TR geplaatst.quote:
Ik neem je kamer wel.quote:
Ik geef het ruiterlijk toe, ik ben Lamon.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het blijven ontkennen,d at maakt je alleen maar verdachter
Tegen jezelf?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
TR geplaatst.
[..]
Ik neem je kamer wel.
Dat ging je toch al niet doen, je ging hem Pmenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef het ruiterlijk toe, ik ben Lamon.
Mooi hoef ik de foto ook niet meer te posten!
Goede!quote:
Ruitelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geef het ruiterlijk toe, ik ben Lamon.
Mooi hoef ik de foto ook niet meer te posten!
Ja. Met mijn kloon, Php.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goede!
Je mag me voortaan helpen bij mijn projecten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
http://www.encyclo.nl/begrip/ruiterlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 18:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goede!
Je mag me voortaan helpen bij mijn projecten.
[..]
Ruitelijk.
Flikker toch op.
Jij vergat een r?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/ruiterlijk
Mijn god, wat een domme hbo'r.
Mijn kut kloon ZH mag eerst wel door de shredder.quote:
Inderdaad. Totdat Php kan bewijzen dat hij het niet is zijn die twee één.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:58 schreef Maisnon het volgende:
php zou makkelijk Lamon kunnen zijn. Vooral veel blijven happen en zeuren
Weet jij wel dat ZH mijn vriendje is?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn kut kloon ZH mag eerst wel door de shredder.
Mij negeren is lastig voor je?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Totdat Php kan bewijzen dat hij het niet is zijn die twee één.
I rest my casequote:Op woensdag 4 november 2009 18:58 schreef Maisnon het volgende:
ZH en PHP zijn 1 kloon, dus wij zijn al vriendjesquote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet jij wel dat ZH mijn vriendje is?
Hap hap hap hap.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:58 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben net klaar dus je hebt voorlopig rust.Hbo'r?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/ruiterlijk
Mijn god, wat een domme hbo'r.
Zolang je zelf op het mbo zit moet je je mondje houden.
Daarnaast is ruiterlijk ouderwets, onnodig taalgebruik.Gelukkig is mijn account niet ook al ouder.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn kut kloon ZH mag eerst wel door de shredder.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Viespeuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:01 schreef Lakitu het volgende:
Tyfus, ik ben helemaal nat. Zelfs m'n fucking boxer![]()
Je bent gewoon een makkelijk doelwit.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mij negeren is lastig voor je?
Nog typisch iets voor Lamon.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ZH en PHP zijn 1 kloon, dus wij zijn al vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |