Lamon wist er anders wel normale zinnen uit te persen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik fan ben van het VMBO/MBO, maar ik heb een aversie tegen elitair/pretentieus gedrag. Daarbij zie je heus wel dat ik op alle gebieden verder ontwikkeld ben dan die Lamon.
EN JIJ DAN?quote:
Je vindt wel dat ik het als stokpaardje gebruik, 1 citaat waarin ik zeg dat ik het vmbo goed vind?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar zei ik dat je er fan van bent?
SHOW US THE MONEYquote:
Dan is dit ook het onomstotelijke bewijs dat ik Lamon niet ben.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lamon wist er anders wel normale zinnen uit te persen.
[..]
EN JIJ DAN?
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beetje jong naar mijn smaak, maar leuk koppie
Sorry.quote:
Eet smakelijk!quote:
Natuurlijk, want het is ook zo moeilijk om zo achterlijk te typen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is dit ook het onomstotelijke bewijs dat ik Lamon niet ben.
Je had gisteren gezegd dat je mij ging negeren. Je ben niet bepaald goed in daad bij woord voegen he?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Eet smakelijk!
[..]
Natuurlijk, want het is ook zo moeilijk om zo achterlijk te typen.
Neehee, net als Lamon heb je moeite met lezen dus.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je vindt wel dat ik het als stokpaardje gebruik, 1 citaat waarin ik zeg dat ik het vmbo goed vind?
Jij hebt zo'n honderdduizend maal gezegd dat jij van Fok! af zou gaan en niet meer terug zou komen.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je had gisteren gezegd dat je mij ging negeren. Je ben niet bepaald goed in daad bij woord voegen he?
Ik heb dat 2 keer geroepen, en je weet toch onderhand wel dat ik soms troll? Of nietquote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n honderdduizend maal gezegd dat jij van Fok! af zou gaan en niet meer terug zou komen.
Ow ja, want je schrijfstijl aanpassen aan een ander account is onmogelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is dit ook het onomstotelijke bewijs dat ik Lamon niet ben.
Hartaanval, slotje!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb trouwens even verder gevoeld en de pijn onstaat dus aan de rechter voorzijde van mijn hals en dan vooral aan de onderkant dus bij de verbinding met je schouder. Daar doet het dus ook pijn als ik er met mijn vinger druk, het straalt uit naar de bovenkant van mijn borstkas en rug en ik voel het ook erger als ik diep inademen.
Aan de linkerkant doet het dus geen pijn als ik druk
Mijn god zeg, de suggestie wekken dat ik Lamon benquote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow ja, want je schrijfstijl aanpassen aan een ander account is onmogelijk
Troll, ban!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb dat 2 keer geroepen, en je weet toch onderhand wel dat ik soms troll? Of niet
Ik heb maar een bescheiden 5 k post hoor.
Falsch!quote:
quote:
Volgens mij is je vinger ook gebroken.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:50 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb trouwens even verder gevoeld en de pijn onstaat dus aan de rechter voorzijde van mijn hals en dan vooral aan de onderkant dus bij de verbinding met je schouder. Daar doet het dus ook pijn als ik er met mijn vinger druk, het straalt uit naar de bovenkant van mijn borstkas en rug en ik voel het ook erger als ik diep inademen.
Aan de linkerkant doet het dus geen pijn als ik druk
Ik zou het blijven ontkennen,d at maakt je alleen maar verdachterquote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn god zeg, de suggestie wekken dat ik Lamon ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is het meeste achterlijke wat ik gehoord heb in mijn hele FOK! bestaan.
Daar gaat mijn eer.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn god zeg, de suggestie wekken dat ik Lamon ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is het meeste achterlijke wat ik gehoord heb in mijn hele FOK! bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |