Maar dat was niet vanmorgen. Dat was gister aan het eind van de middag, en toen heb ik niks van ze gehoord.quote:
Ja hahaha kom jij zeker bij mij opeten.quote:
Water kan zich ophopen tussen de woninglagen in en heeel langzaam doordruppelen dus dat zou op zich wel kunnen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat was niet vanmorgen. Dat was gister aan het eind van de middag, en toen heb ik niks van ze gehoord.
Dat bedoelde ik ook met stiekem overleggen, ik heb het even aan Re gevraagd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou mss ook even kijken wat MB er zelf van vindt![]()
DML als jij t voor dr uit gaat zoeken nog beter, dan ga ik er niemand voor storen
Dat weet ze nu toch al? Dat staat ook gewoon hier toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hoezo MB mag best weten dat we willen dat ze meedoet. En ze mag ook rustig weten dat ik dat niet kan ik schaam me nergens voor en kan rustig een keertje iets leuks doen.
We zullen zien, als ze me maar niet de hele vloer openbreken, zo daags voor het weekend.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Water kan zich ophopen tussen de woninglagen in en heeel langzaam doordruppelen dus dat zou op zich wel kunnen.
Ik heb ook eens een waterballet hier gehad van de buren. Had het buurmeisje het afvoerputje verstopt. Kwam bij mij onder de dorpel van de slaapkamerdeur omhoog. Heel typisch beneden niks te zien. En toch een complete waterballetshow bij de buren!!!! Echt niet te geloven.
Witte chocola vind ik dus echt niet lekker hè. Het liefst zo donker en puur mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef DeZwabber het volgende:
hoewel het je vrijstaat natuurlijk om geen witte chocolade te lusten, maar als ik aan de macht kom word het toch echt een dagelijkse verplichting
Het punt is dat zowel jouw collega's als ik eigenlijk een kopie van het contract nodig hebben hiervoor even.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou mss ook even kijken wat MB er zelf van vindt![]()
DML als jij t voor dr uit gaat zoeken nog beter, dan ga ik er niemand voor storen
dan zou ik maar onderduiken voor dat ik een staatsgreep onderneemquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Witte chocola vind ik dus echt niet lekker hè. Het liefst zo donker en puur mogelijk.
Mwah, ik heb op het moment wel andere dingen aan het hoofd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zou ik maar onderduiken voor dat ik een staatsgreep onderneem
JAquote:
Dat had ik ook altijdquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Witte chocola vind ik dus echt niet lekker hè. Het liefst zo donker en puur mogelijk.
Ah, jochie toch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijdtot ik ooit een keer geopereerd ben en onder narcose ging en sindsdien hou ik heel erg van wit en melk en vind ik puur niet meer lekker
Wil je Emmah lenen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ik heb op het moment wel andere dingen aan het hoofd.
knuffeltjekusjekroelaaioverjebolletje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijdtot ik ooit een keer geopereerd ben en onder narcose ging en sindsdien hou ik heel erg van wit en melk en vind ik puur niet meer lekker
dan hebben ze stiekem wat met je hersens gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hij geeft z'n opblaaspop namenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij even gemist wie Emmah is.
ik ben nieuw en zelfs ik weet van emmahquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Klik op het dagboek van een konijn in Mr.S zijn sub (zo heet dat toch?)quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:56 schreef JJH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |