Hoezo dat nou weer? Waar staat dat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Heb je tot de 12e niets aan. Steam unlockt pas op de 12e in Europa (klote Amerika laten ze wel op de 10e staan, de lijers) dus kun je toch niet spelen.
Heb je een bron waarbij dit een uitspraak was van IW?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat je zo geen (dedicated)cracked servers meer kunt draaien en al die zwervers zonder geld de MP nu alleen kunnen spelen als ze de game een keer wél kopen.
Leechers helpen de pc scene om zeep.
heb je niet goed genoeg gelezen. Waarschijnlijk gaan ze het dus veranderen. VOor de rest heb je groot gelijk! ik heb mijn order ook gecancelled en koop hem wel als er dedictated servers en mods zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Aquars het volgende:
Ik heb mijn pre-order gecancelled. Geen mods/dedicated servers/clans/max 9vs9 en de lean functie eruit gehaald. Ik ben zwaar teleurgesteld in Infinity Ward. Heb gelezen dat ze ook niet van plan zijn om dat in de toekomst te wijzigen. Ze verwijderen zelfs de petities op het IW forum (200+ pagina's). Ik blijf MW1 spelen met FM2010 erbij. PC gamers hebben CoD groot gemaakt, en IW laat ze nu in de kou staan.
Leanfunctie er uit? Hoor ik nu weer nieuw slecht nieuws?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Aquars het volgende:
Ik heb mijn pre-order gecancelled. Geen mods/dedicated servers/clans/max 9vs9 en de lean functie eruit gehaald. Ik ben zwaar teleurgesteld in Infinity Ward. Heb gelezen dat ze ook niet van plan zijn om dat in de toekomst te wijzigen. Ze verwijderen zelfs de petities op het IW forum (200+ pagina's). Ik blijf MW1 spelen met FM2010 erbij. PC gamers hebben CoD groot gemaakt, en IW laat ze nu in de kou staan.
Ik heb er weinig vertrouwen in dat ze dat snel zullen veranderen. Zelfs spelers kunnen niet meer gekickt worden. Het wordt lachwekkend zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:55 schreef genakt het volgende:
[..]
heb je niet goed genoeg gelezen. Waarschijnlijk gaan ze het dus veranderen. VOor de rest heb je groot gelijk! ik heb mijn order ook gecancelled en koop hem wel als er dedictated servers en mods zijn
Falerquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef movearound het volgende:
de sp zal toch niet zo sterk zijn als in deel 1. aangezien captain price dood is. en die heeft het heus niet overleeft. want call of duty is realisme.
dan zit soldier soap in zijn eentje met onbekende soldaten in rusland. en de andere helft van het spel speelt zich af in brazilie.
lekker bagger allemaal. ik dacht vette mp met nieuwe wapens. maar wat heb je aan dikke golden wapens als je er toch amper mee kan opscheppen tegen anderen.
dan maar call of duty 4 opnieuw instaleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef movearound het volgende:
de sp zal toch niet zo sterk zijn als in deel 1. aangezien captain price dood is. en die heeft het heus niet overleeft. want call of duty is realisme.
Realisme? Zal ik eens wat dingen opsommen die toch niet zo realistisch zijn:quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef movearound het volgende:
want call of duty is realisme.
Wat is er niet realistisch aan de EMP?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef 91Vos het volgende:
[..]
Realisme? Zal ik eens wat dingen opsommen die toch niet zo realistisch zijn:
- Riot shield
- Tactical nuke
- Messen gooien
- Dual wield
- Desert Eagle, zoals je met dat ding kan schieten in cod4/mw2 is praktisch onmogelijk
- Misschien de EMP
- Een gatling gun op een humvee in urban omgevingen zijn ook echt niet praktisch
- Heartbeat sensor
- WA2000, daarvan zijn er maar 178 in de hele wereld waarvan er 34 in de US zitten, en daarvan zijn er 11 van de eigenaar van het bedrijf. Het wapen kost rond de 1 ton in dollars. Het leger zal dat ook echt nooit uitgeven aan een soldaat.
- Veel wapens zijn veel te accuraat
- Sommige perks
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Jij zegt realisme, maar dit spel is ver weg van realisme.
Precies dat is de naaistreek.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:47 schreef movearound het volgende:
eerst mensen laten pre orderen. kwa business doen ze het perfect. kwa klant vriendelijkheid falen ze. ik had zo gehoopt op 50 man online op de pc.
ik koop het lekker op de ps3 voor de sp. online ga ik wel verder met call of duty 4.
Op die scene komt zeker te weten een gehoop gezeur.quote:
Vreemde is dat je die waarschuwing krijgt als je hem voor het eerst opstart, en dus geen idee hebt over welke missie het gaat, en waarom het als offended kan worden gezienquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op die scene komt zeker te weten een gehoop gezeur.
Geloof ook dat je een berg waarschuwingen krijgt voor je die missie gaat spelen en dat je hem over kan slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |