Dan doe ik dat saffie wel met MaJo.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:27 schreef De_Hertog het volgende:
Koffie ja, saffie nee.
Prima, blijf ik lekker binnen. Vies weer hier.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan doe ik dat saffie wel met MaJo.
Hier plenst het ook. Maar om nou binnen te blijven......quote:Op donderdag 5 november 2009 10:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima, blijf ik lekker binnen. Vies weer hier.
Lenige vrouwen zijn meestal erg in trekquote:Op donderdag 5 november 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dat helpt denk ik niet om eente vinden, tenzij er ergens een crazy circus guy rondloopt daar
Ik vind het een uitstekende reden om voorlopig niet naar buiten te gaan. Maar koffie is dan ook prima binnen te drinkenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier plenst het ook. Maar om nou binnen te blijven......
Dat kan. Maar of de één of andere manier smaakt koffie nog beter als je eerst een tijd nat en koud bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind het een uitstekende reden om voorlopig niet naar buiten te gaan. Maar koffie is dan ook prima binnen te drinken
Volgens mij heb jij te veel naar die chocomel-reclame gekeken.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar of de één of andere manier smaakt koffie nog beter als je eerst een tijd nat en koud bent.
Oh jaquote:
Heb je ze zelf wel al gezien?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh jaNee nog niet, ze staan nog niet op m'n pc
En? Allemaal leuke foto's?quote:
Dat is aan jou.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind ze wel grappigWeet alleen nog niet of ik ze ga posten
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nou trouwens echt met Spooks begonnenGisteren de eerste afleveirng nog eens bekeken, net met de tweede begonnen
Nog 2 afleveringen en dan heb ik seizoen 6 af.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Heb er wel Nederlandse subs bijgezocht, ik ben nogal gewend aan Amerikaans Engels namelijk
Hoe zit het met jou en NCIS
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog 2 afleveringen en dan heb ik seizoen 6 af.
Je mag vanaf morgen dus alles vertellen over seizoen 6.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]Finale vond ik ontzettend goed, behoorlijk intens
En dan kun je met seizoen 7 beginnen
Met de premiere die in mijn ogen de beste ooit was, maar ik ben biased denk ik vanwege de ehm... rollen van bepaalde mensen
Ik weet dat Mark het kijkt (Mark, niet TradeMarkiequote:Op donderdag 5 november 2009 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je mag vanaf morgen dus alles vertellen over seizoen 6.
Tenzij er binnen de SC nog meer mensen zijn die NCIS kijken......
Dan gaat het dus tijd worden dat ik mij ook eens in het NCIS topic op Fok ga begeven .quote:Op donderdag 5 november 2009 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet dat Mark het kijkt (Mark, niet TradeMarkie) maar ik weet zo niet oever hij is met de serie.
quote:
Ben je dat van plan of heeft iemand anders het al gedaan?quote:
Ik heb goede hoop voor jequote:Op donderdag 5 november 2009 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal het dan toch nog goed gaan komen met mij?
Spooks seizoen 1, aflevering 2. Nou ja, ze kreeg nog een kogel, maar ze werd met haar hoofd in de frituurpan gedrukt en dat lijkt me ook vrij dodelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je dat van plan of heeft iemand anders het al gedaan?
In ieder geval vrij pijnlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop voor je
[..]
Spooks seizoen 1, aflevering 2. Nou ja, ze kreeg nog een kogel, maar ze werd met haar hoofd in de frituurpan gedrukt en dat lijkt me ook vrij dodelijk
Ah, dat was idd een apart moment.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Spooks seizoen 1, aflevering 2. Nou ja, ze kreeg nog een kogel, maar ze werd met haar hoofd in de frituurpan gedrukt en dat lijkt me ook vrij dodelijk
Stel dat je zoiets overleeft, zou je dan niet liever wél dood zijn gegaan? Je hele hoofd is verminkt lijkt mequote:
Dat is ook een manier om het te omschrijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dat was idd een apart moment.
Moeilijk voor te stellen, maar waarschijnlijk wel ja. Vooral ook omdat je dan waarschijnlijk continu pijn hebt en ook niets meer kan zien, ruiken en waarschijnlijk zelfs eten.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stel dat je zoiets overleeft, zou je dan niet liever wél dood zijn gegaan?
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 5 november 2009 13:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moeilijk voor te stellen, maar waarschijnlijk wel ja. Vooral ook omdat je dan waarschijnlijk continu pijn hebt en ook niets meer kan zien, ruiken en waarschijnlijk zelfs eten.
Jaquote:
Flushen geloof ik, maar weet zo niet precies hoe dat werkt.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wat moet ik doen als mn dns niet mee werkt? Zit nu op foon
quote:C:\>ipconfig /flushdns
Start -> uitvoeren -> cmd, ipconfig /flushdnsquote:Op donderdag 5 november 2009 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wat moet ik doen als mn dns niet mee werkt? Zit nu op foon
Ah ja, die vervelende altijd-mobiel-online abonnementen van tegenwoordig. Dan wordt het lastiger inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ja of LB zit niet met haar telefoon via haar router verbonden
Ja, sorry, ze vroegen erom. Letterlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, jullie beginnen weer McGeeks te praten. Dan ga ik even een bakkie doen.
Doe jij maar een McCoffeequote:Op donderdag 5 november 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, jullie beginnen weer McGeeks te praten. Dan ga ik even een bakkie doen.
Ik heb dan liever een McZiva.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe jij maar een McCoffeeEn zeker ook meteen een McSaffie
Maar die is voor McTony hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |