Dan doe ik dat saffie wel met MaJo.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef De_Hertog het volgende:
Koffie ja, saffie nee.
Prima, blijf ik lekker binnen. Vies weer hier.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan doe ik dat saffie wel met MaJo.
Hier plenst het ook. Maar om nou binnen te blijven......quote:Op donderdag 5 november 2009 10:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima, blijf ik lekker binnen. Vies weer hier.
Lenige vrouwen zijn meestal erg in trekquote:Op donderdag 5 november 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dat helpt denk ik niet om eente vinden, tenzij er ergens een crazy circus guy rondloopt daar
Ik vind het een uitstekende reden om voorlopig niet naar buiten te gaan. Maar koffie is dan ook prima binnen te drinkenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier plenst het ook. Maar om nou binnen te blijven......
Dat kan. Maar of de één of andere manier smaakt koffie nog beter als je eerst een tijd nat en koud bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind het een uitstekende reden om voorlopig niet naar buiten te gaan. Maar koffie is dan ook prima binnen te drinken
Volgens mij heb jij te veel naar die chocomel-reclame gekeken.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar of de één of andere manier smaakt koffie nog beter als je eerst een tijd nat en koud bent.
Oh jaquote:
Heb je ze zelf wel al gezien?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh jaNee nog niet, ze staan nog niet op m'n pc
En? Allemaal leuke foto's?quote:
Dat is aan jou.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind ze wel grappigWeet alleen nog niet of ik ze ga posten
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nou trouwens echt met Spooks begonnenGisteren de eerste afleveirng nog eens bekeken, net met de tweede begonnen
Nog 2 afleveringen en dan heb ik seizoen 6 af.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Heb er wel Nederlandse subs bijgezocht, ik ben nogal gewend aan Amerikaans Engels namelijk
Hoe zit het met jou en NCIS
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog 2 afleveringen en dan heb ik seizoen 6 af.
Je mag vanaf morgen dus alles vertellen over seizoen 6.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]Finale vond ik ontzettend goed, behoorlijk intens
En dan kun je met seizoen 7 beginnen
Met de premiere die in mijn ogen de beste ooit was, maar ik ben biased denk ik vanwege de ehm... rollen van bepaalde mensen
Ik weet dat Mark het kijkt (Mark, niet TradeMarkiequote:Op donderdag 5 november 2009 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je mag vanaf morgen dus alles vertellen over seizoen 6.
Tenzij er binnen de SC nog meer mensen zijn die NCIS kijken......
Dan gaat het dus tijd worden dat ik mij ook eens in het NCIS topic op Fok ga begeven .quote:Op donderdag 5 november 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet dat Mark het kijkt (Mark, niet TradeMarkie) maar ik weet zo niet oever hij is met de serie.
quote:
Ben je dat van plan of heeft iemand anders het al gedaan?quote:
Ik heb goede hoop voor jequote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal het dan toch nog goed gaan komen met mij?
Spooks seizoen 1, aflevering 2. Nou ja, ze kreeg nog een kogel, maar ze werd met haar hoofd in de frituurpan gedrukt en dat lijkt me ook vrij dodelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je dat van plan of heeft iemand anders het al gedaan?
In ieder geval vrij pijnlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop voor je
[..]
Spooks seizoen 1, aflevering 2. Nou ja, ze kreeg nog een kogel, maar ze werd met haar hoofd in de frituurpan gedrukt en dat lijkt me ook vrij dodelijk
Ah, dat was idd een apart moment.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Spooks seizoen 1, aflevering 2. Nou ja, ze kreeg nog een kogel, maar ze werd met haar hoofd in de frituurpan gedrukt en dat lijkt me ook vrij dodelijk
Stel dat je zoiets overleeft, zou je dan niet liever wél dood zijn gegaan? Je hele hoofd is verminkt lijkt mequote:
Dat is ook een manier om het te omschrijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dat was idd een apart moment.
Moeilijk voor te stellen, maar waarschijnlijk wel ja. Vooral ook omdat je dan waarschijnlijk continu pijn hebt en ook niets meer kan zien, ruiken en waarschijnlijk zelfs eten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stel dat je zoiets overleeft, zou je dan niet liever wél dood zijn gegaan?
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 5 november 2009 13:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen, maar waarschijnlijk wel ja. Vooral ook omdat je dan waarschijnlijk continu pijn hebt en ook niets meer kan zien, ruiken en waarschijnlijk zelfs eten.
Jaquote:
Flushen geloof ik, maar weet zo niet precies hoe dat werkt.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wat moet ik doen als mn dns niet mee werkt? Zit nu op foon
quote:C:\>ipconfig /flushdns
Start -> uitvoeren -> cmd, ipconfig /flushdnsquote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ah ja, die vervelende altijd-mobiel-online abonnementen van tegenwoordig. Dan wordt het lastiger inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ja of LB zit niet met haar telefoon via haar router verbonden
Ja, sorry, ze vroegen erom. Letterlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, jullie beginnen weer McGeeks te praten. Dan ga ik even een bakkie doen.
Doe jij maar een McCoffeequote:Op donderdag 5 november 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, jullie beginnen weer McGeeks te praten. Dan ga ik even een bakkie doen.
Ik heb dan liever een McZiva.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe jij maar een McCoffeeEn zeker ook meteen een McSaffie
Maar die is voor McTony hequote:
check... T werkt dus ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ja of LB zit niet met haar telefoon via haar router verbonden
Als Ik geen McZiva mag hebben dan neem ik toch zeker de McAbby.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar die is voor McTony he
Ik hou van McNicknames
Ojee, straks gaat LB weer rammelen.quote:
Nou dan nog eentje erbijquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Ik geen McZiva mag hebben dan neem ik toch zeker de McAbby.
Je PC of de router? Indien die eerste, probeer de tweedequote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
check... T werkt dus ook nietben aan het rebooten
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ojee, straks gaat LB weer rammelen.
Hoe vond je het gister? Ik heb allemaal negatieve reacties gelezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://humortv.vara.nl/wa.56.klapperende-eierstokken.html
Ik vond het wel aardig maar geen kaskrakerquote:Op donderdag 5 november 2009 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe vond je het gister? Ik heb allemaal negatieve reacties gelezen.
Stalker alert!quote:Today, I went for coffee with some people from work. I lined up to order behind a guy I'd only met a few times. When he paid, he dropped his wallet, and I saw that he had a picture of me cut from the company newsletter, enlarged, and taped inside his wallet. FML
Als je zeker weet dat het je DNS is (bijvoorbeeld als je google wel kan bereiken via http://74.125.79.99/ maar niet via www.google.nl) dan kan je ook OpenDNS instellen. Vanuit het Configuratiescherm de internetverbinding selecteren, kiezen voor eigenschappen. Daarna Internet Protocol selecteren, kies Eigenschappen. Kies daar 'De volgende DNS-serveradressen gebruiken' en vul als primair 208.67.222.222 in en 208.67.220.220 als secundaire. Daarna OK, browser opnieuw opstarten en hopen dat het nu wel werktquote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Stel je voor, wie weet gaat het nog goedkomen ook.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Wel net telefoon gehad van studie adviseur, ik moet idd 20 punten krijgen!
Gelukkig!quote:Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Wel net telefoon gehad van studie adviseur, ik moet idd 20 punten krijgen!
Volgens mij heb je dat gister ook zo letterlijk tegen Sven gezegd. Hij zei namelijk hetzelfde toen ik vroeg wat jij dan vond.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig maar geen kaskraker
Dat heb ik wel voor een McAbby over.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:20 schreef Etcetera het volgende:Moet je wel voorzichtig mee zijn, anders wordt Gibbs boos
Die site blijft heerlijkquote:
Ze passen wel goed bij elkaarquote:Today, I drove three and a half hours to surprise my long distance boyfriend for our anniversary. He was out of town. Where was he? Three and a half hours away trying to surprise me. FML
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die site blijft heerlijk
[..]
Ze passen wel goed bij elkaar
Ik denk toch echt dat je je flink rot voelt als je daar staat, 3,5 uur ver weg..quote:Op donderdag 5 november 2009 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Dat is wel lullig maar ik vind het eerder ontzettend
en geen FML
Het zou pas een FML zijn als ze 'm betrapte in bed met een anderquote:Op donderdag 5 november 2009 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je je flink rot voelt als je daar staat, 3,5 uur ver weg..
quote:I was walking my dog when a purse snatcher ran past me and stole the poop bag. IMMD.
Ja, maar die staat er al zo vaak dat het bijna saai wordtquote:Op donderdag 5 november 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zou pas een FML zijn als ze 'm betrapte in bed met een ander
Is ook, maar om een of andere reden kan ik toch vaker lachen om FML..quote:Ken je It Made My Day al? Vind ik ook tof
quote:This morning, i was walking down a road in my neighborhood, when suddenly i heard a very loud, epic music coming from an apartment. When i got closer, i figured it was the music from Lord of the Rings. Then i yelled “FOR FRODOOO”. And someone from the apartment yelled back “ELENDIIIIIIL!!!” IMMD
Nou, hij zei het en ik was het ermee eensquote:Op donderdag 5 november 2009 13:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat gister ook zo letterlijk tegen Sven gezegd. Hij zei namelijk hetzelfde toen ik vroeg wat jij dan vond.![]()
Ik ga tentamen maken.![]()
Simpelste manier: stekker eruit, minuutje wachten, stekker erin.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe moet ik mn router rebooten? Internet zegt steeds host ontbinden en dan gaat t mis.
Stekker eruit, even wachten, stekker erin.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe moet ik mn router rebooten? Internet zegt steeds host ontbinden en dan gaat t mis.
dat deed ik net al, maar dan nog maar eens...quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Simpelste manier: stekker eruit, minuutje wachten, stekker erin.
Zoals hierboven al werd opgemerkt, kun je Google en dergelijke sites wel bekijken op IP-adres? Anders is er iets anders mis.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
dat deed ik net al, maar dan nog maar eens...
Wacht minimaal 30 seconden, liefst nog wat langer. Soms houden die dingen nog een paar seconden stroom vastquote:Op donderdag 5 november 2009 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
dat deed ik net al, maar dan nog maar eens...
Die is wel erg sterk. De wijsheden van kinderen..quote:I overheard this from the show, ‘Tarrent Lets the Kids Loose’ Chris Tarrent: “So do you want to be on television when your older?” The little girl replies “No, I want to do something more important.” IMMD!
Tuurlijk. Ik heb ook nog een hoop oude hardware die ik uit het rommelhok heb gevist kunnen hergebruikenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:ik was net wat oud papier aan het weggooien in de container, die staat hier achter een deur (met slot) bij de flat. In dat hok stond ook een computer die gedumpt leek te worden, lag in een plastic bak zonder iets er bij. Zal ik die snaaien?
Een snelle inspectie liet zien dat er een DVI-poort op zat en er dus waarschijnlijk nog wel wat bruikbaars in zit. Ging er meer om of die eventueel nog geclaimd zou worden door de echte eigenaar, maar dat denk ik niet. Een gemeenschappelijke containerruimte is een beetje rare plek om zoiets te bewarenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb ook nog een hoop oude hardware die ik uit het rommelhok heb gevist kunnen hergebruiken
Een containerruimte lijkt me een plek waar mensen dingen weggooien inderdaad. Maar als je echt last krijgt van je geweten kun je altijd nog een briefje ophangen: ik ging er van uit dat die computer oud was en heb hem meegenomen, niet goed, kom langs.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een snelle inspectie liet zien dat er een DVI-poort op zat en er dus waarschijnlijk nog wel wat bruikbaars in zit. Ging er meer om of die eventueel nog geclaimd zou worden door de echte eigenaar, maar dat denk ik niet. Een gemeenschappelijke containerruimte is een beetje rare plek om zoiets te bewaren
Dat is een idee, maar ik denk dat dat best meevalt. Containerruimte is inderdaad om dingen weg te gooien, het zou anders zijn als deze ergens in een gang stond. Een pc aan de kant van de weg zou ik ook geen moeite mee hebben gehadquote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een containerruimte lijkt me een plek waar mensen dingen weggooien inderdaad. Maar als je echt last krijgt van je geweten kun je altijd nog een briefje ophangen: ik ging er van uit dat die computer oud was en heb hem meegenomen, niet goed, kom langs.
Nee, daarom, gewoon meenemen. Dat briefje is al meer 'voor het geval dat' en zeker niet nodig. Ik zou er ook geen probleem mee hebben iig.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is een idee, maar ik denk dat dat best meevalt. Containerruimte is inderdaad om dingen weg te gooien, het zou anders zijn als deze ergens in een gang stond. Een pc aan de kant van de weg zou ik ook geen moeite mee hebben gehad
Dan staat er meteen iemand aan de deur die zijn nieuwe PC daar "per ongeluk" heeft laten staan terwijl die een vuilnis zak weg bracht. En die pc weer komt halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Een containerruimte lijkt me een plek waar mensen dingen weggooien inderdaad. Maar als je echt last krijgt van je geweten kun je altijd nog een briefje ophangen: ik ging er van uit dat die computer oud was en heb hem meegenomen, niet goed, kom langs.
Dat is ook een goed punt. Dan toch maar gewoon meenemen inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan staat er meteen iemand aan de deur die zijn nieuwe PC daar "per ongeluk" heeft laten staan terwijl die een vuilnis zak weg bracht. En die pc weer komt halen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 13:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals hierboven al werd opgemerkt, kun je Google en dergelijke sites wel bekijken op IP-adres? Anders is er iets anders mis.
Als de site bereiken op IP-adres ook niet werkt kan het zijn dat er meer stuk is dan alleen de DNS-registratie. Wat voor modem heb je en hoe branden/knipperen de lampjes?quote:Op donderdag 5 november 2009 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
hij doet helemaal niks... De pc die met de kabel verbonden is ook niet trouwens
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als de site bereiken op IP-adres ook niet werkt kan het zijn dat er meer stuk is dan alleen de DNS-registratie. Wat voor modem heb je en hoe branden/knipperen de lampjes?
een belkin, maar er zal wel een storing bij ziggo zijn ja... Want ik heb niks veranderdquote:Op donderdag 5 november 2009 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als de site bereiken op IP-adres ook niet werkt kan het zijn dat er meer stuk is dan alleen de DNS-registratie. Wat voor modem heb je en hoe branden/knipperen de lampjes?
Ik weet je postcode niet, dus heb maar een willekeurige andere postcode in Groningen ingevuld. Daar zijn ze morgen met onderhoud bezigquote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
een belkin, maar er zal wel een storing bij ziggo zijn ja... Want ik heb niks veranderd
Dus misschien vandaag bij jouquote:Geplande Werkzaamheden
van vrijdag 6 november 08.00 uur tot vrijdag 6 november 12.00 uur
In uw wijk vinden werkzaamheden plaats. Hierdoor kan uw televisiesignaal en internet- en telefoonverbinding korte tijd onderbroken worden. Onze excuses voor de overlast.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |