Arme schatquote:Op woensdag 4 november 2009 16:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het blok is alweer begonnen, heb gewoon les nu.
Vind het niet zo erg hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Arme schat! Maar jij had wel herfstvakantie
!
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:18 schreef Breathtaking het volgende:
Klopt het dat als ik een 6,8 heb die 20 % telt en een ? die 30 % telt en deze 50 % gemiddeld minimaal een 5 moet zijn ik dan als ? cijfer een 3,8 moet halen?
En zoveel les heb jij nou ook weer nietquote:Op woensdag 4 november 2009 16:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind het niet zo erg hoorZou me alleen maar kapot vervelen als ik nu ook vakantie had, dan ben ik de enige namelijk
edit: naast jou dan![]()
Leuk hoorquote:
Dit blok wel, 10 uur verdommequote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En zoveel les heb jij nou ook weer niet
Hebben jullie ook een apart vak Wiskunde dit jaar?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HahahaIk deed A1,2 en ik schud dit zo even uit m'n mouw joh!
Hey.quote:
Ben je lid?quote:
Dat hoor ik je wel heel vaak zeggenquote:
Ik heb ook een zo'n vriend die dat doet. Vind het nogal treurigquote:
Doe je goed!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HahahaIk deed A1,2 en ik schud dit zo even uit m'n mouw joh!
Ik doe het wel bij chicks hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook een zo'n vriend die dat doet. Vind het nogal treurig
quote:
Nee johquote:Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een apart vak Wiskunde dit jaar?
Alles oke?quote:
Ja dan welquote:
Rotiquote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
Wat eten jullie vandaag? Ik heb geen inspiratie meer.
Jawel dus, jij hoeft het alleen niet te volgenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johje kunt hier m'n hele studieprogramma bekijken.
Vreemd. Wij hebben gewoon 2 soorten wiskunde gehad in het eerste jaar, als je wiskunde niet haalde moest je stoppen met de opleiding, ook al had je alle andere puntenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee johje kunt hier m'n hele studieprogramma bekijken.
Volgens mij eten we bami.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
Tagliatelle met gehakt, wokgroente en pittige salamisausquote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Allure_ het volgende:
Thank god dat wij dat niet hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vreemd. Wij hebben gewoon 2 soorten wiskunde gehad in het eerste jaar, als je wiskunde niet haalde moest je stoppen met de opleiding, ook al had je alle andere punten![]()
Je krijgt nog wel statistiek btw, dat is ook wiskunde![]()
Oh, en financial accounting [ afbeelding ]
Wat is er mis met bamiquote:
Niks mis mee. Kip met krieltjes en sperzieboontjesquote:
Taugéquote:
Hmm, ik had ook pasta gehaald maar daar heb ik nu echt zo geen zin meer inquote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tagliatelle met gehakt, wokgroente en pittige salamisaus!
Statistiek is goed te doen als je goed bent in wiskunde.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thank god dat wij dat niet hebbendan zou ik hard falen. En ja ik weet het, maar ik hoop dat dat nog een beetje te doen is. Financial accounting lijkt me best leuk
!
Dat zit toch niet in bami gastquote:
Nee, ook geen zin inquote:Op woensdag 4 november 2009 16:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kip met krieltjes en sperzieboontjes
Dat vind ik viesquote:
Maak dan een gevulde soep of een gevulde salade, gooi een paar stukjes kip door die sla en je mag het al een maaltijdsalade noemen hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik had ook pasta gehaald maar daar heb ik nu echt zo geen zin meer in!
Ik heb wel zin in soep en een salade. Maar hoe maak ik daar nou een decent maaltijd van
.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 4 november 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Statistiek is goed te doen als je goed bent in wiskunde.En zeg dat aub niet, dat vak is kanker in z'n puurste vorm.
Met Management Accounting (kregen wij ook) als uitzaaiing
Echt wel, dat zit in zo ongeveer iedere bami schotelquote:
En ik vind pasta viesquote:Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik vies.
Ow, van tauge krijg ik echt kippenvel, zo nasty.
Witte rijst moet ik echt van overgevenquote:Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt wel, dat zit in zo ongeveer iedere bami schotel
Bami zelf heeft nou ook niet zo'n geweldige smaak, dan heb ik veel liever witte rijst
Nee, dat is dus rotiquote:
Da's een idee, jaquote:Op woensdag 4 november 2009 16:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maak dan een gevulde soep of een gevulde salade, gooi een paar stukjes kip door die sla en je mag het al een maaltijdsalade noemen hoor!
[..]
Ik ben benieuwd!
Statistiek is echt de leukste vorm van wiskunde. Veel leukere deelonderwerpen en het is ook makkelijk, je moet gewoon goed zijn in begrijpend lezen en de vraag dus goed kunnen begrijpen, verder is het een eitjequote:Op woensdag 4 november 2009 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Statistiek is goed te doen als je goed bent in wiskunde.En zeg dat aub niet, dat vak is kanker in z'n puurste vorm.
Met Management Accounting (kregen wij ook) als uitzaaiing
JE BENT ZELF VIESquote:Op woensdag 4 november 2009 16:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En ik vind pasta viesEn rijst zonder saus
![]()
En soep eigenlijk ook, gadver![]()
Ik ben fjezzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |