Zijn gangetjequote:
quote:
Php is weer irritant. Aan het lapohunten bovendien.quote:
hoezo alweer, was die gestopt dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Php is weer irritant. Aan het lapohunten bovendien.
Overigens is boven modaal toch niet zo bijzonder?
Hij was even weg.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoezo alweer, was die gestopt dan?
hangt er van af wat voor baan erbij hoort
Ik ben heel braaf geweest en doe niets verkeerdsquote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoezo alweer, was die gestopt dan?
hangt er van af wat voor baan erbij hoort
Ik zei het toch!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
Oh godver ik zag net pas dat het de neppe Skylark was
Wat is dat voor gays, dat een hoofdletter i hetzelfde is als een Lquote:
Echt heel irritant inderdaad.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is dat voor gays, dat een hoofdletter i hetzelfde is als een L
heathcliff heathcliff no one shoooould terrify the neighborhoodquote:Op woensdag 4 november 2009 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Dit was echt een bazentekenfilmDie intro
![]()
!
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
heathcliff heathcliff no one shoooould terrify the neighborhood
Inderdaad, modaal ligt namelijk ook wel erg laag.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Php is weer irritant. Aan het lapohunten bovendien.
Overigens is boven modaal toch niet zo bijzonder?
Sorry lakituquote:Op woensdag 4 november 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
Oh godver ik zag net pas dat het de neppe Skylark was
Precies. Een beetje schoonmaker kan dat al makkelijk verdienen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, modaal ligt namelijk ook wel erg laag.
Met schoonmaken verdien je vaak meer dan 4 jaar op het mbo.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Een beetje schoonmaker kan dat al makkelijk verdienen.
BWHEHEHEHE NU WIL JE DAT IK ZO JA ZEG.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met schoonmaken verdien je vaak meer dan 4 jaar op het mbo.
Zeg dat maar niet tegen Php.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met schoonmaken verdien je vaak meer dan 4 jaar op het mbo.
Jij bent die kloon, lutser.quote:
/ Care.quote:
Ik vind het best geloofwaardig eigenlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Als je mij kloont, doe het dan goed. Puh-lease zeg.
Php/care?quote:
Ja, maar het is wel de waarheid.quote:
Ik zie het.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Maisnon het volgende:
Je kan de kloon en Allure makkelijk uit elkaar houden. zonder zelfs naar het nummer te kijken, en de post inhoud
Ja, of een soort van slachtofferhulpquote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Php/care?
Dat klinkt als een Ph-neutrale zeep.
Ramptoerist!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel de waarheid.
Ja maar jijquote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het best geloofwaardig eigenlijk
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of een soort van slachtofferhulp
Je kloont.quote:
quote:
Maar dan van het verkeerde soort.quote:
ik zie t aan het aantal notesquote:Op woensdag 4 november 2009 19:38 schreef Maisnon het volgende:
Je kan de kloon en Allure makkelijk uit elkaar houden. zonder zelfs naar het nummer te kijken, en de post inhoud
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Smart_ass het volgende:
hoi verdomme.
Gisteren een half uur gedaan over het voorhout met de auto.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
u weets.
Alleen heb ik wel een hekel aan ramptoeristen op de weg.
Kijkfile's ...![]()
![]()
Val dood.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
Nog even en ik ga SP stemmen.
LAAT DE GROOT VERDIENERS MAAR BETALEN WHAAHAHAHH, EN PHP LEKKER THUIS ZITTEN NIKSEN.
Alles waarin php staat is verkeerd.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dan van het verkeerde soort.
HEUY!quote:
Vanochtend ben ik met de auto gegaan, extra vroeg, sta ik nog bij de Grote Markt in de file...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gisteren een half uur gedaan over het voorhout met de auto.
[..]
Val dood.
[..]
Alles waarin php staat is verkeerd.
[..]
HEUY!
Pics?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon laarzen gekocht vandaag.
Picsquote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb gewoon laarzen gekocht vandaag.
Doe maar flink je best op school, ik geniet wel van jou zuur verdiende belasting centenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gisteren een half uur gedaan over het voorhout met de auto.
[..]
Val dood.
[..]
Alles waarin php staat is verkeerd.
[..]
HEUY!
34 minuten?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanochtend ben ik met de auto gegaan, extra vroeg, sta ik nog bij de Grote Markt in de file...
Zit er zo'n stom koekblik voor me..![]()
Maar wel binnen 34 minuten bij school![]()
Hihi...
Ja klopt.
Mensen die niks voorstellen in de maatschappij en er nog trots op zijn ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe maar flink je best op school, ik geniet wel van jou zuur verdiende belasting centen
Ik zal altijd werken voor mijn geld en echt geen SP stemmen, maar ik zou het wel graag doen om gasten zoals jou er boos mee te krijgen. Wie denk je wel dat je bent man.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mensen die niks voorstellen in de maatschappij en er nog trots op zijn ook.
Hij is mijn schatjequote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal altijd werken voor mijn geld en echt geen SP stemmen, maar ik zou het wel graag doen om gasten zoals jou er boos mee te krijgen. Wie denk je wel dat je bent man.
Maar uit moraliteit gevoel kan ik geen parasiet zijn.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit is echt de eerste keer dat ik laarzen heb gekocht ofzo.
quote:
Ik zal weleens een foto maken.quote:
Godver.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan het zien aan het notes aantalen Allure heeft haar online/offline popje uit.
Ik heb niet zo'n verstand van kleine dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen Lakitu, de kleine dingen.
PICS! Van de grote dingen dan hequote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n verstand van kleine dingen.
Alsof ik pics van jouw grote dingen hebquote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
PICS! Van de grote dingen dan he!
Ik heb geen grote dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof ik pics van jouw grote dingen heb
Bullcrapquote:
I knowwquote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
Over 5 minuten een Family Guy special op Comedy Central!
Ik weet niet, ik zag het op tvgids.nlquote:
Kijk even of er iets leuks op komt verderquote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zag het op tvgids.nl
Tot uw dienst, meesteres.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijk even of er iets leuks op komt verder.
Sorry Luurquote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Als je mij kloont, doe het dan goed. Puh-lease zeg.
quote:Braziliaan bezoekt eigen begrafenis
AMSTERDAM - Een Braziliaanse metselaar die zou zijn omgekomen bij een auto-ongeluk kwam deze week tot grote schrik van zijn familie opdagen op zijn eigen begrafenis.
Familieleden van Ademir Jorge Gonçalves hadden hem geïdentificeerd als het slachtoffer van een vreselijk auto-ongeluk, dat afgelopen zondagnacht plaatsvond in het zuiden van Brazilië.
Het lichaam dat uit de betrokken auto werd gehaald was afschuwelijk verminkt. Zoals te doen gebruikelijk in Brazilië werd het lichaam meteen de volgende dag begraven.
Wat zijn familie echter niet wist was dat de 59-jarige Gonçalves de hele nacht in een truckerscafé met zijn maten cachaça had zitten drinken, de Braziliaanse variant op rum.
Pas de volgende ochtend, toen de begrafenis al begonnen was, hoorde Gonçalves van zijn eigen teraardebestelling. Hij spoedde zich naar het kerkhof, waar hij zijn familieleden, onder wie zijn moeder, de schrik van hun leven bezorgde.
Ja oke, maar ik kijk liever Family Guy.quote:
Ik heb zin in New kids on the block humorquote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik kijk liever Family Guy.
quote:
Dat. Deed. Ik. Niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik word daar inderdaad op aangevallen, logisch dat ik dan terug reageer
New Kids zijn bazen JONGEHquote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in New kids on the block humor. Nouja, Family guy will do.
Mogen wij die zien?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een nieuwe trui en nu zit ik de hele tijd naar mijn tieten te kijken
Get. out.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Family Guy echt te flauw en te simpel.
quote:
Sommige van hier wel, jij behoort niet tot die groep.quote:
Zo kan het ookquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Dit is KLB SC #1842 en de volgende wordt #1843 en dan weer verder bij #1854
Bedankt, kijk maar in FB voor hoe het zit
Waarom is die nummering zo belangrijkquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sommige van hier wel, jij behoort niet tot die groep.
Jij ziet ze bijvoorbeeld al als jullie beiden in enkel je jas aan mijn arm lopenquote:
Je hebt gewoon slecht geslapenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
Oh, en ik blijk dus last te hebben van een opgerekte spier. Ik wist niet dat dit zo kut kon zijn
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Nu is de vraag, wie welquote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sommige van hier wel, jij behoort niet tot die groep.
Vanwege de jubileumtopics enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom is die nummering zo belangrijk
Ik vind het zo flauw maar je kan wel raden aan welke spier ik dacht meteenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:39 schreef Japsnars het volgende:
Oh, en ik blijk dus last te hebben van een opgerekte spier. Ik wist niet dat dit zo kut kon zijn
Ik dusquote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu is de vraag, wie wel
[..]
Vanwege de jubileumtopics enzo
Is hij de baas bij jullie ja?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en Ado
Verder geen idee,daar gaat hij over
Jij bent zijn bottom bitch?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en Ado
Verder geen idee,daar gaat hij over
Hoe was je meet daarnet?quote:
Nou, vertel.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het zo flauw maar je kan wel raden aan welke spier ik dacht meteen
Ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zag het op tvgids.nl
Whihi.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Watskeburt met haar nagels?
La vita è bellaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil een mysterieuze speciale intrigrerende 'in-het-verleden' eventueel romantische film kijken...
Aanraders iemand?
Oude nagellak maar tis net alsof d'r nagels eraf zijn getrokkenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Watskeburt met haar nagels?
dikke kus = goede vriendinquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens, hoe denken jullie over 'dikke kus' als afsluiting van een smsje? Ik zeg dat wel eens tegen m'n moeder ofzo, omdat ik die ook echt dikke kussen geefmaar nu heb ik een nieuw huisgenootje, en ik ken haar al een tijdje van de introductie hier.. En die zet ook dikke kus onder haar smsjes, en dan denk ik euhmmm, why
?
Up.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil een mysterieuze speciale intrigrerende 'in-het-verleden' eventueel romantische film kijken...
Aanraders iemand?
Ja, die ken ik dus alquote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ookhet gaat over Brian die cokeverslaafd is.
Hij was emoquote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi.Ik zat vandaag zo in de bus he. Kwam er zo'n gast de bus in, ik vond hem wel een hottie. Dus ik zo loeren, zie ik ineens afgebladderde nagellak op een paar nagels zitten. Als ik het goed zag. Ik dacht echt WTF.
Ik vind het net zoiets als X, misschien nog wel beter. Niks mis meequote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh trouwens, hoe denken jullie over 'dikke kus' als afsluiting van een smsje? Ik zeg dat wel eens tegen m'n moeder ofzo, omdat ik die ook echt dikke kussen geefmaar nu heb ik een nieuw huisgenootje, en ik ken haar al een tijdje van de introductie hier.. En die zet ook dikke kus onder haar smsjes, en dan denk ik euhmmm, why
?
Goede film maar totaal niet conform Maisnon haar eisenquote:
Ja maar 'dikke' ervoor, ik weet nietquote:
Pride & Prejudice, Atonement, Sense & Sensibility, Becoming Janequote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Aanraders iemand?
Boeiend, kwestie van wat voor haar gebruikelijk is. Of denk je nu dat ze wil scharen omdat ze 'dikke kus' zegt in plaats van 'kus' ?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar 'dikke' ervoor, ik weet nietik zeg altijd kus tegen vriendinnen.. En zij is geen hele goede vriendin ofzo
!
Dat was wel een toffe film, he?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb ik al gezienmaar wel een beetje de goede richting dat
OH ECHT NIET !?!?!? WOW GOED DAT JE ME ER EVEN OP WIJST KNUL!! BEDANKT!!!! (L)(L)(L)(L) DIKKE KUS!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goede film maar totaal niet conform Maisnon haar eisen
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Maisnon het volgende:
Up heb ik al gezien. Totaal geen goede film conform mijn eisen![]()
Maar was wel een leuke film hoor.
Who caresquote:Op woensdag 4 november 2009 20:48 schreef Breathtaking het volgende:
?
WIL JE NEUKEN?!?!?!?! DIKKE KUS OP JE KUT, TOEDELS!!!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
OH ECHT NIET !?!?!? WOW GOED DAT JE ME ER EVEN OP WIJST KNUL!! BEDANKT!!!! (L)(L)(L)(L) DIKKE KUS!!!!
Nou enquote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar 'dikke' ervoor, ik weet nietik zeg altijd kus tegen vriendinnen.. En zij is geen hele goede vriendin ofzo
!
Vrouwen zijn soms wat overdreven in dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Ik doe dat meestal niet, vind het zo'n onzinquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Who cares.
Beter dan dat ze er niks onder zet.
Ik vind het bot als je er niets achter zet. En 'groetjes' e.d. is voor 50 plussers.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal niet, vind het zo'n onzin
Hoe kun je die eigenlijk zien? En worden die niet automatisch een keer verwijderd?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik had gewoon een temporary bestand... wat 1 gigabyte washuh, maar gauw weggegooid!
Ik doe groetjes naar m'n moeder.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het bot als je er niets achter zet. En 'groetjes' e.d. is voor 50 plussers.
Dus jij smst gewoon een zin? En dan is het einde smsje?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal niet, vind het zo'n onzin
Met een heeeel handig programmaquote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Gilead het volgende:
[..]
Hoe kun je die eigenlijk zien? En worden die niet automatisch een keer verwijderd?
C:\Documents and Settings\Username\Local Settings\Tempquote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Gilead het volgende:
[..]
Hoe kun je die eigenlijk zien? En worden die niet automatisch een keer verwijderd?
Ah, ga ik ook ff downloaden. Mijn harde schijf staat namelijk ook verdacht vol. Thanksquote:Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met een heeeel handig programma
Normaal zou ie automatisch moeten verdwijnen maar mn C: schijf zat te verdacht vol al even.
Dat programma in ieder geval, wat ik gebruik, heet WinDirStat, heeft iemand me ooit laten zien en soms is het wel goed:
[ afbeelding ]
Die visualiseert wat er op je harde schijf staat. Elk blokje is een bestand en de grote blokjes zijn dus grote bestandenkan je meteen op klikken en verwijderen of wat dan ook
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het bot als je er niets achter zet. En 'groetjes' e.d. is voor 50 plussers.
Ja en ik vind het niet bot.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij smst gewoon een zin? En dan is het einde smsje?
Wat is dat voor smerige ripoff van sequioaview. Sowieso dat sequioaview er eerder wasquote:Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met een heeeel handig programma
Normaal zou ie automatisch moeten verdwijnen maar mn C: schijf zat te verdacht vol al even.
Dat programma in ieder geval, wat ik gebruik, heet WinDirStat, heeft iemand me ooit laten zien en soms is het wel goed:
[ afbeelding ]
Die visualiseert wat er op je harde schijf staat. Elk blokje is een bestand en de grote blokjes zijn dus grote bestandenkan je meteen op klikken en verwijderen of wat dan ook
Ik sluit eigenlijk nooit af met kus/xx/liefs oid.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Who cares.
Beter dan dat ze er niks onder zet.
Ik doe ook meestal alleen x.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ja en ik vind het niet bot.
Ik SMS om iets door te geven. Ado krijgt wel kusjes, verder meestal niet, of alleen x, ik ga niet extra betalen om dikke kus neer te zetten oid
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik zat vandaag in de trein en had blijkbaar m'n bluetooth aan laten staan. Toen kreeg ik een melding waarin het volgende stond: wilt u bestanden uitwisselen met "hmm ik ben zo geil"?![]()
![]()
Snel m'n bluetooth uitgezet.
Je hebt van die winkels die bluetooth gebruiken om speciale acties door te geven. Met Koninginnedag had NS ook zoiets op Amsterdam CS.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Fascination het volgende:
Ik zat vandaag in de trein en had blijkbaar m'n bluetooth aan laten staan. Toen kreeg ik een melding waarin het volgende stond: wilt u bestanden uitwisselen met "hmm ik ben zo geil"?![]()
![]()
Snel m'n bluetooth uitgezet.
Oh really. Ik vertrouw zulk soort dingen niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt van die winkels die bluetooth gebruiken om speciale acties door te geven. Met Koninginnedag had NS ook zoiets op Amsterdam CS.
Ja en Mozy ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg crack, jij woont toch in Eindhoven he, kom eens mee de lego uitzoeken hier
Nee dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Boeiend, kwestie van wat voor haar gebruikelijk is. Of denk je nu dat ze wil scharen omdat ze 'dikke kus' zegt in plaats van 'kus' ?
Jij past je aan aan je gesprekspartner, zij doet dat niet en gaat op een andere manier om met mensen dan jij, opgelost, slotje.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik nergensik vind het alleen apart dat zij dat doet en blijft doen ondanks dat ik haar geen dikke kus terug geef. Sommige vrienden van me doen altijd 'x' dan blijf ik ook niet doorgaan met k-u-s eronder.
(Wat een drama ditlaat maar
)
Ik heb niets nodig, ik heb twee volle AH tassen (van die stevige) gekregen van mijn tante en ik ben een beetje aan het sorteren (gaat niet erg goed, want ik heb te weinig bergruimtequote:Op woensdag 4 november 2009 21:09 schreef Maisnon het volgende:
Legoeen vriend van mij had daar stage gelopen, in denemarken zeg maar
cool
Wat voor iets moet je hebben JB
Ik doe altijd: "-XxX- HVJ WJNMK KNMZJ". Bij iedereen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik sluit eigenlijk nooit af met kus/xx/liefs oid.Bij veel mensen niet iig.
Ik doe bij m'n beste vriendin altijd: x0x0x0x hvj0u knzj wjnmk :$ :$ (F)quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe altijd: "-XxX- HVJ WJNMK KNMZJ". Bij iedereen.
Me te pletter vervelen, en daarbij is mijn huiswerk donders saai en simpel. Het is geen eens de moeite waard dat ik er over heen kijk, anderzijds moet het ook weer afquote:
040quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Mozy en crack zouden willen dat ze in Eindhoven woonden, stelletje barbaren.
Je maakt een grapje mag ik hopen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik doe bij m'n beste vriendin altijd: x0x0x0x hvj0u knzj wjnmk :$ :$ (F)
woon jij in Eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Mozy en crack zouden willen dat ze in Eindhoven woonden, stelletje barbaren.
Gaaf zegquote:Op woensdag 4 november 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb niets nodig, ik heb twee volle AH tassen (van die stevige) gekregen van mijn tante en ik ben een beetje aan het sorteren (gaat niet erg goed, want ik heb te weinig bergruimte) en dat is nogal veel werk. Ook jammer dat de tekeningen er niet meer bij zitten, misschien toch maar eens vragen of mn tante die nog heeft
Ik woon een eind van hoven.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
woon jij in Eindhoven?
Kom je langs?
Ik doe bij mijn homeboyz altijd iets als: "t0t snel kannietwachtuh houzovanje =$(L)x"quote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je maakt een grapje mag ik hopen?
Het zijn er 2quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gaaf zegwat tof, allemaal voor de kleine?
M'n moeder gebruikt dat woord vaak, het is zo'n irritant woord.quote:
Nee, niet meer helaasquote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
woon jij in Eindhoven?
Kom je langs?
Toetje is veel leukerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vrijdag dus naar een stel vriendinnetjes, en we zouden allemaal iets van eten meenemen. Nu denk ik dat ik dus soep meeneem, heeft iemand nog andere suggesties? Ik heb eigenlijk geen tijd om iets klaar te maken.
Ben ik ook uitgenodigd?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vrijdag dus naar een stel vriendinnetjes, en we zouden allemaal iets van eten meenemen. Nu denk ik dat ik dus soep meeneem, heeft iemand nog andere suggesties? Ik heb eigenlijk geen tijd om iets klaar te maken.
ja, en voor Adoquote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gaaf zegwat tof, allemaal voor de kleine?
Dommelen is voor luie mensen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n moeder gebruikt dat woord vaak, het is zo'n irritant woord.
Vriend van me die 23 is heeft ook laatst een gigantische gele Lego bulldozer gekocht haha trots dat ie wasquote:
Ik vrijdag om kwart over 3, dan loop ik je mis!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Het is trouwens in EINDHOVEN. Ik ben vrijdag om 17.00u op t station, dus wie me wil zien. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet meer helaas.
Dus je zult alleen je Lego moeten uitzoeken.
I know, maar dat doet een andere vriendin al.quote:
Wat ga je op het station doen danquote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Het is trouwens in EINDHOVEN. Ik ben vrijdag om 17.00u op t station, dus wie me wil zien. [ afbeelding ]
Martijn om kwart voor 3quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vrijdag om kwart over 3, dan loop ik je mis!
Oh jammer.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vrijdag om kwart over 3, dan loop ik je mis!
Ow, dan ben ik er ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Meeting om 5 uur.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ga je op het station doen dan
Ik ben dan namelijk misschien er![]()
op weg naar de trein !
Natuurlijk niet, het is hilarisch.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je maakt een grapje mag ik hopen?
Whihihi. Dan meet ik met mijn friends.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ga je op het station doen dan
Ik ben dan namelijk misschien er![]()
op weg naar de trein !
Kennis van me heeft ook vanalles gekocht laatste tijd, ws zelfde bulldozer en een racewagen en weet ik t,veel iig, heeft ie in allemaal op een plankje staan. Op zolder, dat dan weer welquote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vriend van me die 23 is heeft ook laatst een gigantische gele Lego bulldozer gekocht haha trots dat ie was
Nou ik snap het op zich wel, ik vond vroeger Lego ook best leuk stiekem
Ik wil sowieso nog sightseeing doen in Woensel, dan kom ik hopelijk Ruud tegen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Otis2.0 het volgende:
J kan Kempi vinde in Brabant zuiid-oOst (EINDJUH), zuiid-oOst (GRAMMA)
lul wt jj wiil ma Kempii gaat dOor, gaat vOoorrr
z'n dOel ze ambiitie fOck d juSztiitie, w hbbe straatrattn & genOegh muniitie.
versuh flOwsz uiit eiindhOvee fOcke mt Kempii iiSz j dOod.
Omg, dan ben ik er ook!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oehhh. Jou zou ik misschien wel herkennen.
Je maakt een grapje hoop ikquote:Op woensdag 4 november 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wil sowieso nog sightseeing doen in Woensel, dan kom ik hopelijk Ruud tegen.
Ik ben vrijdag in Amsterdam. Kom allemaal daarheen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Zijn vrijdag allemaal in Eindhoven?
Tering
Lul niet, biatch.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, dan ben ik er ook!Dan ga ik wel weer achter je staan en niets zeggen.
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
I love Ruud. Ik vind hem serieus geweldig, ik zou hem wel willen ontmoeten.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:28 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Gewoon naar de lekkerste chick zoeken. Maar hoezo spreek je in Ehv af?
[..]
Je maakt een grapje hoop ik.
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
Ado en ik ookquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
Oh, kut jaquote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]je typt altijd Maison maar je mist een extra n
tis geen huis maar "Mais non!"
Volgens mij leest iedereen altijd maison
OMG IK OOK.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ik lees wel Maisnon, want dat klinkt veel mooier.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
What the fuck doen jullie allemaal in dat gehuchtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
nee hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
Wie bedoel je met Ruudquote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
I love Ruud. Ik vind hem serieus geweldig, ik zou hem wel willen ontmoeten.
Omdat een vriendin van mij in Eindhoven op kamers zit.
TUquote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij ligt het eraan... of ik naar de TU moeten waarschijnlijk niet. Maar als het ooit serious business wordt wil ik mijn meet principes wel even aan de kant zetten
Ja, en hij is er om kwart voor 3 zo ongeveerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee maar Crack_ komt ZH dan naar jou vrijdag?
Dat ligt wel in de planning jaquote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Als we nu allemaal over friet gaan praten dan maar stug het woord patat gebruiken herkennen we elkaar duidelijk tussen alle friet mensen
Nee.quote:
En hoe lang blijft ie dan? Straks kom ik bij jullie in de bus te zitten ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en hij is er om kwart voor 3 zo ongeveer
Uiteraard, het is dan ook patat. En Hertog Jan.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Als we nu allemaal over friet gaan praten dan maar stug het woord patat gebruiken herkennen we elkaar duidelijk tussen alle friet mensen
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee maar Crack_ komt ZH dan naar jou vrijdag?
Jij bent echt geniaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
Ja! gezellig doen wequote:Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe lang blijft ie dan? Straks kom ik bij jullie in de bus te zitten ofzo.
Wij niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt wel in de planning ja
nou ja, in de mijne dan
Zijne denk ik ook wel trouwens
JOAH!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe lang blijft ie dan? Straks kom ik bij jullie in de bus te zitten ofzo.
IK ZAL EEN ROOS MEENEMEN!quote:
Dat!quote:
Nein. Ik eet in elk geval zondag bij papa.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! gezellig doen we
Eh, dat weten we eigenlijk nog niet?
of wel?
Ruud is Kees z'n broer.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie bedoel je met Ruud? Er wonen nogal wat tjappies in Woensel. Kees kankerkachel, Johan Vlemminx, Kempi (niet meer helaas
).
Niet voor mensen die niet autistisch zijn!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Je gaat toch niet met elkaar in het echt afspreken, dat is hartstikke eng.
Jij gaat ook al naar eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ojaa, natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ruud is Kees z'n broer.Check m'n fobo.
Oooh, wat ben jij hard!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet voor mensen die niet autistisch zijn!
WAT THE FOKquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef Crack_ het volgende:
Oke dus
Chai
Mozy
Maison
Smart_ass
Allure_
Zotheid
Crack_
Oh, én fascination
Tering
Nee fas komt nietquote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WAT THE FOK![]()
![]()
En wat doe jij in Eindhoven, Fas?
Alleen op de lijn: Den Haag - Utrechtquote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
Iemand die mij vanaf Utrecht CS gezelschap wil houden?
Dan neem ik wel iemand mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ojaa, natuurlijk! Maar hun zijn ook echt eng in het echt hoor, vind ik
. Brrr. Als meisje ben je niet veilig bij hun.
Beterrrr.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag in Amsterdam. Kom allemaal daarheen.
Jij ook al in eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Maisnon het volgende:
Ze hopen een glimp van mij op te vangenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Wat is dit dan? Wat doet iedereen in EHV?!
Ik kom misschien naar groningenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
What the fuck doen jullie allemaal in dat gehucht!
Groningen is hartstikke leuk.quote:
Das wel lekker dichtbij. Wat doe jij hier dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:33 schreef Zotheid het volgende:
Iemand die mij vanaf Utrecht CS gezelschap wil houden?
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!quote:
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Crack_ het volgende:
HEY HALLO S_A EN ZH JULLIE HEBBEN EEN INTERNETRELATIE JA, IRL IS HIJ VAN MIJ
Seksen!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:
Wat is dit dan? Wat doet iedereen in EHV?!
En Leiden - Utrecht?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen op de lijn: Den Haag - Utrecht
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Verdomme, altijd als ik ruzie heb met m'n vriendin en naar haar toega met het idee van "BOH IK HEB GELIJK EN DAT ZAL ZE WETEN OOK![]()
" eindig ik met 'sorry
![]()
'
EN NORMAAL WIN IK ALLE DISCUSSIES. MET IEDEREEN.
Wat een retard is het ook he.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Zotheid het volgende:
"Maar goed, ik heb weer een lekker wijf te pakken via internet (nee, niet FOK! uiteraard), dus ik ben vrolijk vandaag en zal er niet over doorzeiken."![]()
FUUUUUUUUquote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
[..]
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!
[..]
Seksen!
[..]
En Leiden - Utrecht?
Wihihi, wat sexy. Maar ik ben er pas om 17.00u. Dusss, jammmuuuurrr. Ik wil Allure en Maisnon wel zien ook, hoelaat zijn jullie er?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom je ook? Meet in Eindhoven, ik trakteer!
[..]
Maar ik wil S_a ook een keer in het echt zien!
[..]
Seksen!
[..]
En Leiden - Utrecht?
Als je mij ziet zeg je dan hoi?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze hopen een glimp van mij op te vangen
Overstappen.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Das wel lekker dichtbij. Wat doe jij hier dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |