Jij bent echt een beetje homo hè?quote:
Ik weet wel wat buitenspel is een dat is genoeg voetbalkennis voor mij.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als je een beetje een fatsoenlijke opvoeding hebt gehad
Want?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jij bent echt een beetje homo hè?
Leg het eens uit dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet wel wat buitenspel is een dat is genoeg voetbalkennis voor mij.
Ik stelde toch een vraag?quote:
Klopt en ik stelde een tegenvraag. Maar om op je eerste vraag terug te komen: Nee.quote:
Nou als iemand voor de bal uit loopt en daarbij de voorlaatste tegenstander achter zich laat op de helft van de tegenstander.quote:
Op het moment dat de bal gespeeld wordt.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als iemand voor de bal uit loopt en daarbij de voorlaatste tegenstander achter zich laat op de helft van de tegenstander.
Ja dan is het een overtreding, maar daarvoor sta je ook wel buitenspelpositie.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:05 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Op het moment dat de bal gespeeld wordt.
Behalve als de bal komt uit een ingooi, hoekschop of doeltrapquote:Op woensdag 4 november 2009 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan is het een overtreding, maar daarvoor sta je ook wel buitenspelpositie.
edit: ohja klopt.
Tof! Ik zag in het topic hierover dat de meesten iets van een maand moesten wachten op hun pasje.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen screenshot gemaakt.![]()
Maar als foto heb ik gewoon het meisje van mijn avatar gedaan.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als iemand voor de bal uit loopt en daarbij de voorlaatste tegenstander achter zich laat op de helft van de tegenstander.
Nee ik wist het wel zelf alleen toen wel heel even op wikipedia gekeken. Want zelf zou ik zeggen op een na verdediger (in principe is de doelman ook een soort verdediger) alleen zo was het iets duidelijker.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik eerlijk waar niet verwacht
Vooral het gebruik van voorlaatste tegenstander, wat inderdaad correct is
Of zeg eens eerlijk, toevallig wikipedia gebruikt?
Ik zie de relatie tussen Feyenoord en breekbaar.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de boom dit jaar.
sorry ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Waaat
Ik ging zo met de bus naar huis en zo'n idioot zat de hele tijd stom naar me te lachen, maarja ik natuurlijk tyfus moe dus ik val weer half in slaap in de bus. En ben ik bij mn halte dus ik stap zo uit en die idioot komt zo op me af vanneuh "Ja jij hebt wel lekker geslapen he!" Dus ik zeg "Ja nou nee, ik deed echt mn best om niet te slapen blablabla"
En hij loopt zo heeeeeelemaal mee tot mn huis en echt 100 vragen stellen, uit eindelijk zei híj van "Ja en je hebt een zus en een broer toch?"![]()
![]()
HOE DE FUCK WEET HIJ DAT NOU WEER IK KEN HEEL DE GAST NIET
Eerste keer dat iemand echt met me flirt, jezus
Whut?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Crack_ het volgende:
WTF was jij dat? Ik probeerde jou inderdaad te vleien maar het wilde niet echt vlotten neequote:Op woensdag 4 november 2009 15:38 schreef Crack_ het volgende:
Waaat
Ik ging zo met de bus naar huis en zo'n idioot zat de hele tijd stom naar me te lachen, maarja ik natuurlijk tyfus moe dus ik val weer half in slaap in de bus. En ben ik bij mn halte dus ik stap zo uit en die idioot komt zo op me af vanneuh "Ja jij hebt wel lekker geslapen he!" Dus ik zeg "Ja nou nee, ik deed echt mn best om niet te slapen blablabla"
En hij loopt zo heeeeeelemaal mee tot mn huis en echt 100 vragen stellen, uit eindelijk zei híj van "Ja en je hebt een zus en een broer toch?"![]()
![]()
HOE DE FUCK WEET HIJ DAT NOU WEER IK KEN HEEL DE GAST NIET
Oke.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, hij voegt me nu toe op hyves
JEZUS MAN DAT IS SERIEUS EEN KWARTIER GELEDEN DAT HIJ ME SPRAK
Hang 'm maar in het het midden neer. Bij de middenmoot, je weet wel hihi.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:36 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Voor in de boom dit jaar.
Geen idee ik sliep halfquote:Op woensdag 4 november 2009 15:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WTF was jij dat? Ik probeerde jou inderdaad te vleien maar het wilde niet echt vlotten neMaar ik was niet leleijk he?
Of je nog steeds geen idee hebt wie het is.quote:
quote:
Hoe ging je tentamen?quote:
Ik weet hoe die gast heet en ik weet wie zn broertje is, maar dat komt omdat hij dat zelf zeiquote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Of je nog steeds geen idee hebt wie het is.
M'n MacBook gaat best lang mee trouwens. Ik zit er al sinds 9 uur achter en heb nu nog 10 minuten batterij.
Is goed. Kom je me dan ophalen vanaf Eindhoven?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hoe die gast heet en ik weet wie zn broertje is, maar dat komt omdat hij dat zelf zei
Kom je hierheen lieverd dan gaan we voor zn neus seks hebben
Oh en bij mij laptop is dat dus echt niet hequote:Op woensdag 4 november 2009 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet hoe die gast heet en ik weet wie zn broertje is, maar dat komt omdat hij dat zelf zei
Kom je hierheen lieverd dan gaan we voor zn neus seks hebben
Dat hadden we toch eigenlijk al afgesproken?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is goed. Kom je me dan ophalen vanaf Eindhoven?
Ik was binnen een halfuur klaar, en het tentamen duurde 3 uurquote:
Als ik geld heb krijg je een MacBook.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh en bij mij laptop is dat dus echt niet heDie is zo leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA MAAR NU!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hadden we toch eigenlijk al afgesproken?Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het eerste komt me bekend voor.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was binnen een halfuur klaar, en het tentamen duurde 3 uuren alles dat ik vergeleek met anderen had ik fout
dus ik ben benieuwd.
Jaquote:Op woensdag 4 november 2009 16:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het eerste komt me bekend voor.Was het wel je laatste tentamen of niet?
Chill mang!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaben nu lekker vrij tot maandag!
Het blok is alweer begonnen, heb gewoon les nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |