Dat wel, oude kleren aan doen en niet op je witte stoffen bank of op je nieuwe dekbed gaan liggenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef .skipper. het volgende:
Van tijgerbalsem worden je kleren onwijs vies en dat gaat er niet meer uit!
Nee, zo klinkt het dus totaal nietquote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Het klinkt als een cel vermenigvuldiging, heeft dacht ik ook een woord.
Naja, het zullen min spieren wel zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, nooit van gehoord
Als het niet je spieren zijn, heb ik geen idee.
Vraag het Zh
Ik vind het een klinkend grapjequote:Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zo klinkt het dus totaal nietMet je kutgrap
[..]
Naja, het zullen min spieren wel zijn.
Nou ja, als het blijften niet minder wordt, vrijdag naar de huisarts (anders zit je met het weekendquote:Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zo klinkt het dus totaal nietMet je kutgrap
[..]
Naja, het zullen min spieren wel zijn.
Ik vind het een kutgrapquote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een klinkend grapjeMaar ik kan echt even niet op het woord komen..
Ik vind het een kutziekte.quote:
Mitose.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een klinkend grapjeMaar ik kan echt even niet op het woord komen..
Ja inderdaad, ik ga zo na het eten denk ik ook even een uurtje proberen te slapen en kijken hoe ik mij daarna voel.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, als het blijften niet minder wordt, vrijdag naar de huisarts (anders zit je met het weekend)
Neoplasma malignum, dat was'mquote:
Hoop dat t helptquote:Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ga zo na het eten denk ik ook even een uurtje proberen te slapen en kijken hoe ik mij daarna voel.
Sorry, men gebruikt gewoon de term kanker.quote:
THIS SHIT JUST GOT REAL!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, men gebruikt gewoon de term kanker.
Tevens zijn cellen die zich vermenigvuldigen in 99% van de gevallen geen kanker. Je vergelijking klopt dus voor geen drol, faalhaas
Ja krabbel je hem nu ook veel?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef Crack_ het volgende:
AHAHAAHAHAHAHA
hebben jullie dat verhaal gelezen van die gast in de bus die ging flirten met me?
Oh mijn godquote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Hij had me dus zo meteen toegevoegd op hyves en ik krijg nu in mn inboxje dít bericht
Hee,
Ik moet vanavond toch gaan wandelen met de hond rond 7 u half 8 en ik dacht nu ik heel jou familie ( behalve jullie pap haha ) weet te herinneren en jij ook een hond hebt, misschien wil je mee lopen een rondje ofzo? Dat we dan afspreken rond half 8 bij het bosje daar bij het doe week terrein bij die slagboom?
Kijk maar of je wil en kan. Mail maar terug wat je doet goed?
Misschien tot straks en suc6 met leren.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou heb je zin om verkracht te worden vanavond?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Hij had me dus zo meteen toegevoegd op hyves en ik krijg nu in mn inboxje dít bericht
Hee,
Ik moet vanavond toch gaan wandelen met de hond rond 7 u half 8 en ik dacht nu ik heel jou familie ( behalve jullie pap haha ) weet te herinneren en jij ook een hond hebt, misschien wil je mee lopen een rondje ofzo? Dat we dan afspreken rond half 8 bij het bosje daar bij het doe week terrein bij die slagboom?
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics van die jongen, anders lul je.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Hee,
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik ben wel zo lief om die niet te postenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh mijn god!!!!
![]()
Heb je ook een foto van die knuppel?![]()
Gelukkig dat we daarom ook media als PM en MSN hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel zo lief om die niet te posten
Je kan de foto toch uploaden via tinypic. En dan posten. Niemand die weet waar die vandaan komt.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
99%? Ik denk nog wel een hoop meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, men gebruikt gewoon de term kanker.
Tevens zijn cellen die zich vermenigvuldigen in 99% van de gevallen geen kanker. Je vergelijking klopt dus voor geen drol, faalhaas
Ik las te snel en dacht dat je haar aanraadde een knuppel mee te nemenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh mijn god!!!!
![]()
Heb je ook een foto van die knuppel?![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pics van die jongen, anders lul je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |