Helaas is er w.b.t servers weinig te pratenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik laat deze even op om te praten over servers, party chat en driver settings.
Joinen werkt hetzelfde als op de consoles. Random game en random map zeg maarquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Heider00sje het volgende:
Wat ik niet weet, maar waar ik wel mensen over hoor klagen, is het ontbreken van dedicated servers.
Wat is daar het nadeel van?
Dan zou ik hem dus morgen binnen moeten krijgenquote:(Een deel van) je bestelling (x-xxxxxxxx) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
• 1 x Call Of Duty: Modern Warfare 2 (DVD-rom)
neeee, dat meen je!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Joinen werkt hetzelfde als op de consoles. Random game en random map zeg maar
Waarom?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:33 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
neeee, dat meen je!![]()
Waarom doen ze dat? Nu hebben ze de twee grootste nadelen van de console (naast de besturing dan) ook toegepast op de pc.
Wat een teleurstelling Ik vind het geen slimme keuze, warum??
Amenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat je zo geen (dedicated)cracked servers meer kunt draaien en al die zwervers zonder geld de MP nu alleen kunnen spelen als ze de game een keer wél kopen.
Leechers helpen de pc scene om zeep.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Dibble het volgende:
trouwens, dit is een goed voorbeeld van wat voor mensen op consoles MW2 zullen gaan spelen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat je zo geen (dedicated)cracked servers meer kunt draaien en al die zwervers zonder geld de MP nu alleen kunnen spelen als ze de game een keer wél kopen.
Heb je tot de 12e niets aan. Steam unlockt pas op de 12e in Europa (klote Amerika laten ze wel op de 10e staan, de lijers) dus kun je toch niet spelen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:14 schreef vukwit het volgende:
Krijg net een mailtje van de freerecordshop:
[..]
Dan zou ik hem dus morgen binnen moeten krijgen
quote:Beste klant,
Wellicht heb je al een email ontvangen aangaande je bestelling voor Call of Duty.
Je bestelling is inmiddels ingepakt, maar je zult de bestelling pas ontvangen op de dag van de release aanstaande dinsdag 10-11 op het door jou aangegeven afleveradres.
Er geldt een strikte embargo op deze titel, waardoor we onder geding beding je bestelling eerder mogen versturen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
"My brother suck dicks"quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Dibble het volgende:
trouwens, dit is een goed voorbeeld van wat voor mensen op consoles MW2 zullen gaan spelen
Tering wat loopt die gast lang rond zonder iemand tegen te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Dibble het volgende:
Hoezo dat nou weer? Waar staat dat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb je tot de 12e niets aan. Steam unlockt pas op de 12e in Europa (klote Amerika laten ze wel op de 10e staan, de lijers) dus kun je toch niet spelen.
Heb je een bron waarbij dit een uitspraak was van IW?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Waarom?
heb je niet goed genoeg gelezen. Waarschijnlijk gaan ze het dus veranderen. VOor de rest heb je groot gelijk! ik heb mijn order ook gecancelled en koop hem wel als er dedictated servers en mods zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Aquars het volgende:
Ik heb mijn pre-order gecancelled. Geen mods/dedicated servers/clans/max 9vs9 en de lean functie eruit gehaald. Ik ben zwaar teleurgesteld in Infinity Ward. Heb gelezen dat ze ook niet van plan zijn om dat in de toekomst te wijzigen. Ze verwijderen zelfs de petities op het IW forum (200+ pagina's). Ik blijf MW1 spelen met FM2010 erbij. PC gamers hebben CoD groot gemaakt, en IW laat ze nu in de kou staan.
Leanfunctie er uit? Hoor ik nu weer nieuw slecht nieuws?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Aquars het volgende:
Ik heb mijn pre-order gecancelled. Geen mods/dedicated servers/clans/max 9vs9 en de lean functie eruit gehaald. Ik ben zwaar teleurgesteld in Infinity Ward. Heb gelezen dat ze ook niet van plan zijn om dat in de toekomst te wijzigen. Ze verwijderen zelfs de petities op het IW forum (200+ pagina's). Ik blijf MW1 spelen met FM2010 erbij. PC gamers hebben CoD groot gemaakt, en IW laat ze nu in de kou staan.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat ze dat snel zullen veranderen. Zelfs spelers kunnen niet meer gekickt worden. Het wordt lachwekkend zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:55 schreef genakt het volgende:
[..]
heb je niet goed genoeg gelezen. Waarschijnlijk gaan ze het dus veranderen. VOor de rest heb je groot gelijk! ik heb mijn order ook gecancelled en koop hem wel als er dedictated servers en mods zijn
Falerquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef movearound het volgende:
de sp zal toch niet zo sterk zijn als in deel 1. aangezien captain price dood is. en die heeft het heus niet overleeft. want call of duty is realisme.
dan zit soldier soap in zijn eentje met onbekende soldaten in rusland. en de andere helft van het spel speelt zich af in brazilie.
lekker bagger allemaal. ik dacht vette mp met nieuwe wapens. maar wat heb je aan dikke golden wapens als je er toch amper mee kan opscheppen tegen anderen.
dan maar call of duty 4 opnieuw instaleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef movearound het volgende:
de sp zal toch niet zo sterk zijn als in deel 1. aangezien captain price dood is. en die heeft het heus niet overleeft. want call of duty is realisme.
Realisme? Zal ik eens wat dingen opsommen die toch niet zo realistisch zijn:quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef movearound het volgende:
want call of duty is realisme.
Wat is er niet realistisch aan de EMP?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Realisme? Zal ik eens wat dingen opsommen die toch niet zo realistisch zijn:
- Riot shield
- Tactical nuke
- Messen gooien
- Dual wield
- Desert Eagle, zoals je met dat ding kan schieten in cod4/mw2 is praktisch onmogelijk
- Misschien de EMP
- Een gatling gun op een humvee in urban omgevingen zijn ook echt niet praktisch
- Heartbeat sensor
- WA2000, daarvan zijn er maar 178 in de hele wereld waarvan er 34 in de US zitten, en daarvan zijn er 11 van de eigenaar van het bedrijf. Het wapen kost rond de 1 ton in dollars. Het leger zal dat ook echt nooit uitgeven aan een soldaat.
- Veel wapens zijn veel te accuraat
- Sommige perks
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Jij zegt realisme, maar dit spel is ver weg van realisme.
Precies dat is de naaistreek.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:47 schreef movearound het volgende:
eerst mensen laten pre orderen. kwa business doen ze het perfect. kwa klant vriendelijkheid falen ze. ik had zo gehoopt op 50 man online op de pc.
ik koop het lekker op de ps3 voor de sp. online ga ik wel verder met call of duty 4.
Op die scene komt zeker te weten een gehoop gezeur.quote:
Vreemde is dat je die waarschuwing krijgt als je hem voor het eerst opstart, en dus geen idee hebt over welke missie het gaat, en waarom het als offended kan worden gezienquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die scene komt zeker te weten een gehoop gezeur.
Geloof ook dat je een berg waarschuwingen krijgt voor je die missie gaat spelen en dat je hem over kan slaan
Haha, en maar zeuren en maar zeurenquote:Op zondag 8 november 2009 12:08 schreef Dibble het volgende:
De pc torrents zijn al verschenenhelaas alleen steam activation required
Je kan hem al op 10 november spelenquote:Op zondag 8 november 2009 13:31 schreef Jorwol het volgende:
Ik vind het gewoon genaaid dat wij tot de 12e moeten wachten, terwijl die kut Amerikanen de 10e al kunnen. Teringsteam
Wachten op RELOADEDquote:Op zondag 8 november 2009 12:08 schreef Dibble het volgende:
+1quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:54 schreef Proximo het volgende:
Ik koop hem alleen voor de SP, Online blijf ik wel lekker op de toffe 40+ clients servers van MW1 zitten
Bron? Want Steam zegt:quote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan hem al op 10 november spelen
quote:Available: 12 November 2009
This game will unlock in approximately 3 days and 11 hours
EN in het Russisch ....quote:Op zondag 8 november 2009 12:08 schreef Dibble het volgende:
Juist en ik heb nu mijn pre-order geannulleerd en wacht even tot ThePirateBay levert. Als ze graag willen dat ik download, dan kunnen ze het krijgen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
( het is wel kut voor de mensen die gewoon kopen)
Ik ga deze niet kopen, jammer aangezien ik elke cod voor de pc (behalve 5, wat een kut spel) heb gekocht zonder er over na te denken. Deze komt iig niet in mijn collectie,quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Iedereen die deze game download of illegaal heeeft![]()
Super van IW dat ze bepaalde dingen verneukt hebben voor jullie![]()
( het is wel kut voor de mensen die gewoon kopen)
Dan ga je 'm dus gewoon niet kopen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb ontzettend veel uurtjes in CoD4 online zitten.
MW2 koop ik als:
- de leanfunctie er in zit
- aanwezigheid dedicated servers
- meer dan max 18 spelers online in een server
Anders niet. Dan blijf ik wel CoD4 spelen, die is en blijft vet
Dedicated servers kan nog gepatched worden en dan is de max aantal spelers ook omhoog te schroeven, maar leanfunctie hoef je niet zo snel te verwachten denk ik.quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb ontzettend veel uurtjes in CoD4 online zitten.
MW2 koop ik als:
- de leanfunctie er in zit
- aanwezigheid dedicated servers
- meer dan max 18 spelers online in een server
Anders niet. Dan blijf ik wel CoD4 spelen, die is en blijft vet
Gepatched door DLC voor 10,- na een weekquote:Op zondag 8 november 2009 16:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Dedicated servers kan nog gepatched worden en dan is de max aantal spelers ook omhoog te schroeven, maar leanfunctie hoef je niet zo snel te verwachten denk ik.
Tja als ik het zo weer zie heb ik toch echt geen spijt dat ik 'm voor een kleine 30 euro weer lekker kan spelen straks. Heb mezelf voorgenomen wat minder naar de slechte kanten te kijken en wat meer naar de wel goede kanten. Als (let op, als) matchmaking gewoon goed werkt straks heb ik er geen problemen mee, zolang er maar een party functie is. Ben alleen wel een beetje bang dat er te weinig servers zijn en dat je dan die gare lag weer krijgt, maar we zien het welquote:Op zondag 8 november 2009 16:28 schreef Dibble het volgende:
pc gameplay filmpjeheel wat verschil als je het vergelijkt met de slome console besturing
Rare pc heb jij. Press X (blauw bolletje) to reload.quote:Op zondag 8 november 2009 16:28 schreef Dibble het volgende:
pc gameplay filmpjeheel wat verschil als je het vergelijkt met de slome console besturing
en Washingtonquote:Op zondag 8 november 2009 18:12 schreef movearound het volgende:
heb de eindmissie ook al gezien. en die is vet. aan de sp ligt het niet.
en je begint trouwens in afghanistan. daarna in rusland. en daarna pas in brazilie.
Oh okeequote:Op zondag 8 november 2009 19:16 schreef CP69 het volgende:
IK HOOP DAT MIJN LAPTOP UM TREKT IN DE HOOGSTE STAND OP 1280*800 MET aa OFF ...
ALS IE DE ZELFDE SYTEEMEISEN HEEFT ALS HET EERSTE DEEL TREK IK UM ZEKERSSSS
Het is dezelfde engine dus grote kans dat je em wel aan kan.quote:Op zondag 8 november 2009 19:16 schreef CP69 het volgende:
IK HOOP DAT MIJN LAPTOP UM TREKT IN DE HOOGSTE STAND OP 1280*800 MET aa OFF ...
ALS IE DE ZELFDE SYTEEMEISEN HEEFT ALS HET EERSTE DEEL TREK IK UM ZEKERSSSS
MEEN JE DAT ????quote:Op zondag 8 november 2009 19:30 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Het is dezelfde engine dus grote kans dat je em wel aan kan.
Koop dan een xboxquote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef CP69 het volgende:
[..]
hopelijk zit er wel dit keer joypad-support bij voor de xbox360 controller , want dat was bij deel 1 niet t geval ...(spelen op een laptop met muis en keyboard gaat wat krampachtig) ...
quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef movearound het volgende:
heb gehoort dat je in een missie een terrorist speelt op een pagasiervliegveld.
Koop dan gewoon een Desktop PCquote:Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef CP69 het volgende:
[..]
nee , graphics zijn veel mooier op mijn vista-laptop, dan op een 360/ps3 ...
autistquote:Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef CP69 het volgende:
[..]
nee , graphics zijn veel mooier op mijn vista-laptop, dan op een 360/ps3 ...
Uitdaagt hoe? ze hebben nog niks bevestigd dat je uberhaupt wat kan veranderen ( je kan niet eens je config tweaken). Dan gaat geen 1 fatsoenlijke clan dit spel spelen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb hem ook nog steeds ge-preorderd.. Fuck al die community shit, ik was ook deep in mw1, maar ik weet zeker dat IW de gamers-community niet uitsluit van modden/clannen, maar alleen uitdaagt
Inderdaad, waarschijnlijk blijven 9 van de 10 serieuze spelers lekker bij mw1 hangen voor de MPquote:Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef invine het volgende:
[..]
Uitdaagt hoe? ze hebben nog niks bevestigd dat je uberhaupt wat kan veranderen ( je kan niet eens je config tweaken). Dan gaat geen 1 fatsoenlijke clan dit spel spelen.
Lees dit maar even:
http://www.tek-9.org/news(...)ews-2115.html?page=4
Is een interview met IW over de pc versie van MW2.
Wel downloaden maar niet kopenquote:Op zondag 8 november 2009 14:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Juist en ik heb nu mijn pre-order geannulleerd en wacht even tot ThePirateBay levert. Als ze graag willen dat ik download, dan kunnen ze het krijgen.
Even de SP doen en dan wachten op de dedicated servers van Battlefield Bad Company 2.
IW zakt er maar lekker in.
Beetje laat als het gros van de mensen het spel al hebben...quote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Dibble het volgende:
CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scčne'
Stelletje linksdraaiende gristenhondenquote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Dibble het volgende:
Betere reclame dan dit is er niet.quote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef Dibble het volgende:
ik acht die kans vrij klein inquote:Op maandag 9 november 2009 20:19 schreef Dibble het volgende:
is de kans groot dat ik hem meekrijg als ik morgen bij de Gameshop langsga?
IWnet...quote:
Ik heb gelezen dat je 'm vanaf de 10e (waarschijnlijk wel US tijd) kunt activeren met je cd-key, maar als je 'm van Steam wilt kopen, dat pas vanaf de 12e kan.quote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef CamelNLD het volgende:
Zal mij benieuwen of alles straks geunlocked word; aangezien steam hem pas volgens de site pas over 2 dagen gaat vrijgeven.
THE ONLY REASON PEOPLE MOW THEIR LAWN IS TO MAKE SURE MACMILLAN ISN'T THERE.quote:
Er zijn dus geen bigass mapsquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef Natrium het volgende:
90% van de comments hier zijn dus negatief overd e gameEn als ik dat tabelletje zie van een paar pagina's teug word ik ook niet vrolijk van wat MW2 gaat worden.
En 9 tegen 9 in van die big-ass maps? Volgens mij gaat MW2 het niet helemaal worden zoals ik had gehoopt toen ik 'm gepre-ordered had...
Aan de andere kant heb ik er maar 38 euro voor betaald, dus hopen dat de SP dan een beetje te doen is..voor de MP heb ik MW1 dan eventueel nog liggen
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:46 schreef Dibble het volgende:
wtf installing from disk, 1 hour remaining.wtf isz this shit
maar 3GB meer dan Team Fortress 2 welke geen SP heeftquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:00 schreef Dibble het volgende:
dit is toch werkelijkwaar belachelijk. 11 GB, ik hoop maar dat het spel mooier dan Crysis is dan
Ik hoop het wel. Sabotage rulleerde altijd in HC. Maar ik denk dat het 1 groot lagpest gaat worden zonder mods. zit op 5 GB nouquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef Prosac het volgende:
Zijn alle multiplayer modes ook in hardcore te spelen of niet?
Je zal geen spijt hebben !quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:30 schreef Prosac het volgende:
en ja, ik ben gezwicht. De reviews zijn goed en de MP wordt door velen toch de hemel in geprezen en i'm not missing out!
En dan, lekker 8 uur de SP spelen, en dan ben je klaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:34 schreef Saekerhett het volgende:http://pre.scenedb.org/?RELGRP=RELOADED
Klotesteam.
Lijkt weer op de zoveelste fake
Multiplayer is toch compleet kut in MW2.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:36 schreef Shoombak het volgende:
[..]
En dan, lekker 8 uur de SP spelen, en dan ben je klaar
Omdatquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Multiplayer is toch compleet kut in MW2.
Ja het is ook gewoon een poort met wat veranderingen in het menu zodat je de graphics kan aanpassenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:55 schreef Dibble het volgende:
OT, gameplay komt een beetje consolish over
Waarschijnlijk wel. Omdat het een port is dus...quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef invine het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom ze de lean eruit hebben gehaald.. omdat dat ook niet bij de console versies is?
niet pc vergelijken met ps3 als het om shooters gaat aubquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef neggix het volgende:
Is dat niet dat het er nu nog niet inzit, maar met een paar updates welWe zullen zien, op de ps3 ist iig best te doen
Nou in de SP vind ik het gewoon echt weer een IW-game, erg goede actie, speelt lekker en absoluut niet als een port.. Maar goed, mogen jullie lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:45 schreef Dibble het volgende:
Dat denk ik ook. Op de PC komt dit spel gewoon niet aan z'n trekken. Het voelt ook erg consolish aan. Grote fout om 50 euro vanmorgen uit te geven aan dit spel.
Dude, het blijft een shooter en geen beter platform dan de PC hiervoor, hoe goed je ook bent met pookjes. Maar inmiddels worden consoles zo gigantisch voorgetrokken in de ontwikkeling dat het bijna niet meer leuk is om een PC te gebruiken. Hier moet echt snel verandering in komen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:45 schreef Dibble het volgende:
Dat denk ik ook. Op de PC komt dit spel gewoon niet aan z'n trekken. Het voelt ook erg consolish aan. Grote fout om 50 euro vanmorgen uit te geven aan dit spel.
Je kan hem vandaag gewoon spelen hoor op steam LEGAALquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe moeilijk KAN het zijn om de schakelaar op STEAM om te gooien nu PC spelers hem al in huis hebben? Wat een bogus...
Niet als je hem via STEAM gepreload hebtquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan hem vandaag gewoon spelen hoor op steam LEGAAL
Omdat dat het beslissende shot was?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:10 schreef Dibble het volgende:
hoezo krijg je aan het eind van iedere match een slowmotion actie te zien van een killziet er zo verkapt uit
Een tekortkoming vind ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:21 schreef invine het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom ze de lean eruit hebben gehaald.. omdat dat ook niet bij de console versies is?
Doe, voor de gelijke kansen, eens een gok...quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Kan ik met mn ***** CoD4 profile ook online of moet je weer opnieuw als private beginnen?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:12 schreef intraxz het volgende:
Uren een spel spelen voor een plaatje en een nummertje naast je naam... Pak dan een viltstift en kalk je rang naast je naam ofzo. Dan hoef je nooit meer een spel te kopen.
Maar daar heb je toch ook geen problemen mee ijsmuts?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Als je ooit de MP gespeeld hebt zou je weten dat CoD alleen maar lekker knalt met alle perks/weapons, dat heeft niks met rukken op een plaatje/nummertje te maken
Nu is het hele perk-systeem gewoon zo krom als een hoepel, maar goed, het is maar een spelletje...quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:12 schreef intraxz het volgende:
Uren een spel spelen voor een plaatje en een nummertje naast je naam... Pak dan een viltstift en kalk je rang naast je naam ofzo. Dan hoef je nooit meer een spel te kopen.
Persoon geeft geen links oidquote:
Maakt het niet minder irritant eigenlijkquote:
Whehe thanks, ik zie mezelf al kloten van waar zit de resolutie nouquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:04 schreef Saekerhett het volgende:
Net spel geļnstalleerd en een klein stukje van de inleiding gespeeld (moet straks weg, ga vanavond wel verder), maar DAMN, dat ziet er echt HEEL erg goed uit, en dan sta ja alleen nog maar in de woestijn in Afghanistan achter een tafel beetje met je wapen te klooien
Ook voelt het al direct hetzelfde als CoD 4, helemaal niet 'consolish' vind ik, maar je moet het uiteraard finetunen naar eigen wens.
Ter informatie: je kunt pas bij het optiemenu als je het spel zelf al in bent. Ik zocht me eerst rot om de resolutie omhoog te krikken, maar dat kan pas als je dus in het spel zelf bent.
Vanavond verder spelen, ben benieuwd!
Haha, de Steam servers zijn overbelast. Wees blij dat je die volledige 11GB niet via steam hoeft binnen te trekkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:25 schreef Rave_NL het volgende:
Net voor sluitingstijd het spel even op de kop getikt, maar nu...
Ik heb nog nooit met Steam gewerkt dus wees een beetje aardig
Na het, naar mijn mening, installeren van het spel, compleet met bureaubladiconen vraagt ie nou of ik de rest wil installeren via Steam.
Nouja prima, het is nou niet zo alsof ik er iets in te brengen heb dus laten we het dan maar doen.
Poging 1: our server are too busy right now, try again in a few minutes...
![]()
Oke.... nouja, nog maar een keer dan..
Poging 2: our server are too busy right now, try again in a few minutes...
![]()
Poging 3: our server are too busy right now, try again in a few minutes...
Poging 14: our server are too busy right now, try again in a few minutes...
![]()
Uur later:
![]()
Downloading 0% 250kb/s
![]()
![]()
![]()
*Loopt weg om tevreden een biertje open te trekken*
5 minuten later:
Download starting...
![]()
Wat zijn dit voor praktijken?
dan installeert hij gewoon vanaf diskquote:if you already have Steam installed, you can install the game from disk by running this from an command prompt:
<yourSteamFolder>\Steam.exe -install "<yourDVDDrive>"
eg:
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe -install "d:"
Ah ok, bedankt. Handig om te weten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
dan installeert hij gewoon vanaf diskfoutje in de install denk ik, ik had dat ook.
Haha mooi zo, dank jequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef Tiemie het volgende:
[..]
dan installeert hij gewoon vanaf diskfoutje in de install denk ik, ik had dat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Haha mooi zo, dank je
Maar kun je het in nóg hapklare brokken uitleggen, want zelfs hier snaai ik geen kut vanGa naar start -> Uitvoeren/RunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ: cmd [ENTER]
typ cd "C:\PADNAARJESTEAMFOLDER" (letterlijk, dus met aanhalingstekens en PADNAARJESTEAMFOLDER veranderen in de map van je steam map) [ENTER]
typ Steam.exe -install "d:" (letterlijk, dus met aanhalingstekens, waar d: je CD rom drive is, kan dus ook een andere letter zijn.) [ENTER]This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Waarbij je bij het laatste commando de schijfletter moet invullen van jouw dvd-drive.quote:cd " c:\Program Files\Steam"
Steam.exe -install "d:"
Eotechquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:57 schreef Dibble het volgende:
heb de de M4 met holographic sight, schiet je bijna altijd mee raakdeze baas heeft net zijn eerste deathmatch potje gewonnen
![]()
cd "J:\Games\Steam" zou dan toch ook moeten werken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:44 schreef Tiemie het volgende:
Ja hoor
Als je al steam op je systeem hebt staan, kun je doormiddel van een parameter aan steam meegeven dat de installatie vanaf die locatie moet beginnen.
Steam staat in c:\Program Files\Steam
Zoek de schijfletter op bij Deze computer van je dvd-drive, bijvoorbeeld D:
Dan ga je naar start -> uitvoeren -> typ je in "cmd" en vervolgens op enter. Nu opent het command prompt en vervolgens typ je in het command prompt in:
[..]
Waarbij je bij het laatste commando de schijfletter moet invullen van jouw dvd-drive.
Jep, indien J:\Games\Steam je steam folder is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:01 schreef Thormodo het volgende:
[..]
cd "J:\Games\Steam" zou dan toch ook moeten werken?
Mjah hij doet er dus helemaal niks mee. Naar een willekeurige plek in de de C schijf wil die wel gaan, maar naar andere schijven niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jep, indien J:\Games\Steam je steam folder is.
J: [enter]quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Mjah hij doet er dus helemaal niks mee. Naar een willekeurige plek in de de C schijf wil die wel gaan, maar naar andere schijven niet.
Doe eens normaal!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Argh, net dat gedoe vanaf disk geļnstalleerd, en nu wil ik hem opstarten zegt steam "servers too busy, please try again in a few minutes" en dat doe ik al hele tijd.
Godverdomme, kunnen ze dat niet zonder dat steam doen? Installatie is klaar maar ik kan hem niet eens starten omdat de servers te druk zijn?
Owjah dat was de grap. Overigens is hij inmiddels aan het downloaden geslagen en dat gaat nog best snel (2,4 MB/s , zit op 20%). Dus ik laat hem maar lekker downloadenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Tiemie het volgende:
[..]
J: [enter]
en dan cd Games\Steam [enter]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:19 schreef Chocobo het volgende:
@ de downloaders en warezhoeren. Nok eens even met dat gedoe hier. Niemand hoeft dat paupergedrag hier te zien. Zwaar irritant als je het mij vraagt. Gewoon verder over MW2 aub!
Omdat het met meer mensen dankzij het gebrek aan dedicated servers dan toch niet te spelen is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef Heider00sje het volgende:
Ik wil nog een klacht toevoegen:
Naast de dedicated servers, snap ik ook niet waarom ze nu een limiet hebben gesteld op het aantal personen in een server.
Ik vind knallen op drukkere servers, 12 tegen 12 bijvoorbeeld, veel toffer. Waarom hebben ze dit beperkt tot 18?
Dit wordt allemaal zo leegOp de consoles was dit ook al het geval
Waarom geven ze ons toch deze teleustellingen? Volgens mij willen ze dat ik de game niet koop.
9 tegen 9 is te saai
Welke missie?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
takkezooi, tot 2e toe een vatloper gehad in de single player missies
Check deze site ff: www.modernwarfail2.comquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:42 schreef Dennehy het volgende:
Hoe draait het spel? Ik kan CoD4 tussen de 60-100 FPS draaien met de meeste dingen op het hoogste (behalve AA enzulks). Draait MW2 dan ook in de hoge framerates terwijl het er nog lekker uit ziet?
Verder, hoe zit het met lag in de MP? Werkt het matchmaking systeem een beetje? Wat voor ping hebben jullie? Ik las namelijk dat interview met medewerkers van IW en die zeiden dat ze 100 ping hadden en het echt helemaal geweldig was!!11111
Dus vandaar.
Die foto's zijn wel vermakelijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:46 schreef Fingon het volgende:
[..]
Check deze site ff: www.modernwarfail2.com
Volgens mij is CoD6 niet zo veel veeleisender dan CoD4, bij mij zette die standaard ook alles op hoog (behalve AA, die ging op 2x) met:quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:42 schreef Dennehy het volgende:
Hoe draait het spel? Ik kan CoD4 tussen de 60-100 FPS draaien met de meeste dingen op het hoogste (behalve AA enzulks). Draait MW2 dan ook in de hoge framerates terwijl het er nog lekker uit ziet?
HD3850 256MBquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:10 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Volgens mij is CoD6 niet zo veel veeleisender dan CoD4, bij mij zette die standaard ook alles op hoog (behalve AA, die ging op 2x) met:
8800GT 512 MB
2,67 GHz dual Core
2 gig geheugen
Die zag ik al in youtube voorbijkomen, supervetquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef Saekerhett het volgende:
Je kunt zeggen van de multiplayer wat je wil, maar de singleplayer is echt geniaal! Dat bergbeklimmen in missie 2, als je geen last van hoogtevrees hebt, krijg je het nu wel
Heb zelfde processor, 4 GB en een 9800 GTX+ en hij trekt het hier in Full HD met alles maximaal ook met gemakquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef editoor het volgende:
Ik speel dit spel op 1680 - 1050 alles op high(4x AA) en mijn computer trekt het met gemak. Had dat toch niet verwacht.
specs:
core 2 duo e8400 @ 3,6Ghz
6GB ram
Ati 4870 512MB
missie 2 is inderdaad wel vet, ook met de sneeuwscooter, maar dat is dus tot nu toe het vetstquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef Saekerhett het volgende:
Je kunt zeggen van de multiplayer wat je wil, maar de singleplayer is echt geniaal! Dat bergbeklimmen in missie 2, als je geen last van hoogtevrees hebt, krijg je het nu wel
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef Drinky het volgende:
wat een boutspel zeg, bijna alles gelijk aan COD4 qua gameplay en interface, alleen kun je niet leunen(wtf? ) en zit er een andere verhaallijn in, ben ik even blij dat ik 'm niet heb gekocht
via steam zelf ik zat ook al te zoeken, tamelijk bout dat je idd niet kan leanen nu is het meer zo'n halo3 idee iedereen rent op elkaar af en ondertussen wordt je de hele tijd in je rug geschoten, of er liggen er juist ergens een paar te campen als een dollequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:38 schreef Rave_NL het volgende:
En hij doet het, net 1e missie SP gedaan en zit er meteen weer in, en nu met de MP aan het stoeien!
Maarreh, hoe verander je je nick
Windows 7 Ultimate x64.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:26 schreef Dibble het volgende:
Welke OS hebben jullie?
Sync to frame is gewoon v-sync. Dat betekent dat als je een bepaald aantal fps haalt (bv 60) wat hetzelfde is als de refresh rate van je monitor (60 Hz waarschijnlijk), het spel dit lockt op 60 fps. Het gevolg is dat je geen tearing meer hebt (horizontale strepen bij snelle bewegingen), maar een nadeel kan zijn dat je nu een grotere mate van inputlag hebt (de muis reageert minder snel dan met v-sync uit).quote:Op woensdag 11 november 2009 00:07 schreef Mirel het volgende:
Ik merk met mijn kaart geen verschil als ik AA aan of uit heb. De grote boosdoener is of ik schaduwen aan of uit heb. Ik heb gewoon een simpele Packard Bell laptop, 2.1 Ghz Dual Core, Nvidia GT240M (CUDA) 1GB, en 4 GB gewoon geheugen. Draait heel soepel met 40-50, ook in de drukke gedeeltes
Alles staat op max, resolutie op 1600x900, heb alleen sync to frame en shadows uit staan. Weet nooit echt wat die eerste inhoudt.
[ afbeelding ]
De 2 andere soldaten die bij de shooting range gingen staan hadden ook dezelfde kop
Ik vind het alleen kut dat je altijd random maps krijgt. Geen ruimte voor eigen smaak. Estate bijv vind ik een kutmap maar Highrise en Afghan zijn weer toppie. Als er dedicated servers zouden zijn zou ik deze twee maps met diverse modes in HC opstarten in een server.quote:[b]Op woensdag 11 november 2009 01:15
Ik heb destijds COD4 op de console én PC gespeeld en er was eigenlijk niets mis met de Console versie. Zolang je met iemand samen gamet in een party is dat 'gesloten' gevoel wel weg.
Het is toch juist de uitdaging om die gast die op de vorige map eerste is geworden op de volgende map af te maken? En daarbij wil ik graag met echte vrienden samen spelen (in matches & pubs) en dat gaat op deze manier dus niet lukken schijnbaar. Zonde!quote:Op woensdag 11 november 2009 02:12 schreef emokid het volgende:
Dat ben ik juist gewend, ik speel met een paar mensen en ben niet zo iemand die vriendjes maakt in servers en daar elke avond samen mee speelt.
Ze hebben het ook niet uitgesloten:quote:Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef invine het volgende:
[..]
Uitdaagt hoe? ze hebben nog niks bevestigd dat je uberhaupt wat kan veranderen ( je kan niet eens je config tweaken). Dan gaat geen 1 fatsoenlijke clan dit spel spelen.
Lees dit maar even:
http://www.tek-9.org/news(...)ews-2115.html?page=4
Is een interview met IW over de pc versie van MW2.
Gast, die mensen blijf je ook gewoon zien hoor. Je speelt telkens met dezelfde groep, en er komen mensen bij en gaan weg. Het is niet dat je elke game opeens met 18 nieuwe mensen zit.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:13 schreef invine het volgende:
[..]
Het is toch juist de uitdaging om die gast die op de vorige map eerste is geworden op de volgende map af te maken? En daarbij wil ik graag met echte vrienden samen spelen (in matches & pubs) en dat gaat op deze manier dus niet lukken schijnbaar. Zonde!
No boy for me, en ben altijd heel trouw geweest aan de cod reeks
Ok, gast! Dat is toch wat ik uit zijn verhaal opmaak. Maar ik koop t toch niet zolang er geen mod tools komen en didicated servers. Enige wat ik speelde online in cod4 was eerst pam4 en daarna promod en dat met die perks en al die zooi hoef ik niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Gast, die mensen blijf je ook gewoon zien hoor. Je speelt telkens met dezelfde groep, en er komen mensen bij en gaan weg. Het is niet dat je elke game opeens met 18 nieuwe mensen zit.![]()
Wat heeft dat met 1337-haxxors en fanatiek doen te maken? Ik speel een spel liever zonder al die poespas en lekker puur alleen skill.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef emokid het volgende:
Doe eens niet zo 1337-haxxors en zo en speel gewoon de game zoals die uitkomt.
PC Gamers die fanatiek doen.
Doem scenario is het niet, het matchmaking werkt aardig. Ik mis regelmatig "Lean", maar dat is overkomelijk. Ergens is het ook wel prettig dat die sniper niet zichzelf achter een boom kan verbergen en af en toe even leanen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef _GdR_ het volgende:
PC huilers. Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe online? Is het allemaal zo'n doem scenario als jullie dachten of is t stiekem toch nog fukking vet?
Jij kunt tenminste spelenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:34 schreef DustPuppy het volgende:
Hebben sommigen van jullie ook de ervaring gehad gisteren dat Steam liep te mekkeren dat ie het te druk had en dat ik over een paar minuten nog maar eens moest proberen te installeren?
Beetje een faal, zoiets. Je weet dat het komt dus zorg dan op zijn minst voor wat (tijdelijke) extra performance.
Ik was om half 6 begonnen met de installatie en kon om 8 uur gaan spelen ofzo. Beetje jammer.
Jup, dat mis ik dan ook inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Om een hoek kijken, normaal Q en E.
me2quote:Op woensdag 11 november 2009 14:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jup, dat mis ik dan ook inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou dat erg handig zijn
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
dan speel je hem toch nietquote:Op woensdag 11 november 2009 15:26 schreef JohnLocke het volgende:
Hij doet het na een reboot. eerste indruk is dat het echt goed is. Ben nu bij de missie Wolverines, leuke referentie naar Red Dawn
De bekende missie vond ik overigens inderdaad overdreven, onnodig en niet leuk. Maarja.
Overdreven als in niet realistisch jaquote:Op woensdag 11 november 2009 15:26 schreef JohnLocke het volgende:
De bekende missie vond ik overigens inderdaad overdreven, onnodig en niet leuk. Maarja.
Overdreven als in dat ik met geen undercover situatie kan voorstellen waar het voordelig is om te helpen honderden burgers en politieagenten te doden. Waarom kan ik die gast niet meteen omleggen?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Overdreven als in niet realistisch ja
Vond het verder niet echt schockerend, het blijft een game
Van Tiemie eerder:quote:Op woensdag 11 november 2009 15:32 schreef Proximo het volgende:
Heb ik hem origineel, loopt steam te mekkeren dat ik moet wachten, als dit net zo'n ellende word als Rockstar Social club
quote:if you already have Steam installed, you can install the game from disk by running this from an command prompt:
eg:
Dit dus, het zijn neppe mensen, ik heb in sommige racegames wel meer massa vermoord dan daarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Overdreven als in niet realistisch ja
Vond het verder niet echt schockerend, het blijft een game
Moet dit niet achter een spoilert?quote:
Ja, dat vond ik ook al zo raarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Overdreven als in dat ik met geen undercover situatie kan voorstellen waar het voordelig is om te helpen honderden burgers en politieagenten te doden. Waarom kan ik die gast niet meteen omleggen?
quote:
Dit maakt niet uit als je MW2 hebt gepreorderd via steam. Heb het ook al geprobeerd met de dvd's van mijn broertje. Hij wordt pas vannacht om 12 uur geactiveerd.quote:if you already have Steam installed, you can install the game from disk by running this from an command prompt:
eg:
Bij een steampreorder niet idd... Jammer dat ze die datum niet hebben veranderd op steamquote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef trance_fan het volgende:
[..]
[..]
Dit maakt niet uit als je MW2 hebt gepreorderd via steam. Heb het ook al geprobeerd met de dvd's van mijn broertje. Hij wordt pas vannacht om 12 uur geactiveerd.
Als ik em via de dvd probeer te installeren staat er iets van 'omdat dit product nog niet verschenen is kan het niet worden geinstalleerd'. Wat hierboven staat is alleen als je MW2 wilt installeren via steam maar dan zonder het downloaden van de install bestanden. want die staan al op de dvd.
Als je hem nog niet hebt uitgespeeld, niet de spoiler lezen.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Overdreven als in dat ik met geen undercover situatie kan voorstellen waar het voordelig is om te helpen honderden burgers en politieagenten te doden. Waarom kan ik die gast niet meteen omleggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neemt overigens niet weg dat het ook met een soort cutscene had gekund, ik moet bekennen dat ik wat moeite had om op de burgers te knallen, dit in tegenstelling tot de lol die ik had met het overrijden van voetgangers in Carmageddon![]()
In Rusland hebben ze die scene er uit gehaald dmv een update..quote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Prosac het volgende:
Toch.. je zit daarvoor bad-guys lekker omver te knallen, moet je ineens burgers omver kegelen.
Maar alle ophef erover is overdreven, zeker als je de context niet weet.
Je hoeft helemaal niemand neer te knallen. Je kan ook gewoon achter ze aan hopsen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Prosac het volgende:
Toch.. je zit daarvoor bad-guys lekker omver te knallen, moet je ineens burgers omver kegelen.
Maar alle ophef erover is overdreven, zeker als je de context niet weet.
Dat is nu.quote:
Grote onzin, nergens last van met multiplayer.quote:
Welke servers?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:08 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Dat is nu.
Servers liggen allemaal plat. Gister kon ik lagvrij spelen.
Op de PS3 in ieder geval, de servers van IW.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:02 schreef Drinky het volgende:
oh, hier kan ik toch zo simpel van worden, een of andere homo heeft er een passworded rar op gezet, en op de site kun je natuurlijk geen passwords vinden
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:19 schreef Chocobo het volgende:
@ de downloaders en warezhoeren. Nok eens even met dat gedoe hier. Niemand hoeft dat paupergedrag hier te zien. Zwaar irritant als je het mij vraagt. Gewoon verder over MW2 aub!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |