons komen ze zelf de tv aan mogen zetten op 3 en dat doen ze braaf om vervolgens de herhaling te gaan kijken.... Wij kunnen dan mooi ff slapen of douchen.
Dames: Wat zou je doen? Kleine penis ja/nee?quote:
Welk topic waar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
Ik lees de VIVA niet (meer), dus ik zou het niet weten
Maar dat wicht dat dat ene topic heeft geopend (ik weet welke je bedoelt) spoort echt niet hoor
Jaaa die is nog maagd, dat moet wel. Die schaalverdeling van d'r ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
Ik lees de VIVA niet (meer), dus ik zou het niet weten
Maar dat wicht dat dat ene topic heeft geopend (ik weet welke je bedoelt) spoort echt niet hoor
Dan zou ik zo in pr0nz passen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa die is nog maagd, dat moet wel. Die schaalverdeling van d'r ook![]()
Ja kan ze er wat mee zonder het contract in te zien? Want dat lijkt me op zich wel van essentieel belang. Ik weet niet wat daar in staat over MB's haar contracturen. En dan is het lastig te zien wie er gelijk heeft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou het dan elke dag opnemen en na het eten met ze kijken![]()
Witte chocolade met gepofte rijst![]()
Ik was ff MB dr gedoe aan iemand voorleggen hier, ze gaat es spitten.
QFT, 't is net alcoholvrij bier: het lekkerste is er uit.quote:
Nee ik heb MB ook al om info gevraagd, maar ze gaat ieg alvast wat jurispondentie opzoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja kan ze er wat mee zonder het contract in te zien? Want dat lijkt me op zich wel van essentieel belang. Ik weet niet wat daar in staat over MB's haar contracturen.
Ah ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb MB ook al om info gevraagd, maar ze gaat ieg alvast wat jurispondentie opzoeken.
Uiteraard is het zijn kloontje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Die Mr. Snuggles met zijn kattendagboek, van wie zou dat een kloon zijn?
Ik zou bijna MrSubtle zelf weer gaan verdenken.
Het was een mixje met correspondentiequote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Jurisprudentie
![]()
Godskolere, te veel dingen tegelijk doen gaat dus ergens mis, gelukkig is dat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |