Junkfood is relatief goedkoop anders.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die geeft al zijn geld aan eten uit.
Klopt. Maar waarschijnlijk eet deze man wel meer dan een enkel menu per maaltijd.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Junkfood is relatief goedkoop anders.
Martin Bolquote:
Geen vuiltje aan de luchtquote:Op woensdag 4 november 2009 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe gaat 'ie koetje van me?
Gaat goedquote:Op woensdag 4 november 2009 10:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen vuiltje aan de lucht.
En bij jou?
Boh.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat goedmoet zo nog even aan de bak voor m'n tentamen maar heb nog 2,5 uur dus dat gaat helemaal goed komen!
Hoiquote:
Vragen? Ga gewoon niet want als je vraagt en ze zeggen nee. Dan moet je sowieso komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef Japsnars het volgende:
Boh, zometeen 2 uur les. Daarna een tussenuur, engels en laatste uur valt uit. Zo meteen even vragen of ik niet naar engels hoef
Als ik niet ga wordt ik vielleicht absent opgeschreven en dan ben ik nog veel harder de lulquote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Vragen? Ga gewoon niet want als je vraagt en ze zeggen nee. Dan moet je sowieso komen.
Moet hij de rest dan ook niet vrij geven?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als ik niet ga wordt ik vielleicht absent opgeschreven en dan ben ik nog veel harder de lulPlus mijn Engelse docente is zo erg nog niet en aangezien we momenteel alleen maar in de klas een boek aan het lezen zijn, neem ik toch wel aan dat ik ook thuis mag gaan lezen
Nou bedankt voor je info.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:11 schreef phpmystyle het volgende:
Net presentatie gehouden op school, ik gebruikte teveel ''dure'' woorden maar ik wist wel waar ik het over had zeiden de lerarenOja en ik praatte te snel. Inhoud was redelijk goed.
Eindconclusie was dat het zeker niet slecht was.
Graaggedaan hoar.quote:
Het dure woord was 'nigger'.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dure woorden op het MBO.
Zoals overmorgen? zodat ze moeten rekenen wanneer dat is enzo?
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ey koning. Heb je dit geweldige topi al gelezen?
Hechtingen, bloed, ALLES
Ze keken al raar op hun neus toen ik het woord omzet prognose gebruiktequote:Op woensdag 4 november 2009 11:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dure woorden op het MBO.
Zoals overmorgen? zodat ze moeten rekenen wanneer dat is enzo?
Als ik die naam hoor dan weet ik wel dat het iemand is die iets met voetbal te maken heeft en dan zou ik ook nog moeten weten hoe hij er dan uit ziet?!quote:Op woensdag 4 november 2009 12:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof iedere vrouw Martin Jol kent.
Ja dat heb ik gister gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef Fascination het volgende:
Bestel ook een Goochem MeeRijbewijs hier
[ afbeelding ]
Hmm, misschien is mbo wel te makkelijk voor je en zou je eens havo moeten proberen te doen?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze keken al raar op hun neus toen ik het woord omzet prognose gebruikte![]()
![]()
Oeh, show me.quote:
Geen screenshot gemaakt.quote:
Als je een beetje een fatsoenlijke opvoeding hebt gehadquote:Op woensdag 4 november 2009 12:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof iedere vrouw Martin Jol kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |