quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:Jurisprudentie
![]()
Godskolere, te veel dingen tegelijk doen gaat dus ergens mis, gelukkig is dat hier
Ik zat ook al scheel te kijken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:23 schreef oh-oh het volgende:Jurisprudentie
![]()
Godskolere, te veel dingen tegelijk doen gaat dus ergens mis, gelukkig is dat hier
Pfoei zeg dat wel ja. taalfouten in correspondentie voor het werk is een no-no oh-oh.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was met iemand aan het mailen aangaande haar correspondentie met kantoor, god zij dank klopte die wel, die was al verzonden
Nou serieus niet hoor... ik heb geen kat (ben ook geen kattenmens) en moet eerlijk zijn dat ik het in eerste instantie eigenlijk echt wat flauw vond (iets te veel parallelen), maar ik heb besloten dat het vast toeval isquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Greys het volgende:
Die Mr. Snuggles met zijn kattendagboek, van wie zou dat een kloon zijn?
Ik zou bijna MrSubtle zelf weer gaan verdenken.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
Pfoei zeg dat wel ja. taalfouten in correspondentie voor het werk is een no-no oh-oh.
Ken het programma wel, niet gevolgd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:34 schreef Greys het volgende:
Was er hier nog iemand die destijds Over Mijn Lijk volgde?
Ook Emmy heeft toch verloren![]()
BNN: Over mijn lijk #5
Nu schreef ik per ongeluk Emma ipv Emmy![]()
Ah ok, ik snap.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat verraste komt omdat zij het, against all odds, toch nog zo lang vol hield.
De meesten 'gingen' al tijdens de show of vlak er na.
En eigenlijk wel nog heel goed ging. Nou ja, dat kan ik pas uitleggen als je het gezien hebt
Die serie over haar was toen ze 33 was en we zijn nu drie jaar verder.
Er waren meer mensen (zie ook het topic) die tegen beter weten in wellicht dachten dat zij misschien een wonder zou gaan meemaken. Ze was stralend!
En wie ist?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Greys ik hoorde vanochtend op 3FM dat ze achter de Mystery Popstar zijn
Er zijn meerdere mystery popstars, dus welke bedoel je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Greys ik hoorde vanochtend op 3FM dat ze achter de Mystery Popstar zijn
WELKEEEEEEEEE ?????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |