Joepiedepoepie!
De zon schijnt vandaag! Vannacht was het ook al droog, dus ik ben weer eens lekker buiten wezen kijken.
De Dikke Rooie van de voorkant schijnt ruzie te hebben gehad met de Kleine Grijze van hierachter.
Nu hebben ze wel vaker wat hoor, ik bemoei me er verder niet mee. Die Rooie is toch een saaie drol, die blijft binnen een straal van 20 meter van zijn etensbakje. Vandaar dat 'ie zo dik is ook.
Zijn Mens is wel tof trouwens, zelfs ik heb het voor elkaar gekregen om eten bij haar te krijgen. Dat komt natuurlijk door mijn onweerstaanbaar lieve mauwen! Ha!
De laatste tijd krijg ik alleen niets meer. Ik heb één van mijn Mensen ook nog met het Mens van de Dikke Rooie zien praten, en sindsdien negeert ze me. Belachelijk.
Oh ja, die ruzie dus, tussen Rooie en Kleine Grijze. Grijze was alleen maar lekker aan het wandelen toen hij in de buurt kwam van het muurtje van Rooie. Blijkbaar was die chagrijnig, of hij had honger (waar hij ook chagrijnig van wordt), want hij viel de Kleine zomaar ineens aan! Gelukkig wist hij wel te ontkomen, want Dikke Rooie is de snelste niet, zoals je wel zult begrijpen.
Toch was de Kleine Grijze nogal overstuur toen hij het me kwam vertellen. Ik heb het maar een beetje gesust en ben weer terug naar mijn Achtertuin gegaan.
Daar heb ik trouwens wat leuks ontdekt! Ik weet niet wat het is, maar het is heel aangenaam om in te vertoeven. Ik hoop dat het daar blijft. De rest van de donkere tijd heb ik er lekker ingezeten, en daarna ben ik naar binnen gegaan om mijn Mens uit de Grote Mand te halen, want ik had ondertussen ook wel honger!
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Snuggles op 06-11-2009 09:40:43 ]