Helaas is er w.b.t servers weinig te pratenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik laat deze even op om te praten over servers, party chat en driver settings.
Joinen werkt hetzelfde als op de consoles. Random game en random map zeg maarquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Heider00sje het volgende:
Wat ik niet weet, maar waar ik wel mensen over hoor klagen, is het ontbreken van dedicated servers.
Wat is daar het nadeel van?
Dan zou ik hem dus morgen binnen moeten krijgenquote:(Een deel van) je bestelling (x-xxxxxxxx) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
• 1 x Call Of Duty: Modern Warfare 2 (DVD-rom)
neeee, dat meen je!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Joinen werkt hetzelfde als op de consoles. Random game en random map zeg maar
Waarom?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:33 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
neeee, dat meen je!![]()
Waarom doen ze dat? Nu hebben ze de twee grootste nadelen van de console (naast de besturing dan) ook toegepast op de pc.
Wat een teleurstelling Ik vind het geen slimme keuze, warum??
Amenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat je zo geen (dedicated)cracked servers meer kunt draaien en al die zwervers zonder geld de MP nu alleen kunnen spelen als ze de game een keer wél kopen.
Leechers helpen de pc scene om zeep.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Dibble het volgende:
trouwens, dit is een goed voorbeeld van wat voor mensen op consoles MW2 zullen gaan spelen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat je zo geen (dedicated)cracked servers meer kunt draaien en al die zwervers zonder geld de MP nu alleen kunnen spelen als ze de game een keer wél kopen.
Heb je tot de 12e niets aan. Steam unlockt pas op de 12e in Europa (klote Amerika laten ze wel op de 10e staan, de lijers) dus kun je toch niet spelen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:14 schreef vukwit het volgende:
Krijg net een mailtje van de freerecordshop:
[..]
Dan zou ik hem dus morgen binnen moeten krijgen
quote:Beste klant,
Wellicht heb je al een email ontvangen aangaande je bestelling voor Call of Duty.
Je bestelling is inmiddels ingepakt, maar je zult de bestelling pas ontvangen op de dag van de release aanstaande dinsdag 10-11 op het door jou aangegeven afleveradres.
Er geldt een strikte embargo op deze titel, waardoor we onder geding beding je bestelling eerder mogen versturen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
"My brother suck dicks"quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Dibble het volgende:
trouwens, dit is een goed voorbeeld van wat voor mensen op consoles MW2 zullen gaan spelen
Tering wat loopt die gast lang rond zonder iemand tegen te komen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Dibble het volgende:
Hoezo dat nou weer? Waar staat dat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb je tot de 12e niets aan. Steam unlockt pas op de 12e in Europa (klote Amerika laten ze wel op de 10e staan, de lijers) dus kun je toch niet spelen.
Heb je een bron waarbij dit een uitspraak was van IW?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Waarom?
heb je niet goed genoeg gelezen. Waarschijnlijk gaan ze het dus veranderen. VOor de rest heb je groot gelijk! ik heb mijn order ook gecancelled en koop hem wel als er dedictated servers en mods zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Aquars het volgende:
Ik heb mijn pre-order gecancelled. Geen mods/dedicated servers/clans/max 9vs9 en de lean functie eruit gehaald. Ik ben zwaar teleurgesteld in Infinity Ward. Heb gelezen dat ze ook niet van plan zijn om dat in de toekomst te wijzigen. Ze verwijderen zelfs de petities op het IW forum (200+ pagina's). Ik blijf MW1 spelen met FM2010 erbij. PC gamers hebben CoD groot gemaakt, en IW laat ze nu in de kou staan.
Leanfunctie er uit? Hoor ik nu weer nieuw slecht nieuws?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Aquars het volgende:
Ik heb mijn pre-order gecancelled. Geen mods/dedicated servers/clans/max 9vs9 en de lean functie eruit gehaald. Ik ben zwaar teleurgesteld in Infinity Ward. Heb gelezen dat ze ook niet van plan zijn om dat in de toekomst te wijzigen. Ze verwijderen zelfs de petities op het IW forum (200+ pagina's). Ik blijf MW1 spelen met FM2010 erbij. PC gamers hebben CoD groot gemaakt, en IW laat ze nu in de kou staan.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat ze dat snel zullen veranderen. Zelfs spelers kunnen niet meer gekickt worden. Het wordt lachwekkend zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:55 schreef genakt het volgende:
[..]
heb je niet goed genoeg gelezen. Waarschijnlijk gaan ze het dus veranderen. VOor de rest heb je groot gelijk! ik heb mijn order ook gecancelled en koop hem wel als er dedictated servers en mods zijn
Falerquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef movearound het volgende:
de sp zal toch niet zo sterk zijn als in deel 1. aangezien captain price dood is. en die heeft het heus niet overleeft. want call of duty is realisme.
dan zit soldier soap in zijn eentje met onbekende soldaten in rusland. en de andere helft van het spel speelt zich af in brazilie.
lekker bagger allemaal. ik dacht vette mp met nieuwe wapens. maar wat heb je aan dikke golden wapens als je er toch amper mee kan opscheppen tegen anderen.
dan maar call of duty 4 opnieuw instaleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef movearound het volgende:
de sp zal toch niet zo sterk zijn als in deel 1. aangezien captain price dood is. en die heeft het heus niet overleeft. want call of duty is realisme.
Realisme? Zal ik eens wat dingen opsommen die toch niet zo realistisch zijn:quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef movearound het volgende:
want call of duty is realisme.
Wat is er niet realistisch aan de EMP?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Realisme? Zal ik eens wat dingen opsommen die toch niet zo realistisch zijn:
- Riot shield
- Tactical nuke
- Messen gooien
- Dual wield
- Desert Eagle, zoals je met dat ding kan schieten in cod4/mw2 is praktisch onmogelijk
- Misschien de EMP
- Een gatling gun op een humvee in urban omgevingen zijn ook echt niet praktisch
- Heartbeat sensor
- WA2000, daarvan zijn er maar 178 in de hele wereld waarvan er 34 in de US zitten, en daarvan zijn er 11 van de eigenaar van het bedrijf. Het wapen kost rond de 1 ton in dollars. Het leger zal dat ook echt nooit uitgeven aan een soldaat.
- Veel wapens zijn veel te accuraat
- Sommige perks
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Jij zegt realisme, maar dit spel is ver weg van realisme.
Precies dat is de naaistreek.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:47 schreef movearound het volgende:
eerst mensen laten pre orderen. kwa business doen ze het perfect. kwa klant vriendelijkheid falen ze. ik had zo gehoopt op 50 man online op de pc.
ik koop het lekker op de ps3 voor de sp. online ga ik wel verder met call of duty 4.
Op die scene komt zeker te weten een gehoop gezeur.quote:
Vreemde is dat je die waarschuwing krijgt als je hem voor het eerst opstart, en dus geen idee hebt over welke missie het gaat, en waarom het als offended kan worden gezienquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die scene komt zeker te weten een gehoop gezeur.
Geloof ook dat je een berg waarschuwingen krijgt voor je die missie gaat spelen en dat je hem over kan slaan
Haha, en maar zeuren en maar zeurenquote:Op zondag 8 november 2009 12:08 schreef Dibble het volgende:
De pc torrents zijn al verschenenhelaas alleen steam activation required
Je kan hem al op 10 november spelenquote:Op zondag 8 november 2009 13:31 schreef Jorwol het volgende:
Ik vind het gewoon genaaid dat wij tot de 12e moeten wachten, terwijl die kut Amerikanen de 10e al kunnen. Teringsteam
Wachten op RELOADEDquote:Op zondag 8 november 2009 12:08 schreef Dibble het volgende:
+1quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:54 schreef Proximo het volgende:
Ik koop hem alleen voor de SP, Online blijf ik wel lekker op de toffe 40+ clients servers van MW1 zitten
Bron? Want Steam zegt:quote:Op zondag 8 november 2009 13:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je kan hem al op 10 november spelen
quote:Available: 12 November 2009
This game will unlock in approximately 3 days and 11 hours
EN in het Russisch ....quote:Op zondag 8 november 2009 12:08 schreef Dibble het volgende:
Juist en ik heb nu mijn pre-order geannulleerd en wacht even tot ThePirateBay levert. Als ze graag willen dat ik download, dan kunnen ze het krijgen.quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
( het is wel kut voor de mensen die gewoon kopen)
Ik ga deze niet kopen, jammer aangezien ik elke cod voor de pc (behalve 5, wat een kut spel) heb gekocht zonder er over na te denken. Deze komt iig niet in mijn collectie,quote:Op zondag 8 november 2009 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Iedereen die deze game download of illegaal heeeft![]()
Super van IW dat ze bepaalde dingen verneukt hebben voor jullie![]()
( het is wel kut voor de mensen die gewoon kopen)
Dan ga je 'm dus gewoon niet kopen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb ontzettend veel uurtjes in CoD4 online zitten.
MW2 koop ik als:
- de leanfunctie er in zit
- aanwezigheid dedicated servers
- meer dan max 18 spelers online in een server
Anders niet. Dan blijf ik wel CoD4 spelen, die is en blijft vet
Dedicated servers kan nog gepatched worden en dan is de max aantal spelers ook omhoog te schroeven, maar leanfunctie hoef je niet zo snel te verwachten denk ik.quote:Op zondag 8 november 2009 15:35 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb ontzettend veel uurtjes in CoD4 online zitten.
MW2 koop ik als:
- de leanfunctie er in zit
- aanwezigheid dedicated servers
- meer dan max 18 spelers online in een server
Anders niet. Dan blijf ik wel CoD4 spelen, die is en blijft vet
Gepatched door DLC voor 10,- na een weekquote:Op zondag 8 november 2009 16:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Dedicated servers kan nog gepatched worden en dan is de max aantal spelers ook omhoog te schroeven, maar leanfunctie hoef je niet zo snel te verwachten denk ik.
Tja als ik het zo weer zie heb ik toch echt geen spijt dat ik 'm voor een kleine 30 euro weer lekker kan spelen straks. Heb mezelf voorgenomen wat minder naar de slechte kanten te kijken en wat meer naar de wel goede kanten. Als (let op, als) matchmaking gewoon goed werkt straks heb ik er geen problemen mee, zolang er maar een party functie is. Ben alleen wel een beetje bang dat er te weinig servers zijn en dat je dan die gare lag weer krijgt, maar we zien het welquote:Op zondag 8 november 2009 16:28 schreef Dibble het volgende:
pc gameplay filmpjeheel wat verschil als je het vergelijkt met de slome console besturing
Rare pc heb jij. Press X (blauw bolletje) to reload.quote:Op zondag 8 november 2009 16:28 schreef Dibble het volgende:
pc gameplay filmpjeheel wat verschil als je het vergelijkt met de slome console besturing
en Washingtonquote:Op zondag 8 november 2009 18:12 schreef movearound het volgende:
heb de eindmissie ook al gezien. en die is vet. aan de sp ligt het niet.
en je begint trouwens in afghanistan. daarna in rusland. en daarna pas in brazilie.
Oh okeequote:Op zondag 8 november 2009 19:16 schreef CP69 het volgende:
IK HOOP DAT MIJN LAPTOP UM TREKT IN DE HOOGSTE STAND OP 1280*800 MET aa OFF ...
ALS IE DE ZELFDE SYTEEMEISEN HEEFT ALS HET EERSTE DEEL TREK IK UM ZEKERSSSS
Het is dezelfde engine dus grote kans dat je em wel aan kan.quote:Op zondag 8 november 2009 19:16 schreef CP69 het volgende:
IK HOOP DAT MIJN LAPTOP UM TREKT IN DE HOOGSTE STAND OP 1280*800 MET aa OFF ...
ALS IE DE ZELFDE SYTEEMEISEN HEEFT ALS HET EERSTE DEEL TREK IK UM ZEKERSSSS
MEEN JE DAT ????quote:Op zondag 8 november 2009 19:30 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Het is dezelfde engine dus grote kans dat je em wel aan kan.
Koop dan een xboxquote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef CP69 het volgende:
[..]
hopelijk zit er wel dit keer joypad-support bij voor de xbox360 controller , want dat was bij deel 1 niet t geval ...(spelen op een laptop met muis en keyboard gaat wat krampachtig) ...
quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef movearound het volgende:
heb gehoort dat je in een missie een terrorist speelt op een pagasiervliegveld.
Koop dan gewoon een Desktop PCquote:Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef CP69 het volgende:
[..]
nee , graphics zijn veel mooier op mijn vista-laptop, dan op een 360/ps3 ...
autistquote:Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef CP69 het volgende:
[..]
nee , graphics zijn veel mooier op mijn vista-laptop, dan op een 360/ps3 ...
Uitdaagt hoe? ze hebben nog niks bevestigd dat je uberhaupt wat kan veranderen ( je kan niet eens je config tweaken). Dan gaat geen 1 fatsoenlijke clan dit spel spelen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb hem ook nog steeds ge-preorderd.. Fuck al die community shit, ik was ook deep in mw1, maar ik weet zeker dat IW de gamers-community niet uitsluit van modden/clannen, maar alleen uitdaagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |