SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
Openingspost
UvT Fok!Wiki
Ik heb SPSS nuquote:
Scheelt dat je zo'n leuk bijbaantje hebtquote:Op donderdag 5 november 2009 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb SPSS nu
En nee, vanavond 4uurtjes vrij en verder tot morgen 15.30 aan het werk
Volgens mij zag ik jou...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:
TVP
Nee dat kan niet, hij is onzichtbaar. Je moet hem naroepenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou...
Kan dat?
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:33 schreef Tegan het volgende:
Vorige topic al zo. Mijn huidige school hoeft er niet bij.
Jij keek ook naar mij! ik liep van p naar c en jij kwam onder de bieb brug door naar pquote:Op donderdag 5 november 2009 10:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Waarom zeg je niks?
Ik herinner me het nu wel maar zou niet zeker weten of ik je weer zou herkennen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij keek ook naar mij! ik liep van p naar c en jij kwam onder de bieb brug door naar p
que?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik herinner me het nu wel maar zou niet zeker weten of ik je weer zou herkennen.
Zucht... Haha. Doe ik zo m'n best!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:42 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik herinner me het nu wel maar zou niet zeker weten of ik je weer zou herkennen.
Aan het duimpje te zien ging het wel goedquote:Op donderdag 5 november 2009 10:57 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Zo. Na mijn tentamen kan ik weer gemotiveerd aan de slag aan de projecten. Niet deze week natuurlijk want ik heb wel een paar dagen rust verdiend.
Ongelukkig uitgedrukt. Of ik haar zou herkennen als ik haar weer zou tegenkomen, bedoel ik natuurlijk.quote:
Ik herstel helemaal niks, het topic heeft een schandpaalfunctie.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Heb jij die onvergeeflijke taalfout in het vorige topic nog hersteld trouwens?![]()
Bij tentamens heb ik altijd wel veel vertrouwen in mijn eigen kunnen, bij presentaties is dat een beetje een ander verhaalquote:Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Aan het duimpje te zien ging het wel goed
waar zit die fout eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:05 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Tijd voor koffie, ik heb alweer twee regels geschreven vandaag.
quote:Beste ,
Inmiddels is mij iets meer duidelijk over de nieuwe wet van Plasterk. Het ziet er naar uit dat het kabinet wel voornemens is de wet door te voeren. Het voorstel ligt momenteel bij de Eerste Kamer. Details ken ik niet en zijn er ook niet te kennen, aangezien nog helemaal niets definitief is ten aanzien van de wet.
Ik raad je aan de berichtgeving in de media hierover in de gaten te houden. Zie bijvoorbeeld stopplasterk.nl
Mvg,
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je bent nog steeds geen wiskundige, want die antwoord gewoon met 'ja'
Wil jij twee masters doen dan?quote:
Verder studeren gaat je een bak met geld kosten vanaf volgend jaar... Een bedrijf, begin op tijd.. en denk na waar je interesses liggen (qua onderzoek) en benader daarmee een bedrijf (i.p.v. hun te benaderen of hun iets voor jou hebben).quote:Op donderdag 5 november 2009 20:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben aan het twijfelen wat ik na mijn studie moet gaan doen. Ik heb wel zin om aan het werk te gaan, maar ik moet nog bekijken wat de mogelijkheden zijn om nog ergens verder te studeren.
Nu moet ik me eerst maar eens oriënteren op afstudeermogelijkheden. Volgens mij is het nog een heel gedoe om tot een goede opdracht te komen. Het zoeken naar een aansprekend bedrijf staat daar nog eens los van.
Ik heb al een bedrijf voor ogen en ideeën over een opdracht die ik daar uit zou kunnen voeren. Ga een dezer dagen daarom contact opnemen met het bedrijf en ze dat voorleggen. Daarnaast heb ik een short-list van bedrijven die ik nog eventueel wil benaderen en wil ik nog bekijken of contacten van mij me wellicht ergens aan kunnen helpen. Denk dat je zo wel op de juiste plaats terecht komt uiteindelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:05 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Verder studeren gaat je een bak met geld kosten vanaf volgend jaar... Een bedrijf, begin op tijd.. en denk na waar je interesses liggen (qua onderzoek) en benader daarmee een bedrijf (i.p.v. hun te benaderen of hun iets voor jou hebben).
Zolang het geen zoveelste tevredenheidsonderzoek is... Dat komt ze binnen het departement echt de spuigaten uit. Kom met iets vernieuwends, en methodologisch uitdagends en je krijgt en een goede begeleider en goede begeleiding...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb al een bedrijf voor ogen en ideeën over een opdracht die ik daar uit zou kunnen voeren. Ga een dezer dagen daarom contact opnemen met het bedrijf en ze dat voorleggen. Daarnaast heb ik een short-list van bedrijven die ik nog eventueel wil benaderen en wil ik nog bekijken of contacten van mij me wellicht ergens aan kunnen helpen. Denk dat je zo wel op de juiste plaats terecht komt uiteindelijk.
Ik neig naar bedrijven die in mijn ogen innovatief zijn in hun branche en het liefst doe ik ook nog iets met nieuwe (communicatie) technologie. In het verleden is me dit erg goed bevallen.
Dat zou zeer zeker interessant zijn..(bol.com spreekt mij altijd aan). In feite is het pure segmentatie. Wat bijvoorbeeld zou kunnen door hun immense database aan gegevens. Punt blijft dat je misschien uitkomt op enquętes.. want hoe anders kun je van verschillende mensen weten hoe hun bepaalde dingen beoordelen. En enquętes zijn niet de meest geliefde methodologie.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Deze stage sprak me in eerste instantie wel erg aan. Na de presentatie over hoe het afstuderen in elkaar zit twijfel ik of het genoeg met marketing te maken heeft.
Op het academisch vlak zou ik een bijdrage kunnen leveren omdat de methode die ze gebruiken vaak in twijfel getrokken wordt. Op basis daarvan wilde ik eigenlijk kijken of er niet betere methodes zijn om een dergelijk probleem op te lossen.
Tevredenheidsonderzoek wordt inderdaad afgeraden, dat onderwerp is al te vaak behandeld.
Het bedrijf spreekt me ook erg aan, wil er ook werk van maken om daar terecht te komen. Ik moet me gewoon nu gaan verdiepen in wat er van me verwacht wordt bij het doen van onderzoek en wat wenselijk is daarbij.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dat zou zeer zeker interessant zijn..(bol.com spreekt mij altijd aan). In feite is het pure segmentatie. Wat bijvoorbeeld zou kunnen door hun immense database aan gegevens. Punt blijft dat je misschien uitkomt op enquętes.. want hoe anders kun je van verschillende mensen weten hoe hun bepaalde dingen beoordelen. En enquętes zijn niet de meest geliefde methodologie.
PMquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Het bedrijf spreekt me ook erg aan, wil er ook werk van maken om daar terecht te komen. Ik moet me gewoon nu gaan verdiepen in wat er van me verwacht wordt bij het doen van onderzoek en wat wenselijk is daarbij.
Ik hoop dat ik rond de introductie van e-books/e-readers als nieuwe productcategorie iets kan doen bij dat bedrijf. Heb vandaag al een gesprek gehad met een docent die me eventueel wel wil begeleiden daarbij.
Binnenkort hoop ik ook met wat afstudeerders te praten over hun ervaringen en die hebben altijd wel bruikbare tips. De tips van die mensen maken je studie sowieso een stuk gemakkelijker
Hehe. Mijn konijntje gaat niet in de ovenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef GlowMouse het volgende:
noem je dat zo, als je hem in de oven stopt?
Ja, dat is al een tijdje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:08 schreef GlowMouse het volgende:
Hebben jullie de nieuwe zeepinstructie al gezien? 4x trekken en 30s in laten werken.
In K hebben we dat nietquote:
In P lekker welquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
In K hebben we dat nietEn verder is er nog helemaal niks te merken van griep. Colleges met honderden studenten gaan gewoon door.
Ja, net alsof ik 30 seconden ga staan wachten met m'n handen ingezeeptquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik had die zeepinstructie ook al een tijdje geleden gezien. Belachelijk, ik denk niet dat iemand zich daaraan houdt.
Op m'n werk was de afgelopen twee weken toch wel iets ernstiger dan normaal met griep, maar het wordt nu juist iets minder.
Midas Dekkers heeft zich er ook al niet al te positief over uitgelaten bij Pauw en Witteman. Hij vergeleek het met rituelen waar mensen naartoe grijpen wanneer ze in een crisissituatie verkeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik had die zeepinstructie ook al een tijdje geleden gezien. Belachelijk, ik denk niet dat iemand zich daaraan houdt.
Ik was heul niet in D vandaagquote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zag allemaal kleine dingen door D rennen vandaag.
Ik zag je ook rondrennen. Ik was bezig met het afronden van een project en opeens was er een invasie van kinderen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zag allemaal kleine dingen door D rennen vandaag.
Ik ook niet, maar je ziet het gewoon vanaf de Esplanade.quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik was heul niet in D vandaag!
Weekendquote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Heb vandaag wel veel werk verzet, morgen ga ik nog en dan heb ik weer weekend (lees: dan kan ik beginnen met het bijlezen van allerhande papers).
Morgenvroeg wel om 8:45 collegequote:
Make up your mind met al dat ge-editquote:Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
WeekendDas alweer een paar weekjes geleden
Ja ik ook, in Pquote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Morgenvroeg wel om 8:45 collegeen dan nog de puntjes op de i zetten voor een project. Vond het vandaag wel erg koud in Tilburg.
Straks krijg je het idee dat ik sarcastisch wasquote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Make up your mind met al dat ge-edit
Ik had vanmorgen een college in P41. Normaal kom ik daar nooit en de nummering is niet echt bijzonder logisch te noemen daar. Waren wel slechts 15-20 studenten die er zo vroeg bij waren op de maandag.quote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja ik ook, in P
[..]
Straks krijg je het idee dat ik sarcastisch was
Haha, dat schiet niet op danquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik val bijna in slaap, zo saai is het boek dat ik aan het lezen ben, blegh
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:28 schreef GlowMouse het volgende:
Wat een nerds, waarom spelen jullie geen Set!?
Ik ken het, maar ik vind het niet leuk. Ieder spel is hetzelfde... En bij de papieren versie kan het ook nog zo zijn dat er geen goed trio bij zitquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.tammo80.nl/java/set/
is ook met kaarten
Dan vul je aan tot 20. Maar het is alleen leuk als je sneller alle mogelijkheden af kunt gaan dan je tegenstander.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ken het, maar ik vind het niet leuk. Ieder spel is hetzelfde... En bij de papieren versie kan het ook nog zo zijn dat er geen goed trio bij zit![]()
.
Ik zou ervoor tekenen, met vier uur denktijd per dag klaar te zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:54 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb iedere dag vier uur reistijd.
Die zou ik dan compleet nuttig in kunnen vullen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef Tegan het volgende:
Dat was alleen de reistijd, wel lezen...
Ik denk meestal zonder papier.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:07 schreef Tegan het volgende:
Niet als je moet overstappen en ook meerdere keren lang wacht op stations.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik denk eraan om toch Analyse te gaan maken in de her. Ik twijfel nog.
Ja en waar wil je dan precies vrijstelling voor?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Wat is dan de reden die ze geven om geen vrijstelling te verlenen, zusje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |