Er is niks op tv mangquote:Op woensdag 4 november 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
ik ga lekker tv kijken, blijven jullie maar gezellig doorzeiken over eten
!
quote:
According to Jim is een herhaling van die van gister op Veronica, Spin City dig ik niet zo, en ik heb geen idee wat 2BE isquote:Op woensdag 4 november 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral spin city is tof
Tevens is er:
[ afbeelding ]
Had jij maar je eigen neger, he?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:41 schreef Allure_ het volgende:
Jezus, er woont zo'n neger hierboven. En iedere keer als hij thuiskomt, (ja, je hoort hem op 4 km afstand al aankomen met z'n verkankerde quasi stoere uitlaat) dan lijkt het net of ie z'n vriendin afslacht, zoveel herrie maken hij en die chick. OHH AHAHA HIHIIHHIHI EY SWAAAA MI DUSHIIIII IK HEB JE SO GEMISTTTT MANGGGGGGG HIHAIAIIHH.
Kanaal Twee, uit belgie.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
According to Jim is een herhaling van die van gister op Veronica, Spin City dig ik niet zo, en ik heb geen idee wat 2BE is
Hate the game.quote:
Maak je ook herrie met m zovan OHH AHAHA HIHIIHHIHI EY SWAAAA MI DUSHIIIII IK HEB JE SO GEMISTTTT MANGGGGGGG HIHAIAIIHH?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bitch, please.
dWc is mijn negert al.
Neequote:Op woensdag 4 november 2009 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maak je ook herrie met m zovan OHH AHAHA HIHIIHHIHI EY SWAAAA MI DUSHIIIII IK HEB JE SO GEMISTTTT MANGGGGGGG HIHAIAIIHH?
Spin City en Will & Grace!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vooral spin city is tof
Tevens is er:
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je dan aids.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:12 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb al sinds vanmiddag enorme pijn boven in mijn rug en in mijn nek. Vooral als ik diep inadem doet het enorme pijn, ik heb echt geen idee wat het is maar ik kan er gewoon bijna niet normaal van ademen behalve ik mijn hoofd vooroverbuig
Nee, ofwel, wat ik zelf denk, zit er iets vast in mijn nek. Ofwel ik heb longkanker ofzoquote:
Moet je dan ook nog andere klachten hebben,of is alleen het feit dat je je kin niet op je borst kan leggen reden genoeg om naar het ziekenhuis te rennen?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
Trouwens he, ze zeggen altijd dat er een grote kans op hersenvliesontsteking is als jij je kin niet meer op je borst kan leggen. Maar dit kunnen mannen in principe sowieso al niet goed vanwege hun adamsappel
Er zijn nog meer symptomen:quote:Op woensdag 4 november 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog andere klachten hebben,of is alleen het feit dat je je kin niet op je borst kan leggen reden genoeg om naar het ziekenhuis te rennen?
Zouden je longen kunnen zijn, ik zeg: kijk het even aan
Ik had vanmiddag de hele tijd een beetje hoofdpijn als ik diep inademde en het voelt nu alsof die pijn is afgezakt naar mijn schouders, alhoewel die hoofdpijn echt heel erg licht was.quote:Bij volwassenen kunnen de volgende symptomen optreden: plots erg ziek worden, hoge koorts met sufheid, hevige hoofdpijn eventueel met lichtschuwheid of overgeven, de kin niet op de borst kunnen brengen, kleine puntbloedingen in de huid van met name de benen. Als twee of meer van deze symptomen optreden, dient de patiënt onverwijld door een arts te worden gezien. De puntbloedinkjes (petechiën) zijn een laat symptoom.
Ik maakte een grapje en nu weet ik niet zeker of jij dat dorohadquote:Op woensdag 4 november 2009 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn nog meer symptomen:
[..]
Ik had vanmiddag de hele tijd een beetje hoofdpijn als ik diep inademde en het voelt nu alsof die pijn is afgezakt naar mijn schouders, alhoewel die hoofdpijn echt heel erg licht was.
Koorts is nu lastig te meten want ik kom net uit bad
Ja dat dacht ik al maar ik heb serieus enorme last van mijn schouders en dat doet gewoon echt heel veel pijnquote:Op woensdag 4 november 2009 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje en nu weet ik niet zeker of jij dat dorohad
Misschien heb je wel Mexicaanse griep.
Of een kou op je spieren
Of je gaat dood.
Of alledrie.
Voelt het als spierpijn?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al maar ik heb serieus enorme last van mijn schouders en dat doet gewoon echt heel veel pijn
Hmm, zou best kunnen ik ga zo eens even kijken. Het voelt wel alsof het in mijn spieren zit maar als ik spierpijn in mijn armen/benen heb, dan is dat echt een hele zeurende pijn die maar niet weg wil gaan. Nu heb ik minder last van mijn schouders als ik dezelfde positie aanhoud, als ik echter ga bewegen of diep inadem, dan doet het weer enorm pijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voelt het als spierpijn?
k heb ooit een kou op mijn spieren gehad en dat was ook echt pijnlijk, moest er op een gegeven moment bijna van huilen, ook omdat het niet wegging en al een week duurde ofzo, kon ook geen houding vinden die minder pijn deed...
Heb je toevallig tijgerbalsem oid in huis? Kan iig geen kwaad...
Hm, nooit van gehoordquote:Op woensdag 4 november 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen ik ga zo eens even kijken. Het voelt wel alsof het in mijn spieren zit maar als ik spierpijn in mijn armen/benen heb, dan is dat echt een hele zeurende pijn die maar niet weg wil gaan. Nu heb ik minder last van mijn schouders als ik dezelfde positie aanhoud, als ik echter ga bewegen of diep inadem, dan doet het weer enorm pijn.
Ook met slikken voel ik aan de zijkanten/achterkant van mijn nek.
Dat wel, oude kleren aan doen en niet op je witte stoffen bank of op je nieuwe dekbed gaan liggenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:52 schreef .skipper. het volgende:
Van tijgerbalsem worden je kleren onwijs vies en dat gaat er niet meer uit!
Nee, zo klinkt het dus totaal nietquote:Op woensdag 4 november 2009 18:09 schreef phpmystyle het volgende:
Het klinkt als een cel vermenigvuldiging, heeft dacht ik ook een woord.
Naja, het zullen min spieren wel zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hm, nooit van gehoord
Als het niet je spieren zijn, heb ik geen idee.
Vraag het Zh
Ik vind het een klinkend grapjequote:Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zo klinkt het dus totaal nietMet je kutgrap
[..]
Naja, het zullen min spieren wel zijn.
Nou ja, als het blijften niet minder wordt, vrijdag naar de huisarts (anders zit je met het weekendquote:Op woensdag 4 november 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, zo klinkt het dus totaal nietMet je kutgrap
[..]
Naja, het zullen min spieren wel zijn.
Ik vind het een kutgrapquote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een klinkend grapjeMaar ik kan echt even niet op het woord komen..
Ik vind het een kutziekte.quote:
Mitose.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vind het een klinkend grapjeMaar ik kan echt even niet op het woord komen..
Ja inderdaad, ik ga zo na het eten denk ik ook even een uurtje proberen te slapen en kijken hoe ik mij daarna voel.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, als het blijften niet minder wordt, vrijdag naar de huisarts (anders zit je met het weekend)
Neoplasma malignum, dat was'mquote:
Hoop dat t helptquote:Op woensdag 4 november 2009 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ga zo na het eten denk ik ook even een uurtje proberen te slapen en kijken hoe ik mij daarna voel.
Sorry, men gebruikt gewoon de term kanker.quote:
THIS SHIT JUST GOT REAL!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry, men gebruikt gewoon de term kanker.
Tevens zijn cellen die zich vermenigvuldigen in 99% van de gevallen geen kanker. Je vergelijking klopt dus voor geen drol, faalhaas
Ja krabbel je hem nu ook veel?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef Crack_ het volgende:
AHAHAAHAHAHAHA
hebben jullie dat verhaal gelezen van die gast in de bus die ging flirten met me?
Oh mijn godquote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Hij had me dus zo meteen toegevoegd op hyves en ik krijg nu in mn inboxje dít bericht
Hee,
Ik moet vanavond toch gaan wandelen met de hond rond 7 u half 8 en ik dacht nu ik heel jou familie ( behalve jullie pap haha ) weet te herinneren en jij ook een hond hebt, misschien wil je mee lopen een rondje ofzo? Dat we dan afspreken rond half 8 bij het bosje daar bij het doe week terrein bij die slagboom?
Kijk maar of je wil en kan. Mail maar terug wat je doet goed?
Misschien tot straks en suc6 met leren.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou heb je zin om verkracht te worden vanavond?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Hij had me dus zo meteen toegevoegd op hyves en ik krijg nu in mn inboxje dít bericht
Hee,
Ik moet vanavond toch gaan wandelen met de hond rond 7 u half 8 en ik dacht nu ik heel jou familie ( behalve jullie pap haha ) weet te herinneren en jij ook een hond hebt, misschien wil je mee lopen een rondje ofzo? Dat we dan afspreken rond half 8 bij het bosje daar bij het doe week terrein bij die slagboom?
![]()
![]()
![]()
![]()
Pics van die jongen, anders lul je.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Hee,
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik ben wel zo lief om die niet te postenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh mijn god!!!!
![]()
Heb je ook een foto van die knuppel?![]()
Gelukkig dat we daarom ook media als PM en MSN hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben wel zo lief om die niet te posten
Je kan de foto toch uploaden via tinypic. En dan posten. Niemand die weet waar die vandaan komt.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
99%? Ik denk nog wel een hoop meer.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tevens zijn cellen die zich vermenigvuldigen in 99% van de gevallen geen kanker. Je vergelijking klopt dus voor geen drol, faalhaas
Ik las te snel en dacht dat je haar aanraadde een knuppel mee te nemenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh mijn god!!!!
![]()
Heb je ook een foto van die knuppel?![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Pics van die jongen, anders lul je.
Ik wilde het netjes uitdrukken, en jij denkt dat ik niet wist dat 99 procent van de celdelingen geen kanker zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, oke. Dat is van Erik, een andere vriend van mij.quote:
JE MAG OOK BEST JALOERS WORDEN EN ZEGGEN DAT IK VAN JOU BEN HOOR, DAT VIND IK HELEMAAL NIET ERGquote:
Nee, niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wilde het netjes uitdrukken, en jij denkt dat ik niet wist dat 99 procent van de celdelingen geen kanker zijn![]()
Kom op zeg, het was een woordspeling.
Die gast heet geen Erikquote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke, oke. Dat is van Erik, een andere vriend van mij.
OKE IK ZIE JE OM HALF 8.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JE MAG OOK BEST JALOERS WORDEN EN ZEGGEN DAT IK VAN JOU BEN HOOR, DAT VIND IK HELEMAAL NIET ERG
Falende hartklep.quote:
Ze gaat er sowieso niet heen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Als die plek wat die man beschrijft een park of een plek is waar niet veel mensen komen zou ik als jij jou was niet heen gaan.
Ja inderdaad, je hele celstructuur is gebaseerd op splitsingen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
99%? Ik denk nog wel een hoop meer.
Anyway, ik denk aan een ontsteking van het een of het ander. Misschien schildklier oid.
Bicusbidaal of tricusbidaal?quote:
Welke van die 2 is terminaal?quote:
Wel lekker veiligquote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las te snel en dacht dat je haar aanraadde een knuppel mee te nemen
[..]
Het was een woordspeling? Volgens mij weet jij dan niet de goede definitie van woordspelingenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wilde het netjes uitdrukken, en jij denkt dat ik niet wist dat 99 procent van de celdelingen geen kanker zijn![]()
Kom op zeg, het was een woordspeling.
Volgens mij heb jij serieuze concurrentiequote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
Als die plek wat die man beschrijft een park of een plek is waar niet veel mensen komen zou ik als jij jou was niet heen gaan.
Wij hebben van die keidure op school.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je hele celstructuur is gebaseerd op splitsingen.
Een ontsteking is inderdaad wel het meest verklaarbare aangezien het nogal accuut is, alhoewel mijn Pa nu denkt dat het door mijn zithouding komt(Mijn houding is meestal ook niet perfect maar daar krijg je toch echt niet accuut last van)
Bij een schildklierontsteking zou je nek toch deels op moeten zwellen?
Mijn bloeddruk is trouwens wel prima in orde want dat gingen we vandaag meten met biologieAlleen het waren van die goedkope 15 euro meters van de blokker dus de eerste keer zei hij bij mij 150/104 (met een hartslag van 120) wat totaal niet klopte, een heleboel andere leerlingen kregen ook dergelijke waarden.
Mijn tweede meting leek wel wat realistischer, 110 om 76 met 88BPM.
Daarom.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel lekker veilig
[..]
Het was een woordspeling? Volgens mij weet jij dan niet de goede definitie van woordspelingen
[..]
Volgens mij heb jij serieuze concurrentie
[..]
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft anders best wel veel haar
Ik ook!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik voel dat er morgen wat gaat gebeuren!
Op m'n tong.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij heeft anders best wel veel haar
NEE VRIJDAGquote:Op woensdag 4 november 2009 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik voel dat er morgen wat gaat gebeuren!
Fout geraden, iets veel mooiersquote:Op woensdag 4 november 2009 18:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook!
Jij krijgt weer een ban.
[..]
Op m'n tong.
Wil je dat ik je nog langer laat wachten..quote:
Ik heb wel een hele lekkere foto van hem, maar die mag ik vast niet postenquote:
quote:
Achter de schermen aub!quote:
Wat..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je dat ik je nog langer laat wachten..
Zover ik weet heb ik geen koorts, ik heb wel een warm voorhoofd maar dat komt nog van dat bad daarstraks, mijn wangen gloeien namelijk ook wel een beetje. Verder voel ik mij ook niet misselijk of iets in die zin. Ik zal straks nog eens even mijn temperatuur opnemen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wij hebben van die keidure op school.
Heb je trouwens koorts/verhoging?
Iets tegen de pijn ingenomen?
Wachten op jou?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wil je dat ik je nog langer laat wachten..
Liever niet nee.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele lekkere foto van hem, maar die mag ik vast niet posten
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wachten op jou?
[..]
Liever niet nee.
Hij gaat dan denk ik zijn foto plaatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |