Jij bent echt een beetje homo hè?quote:
Ik weet wel wat buitenspel is een dat is genoeg voetbalkennis voor mij.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je een beetje een fatsoenlijke opvoeding hebt gehad
Want?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje homo hè?
Leg het eens uit dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet wel wat buitenspel is een dat is genoeg voetbalkennis voor mij.
Ik stelde toch een vraag?quote:
Klopt en ik stelde een tegenvraag. Maar om op je eerste vraag terug te komen: Nee.quote:
Nou als iemand voor de bal uit loopt en daarbij de voorlaatste tegenstander achter zich laat op de helft van de tegenstander.quote:
Op het moment dat de bal gespeeld wordt.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als iemand voor de bal uit loopt en daarbij de voorlaatste tegenstander achter zich laat op de helft van de tegenstander.
Ja dan is het een overtreding, maar daarvoor sta je ook wel buitenspelpositie.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Op het moment dat de bal gespeeld wordt.
Behalve als de bal komt uit een ingooi, hoekschop of doeltrapquote:Op woensdag 4 november 2009 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan is het een overtreding, maar daarvoor sta je ook wel buitenspelpositie.
edit: ohja klopt.
Tof! Ik zag in het topic hierover dat de meesten iets van een maand moesten wachten op hun pasje.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen screenshot gemaakt.![]()
Maar als foto heb ik gewoon het meisje van mijn avatar gedaan.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als iemand voor de bal uit loopt en daarbij de voorlaatste tegenstander achter zich laat op de helft van de tegenstander.
Nee ik wist het wel zelf alleen toen wel heel even op wikipedia gekeken. Want zelf zou ik zeggen op een na verdediger (in principe is de doelman ook een soort verdediger) alleen zo was het iets duidelijker.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik eerlijk waar niet verwacht
Vooral het gebruik van voorlaatste tegenstander, wat inderdaad correct is
Of zeg eens eerlijk, toevallig wikipedia gebruikt?
Ik zie de relatie tussen Feyenoord en breekbaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de boom dit jaar.
sorry ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Waaat
Ik ging zo met de bus naar huis en zo'n idioot zat de hele tijd stom naar me te lachen, maarja ik natuurlijk tyfus moe dus ik val weer half in slaap in de bus. En ben ik bij mn halte dus ik stap zo uit en die idioot komt zo op me af vanneuh "Ja jij hebt wel lekker geslapen he!" Dus ik zeg "Ja nou nee, ik deed echt mn best om niet te slapen blablabla"
En hij loopt zo heeeeeelemaal mee tot mn huis en echt 100 vragen stellen, uit eindelijk zei híj van "Ja en je hebt een zus en een broer toch?"![]()
![]()
HOE DE FUCK WEET HIJ DAT NOU WEER IK KEN HEEL DE GAST NIET
Eerste keer dat iemand echt met me flirt, jezus
Whut?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Crack_ het volgende:
WTF was jij dat? Ik probeerde jou inderdaad te vleien maar het wilde niet echt vlotten neequote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Waaat
Ik ging zo met de bus naar huis en zo'n idioot zat de hele tijd stom naar me te lachen, maarja ik natuurlijk tyfus moe dus ik val weer half in slaap in de bus. En ben ik bij mn halte dus ik stap zo uit en die idioot komt zo op me af vanneuh "Ja jij hebt wel lekker geslapen he!" Dus ik zeg "Ja nou nee, ik deed echt mn best om niet te slapen blablabla"
En hij loopt zo heeeeeelemaal mee tot mn huis en echt 100 vragen stellen, uit eindelijk zei híj van "Ja en je hebt een zus en een broer toch?"![]()
![]()
HOE DE FUCK WEET HIJ DAT NOU WEER IK KEN HEEL DE GAST NIET
Oke.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, hij voegt me nu toe op hyves
JEZUS MAN DAT IS SERIEUS EEN KWARTIER GELEDEN DAT HIJ ME SPRAK
Hang 'm maar in het het midden neer. Bij de middenmoot, je weet wel hihi.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de boom dit jaar.
Geen idee ik sliep halfquote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WTF was jij dat? Ik probeerde jou inderdaad te vleien maar het wilde niet echt vlotten neMaar ik was niet leleijk he?
Of je nog steeds geen idee hebt wie het is.quote:
quote:
Hoe ging je tentamen?quote:
Ik weet hoe die gast heet en ik weet wie zn broertje is, maar dat komt omdat hij dat zelf zeiquote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of je nog steeds geen idee hebt wie het is.
M'n MacBook gaat best lang mee trouwens. Ik zit er al sinds 9 uur achter en heb nu nog 10 minuten batterij.
Is goed. Kom je me dan ophalen vanaf Eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hoe die gast heet en ik weet wie zn broertje is, maar dat komt omdat hij dat zelf zei
Kom je hierheen lieverd dan gaan we voor zn neus seks hebben
Oh en bij mij laptop is dat dus echt niet hequote:Op woensdag 4 november 2009 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hoe die gast heet en ik weet wie zn broertje is, maar dat komt omdat hij dat zelf zei
Kom je hierheen lieverd dan gaan we voor zn neus seks hebben
Dat hadden we toch eigenlijk al afgesproken?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed. Kom je me dan ophalen vanaf Eindhoven?
Ik was binnen een halfuur klaar, en het tentamen duurde 3 uurquote:
Als ik geld heb krijg je een MacBook.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh en bij mij laptop is dat dus echt niet heDie is zo leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA MAAR NU!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hadden we toch eigenlijk al afgesproken?Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het eerste komt me bekend voor.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was binnen een halfuur klaar, en het tentamen duurde 3 uuren alles dat ik vergeleek met anderen had ik fout
dus ik ben benieuwd.
Jaquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het eerste komt me bekend voor.Was het wel je laatste tentamen of niet?
Chill mang!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaben nu lekker vrij tot maandag!
Het blok is alweer begonnen, heb gewoon les nu.quote:
Arme schatquote:Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het blok is alweer begonnen, heb gewoon les nu.
Vind het niet zo erg hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arme schat! Maar jij had wel herfstvakantie
!
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
Klopt het dat als ik een 6,8 heb die 20 % telt en een ? die 30 % telt en deze 50 % gemiddeld minimaal een 5 moet zijn ik dan als ? cijfer een 3,8 moet halen?
En zoveel les heb jij nou ook weer nietquote:Op woensdag 4 november 2009 16:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind het niet zo erg hoorZou me alleen maar kapot vervelen als ik nu ook vakantie had, dan ben ik de enige namelijk
edit: naast jou dan![]()
Leuk hoorquote:
Dit blok wel, 10 uur verdommequote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En zoveel les heb jij nou ook weer niet
Hebben jullie ook een apart vak Wiskunde dit jaar?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HahahaIk deed A1,2 en ik schud dit zo even uit m'n mouw joh!
Hey.quote:
Ben je lid?quote:
Dat hoor ik je wel heel vaak zeggenquote:
Ik heb ook een zo'n vriend die dat doet. Vind het nogal treurigquote:
Doe je goed!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HahahaIk deed A1,2 en ik schud dit zo even uit m'n mouw joh!
Ik doe het wel bij chicks hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook een zo'n vriend die dat doet. Vind het nogal treurig
quote:
Nee johquote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een apart vak Wiskunde dit jaar?
Alles oke?quote:
Ja dan welquote:
Rotiquote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
Wat eten jullie vandaag? Ik heb geen inspiratie meer.
Jawel dus, jij hoeft het alleen niet te volgenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johje kunt hier m'n hele studieprogramma bekijken.
Vreemd. Wij hebben gewoon 2 soorten wiskunde gehad in het eerste jaar, als je wiskunde niet haalde moest je stoppen met de opleiding, ook al had je alle andere puntenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johje kunt hier m'n hele studieprogramma bekijken.
Volgens mij eten we bami.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
Tagliatelle met gehakt, wokgroente en pittige salamisausquote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
Thank god dat wij dat niet hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vreemd. Wij hebben gewoon 2 soorten wiskunde gehad in het eerste jaar, als je wiskunde niet haalde moest je stoppen met de opleiding, ook al had je alle andere punten![]()
Je krijgt nog wel statistiek btw, dat is ook wiskunde![]()
Oh, en financial accounting [ afbeelding ]
Wat is er mis met bamiquote:
Niks mis mee. Kip met krieltjes en sperzieboontjesquote:
Taugéquote:
Hmm, ik had ook pasta gehaald maar daar heb ik nu echt zo geen zin meer inquote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tagliatelle met gehakt, wokgroente en pittige salamisaus!
Statistiek is goed te doen als je goed bent in wiskunde.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thank god dat wij dat niet hebbendan zou ik hard falen. En ja ik weet het, maar ik hoop dat dat nog een beetje te doen is. Financial accounting lijkt me best leuk
!
Dat zit toch niet in bami gastquote:
Nee, ook geen zin inquote:Op woensdag 4 november 2009 16:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kip met krieltjes en sperzieboontjes
Dat vind ik viesquote:
Maak dan een gevulde soep of een gevulde salade, gooi een paar stukjes kip door die sla en je mag het al een maaltijdsalade noemen hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik had ook pasta gehaald maar daar heb ik nu echt zo geen zin meer in!
Ik heb wel zin in soep en een salade. Maar hoe maak ik daar nou een decent maaltijd van
.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 4 november 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Statistiek is goed te doen als je goed bent in wiskunde.En zeg dat aub niet, dat vak is kanker in z'n puurste vorm.
Met Management Accounting (kregen wij ook) als uitzaaiing
Echt wel, dat zit in zo ongeveer iedere bami schotelquote:
En ik vind pasta viesquote:Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik vies.
Ow, van tauge krijg ik echt kippenvel, zo nasty.
Witte rijst moet ik echt van overgevenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt wel, dat zit in zo ongeveer iedere bami schotel
Bami zelf heeft nou ook niet zo'n geweldige smaak, dan heb ik veel liever witte rijst
Nee, dat is dus rotiquote:
Da's een idee, jaquote:Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maak dan een gevulde soep of een gevulde salade, gooi een paar stukjes kip door die sla en je mag het al een maaltijdsalade noemen hoor!
[..]
Ik ben benieuwd!
Statistiek is echt de leukste vorm van wiskunde. Veel leukere deelonderwerpen en het is ook makkelijk, je moet gewoon goed zijn in begrijpend lezen en de vraag dus goed kunnen begrijpen, verder is het een eitjequote:Op woensdag 4 november 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Statistiek is goed te doen als je goed bent in wiskunde.En zeg dat aub niet, dat vak is kanker in z'n puurste vorm.
Met Management Accounting (kregen wij ook) als uitzaaiing
JE BENT ZELF VIESquote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En ik vind pasta viesEn rijst zonder saus
![]()
En soep eigenlijk ook, gadver![]()
Ik ben fjezzquote:
Er is niks op tv mangquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
ik ga lekker tv kijken, blijven jullie maar gezellig doorzeiken over eten
!
quote:
According to Jim is een herhaling van die van gister op Veronica, Spin City dig ik niet zo, en ik heb geen idee wat 2BE isquote:Op woensdag 4 november 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral spin city is tof
Tevens is er:
[ afbeelding ]
Had jij maar je eigen neger, he?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:41 schreef Allure_ het volgende:
Jezus, er woont zo'n neger hierboven. En iedere keer als hij thuiskomt, (ja, je hoort hem op 4 km afstand al aankomen met z'n verkankerde quasi stoere uitlaat) dan lijkt het net of ie z'n vriendin afslacht, zoveel herrie maken hij en die chick. OHH AHAHA HIHIIHHIHI EY SWAAAA MI DUSHIIIII IK HEB JE SO GEMISTTTT MANGGGGGGG HIHAIAIIHH.
Kanaal Twee, uit belgie.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
According to Jim is een herhaling van die van gister op Veronica, Spin City dig ik niet zo, en ik heb geen idee wat 2BE is
Hate the game.quote:
Maak je ook herrie met m zovan OHH AHAHA HIHIIHHIHI EY SWAAAA MI DUSHIIIII IK HEB JE SO GEMISTTTT MANGGGGGGG HIHAIAIIHH?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bitch, please.
dWc is mijn negert al.
Neequote:Op woensdag 4 november 2009 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maak je ook herrie met m zovan OHH AHAHA HIHIIHHIHI EY SWAAAA MI DUSHIIIII IK HEB JE SO GEMISTTTT MANGGGGGGG HIHAIAIIHH?
Spin City en Will & Grace!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral spin city is tof
Tevens is er:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je dan aids.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb al sinds vanmiddag enorme pijn boven in mijn rug en in mijn nek. Vooral als ik diep inadem doet het enorme pijn, ik heb echt geen idee wat het is maar ik kan er gewoon bijna niet normaal van ademen behalve ik mijn hoofd vooroverbuig
Nee, ofwel, wat ik zelf denk, zit er iets vast in mijn nek. Ofwel ik heb longkanker ofzoquote:
Moet je dan ook nog andere klachten hebben,of is alleen het feit dat je je kin niet op je borst kan leggen reden genoeg om naar het ziekenhuis te rennen?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
Trouwens he, ze zeggen altijd dat er een grote kans op hersenvliesontsteking is als jij je kin niet meer op je borst kan leggen. Maar dit kunnen mannen in principe sowieso al niet goed vanwege hun adamsappel
Er zijn nog meer symptomen:quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog andere klachten hebben,of is alleen het feit dat je je kin niet op je borst kan leggen reden genoeg om naar het ziekenhuis te rennen?
Zouden je longen kunnen zijn, ik zeg: kijk het even aan
Ik had vanmiddag de hele tijd een beetje hoofdpijn als ik diep inademde en het voelt nu alsof die pijn is afgezakt naar mijn schouders, alhoewel die hoofdpijn echt heel erg licht was.quote:Bij volwassenen kunnen de volgende symptomen optreden: plots erg ziek worden, hoge koorts met sufheid, hevige hoofdpijn eventueel met lichtschuwheid of overgeven, de kin niet op de borst kunnen brengen, kleine puntbloedingen in de huid van met name de benen. Als twee of meer van deze symptomen optreden, dient de patiënt onverwijld door een arts te worden gezien. De puntbloedinkjes (petechiën) zijn een laat symptoom.
Ik maakte een grapje en nu weet ik niet zeker of jij dat dorohadquote:Op woensdag 4 november 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn nog meer symptomen:
[..]
Ik had vanmiddag de hele tijd een beetje hoofdpijn als ik diep inademde en het voelt nu alsof die pijn is afgezakt naar mijn schouders, alhoewel die hoofdpijn echt heel erg licht was.
Koorts is nu lastig te meten want ik kom net uit bad
Ja dat dacht ik al maar ik heb serieus enorme last van mijn schouders en dat doet gewoon echt heel veel pijnquote:Op woensdag 4 november 2009 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje en nu weet ik niet zeker of jij dat dorohad
Misschien heb je wel Mexicaanse griep.
Of een kou op je spieren
Of je gaat dood.
Of alledrie.
Voelt het als spierpijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al maar ik heb serieus enorme last van mijn schouders en dat doet gewoon echt heel veel pijn
Hmm, zou best kunnen ik ga zo eens even kijken. Het voelt wel alsof het in mijn spieren zit maar als ik spierpijn in mijn armen/benen heb, dan is dat echt een hele zeurende pijn die maar niet weg wil gaan. Nu heb ik minder last van mijn schouders als ik dezelfde positie aanhoud, als ik echter ga bewegen of diep inadem, dan doet het weer enorm pijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voelt het als spierpijn?
k heb ooit een kou op mijn spieren gehad en dat was ook echt pijnlijk, moest er op een gegeven moment bijna van huilen, ook omdat het niet wegging en al een week duurde ofzo, kon ook geen houding vinden die minder pijn deed...
Heb je toevallig tijgerbalsem oid in huis? Kan iig geen kwaad...
Hm, nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 november 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen ik ga zo eens even kijken. Het voelt wel alsof het in mijn spieren zit maar als ik spierpijn in mijn armen/benen heb, dan is dat echt een hele zeurende pijn die maar niet weg wil gaan. Nu heb ik minder last van mijn schouders als ik dezelfde positie aanhoud, als ik echter ga bewegen of diep inadem, dan doet het weer enorm pijn.
Ook met slikken voel ik aan de zijkanten/achterkant van mijn nek.
Dat wel, oude kleren aan doen en niet op je witte stoffen bank of op je nieuwe dekbed gaan liggenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef .skipper. het volgende:
Van tijgerbalsem worden je kleren onwijs vies en dat gaat er niet meer uit!
Nee, zo klinkt het dus totaal nietquote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Het klinkt als een cel vermenigvuldiging, heeft dacht ik ook een woord.
Naja, het zullen min spieren wel zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, nooit van gehoord
Als het niet je spieren zijn, heb ik geen idee.
Vraag het Zh
Ik vind het een klinkend grapjequote:Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zo klinkt het dus totaal nietMet je kutgrap
[..]
Naja, het zullen min spieren wel zijn.
Nou ja, als het blijften niet minder wordt, vrijdag naar de huisarts (anders zit je met het weekendquote:Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zo klinkt het dus totaal nietMet je kutgrap
[..]
Naja, het zullen min spieren wel zijn.
Ik vind het een kutgrapquote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een klinkend grapjeMaar ik kan echt even niet op het woord komen..
Ik vind het een kutziekte.quote:
Mitose.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een klinkend grapjeMaar ik kan echt even niet op het woord komen..
Ja inderdaad, ik ga zo na het eten denk ik ook even een uurtje proberen te slapen en kijken hoe ik mij daarna voel.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, als het blijften niet minder wordt, vrijdag naar de huisarts (anders zit je met het weekend)
Neoplasma malignum, dat was'mquote:
Hoop dat t helptquote:Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ga zo na het eten denk ik ook even een uurtje proberen te slapen en kijken hoe ik mij daarna voel.
Sorry, men gebruikt gewoon de term kanker.quote:
THIS SHIT JUST GOT REAL!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, men gebruikt gewoon de term kanker.
Tevens zijn cellen die zich vermenigvuldigen in 99% van de gevallen geen kanker. Je vergelijking klopt dus voor geen drol, faalhaas
Ja krabbel je hem nu ook veel?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef Crack_ het volgende:
AHAHAAHAHAHAHA
hebben jullie dat verhaal gelezen van die gast in de bus die ging flirten met me?
Oh mijn godquote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Hij had me dus zo meteen toegevoegd op hyves en ik krijg nu in mn inboxje dít bericht
Hee,
Ik moet vanavond toch gaan wandelen met de hond rond 7 u half 8 en ik dacht nu ik heel jou familie ( behalve jullie pap haha ) weet te herinneren en jij ook een hond hebt, misschien wil je mee lopen een rondje ofzo? Dat we dan afspreken rond half 8 bij het bosje daar bij het doe week terrein bij die slagboom?
Kijk maar of je wil en kan. Mail maar terug wat je doet goed?
Misschien tot straks en suc6 met leren.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou heb je zin om verkracht te worden vanavond?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Hij had me dus zo meteen toegevoegd op hyves en ik krijg nu in mn inboxje dít bericht
Hee,
Ik moet vanavond toch gaan wandelen met de hond rond 7 u half 8 en ik dacht nu ik heel jou familie ( behalve jullie pap haha ) weet te herinneren en jij ook een hond hebt, misschien wil je mee lopen een rondje ofzo? Dat we dan afspreken rond half 8 bij het bosje daar bij het doe week terrein bij die slagboom?
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics van die jongen, anders lul je.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Hee,
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik ben wel zo lief om die niet te postenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh mijn god!!!!
![]()
Heb je ook een foto van die knuppel?![]()
Gelukkig dat we daarom ook media als PM en MSN hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel zo lief om die niet te posten
Je kan de foto toch uploaden via tinypic. En dan posten. Niemand die weet waar die vandaan komt.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
99%? Ik denk nog wel een hoop meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tevens zijn cellen die zich vermenigvuldigen in 99% van de gevallen geen kanker. Je vergelijking klopt dus voor geen drol, faalhaas
Ik las te snel en dacht dat je haar aanraadde een knuppel mee te nemenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh mijn god!!!!
![]()
Heb je ook een foto van die knuppel?![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pics van die jongen, anders lul je.
Ik wilde het netjes uitdrukken, en jij denkt dat ik niet wist dat 99 procent van de celdelingen geen kanker zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, oke. Dat is van Erik, een andere vriend van mij.quote:
JE MAG OOK BEST JALOERS WORDEN EN ZEGGEN DAT IK VAN JOU BEN HOOR, DAT VIND IK HELEMAAL NIET ERGquote:
Nee, niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wilde het netjes uitdrukken, en jij denkt dat ik niet wist dat 99 procent van de celdelingen geen kanker zijn![]()
Kom op zeg, het was een woordspeling.
Die gast heet geen Erikquote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke, oke. Dat is van Erik, een andere vriend van mij.
OKE IK ZIE JE OM HALF 8.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JE MAG OOK BEST JALOERS WORDEN EN ZEGGEN DAT IK VAN JOU BEN HOOR, DAT VIND IK HELEMAAL NIET ERG
Falende hartklep.quote:
Ze gaat er sowieso niet heen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Als die plek wat die man beschrijft een park of een plek is waar niet veel mensen komen zou ik als jij jou was niet heen gaan.
Ja inderdaad, je hele celstructuur is gebaseerd op splitsingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
99%? Ik denk nog wel een hoop meer.
Anyway, ik denk aan een ontsteking van het een of het ander. Misschien schildklier oid.
Bicusbidaal of tricusbidaal?quote:
Welke van die 2 is terminaal?quote:
Wel lekker veiligquote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht dat je haar aanraadde een knuppel mee te nemen
[..]
Het was een woordspeling? Volgens mij weet jij dan niet de goede definitie van woordspelingenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wilde het netjes uitdrukken, en jij denkt dat ik niet wist dat 99 procent van de celdelingen geen kanker zijn![]()
Kom op zeg, het was een woordspeling.
Volgens mij heb jij serieuze concurrentiequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Als die plek wat die man beschrijft een park of een plek is waar niet veel mensen komen zou ik als jij jou was niet heen gaan.
Wij hebben van die keidure op school.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je hele celstructuur is gebaseerd op splitsingen.
Een ontsteking is inderdaad wel het meest verklaarbare aangezien het nogal accuut is, alhoewel mijn Pa nu denkt dat het door mijn zithouding komt(Mijn houding is meestal ook niet perfect maar daar krijg je toch echt niet accuut last van)
Bij een schildklierontsteking zou je nek toch deels op moeten zwellen?
Mijn bloeddruk is trouwens wel prima in orde want dat gingen we vandaag meten met biologieAlleen het waren van die goedkope 15 euro meters van de blokker dus de eerste keer zei hij bij mij 150/104 (met een hartslag van 120) wat totaal niet klopte, een heleboel andere leerlingen kregen ook dergelijke waarden.
Mijn tweede meting leek wel wat realistischer, 110 om 76 met 88BPM.
Daarom.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel lekker veilig
[..]
Het was een woordspeling? Volgens mij weet jij dan niet de goede definitie van woordspelingen
[..]
Volgens mij heb jij serieuze concurrentie
[..]
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft anders best wel veel haar
Ik ook!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik voel dat er morgen wat gaat gebeuren!
Op m'n tong.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft anders best wel veel haar
NEE VRIJDAGquote:Op woensdag 4 november 2009 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik voel dat er morgen wat gaat gebeuren!
Fout geraden, iets veel mooiersquote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook!
Jij krijgt weer een ban.
[..]
Op m'n tong.
Wil je dat ik je nog langer laat wachten..quote:
Ik heb wel een hele lekkere foto van hem, maar die mag ik vast niet postenquote:
quote:
Achter de schermen aub!quote:
Wat..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je dat ik je nog langer laat wachten..
Zover ik weet heb ik geen koorts, ik heb wel een warm voorhoofd maar dat komt nog van dat bad daarstraks, mijn wangen gloeien namelijk ook wel een beetje. Verder voel ik mij ook niet misselijk of iets in die zin. Ik zal straks nog eens even mijn temperatuur opnemen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wij hebben van die keidure op school.
Heb je trouwens koorts/verhoging?
Iets tegen de pijn ingenomen?
Wachten op jou?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je dat ik je nog langer laat wachten..
Liever niet nee.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele lekkere foto van hem, maar die mag ik vast niet posten
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wachten op jou?
[..]
Liever niet nee.
Hij gaat dan denk ik zijn foto plaatsenquote:
Conclusie: stel je niet aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik geen koorts, ik heb wel een warm voorhoofd maar dat komt nog van dat bad daarstraks, mijn wangen gloeien namelijk ook wel een beetje. Verder voel ik mij ook niet misselijk of iets in die zin. Ik zal straks nog eens even mijn temperatuur opnemen.
Heb nog niets tegen de pijn ingenomen omdat ik dus nog niet zeker weet wat het is en ik niet wil dat het straks gewoon een stijve nek blijkt te zijn en dat ik dan, dankzij die pijnstiller, de boel wel heb geforceerd waardoor het naderhand alleen maar erger wordt![]()
Maar in ieder geval, ik neem meestal een ibuprofen (mag sowieso geen paracetamol), dat werkt toch ook ontstekingsremmend?
OHGOD PHP IK KAN NIET WACHTEN LIEVER NU DAN MORGENquote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij gaat dan denk ik zijn foto plaatsen
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij gaat dan denk ik zijn foto plaatsen
Ik?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Een aantal krijgen dan een pm ja. Moet alleen nog even paar foto's maken, want ik heb geen recente meer
Z'n foto.quote:
Ja, ibuprofen werkt ontstekingsremmend. Ik zou er sowieso nog mee wachten, zeker tot je je temperatuur weet, aangezien pijnstillers deze omlaag brengen en hierdoor een foutief beeld geven.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zover ik weet heb ik geen koorts, ik heb wel een warm voorhoofd maar dat komt nog van dat bad daarstraks, mijn wangen gloeien namelijk ook wel een beetje. Verder voel ik mij ook niet misselijk of iets in die zin. Ik zal straks nog eens even mijn temperatuur opnemen.
Heb nog niets tegen de pijn ingenomen omdat ik dus nog niet zeker weet wat het is en ik niet wil dat het straks gewoon een stijve nek blijkt te zijn en dat ik dan, dankzij die pijnstiller, de boel wel heb geforceerd waardoor het naderhand alleen maar erger wordt![]()
Maar in ieder geval, ik neem meestal een ibuprofen (mag sowieso geen paracetamol), dat werkt toch ook ontstekingsremmend?
fixed.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat Php minstens zo sociaal gestoord als Lamon is
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele lekkere foto van hem, maar die mag ik vast niet posten
Lief!quote:
Een aantal vertrouw ik hier wel, die mogen dan hier eerst gaan vertellen hoe ik eruit zie, maar verwacht niet veel bijzondersquote:
Hallo, ik vraag of ik een pm krijg?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een aantal vertrouw ik hier wel, die mogen dan hier eerst gaan vertellen hoe ik eruit zie, maar verwacht niet veel bijzondersBen geen 100 KG, geen bril, en ook geen puisten,
Naar JB? Ja hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Mag ik ook niet alleen je hoofd posten, dus de rest weggeknipt?
Oh ik draaide erom heen. Ben je te vertrouwen, en ga je de foto niet lopen rond bazuinen? Ik hecht veel waarde aan mijn anonimiteit. En kap je dan te zeggen dat ik een lelijke Emimich ben?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, ik vraag of ik een pm krijg?
Hij roept zo vaak dat ie VMBO doet een van Lamons stokpaardjes is dat ie tegen het beoordelen van mensen op opleidingsniveau is.quote:
Wttttttf, waar zeg ik datquote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh ik draaide erom heen. Ben je te vertrouwen, en ga je de foto niet lopen rond bazuinen? Ik hecht veel waarde aan mijn anonimiteit. En kap je dan te zeggen dat ik een lelijke Emimich ben?
Ik heb nooit gezegd dat ik fan ben van het VMBO/MBO, maar ik heb een aversie tegen elitair/pretentieus gedrag. Daarbij zie je heus wel dat ik op alle gebieden verder ontwikkeld ben dan die Lamon.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij roept zo vaak dat ie VMBO doet een van Lamons stokpaardjes is dat ie tegen het beoordelen van mensen op opleidingsniveau is.
Hij schrijft een beetje hetzelfde en gaat net zo achterlijk lang door op niks.
Zou best kunnen
Waar zei ik dat je er fan van bent?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik fan ben van het VMBO/MBO, maar ik heb een aversie tegen elitair/pretentieus gedrag. Daarbij zie je heus wel dat ik op alle gebieden verder ontwikkeld ben dan die Lamon.
Lamon wist er anders wel normale zinnen uit te persen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik fan ben van het VMBO/MBO, maar ik heb een aversie tegen elitair/pretentieus gedrag. Daarbij zie je heus wel dat ik op alle gebieden verder ontwikkeld ben dan die Lamon.
EN JIJ DAN?quote:
Je vindt wel dat ik het als stokpaardje gebruik, 1 citaat waarin ik zeg dat ik het vmbo goed vind?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar zei ik dat je er fan van bent?
SHOW US THE MONEYquote:
Dan is dit ook het onomstotelijke bewijs dat ik Lamon niet ben.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lamon wist er anders wel normale zinnen uit te persen.
[..]
EN JIJ DAN?
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje jong naar mijn smaak, maar leuk koppie
Sorry.quote:
Eet smakelijk!quote:
Natuurlijk, want het is ook zo moeilijk om zo achterlijk te typen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is dit ook het onomstotelijke bewijs dat ik Lamon niet ben.
Je had gisteren gezegd dat je mij ging negeren. Je ben niet bepaald goed in daad bij woord voegen he?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Natuurlijk, want het is ook zo moeilijk om zo achterlijk te typen.
Neehee, net als Lamon heb je moeite met lezen dus.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je vindt wel dat ik het als stokpaardje gebruik, 1 citaat waarin ik zeg dat ik het vmbo goed vind?
Jij hebt zo'n honderdduizend maal gezegd dat jij van Fok! af zou gaan en niet meer terug zou komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je had gisteren gezegd dat je mij ging negeren. Je ben niet bepaald goed in daad bij woord voegen he?
Ik heb dat 2 keer geroepen, en je weet toch onderhand wel dat ik soms troll? Of nietquote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n honderdduizend maal gezegd dat jij van Fok! af zou gaan en niet meer terug zou komen.
Ow ja, want je schrijfstijl aanpassen aan een ander account is onmogelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is dit ook het onomstotelijke bewijs dat ik Lamon niet ben.
Hartaanval, slotje!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb trouwens even verder gevoeld en de pijn onstaat dus aan de rechter voorzijde van mijn hals en dan vooral aan de onderkant dus bij de verbinding met je schouder. Daar doet het dus ook pijn als ik er met mijn vinger druk, het straalt uit naar de bovenkant van mijn borstkas en rug en ik voel het ook erger als ik diep inademen.
Aan de linkerkant doet het dus geen pijn als ik druk
Mijn god zeg, de suggestie wekken dat ik Lamon benquote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow ja, want je schrijfstijl aanpassen aan een ander account is onmogelijk
Troll, ban!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb dat 2 keer geroepen, en je weet toch onderhand wel dat ik soms troll? Of niet
Ik heb maar een bescheiden 5 k post hoor.
Falsch!quote:
quote:
Volgens mij is je vinger ook gebroken.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb trouwens even verder gevoeld en de pijn onstaat dus aan de rechter voorzijde van mijn hals en dan vooral aan de onderkant dus bij de verbinding met je schouder. Daar doet het dus ook pijn als ik er met mijn vinger druk, het straalt uit naar de bovenkant van mijn borstkas en rug en ik voel het ook erger als ik diep inademen.
Aan de linkerkant doet het dus geen pijn als ik druk
Ik zou het blijven ontkennen,d at maakt je alleen maar verdachterquote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn god zeg, de suggestie wekken dat ik Lamon ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is het meeste achterlijke wat ik gehoord heb in mijn hele FOK! bestaan.
Daar gaat mijn eer.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn god zeg, de suggestie wekken dat ik Lamon ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is het meeste achterlijke wat ik gehoord heb in mijn hele FOK! bestaan.
TR geplaatst.quote:
Ik neem je kamer wel.quote:
Ik geef het ruiterlijk toe, ik ben Lamon.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het blijven ontkennen,d at maakt je alleen maar verdachter
Tegen jezelf?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
TR geplaatst.
[..]
Ik neem je kamer wel.
Dat ging je toch al niet doen, je ging hem Pmenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef het ruiterlijk toe, ik ben Lamon.
Mooi hoef ik de foto ook niet meer te posten!
Goede!quote:
Ruitelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef het ruiterlijk toe, ik ben Lamon.
Mooi hoef ik de foto ook niet meer te posten!
Ja. Met mijn kloon, Php.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goede!
Je mag me voortaan helpen bij mijn projecten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
http://www.encyclo.nl/begrip/ruiterlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 18:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goede!
Je mag me voortaan helpen bij mijn projecten.
[..]
Ruitelijk.
Flikker toch op.
Jij vergat een r?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/ruiterlijk
Mijn god, wat een domme hbo'r.
Mijn kut kloon ZH mag eerst wel door de shredder.quote:
Inderdaad. Totdat Php kan bewijzen dat hij het niet is zijn die twee één.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:58 schreef Maisnon het volgende:
php zou makkelijk Lamon kunnen zijn. Vooral veel blijven happen en zeuren
Weet jij wel dat ZH mijn vriendje is?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn kut kloon ZH mag eerst wel door de shredder.
Mij negeren is lastig voor je?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Totdat Php kan bewijzen dat hij het niet is zijn die twee één.
I rest my casequote:Op woensdag 4 november 2009 18:58 schreef Maisnon het volgende:
ZH en PHP zijn 1 kloon, dus wij zijn al vriendjesquote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet jij wel dat ZH mijn vriendje is?
Hap hap hap hap.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:58 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben net klaar dus je hebt voorlopig rust.Hbo'r?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/ruiterlijk
Mijn god, wat een domme hbo'r.
Zolang je zelf op het mbo zit moet je je mondje houden.
Daarnaast is ruiterlijk ouderwets, onnodig taalgebruik.Gelukkig is mijn account niet ook al ouder.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn kut kloon ZH mag eerst wel door de shredder.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Viespeuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:01 schreef Lakitu het volgende:
Tyfus, ik ben helemaal nat. Zelfs m'n fucking boxer![]()
Je bent gewoon een makkelijk doelwit.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mij negeren is lastig voor je?
Nog typisch iets voor Lamon.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ZH en PHP zijn 1 kloon, dus wij zijn al vriendjes
Mooi je geeft toe dat ik gelijk had, en jij er faliekant naast zat.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik ben net klaar dus je hebt voorlopig rust.
[..]
Hbo'r?
Zolang je zelf op het mbo zit moet je je mondje houden.
Daarnaast is ruiterlijk ouderwets, onnodig taalgebruik.
[..]
Gelukkig is mijn account niet ook al ouder.
Het is heerlijk om schietschijf te zijn en om te zien hoe schuimbekkend mensen reageren als ze hun gelijk niet hebben.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent gewoon een makkelijk doelwit.
[..]
Nog typisch iets voor Lamon.
quote:
Ik word daar inderdaad op aangevallen, logisch dat ik dan terug reageerquote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef Maisnon het volgende:
Constant bezig zijn met opleidingsniveaus en slimheid
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:01 schreef Japsnars het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bauer_kopt_deur.html
Scooter in Amsterdamquote:Op woensdag 4 november 2009 19:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Ik zat op de scooter met een fucking joggingsbroek aan met die kuttyfusregen![]()
Waarin geef ik jou gelijk? Lezen is lastig voor je he?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi je geeft toe dat ik gelijk had, en jij er faliekant naast zat.
Wel mijn welgemeende complimenten
Uhhm? Gelijk niet hebben?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is heerlijk om schietschijf te zijn en om te zien hoe schuimbekkend mensen reageren als ze hun gelijk niet hebben.
Eerst zeg je dat ik het woord ruiterlijk verkeerd gebruik vervolgens weerleg ik dat en wimpel je het af als ouderwets woord. Oftewel ik heb 1-0.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarin geef ik jou gelijk? Lezen is lastig voor je he?
[..]
Uhhm? Gelijk niet hebben?
Wat is daar mis mee?quote:
Nee, ZH vergat er eenquote:
Hiquote:
Nouja, er zijn in principe 3 stereotype scooterrijders.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Het was niet mijn scooter overigens, moest iemand wegbrengen en shit, lang verhaal
Het was wel een vespaquote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, er zijn in principe 3 stereotype scooterrijders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ay, een vespaquote:
Gozurrrrrrr, waar zeg ik dat je ruiterlijk verkeerd gebruikt?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat ik het woord ruiterlijk verkeerd gebruik vervolgens weerleg ik dat en wimpel je het af als ouderwets woord. Oftewel ik heb 1-0.
Kutkloonquote:
Die ging ik dus karaokenen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nouja, er zijn in principe 3 stereotype scooterrijders.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |