abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74373622
quote:
ROTTERDAM - De Stichting Vrienden van Pim Fortuyn en de Stichting Beeld van Pim hebben dinsdagavond gezamenlijk aangifte gedaan tegen D66-fractieleider Alexander Pechtold. Dat liet woordvoerder Rinus van den Heerik van de Stichting Beeld van Pim weten.

De aangifte is onder andere gericht tegen de uitspraken die Pechtold jegens Geert Wilders deed in het tv-programma De wereld draait door. „Met de uitlatingen dat Geert Wilders staatsgevaarlijk, extreem rechts en haatzaaiend zou zijn, gaat de heer Pechtold zijn boekje ver te buiten”, laat Van den Heerik weten. „Met de aangifte willen we voorkomen dat er een derde politieke moord wordt gepleegd na de moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh.”

Zowel de Stichting Beeld van Pim als de Stichting Vrienden van Pim Fortuyn zijn na de moord op de politicus in het leven geroepen om Fortuyns gedachtegoed te bewaken. „Met de uitspraken beledigt de heer Pechtold een groot deel van de mensen die zowel Pim Fortuyn als Geert Wilders een warm hart toe dragen. Dat laten wij niet zomaar over onze kant gaan.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)nder_Pechtold__.html
Deze inhoudsloze politicus die dankzij zijn haatzaaien tegen Geert Wilders hoog in de peilng staat, heeft een paar miljoen autochtone , maar ook een groter groeiende groep niet moslim allochtonen gestigmatiseerd en dus beledigd. En als dat haatzaaien niet wordt gestopt, dan komt de volgende "kogel ook weer van links "

Reactie graag medefokkers.

[ Bericht 0% gewijzigd door DikVoormekaar op 04-11-2009 04:06:22 ]
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_74373640
Wilders

Mijn feitelijke onderbouwing:
  woensdag 4 november 2009 @ 04:11:43 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74373651
Sorry maar ik zie wel degelijk verbanden tussen Wilders en extreem rechts. Namelijk een hetze voeren tegen een bevolkingsgroep de mensen die de islaam aanhangen. En weer dezelfde slappe houding om daar niks aan te doen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 4 november 2009 @ 04:17:15 #4
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_74373664
JAAAAA, EINDELIJK!

..

..

..

Alsof het ergens toe leidt.

Zolang Wilders nog de dingen mag zeggen die hij heeft gezegd (en gelukkig maar dat dat mag ), denk ik niet dat een aangifte tegen Pechtold ook maar iets zal opleveren.
pi_74373671
quote:
Op woensdag 4 november 2009 04:11 schreef Megumi het volgende:
Sorry maar ik zie wel degelijk verbanden tussen Wilders en extreem rechts. Namelijk een hetze voeren tegen een bevolkingsgroep de mensen die de islaam aanhangen. En weer dezelfde slappe houding om daar niks aan te doen.
Er is geen hetze tegen moslims, dat maken figuren zoals Pechthold en andere politici van ervan.
Wij wijzen op de gevaren van de islam, een intolarante geweldadige politieke ideologie, en die moet je niet toleren.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  woensdag 4 november 2009 @ 04:25:04 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74373676
quote:
Op woensdag 4 november 2009 04:19 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wij wijzen op de gevaren van de islam, een intolarante geweldadige politieke ideologie, en die moet je niet toleren.
Net zoals de moderne westerse normen en waarden bedoel je dan neem ik aan. Het westers imperialisme domineert de wereld. En gebruikt geweld om die invloed te behouden. Ook een vorm van intolerantie denk ik. Dat daar ook met geweld op gereageerd wordt is normaal.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_74373896
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:58 schreef DikVoormekaar het volgende:

En als dat haatzaaien niet wordt gestopt, dan komt de volgende "kogel ook weer van links "

Ok , hier komt de volgende :

Je gaat zeker eraan voorbij dat je nu juist zelf aan het haatzaaien bent met die domme opmerking dat "de kogel van links kwam".
De moordenaar van Fortuyn is niet betaald door het gezamenlijke linkse segment in de kamer of van de bevolking. Ook is de slachter van van Gogh geen uitvloeisel van linkse politiek.

Voor mij waren het allevier gestoorde gasten , waarvan de twee nog levenden met een uitermate beperkte steun of goedkeuring van de bevolking hebben gehandeld. In het geval van Volkert is mij niet eens een handlanger bekend.
megalomaniac
pi_74373909
quote:

[..]

Er is geen hetze tegen moslims, dat maken figuren zoals Pechthold en andere politici van ervan.
Huh? Dus mensen mogen dat wel van de Islam zeggen, maar niet zeggen van Wilders, want dan volgt er een aangifte.
Vrijheid van meningsuiting voor iedereen die het dus eens is met Wilders ofzo
  woensdag 4 november 2009 @ 06:51:28 #9
136 V.
Like tears in rain...
pi_74373926
quote:

Okee: stupide gezeik van kortzichtige schreeuwlelijkerds.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_74373931
quote:
Op woensdag 4 november 2009 04:11 schreef Megumi het volgende:

extreem rechts is anders fundamenteel niet zo anti islam, hooguit anti-allochtonen, maar dat is wilders natuurlijk niet

het verband is dat in spannende tijden iedereen die het toch al niet zo goed deed en die belang heeft bij chaos, zich achter de scherpste oppositie verzamelt - denk ik hoor
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 4 november 2009 @ 06:54:43 #11
136 V.
Like tears in rain...
pi_74373936
quote:

[..]

De islam is geen politieke ideologie, er zijn gewelddadige uitwassen (maar die zijn er bij elke groepering, ook bij linkse politieke groeperingen en fascists-by-proxy.

Je lijkt wel net zo gehersenspoeld als die bomgordeldieren, die kennen ook maar één mantra.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_74373954
quote:
Op woensdag 4 november 2009 06:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Huh? Dus mensen mogen dat wel van de Islam zeggen, maar niet zeggen van Wilders, want dan volgt er een aangifte.
Waarom zouden mensen wel aangifte tegen GW mogen doen maar niet tegen Pechtold?
De mensen die dat doen staan in hun recht. Of ze ook gelijk zullen krijgen
bij een rechter is een tweede.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  woensdag 4 november 2009 @ 07:11:17 #13
262650 kitao
prikplaatje
pi_74373996
quote:
Op woensdag 4 november 2009 06:53 schreef Manono het volgende:

extreem rechts is anders fundamenteel niet zo anti islam, hooguit anti-allochtonen, maar dat is wilders natuurlijk niet
het verband is dat in spannende tijden iedereen die het toch al niet zo goed deed en die belang heeft bij chaos, zich achter de scherpste oppositie verzamelt - denk ik hoor
De scherpste oppositie kan zich volgens jouw terminologie zelf verwijten dat zij het niet goed "doen" ?
megalomaniac
  woensdag 4 november 2009 @ 07:11:43 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74374000
Ik ben voor het vrije woord. Je moet in dit land kunnen zeggen wat je denkt. Theo had zo'n aanklacht nooit gewild.

Toooooch
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74374001
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:00 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Juist!
Persoonlijk vind ik beide aangiften onzin. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, ook als die mening verderfelijk is moet deze geuit mogen worden. Neemt niet weg dat dhr. Wilders al jaren het echte debat uit de weg gaat en zichzelf daardoor eigenlijk belachelijk maakt.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  woensdag 4 november 2009 @ 07:22:43 #16
225540 Pugg
Friends forever
pi_74374048
quote:
De Stichting Vrienden van Pim Fortuyn en de Stichting Beeld van Pim
Een hopeloos zootje dat probeert aandacht vast te kunnen houden.
pi_74374057
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:00 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mensen die aangifte doen tegen GW.
Heb liever dat ze het niet doen, want dan krijgt hij alleen maar meer aandacht.
  woensdag 4 november 2009 @ 07:27:17 #18
3542 Gia
User under construction
pi_74374065
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:12 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Juist!
Persoonlijk vind ik beide aangiften onzin. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, ook als die mening verderfelijk is moet deze geuit mogen worden. Neemt niet weg dat dhr. Wilders al jaren het echte debat uit de weg gaat en zichzelf daardoor eigenlijk belachelijk maakt.
Sluit me aan bij jou en Clairvaux.

Er loopt om dezelfde reden een aanklacht tegen Wilders. Dan is een aanklacht tegen Pechtold ook op zijn plaats. Daarbij is het niet Wilders die staatsgevaarlijk is, maar de bontkraagjes en extremisten waar hij tegen strijdt. Wilders, noch de rechtse volgers hebben de intentie geweld te gebruiken tegen wie dan ook.

Een mening of politieke ideeën moeten gewoon geuit kunnen worden. We leven nog altijd in een democratie. Als de meerderheid het niet met Wilders eens is, hoeven ze zich geen zorgen te maken.
Is de meerderheid het wel met Wilders eens, dan moet links zich daar bij neerleggen. Om dan Wilders maar te vermoorden, lost niets op. Dat maakt het alleen maar erger. Er zal zeker weer een nieuwe rechtse leider opstaan die dan door weer zo'n moord nog meer volgers heeft.
pi_74374071
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Ah Gia, je bent het dus wel met hem eens dat Wilders al jaren het debat uit de weg gaat en zich belachelijk maakt?
  woensdag 4 november 2009 @ 07:32:45 #20
3542 Gia
User under construction
pi_74374076
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ah Gia, je bent het dus wel met hem eens dat Wilders al jaren het debat uit de weg gaat en zich belachelijk maakt?
Waar zegt Clairvaux dat in dit topic? Je denkt toch niet dat ik van iedere fokker ga onthouden wat hij/zij ooit in een topic gezegd heeft!!

Hier zie ik dat niet staan in elk geval.

Ik sluit me aan bij de reacties van beide users die in dit topic gezegd zijn.

Oke, je bedoelde dus Prutzenberg.

Maar ik doelde op de aangifte, leek me wel duidelijk.

Of Wilders een debat uit de weg gaat of niet is weer een andere discussie.
pi_74374116
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:11 schreef kitao het volgende:

[..]

De scherpste oppositie kan zich volgens jouw terminologie zelf verwijten dat zij het niet goed "doen" ?
hoezo terminologie??

'scherpst' slaat in dit geval op de oppositie, tov de gevestigde regering
iedereen die 'het niet goed doet' slaat op mensen en groepen die onder die gevestigde regering hun plek niet vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 04-11-2009 08:03:45 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 08:01:16 #22
262650 kitao
prikplaatje
pi_74374256
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Er loopt om dezelfde reden een aanklacht tegen Wilders. Dan is een aanklacht tegen Pechtold ook op zijn plaats. Daarbij is het niet Wilders die staatsgevaarlijk is, maar de bontkraagjes en extremisten waar hij tegen strijdt. Wilders, noch de rechtse volgers hebben de intentie geweld te gebruiken tegen wie dan ook.

Een mening of politieke ideeën moeten gewoon geuit kunnen worden. We leven nog altijd in een democratie. Als de meerderheid het niet met Wilders eens is, hoeven ze zich geen zorgen te maken.
Is de meerderheid het wel met Wilders eens, dan moet links zich daar bij neerleggen. Om dan Wilders maar te vermoorden, lost niets op. Dat maakt het alleen maar erger. Er zal zeker weer een nieuwe rechtse leider opstaan die dan door weer zo'n moord nog meer volgers heeft.
Links heeft Fortuyn vermoord.
Ga toch op het dak zitten met die belachelijke onzin.
En als Wilders zich aan de wet heeft gehouden dan hoeft hij ook niets te vrezen bij het komende proces.
megalomaniac
  woensdag 4 november 2009 @ 08:09:27 #23
262650 kitao
prikplaatje
pi_74374320
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:41 schreef Manono het volgende:

hoezo terminologie??

'scherpst' slaat in dit geval op de oppositie, tov de gevestigde regering
iedereen die 'het niet goed doet' slaat op mensen en groepen die 'onder' die gevestigde regering hun plek niet hebben kunnen vinden
Het niet goed hebben heeft naar mijn mening betrekking op de economische situatie van bepaalde mensen binnen de samenleving.
Volgens jou bestaat de scherpste oppositie dus uit een zooitje "losers" die dit zichzelf moeten verwijten want ipv niet goed hebben verander je dit in niet goed doen.
Vervolgens gooi je er ook nog even onbeschoft bot erachteraan dat zij gebaat zijn bij chaos.
megalomaniac
pi_74374358
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:09 schreef kitao het volgende:

[..]

Het niet goed hebben heeft naar mijn mening betrekking op de economische situatie van bepaalde mensen binnen de samenleving.
Volgens jou bestaat de scherpste oppositie dus uit een zooitje "losers" die dit zichzelf moeten verwijten want ipv goed hebben verander je dit in goed doen.
Vervolgens gooi je er ook nog even onbeschoft bot erachteraan dat zij gebaat zijn bij chaos.
nouh.. ik denk dat jij jouw terminologie projecteert op iemand die een uitspraak deed waar geen waardeoordeel aan verbonden was - maar wat niet was kan nog komen natuurlijk!
pi_74374360
quote:

[..]

Deze inhoudsloze politicus die dankzij zijn haatzaaien tegen Geert Wilders hoog in de peilng staat, heeft een paar miljoen autochtone , maar ook een groter groeiende groep niet moslim allochtonen gestigmatiseerd en dus beledigd. En als dat haatzaaien niet wordt gestopt, dan komt de volgende "kogel ook weer van links "

Hahahahaha, wat een grap, die aangifte. Alsof die uitspraken van Pechtold strafbaar zijn.

Daarbij vind ik dat die stichting uiterst verwerpelijk handelt. Wat Wilders tegenwoordig allemaal zegt, heeft eigenlijk niets meer met het gedachtegoed van Pim te maken. Eerlijk gezegd denk ik dan ook dat Pim zich in z'n graf zou omdraaien als hij zou zien wat zijn zogenaamde "vrienden" tegenwoordig voor ideeën hebben.
pi_74374369
Als Wilders, Fortuijn, Bak Ellende, Bos, TS en ik vrijheid van meningsuiting hebben dan heeft die lelijkerd van D66 het ook vermoed ik
  woensdag 4 november 2009 @ 08:18:33 #27
262650 kitao
prikplaatje
pi_74374398
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:13 schreef Manono het volgende:

[..]

nouh.. ik denk dat jij jouw terminologie projecteert op iemand die een uitspraak deed waar geen waardeoordeel aan verbonden was - maar wat niet was kan nog komen natuurlijk!
Ik begin al te beven.

Er stond inderdaad heel fijntjes achter geschreven - denk ik hoor - maar ondertussen staat de uitspraak wel even mooi op het net.
Met dank aan Manono.
megalomaniac
pi_74374409
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Als Wilders, Fortuijn, Bak Ellende, Bos, TS en ik vrijheid van meningsuiting hebben dan heeft die lelijkerd van D66 het ook vermoed ik
Precies.

Daarbij is dit van Pechtold een feitelijke constatering, en als je feiten niet meer mag vertellen is het einde natuurlijk zoek. Of het waar is of niet maakt daarbij niet uit, zolang Pechtold maar zelf gelooft dat het feiten zijn.

Daarom is het ook niet te vergelijken met Wilders. Die wordt vervolgd om uitspraken als "veel moslims het land uit". Dat is geen feit maar een mening, en bovendien gericht tegen een hele bevolkingsgroep in plaats van slechts één persoon.
pi_74374490
quote:
Op woensdag 4 november 2009 06:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het verschil niet tussen kritiek hebben op de ideologie wat in een boek staat en beschuldigingen uiten op een levend persoon even los gezien van de vrijheid van meningsuiting.
pi_74374532
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:19 schreef Igen het volgende:

[..]

Precies.

Daarbij is dit van Pechtold een feitelijke constatering, en als je feiten niet meer mag vertellen is het einde natuurlijk zoek. Of het waar is of niet maakt daarbij niet uit, zolang Pechtold maar zelf gelooft dat het feiten zijn.

Daarom is het ook niet te vergelijken met Wilders. Die wordt vervolgd om uitspraken als "veel moslims het land uit". Dat is geen feit maar een mening, en bovendien gericht tegen een hele bevolkingsgroep in plaats van slechts één persoon.
Je hebt nogal een gekleurde opvatting over feiten en meningen.
  woensdag 4 november 2009 @ 08:31:16 #31
3542 Gia
User under construction
pi_74374544
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:13 schreef Igen het volgende:

Hahahahaha, wat een grap, die aangifte. Alsof die uitspraken van Pechtold Wilders strafbaar zijn.
.
pi_74374581
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:18 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik begin al te beven.

Er stond inderdaad heel fijntjes achter geschreven - denk ik hoor - maar ondertussen staat de uitspraak wel even mooi op het net.
Met dank aan Manono.

mja je neemt het allemaal nogal persoonlijk op heb ik het idee, misschien kan je beter in R&P of BNW gaan posten
  woensdag 4 november 2009 @ 08:37:59 #33
3542 Gia
User under construction
pi_74374622
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:19 schreef Igen het volgende:

[..]

Precies.

Als het niet uitmaakt of het waar is, of alleen maar iets is waarvan Pechtold denkt dat het de feiten zijn, heb je het over een mening hoor. Pechtold is van mening dat Wilders staatsgevaarlijk is. Dat is haatzaaien en mag niet.
quote:
Lees eerst eens zijn programma:
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139

Dan zul je zien dat het niet zo ongenuanceerd: "Veel moslims uit Nederland" is, maar gaat om een immigratiestop, het afschaffen van de dubbele nationaliteit, uitzetten van criminele niet-Nederlanders enz.....
Het gaat nergens over het verwijderen van keurige, oppassende islamitische Nederlanders.
  woensdag 4 november 2009 @ 08:38:56 #34
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_74374633
valt me een beetje tegen van Pechtold. Ik had hem hoger geacht.
Siamo Tutti Antifascisti!
  woensdag 4 november 2009 @ 08:40:58 #35
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_74374668
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 04-11-2009 11:25:31 ]
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_74374734
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Als het niet uitmaakt of het waar is, of alleen maar iets is waarvan Pechtold denkt dat het de feiten zijn, heb je het over een mening hoor. Pechtold is van mening dat Wilders staatsgevaarlijk is. Dat is haatzaaien en mag niet.
[..]

Lees eerst eens zijn programma:
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139

Dan zul je zien dat het niet zo ongenuanceerd: "Veel moslims uit Nederland" is, maar gaat om een immigratiestop, het afschaffen van de dubbele nationaliteit, uitzetten van criminele niet-Nederlanders enz.....
Het gaat nergens over het verwijderen van keurige, oppassende islamitische Nederlanders.
pcies, maar dat zeggen de meeste opinie-makers er niet bij dus weten weinige het!
  woensdag 4 november 2009 @ 08:46:57 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74374755
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:40 schreef Duvel het volgende:

[..]

Als ik "sterf" zeg, is dat vast tegen het zere been, of niet?
Dat is een doodsverwensing dus dan doet TS EindelijkAangifte.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 4 november 2009 @ 08:46:57 #38
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_74374756
Speciaal voor dit topic heeft Frits Abrahams gisteren een column geschreven. Ik geloof dat letterlijk overnemen niet mag, maar ik kan jullie allemaal wel een link geven: http://weblogs.nrc.nl/dag/2009/11/03/hollandse-dagen/
Kan geen kwaad dit eens te lezen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_74374795
Maar hij ís extreem rechts, Pechtold heeft gewoon gelijk.
pi_74374819

Dit is natuurlijk net zo kansloos als de vervolging van Wilders...

Dus voorstel > Beide aanklachten laten vervallen, geen rechtszaak voor beiden Dat huil-gedrag steeds van iedereen...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 08:51:43 #41
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_74374821
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar hij ís extreem rechts, Pechtold heeft gewoon gelijk.
Gatver, wat een ongepast inhoudelijke benadering.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_74374830
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:46 schreef Duvel het volgende:
Speciaal voor dit topic heeft Frits Abrahams gisteren een column geschreven. Ik geloof dat letterlijk overnemen niet mag, maar ik kan jullie allemaal wel een link geven: http://weblogs.nrc.nl/dag/2009/11/03/hollandse-dagen/
Kan geen kwaad dit eens te lezen.
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 4 november 2009 @ 08:53:35 #43
262650 kitao
prikplaatje
pi_74374846
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:34 schreef Manono het volgende:

mja je neemt het allemaal nogal persoonlijk op heb ik het idee, misschien kan je beter in R&P of BNW gaan posten
Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je beter kan gaan verkassen.

Hoewel , volgens mij ben je losgelaten uit de PUB , of eruit gegooid , kan ook.
megalomaniac
pi_74374889
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:53 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je beter kan gaan verkassen.

Hoewel , volgens mij ben je losgelaten uit de PUB , of eruit gegooid , kan ook.
and I rest my case
  woensdag 4 november 2009 @ 08:57:33 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_74374931
Wat zei Theo van Gogh ook alweer over de Vrienden van Fortuyn?
quote:
Ik ben niet van de herdenkingen en al helemaal niet van die van de Vrienden van Fortuyn. [...] Ik mag de dames en heren vriendelijk verzoeken voortaan verschoond te blijven van hun pogingen mij bij hullie in te lijven. Ik hoor niet bij Ulieden, noch bij welke andere klaverjasclub ook. U bent het levende bewijs dat er ook voordelen aan zijn verbonden neergeschoten te worden
En oh ja ook nog:
quote:
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74374968
De hoeders van de vrijheid van meningsuiting roeren zich weer?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_74374990
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gatver, wat een ongepast inhoudelijke benadering.
Ach joh, het is toch al lang bekend dat Wilders extreem rechts is. Dat iemand het nu zegt en dat Wilders denkt weer in het nieuws te komen door hem aan te klagen is gewoon belachelijk. Tuurlijk, hij is nóg niet zo extreem als Hitler en de KKK, maar dat zijn ook niet de enige maatstaven.
pi_74375051
Hitler was niet extreem-rechts, beste aardbei.

En Wilders neigt eerder naar links dan naar rechts, zeker de laatste tijd.
Mr. Prolapse 2009
pi_74375054
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef Dragorius het volgende:

Dit is natuurlijk net zo kansloos als de vervolging van Wilders...

Dus voorstel > Beide aanklachten laten vervallen, geen rechtszaak voor beiden Dat huil-gedrag steeds van iedereen...
Het verschil mijn inziens is dat Wilders wel bezig is met haatzaaien, dit van Pechtold komt daar niet bij in de buurt. Iedereen denk al lang dat Wilders extreem rechts is en dat zal ook zeker geen stemmers afschikken ben ik bang. Wat Pechtold zei was enkel een mening, geen aanzetten tot wat dan ook, want iedereen riep dat al lang.
pi_74375065
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het verschil mijn inziens is dat Wilders wel bezig is met haatzaaien, dit van Pechtold komt daar niet bij in de buurt. Iedereen denk al lang dat Wilders extreem rechts is en dat zal ook zeker geen stemmers afschikken ben ik bang. Wat Pechtold zei was enkel een mening, geen aanzetten tot wat dan ook, want iedereen riep dat al lang.
En wat is dan het verschil met Wilders? Dat valt ook onder hetzelfde, hij roept niemand op om moslims te negeren of ze uit een debat te weren, nietwaar? Dat doen lieden als Pechtold nu wel.
Mr. Prolapse 2009
pi_74375103
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef Dragorius het volgende:

Daar ga ik nu geen discussie over beginnen, dat zou off-topic gaan. Hitler had dan misschien wat linkse standpunten, maar ik denk dat het racisme en eigen volk voor alles toch wat zwaarder weegt wat de bepaling van zijn politieke oriëntatie betreft.
Op het nieuws haalden ze in elk geval Hitler en de KKK aan. Daarom gebruikte ik die als voorbeeld. Ik zie ze zelf ook als extreem rechts, maar blijkbaar heeft iedereen daar andere maatstaven voor, ofzo. Als ik de officiele criteria zo bekijk, denk ik zeker dat Wilders er prima tussenpast.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:10:17 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_74375151
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach joh, het is toch al lang bekend dat Wilders extreem rechts is. Dat iemand het nu zegt en dat Wilders denkt weer in het nieuws te komen door hem aan te klagen is gewoon belachelijk. Tuurlijk, hij is nóg niet zo extreem als Hitler en de KKK, maar dat zijn ook niet de enige maatstaven.
Nog inhoudelijker.

Snap dan toch dat al dat inhoudelijke gezwets alleen maar afleidt van de boodschap...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_74375181
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik de officiele criteria zo bekijk, denk ik zeker dat Wilders er prima tussenpast.
Dan vraag ik me af welke criteria jij in godsnaam aanhaalt...

En Duvel...duvel eens op met je off-topic gebral.
Mr. Prolapse 2009
pi_74375183
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het verschil mijn inziens is dat Wilders wel bezig is met haatzaaien,
Jouw beleving.
quote:
dit van Pechtold komt daar niet bij in de buurt.
Pechtold zet zelfs aan tot geweld met dergelijke uitspraken.
quote:
Iedereen denk al lang dat Wilders extreem rechts is en dat zal ook zeker geen stemmers afschikken ben ik bang.
Spreek voor jezelf met "iedereen"
quote:
Wat Pechtold zei was enkel een mening, geen aanzetten tot wat dan ook, want iedereen riep dat al lang.
Nogmaals, spreek voor jezelf.
pi_74375187
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En wat is dan het verschil met Wilders? Dat valt ook onder hetzelfde, hij roept niemand op om moslims te negeren of ze uit een debat te weren, nietwaar? Dat doen lieden als Pechtold nu wel.
Wilders scheert een grote groep mensen over één kam en wil kunnen discrimineren. Alleen al die Fitna film geeft een onrealistisch beeld van de moslims hier in Nederland. Ik zie dat als haatzaaien en Pechtold doet geen van dit alles, hij vind gewoon dat Wilders extreem rechts is en dit is geen verrassing en zal zeker geen negatief effect hebben op zijn stemmers, terwijl wat Wilders doet zeker wel een negatief effect heeft en discriminatie in de hand werkt.
pi_74375199
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:10 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nog inhoudelijker.

Snap dan toch dat al dat inhoudelijke gezwets alleen maar afleidt van de boodschap...
En dat is?
pi_74375214
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wilders scheert een grote groep mensen over één kam en wil kunnen discrimineren. Alleen al die Fitna film geeft een onrealistisch beeld van de moslims hier in Nederland. Ik zie dat als haatzaaien en Pechtold doet geen van dit alles, hij vind gewoon dat Wilders extreem rechts is en dit is geen verrassing en zal zeker geen negatief effect hebben op zijn stemmers, terwijl wat Wilders doet zeker wel een negatief effect heeft en discriminatie in de hand werkt.
Fitna gaat niet over Nederlandse moslims maar over de Islam. En dat mensen nog steeds die tergende slechte copy-paste productie aanhalen, zegt al genoeg, nietwaar? Men zou het ook kunnen negeren, want zo'n hit was het hier niet
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 09:14:42 #58
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_74375236
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En Duvel...duvel eens op met je off-topic gebral.
Waarom? Dat hele achterlijke gepingpong over wel of geen aangifte, haatzaaien, extreem-rechts of democratie-ondermijning is volkomen idioot, nergens wordt op de inhoud ingegaan en nu wil je mij de mond snoeren?? Donder ff gauw op!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_74375278
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:13 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Fitna gaat niet over Nederlandse moslims maar over de Islam. En dat mensen nog steeds die tergende slechte copy-paste productie aanhalen, zegt al genoeg, nietwaar? Men zou het ook kunnen negeren, want zo'n hit was het hier niet
Ha, ha, wie ging er ook weer naar Engeland om die film te vertonen?
pi_74375285
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jouw beleving.
Waarom denk je dat er 'mijn inziens' staat?
quote:
Als Pechtold een partij extreem links had genoemd, zou dat dan ook aanzetten tot geweld?
quote:
Spreek voor jezelf met "iedereen"
Dat neem ik terug dan, het is inderdaad niet iedereen. Maar je hoort al vaak genoeg mensen roepen dat Wilders extreem rechts is, en omdat Pechtold het nu eenmalig zegt is het ineens een probleem? Ik had in elk geval niet verwacht dat mensen daar op deze manier op zouden reageren. Was hij ook niet al eerder een soort van Hitler genoemd in de tweede kamer? Dat is stukken erger lijkt mij.
quote:
Nogmaals, spreek voor jezelf.
Dat doe ik ook, ik geef hier gewoon mijn mening.
pi_74375310
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:40 schreef Duvel het volgende:

[..]

Als ik "sterf" zeg, is dat vast tegen het zere been, of niet?
Dat zou het wel moeten zijn ja, van een mod om precies te zijn, want als die de regels volgt word jij met je zure reet nu een poosje op non actief gezet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:18:41 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_74375322
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
Waar dan?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:19:28 #63
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_74375335
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zou het wel moeten zijn ja, van een mod om precies te zijn, want als die de regels volgt word jij met je zure reet nu een poosje op non actief gezet.
Eerst leren lezen, dan pas schrijven.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_74375372
Ach gut, het heeft nog een bek ook.

Vuinisman!!!
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_74375394
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:11 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af welke criteria jij in godsnaam aanhaalt...
Die drie punten die op het nieuws waren. Ik weet niet meer precies welke, maar ik kon er Wilders wel met gemak in zien. Iets met eigen volk, nationalisme en één duidelijk leider. maar goed, het is simpelweg mijn mening dat Wilders extreem rechts is en daar ben ik vast ook niet de enige in. Dus dat is een extra reden waarom die vervolging van Pechtold nergens op slaat, omdat hij in mijn ogen gelijk heeft. En bovendien moet je gewoon je eigen mening kunnen geven over een partij, ook al is deze niet wat je misschien wil horen.
pi_74375407
quote:
'Geert Wilders splijt Nederland'

De helft van de Nederlanders vindt de PVV rechts-extremistisch en 68 procent vindt dat de partij van Wilders islamofobie bevordert. Dit stelt Maurice de Hond.

(Novum) - De helft van de Nederlanders vindt de PVV rechts-extremistisch en 68 procent vindt dat de partij van Geert Wilders islamofobie bevordert. Dit stelt Maurice de Hond op basis van een peiling. De Hond constateert een groot verschil in oordeel tussen mensen die rechts en links zijn.

Zo vindt 86 procent van de GroenLinks-stemmers en 58 procent van de PvdA-stemmers Geert Wilders een racist, maar deelt slechts één procent van de PVV-aanhangers en 22 procent van de VVD'ers deze mening. Aanhangers van D66, ChristenUnie en GroenLinks zijn het negatiefst over Wilders en zijn PVV.

Over de recente uitlating van minister van Wonen, Wijken en Integratie Eberhard van der Laan dat een grote aanhang van Wilders een gevaar voor de rechtsstaat is, lopen de meningen ook uiteen: 46 procent is het hiermee eens, 48 procent oneens. Ruim zeven op de tien mensen denken dat Wilders het risico loopt dat hem iets overkomt.
Pechtold zegt dus wat de helft van Nederland denkt.
pi_74375411
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij het verschil niet tussen kritiek hebben op de ideologie wat in een boek staat en beschuldigingen uiten op een levend persoon even los gezien van de vrijheid van meningsuiting.
Kritiek hebben op de idiologie wat in een boek staat? Kom op zeg, de heer Wilders gooit alle moslims op een hoop, noemt de Islam facistisch, maar dramt ondertussen wel op de Joods-Christelijke tradities (alsof in de bijbel alleen maar aardige en lieve dingen staan).
Het gaat echt wat verder dan simpelweg wat kritiek hebben op de Islam. Voor de heer Wilders mag die verdwijnen namelijk, want hij onderscheidt extremistische moslims niet eens van moslims die geen vlieg kwaad doen, het deugt voor hem allemaal niet.

* Ik wil trouwens absoluut niet zeggen dat de Islam vredelievend is, dat is ze vaak niet. Maar de oplossing die Wilders voor ogen ziet, is er een die alleen maar voor meer onvrede, haat en onrust zorgt. *
pi_74375440
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Kritiek hebben op de idiologie wat in een boek staat? Kom op zeg, de heer Wilders gooit alle moslims op een hoop, noemt de Islam facistisch, maar dramt ondertussen wel op de Joods-Christelijke tradities (alsof in de bijbel alleen maar aardige en lieve dingen staan).
Het gaat echt wat verder dan simpelweg wat kritiek hebben op de Islam. Voor de heer Wilders mag die verdwijnen namelijk, want hij onderscheidt extremistische moslims niet eens van moslims die geen vlieg kwaad doen, het deugt voor hem allemaal niet.
De retoriek van Nikita is vrij makkelijk door te prikken inderdaad. Wilders is voor verboden op alles wat met moslims en de Islam te maken heeft. Dat gaat wel wat verder dan kritiek.
pi_74375451
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die drie punten die op het nieuws waren. Ik weet niet meer precies welke, maar ik kon er Wilders wel met gemak in zien. Iets met eigen volk, nationalisme en één duidelijk leider. maar goed, het is simpelweg mijn mening dat Wilders extreem rechts is en daar ben ik vast ook niet de enige in. Dus dat is een extra reden waarom die vervolging van Pechtold nergens op slaat, omdat hij in mijn ogen gelijk heeft. En bovendien moet je gewoon je eigen mening kunnen geven over een partij, ook al is deze niet wat je misschien wil horen.
Wat jij hier schrijft is dus ook wat Wilders doet, maar dan mag het opeens niet?
Mr. Prolapse 2009
pi_74375521
quote:

[..]

Het gaat over de islam, maar het laat enkel de extremistische kant van de islam zien. Daarmee raak je natuurlijk ook de moslims in eigen land. Gelukkig is het in het buitenland ook een grote flop gebleken.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:29:16 #71
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375548
Wat een achterlijke aanklacht. Laat die mensen eerst eens achter Wilders gaan. Die beledigt geregeld 1,6 miljard mensen en dat is blijkbaar prima want het gaat over andere mensen. Maar als 1 persoon die binnen hun groepje valt wordt beledigd (wat ik nog mee vind vallen) moet er meteen een rechtzaak komen.

Ik voorspel dat deze zaak nooit voor zal komen, want geen rechter neemt dit serieus.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_74375553
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:24 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat jij hier schrijft is dus ook wat Wilders doet, maar dan mag het opeens niet?
Ik ben niet van plan om Wilders bepaalde rechten te ontnemen, dat wil hij wel met moslims. Vrijheid van godsdienst is prima, als het maar niet de islam in Nederland betreft.
pi_74375562
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef ethiraseth het volgende:
Wat een achterlijke aanklacht. Laat die mensen eerst eens achter Wilders gaan. Die beledigt geregeld 1,6 miljard mensen en dat is prima. Maar als 1 persoon wordt beledigd (wat ik nog mee vind vallen) moet er opeens een rechtzaak komen.

Ik voorspel dat deze zaak nooit voor zal komen, want geen rechter neemt dit serieus.
Zo zie ik het inderdaad ook.
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:22 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

* Ik wil trouwens absoluut niet zeggen dat de Islam vredelievend is, dat is ze vaak niet. Maar de oplossing die Wilders voor ogen ziet, is er een die alleen maar voor meer onvrede, haat en onrust zorgt. *
  woensdag 4 november 2009 @ 09:32:03 #74
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_74375629
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:24 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Pechtold geeft een mening over de denkbeelden van Wilders. Ik heb Wilders nog nergens inhoudelijk zien reageren. Het is alleen maar "woest" zijn, en mensen "pseudo-wetenschappers" noemen. Daarmee past zijn reactie overigens wel in een goede fascistische traditie, namelijk het afgeven op intellectuelen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 4 november 2009 @ 09:32:19 #75
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375640
quote:

[..]

Alleen Wilders-aanhangers vinden Pechtold inhoudsloos, maar dat komt vast omdat die groep voornamelijk in de domste regionen van het land zit. Die kunnen Pechtold zijn beschaafde taalgebruik waarschijnlijk gewoon niet snappen. Geeft niet jongens, als D66 aan de macht komt krijgen jullie genoeg kansen om onderwijs te volgen zodat ooit ook jullie de krant kunnen lezen.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_74375648
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om Wilders bepaalde rechten te ontnemen, dat wil hij wel met moslims. Vrijheid van godsdienst is prima, als het maar niet de islam in Nederland betreft.
Dat wordt nergens gezegd Je praat een hoop van die mensen na die maar wat roepen over Wilders, dat blijkt maar weer... Lees gerust het partijprogramma eens door

De aanklacht tegen Wilders is even stupide als deze tegen Pechtold. Beiden vallen onder vrijheid van meningsuiting.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 09:34:00 #77
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375675
Als je roept dat je hier alleen mag blijven als je alles wat Wilders niet bevalt aan de koran eruit scheurt kom je wat mij betreft toch echt aan de vrijheid voor godsdienst. Dat is niet meer dan staatscensuur. Laat Wilders dat nou precies in 2007 hebben gezegd.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:34:12 #78
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_74375681
10 jaar geleden had ik nog nooit last van een islamiet gehad (niet meer dan een christen), en vandaag de dag heb ik er objectief nog steeds geen enkele last van. En ik woon vlak bij Slotervaart.

Als ik de media moet geloven zou ik inmiddels al 10x beroofd moeten zijn (criminaliteit daalt echter al decennia lang), 4x bedreigd moeten zijn door jeugdbendes, geen nederlands meer kunnen praten (al mijn buren spreken nederlands) etc. Het land is aan het polariseren, en maakt problemen van iets wat geen probleem is. En dat verwijt ik Geert Wilders: hij zorgt ervoor dat ik nu ineens wel problemen heb, waar ik die eerst niet had.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 09:34:50 #79
230491 Zith
pls tip
pi_74375693
Heeft wilders zelf niemand links of extreem links genoemd?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 4 november 2009 @ 09:35:49 #80
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375714
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:34 schreef Grumpey het volgende:
10 jaar geleden had ik nog nooit last van een islamiet gehad (niet meer dan een christen), en vandaag de dag heb ik er objectief nog steeds geen enkele last van. En ik woon vlak bij Slotervaart.

Als ik de media moet geloven zou ik inmiddels al 10x beroofd moeten zijn (criminaliteit daalt echter al decennia lang), 4x bedreigd moeten zijn door jeugdbendes, geen nederlands meer kunnen praten (al mijn buren spreken nederlands) etc. Het land is aan het polariseren, en maakt problemen van iets wat geen probleem is. En dat verwijt ik Geert Wilders: hij zorgt ervoor dat ik nu ineens wel problemen heb, waar ik die eerst niet had.
Ik had 10 jaar geleden al last van toeterende Turken nadat Turkije op een EK of WK voetbal had gewonnen.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 09:36:28 #81
230491 Zith
pls tip
pi_74375734
En hoe durft pechtold deze politiek oncorrect utispraken te doen!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 4 november 2009 @ 09:37:17 #82
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_74375759
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik had 10 jaar geleden al last van toeterende Turken nadat Turkije op een EK of WK voetbal had gewonnen.
Dat heeft alleen verdomd weinig met de Islam te maken...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 09:38:54 #83
230491 Zith
pls tip
pi_74375800
Ik had eigenlijk nog hoop dat de PVVaanhang dit als fout zou zien (net zoals ze bijv. in de meerderheid de hoofdoektax fout vonden), maar blijkbaar niet
pi_74375810
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat wordt nergens gezegd Je praat een hoop van die mensen na die maar wat roepen over Wilders, dat blijkt maar weer... Lees gerust het partijprogramma eens door
Jawel, zoiets heeft hij zelf gezegd. Ik praat helemaal niemand na en ik heb het partijprogramma al zeker meer dan eens gelezen. Dat je daar van uit gaat is ook wel veelzeggend.
quote:
De aanklacht tegen Wilders is even stupide als deze tegen Pechtold. Beiden vallen onder vrijheid van meningsuiting.
Tja, waar begint de grens van het haatzaaien? Wilders heeft een mening over een hoop mensen die hij niet kent, hij weet niet welke regels zij allemaal naleven van de Koran. Pechtold heeft een mening over een partij, met Wilders als vertegenwoordiger, die wel duidelijke standpunten heeft waar iedereen binnen die partij zich in kan vinden.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:40:15 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74375830
ik zie het meer als koekje van eigen deeg. daarnaast valt links altijd de verkeerde aan, inplaats van eens heel goed in de spiegel te kijken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 4 november 2009 @ 09:40:39 #86
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375837
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:37 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat heeft alleen verdomd weinig met de Islam te maken...
Turken zijn moslim.
pi_74375866
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik praat helemaal niemand na en ik heb het partijprogramma al zeker meer dan eens gelezen.
Dat je daar van uit gaat is ook wel veelzeggend.
Veelzeggend van wat? Dat doe ik ook bij andere partijen, waaronder de partij waar ik op stem, de VVD. Dat jij niet uitgaat van het partijprogramma maar van wat populistisch gebral is je eigen undoing uiteraard
quote:
Tja, waar begint de grens van het haatzaaien? Wilders heeft een mening over een hoop mensen die hij niet kent, hij weet niet welke regels zij allemaal naleven van de Koran. Pechtold heeft een mening over een partij, met Wilders als vertegenwoordiger, die wel duidelijke standpunten heeft waar iedereen binnen die partij zich in kan vinden.
Vervang "koran" met partijprogramma en je snapt mijn punt
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 09:42:00 #88
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375874
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie het meer als koekje van eigen deeg. daarnaast valt links altijd de verkeerde aan, inplaats van eens heel goed in de spiegel te kijken.
Links valt de verkeerde aan? Wilders is de grootste racist en anti-democraat die we hebben rondlopen in de politiek, en dan is dat niet de persoon die door zijn politieke tegenstanders rondlopen moet worden aangevallen?
  woensdag 4 november 2009 @ 09:43:38 #89
262650 kitao
prikplaatje
pi_74375913
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef Dragorius het volgende:

Wij hoeven hem ook niet , laat hij maar bij jullie blijven.
megalomaniac
pi_74375923
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:43 schreef kitao het volgende:

[..]

Wij hoeven hem ook niet , laat hij maar bij jullie blijven.
? Ik snap je post niet

Edit: Ik als VVD'er hoef Wilders ook niet hoor Met zijn anti-Europa
Mr. Prolapse 2009
pi_74375936
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:34 schreef Grumpey het volgende:
En dat verwijt ik Geert Wilders: hij zorgt ervoor dat ik nu ineens wel problemen heb, waar ik die eerst niet had.
Zoals de PvdA het graag zou zien, eerlijk zullen we alles delen.
Iemand die nog nooit overlast heeft gehad, mag nu delen in de problematiek van de rest van Nederland.
pi_74376020
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:44 schreef Dragorius het volgende:

[..]
Edit: Ik als VVD'er hoef Wilders ook niet hoor Met zijn anti-Europa
Wil je zeggen dat Nelie lekker bezig is voor het bedrijfsleven?
Weg met die EU instellingen, gewoon de markt vrijgeven.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:50:20 #93
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_74376052
quote:

[..]

Kansloze aangifte die ze op het politiebureau lachend op het prikbord van het toilet hangen. Dat is de enige reactie die ik hierop kan geven. Pechtold zegt niets strafbaars. En als je zegt dat miljoenen moslims uit Europa moeten vertrekken en je hun boek en hun scholen wil verbieden, dan ben je extreem-rechts en racistisch. Gelukkig steekt Pechtold zijn kop niet in het zand en uit hij zijn mening, ondanks de dreiging van de Wildersfascisten om zijn vrijheden te beperken.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:52:17 #94
262650 kitao
prikplaatje
pi_74376106
quote:

[..]

Ik neem niet eens de moeite om ernaar te kijken , maar ik las hier wel dat hij er een wereldtour bekeringsmissie mee aan het maken is.
Hoe wil je dat zomaar negeren ?
megalomaniac
pi_74376147
Wat ik niet zo goed begrijp is dat de vrienden van Pim Fortuyn zo pro-wilders zijn.

Ik weet dat Pim Fortuyn Wilders heeft ingelijfd in zijn partij toentertijd, maar ik ben er vrij zeker van dat Pim Fortuyn absoluut niet met Wilders zoals hij zich nu gedraagt geassocieerd zou willen worden. Daar was hij veel te intelligent voor.

Dat is ook zo jammer aan het feit dat Pim Fortuyn vermoord is. Een groot deel van de bevolking denkt dat shockerende dingen roepen de erfenis van Fortuyn is, dus kan iedere blaaskaak die wat roept aan de macht komen (kijk naar de LPF, Rita Verdonk en nu Wilders).

Dat is ook het grote verschil tussen Fortuyn en alle populisten die er nu zijn; Fortuyn riep dingen maar had ideën om er wat aan te doen. De rest roept dingen die het volk wil horen, maar heeft geen idee hoe zoeits aan te pakken.

Eigenlijk zouden de vrienden van Pim Fortuyn aangifte moeten doen tegen de voormalige LPF leden, Rita Verdonk en Geert Wilders omdat ze de naam van Fortuyn door het slijk halen.
pi_74376191
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Nelie is een heldin!

Dat is pas een vrouw met ballen die schijt heeft aan de macht van enkele "old boys".

Juist door haar optreden heeft het bedrijfsleven een kans. (ipv dat er enkele grote monopoly's ontstaan)
pi_74376342
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik ben het volledig eens met de aanpak van Kroes.
Mr. Prolapse 2009
pi_74376351
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:52 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik neem niet eens de moeite om ernaar te kijken , maar ik las hier wel dat hij er een wereldtour bekeringsmissie mee aan het maken is.
Hoe wil je dat zomaar negeren ?
Waar las je dat, en wat bedoel je met "bekeringsmissie"?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 10:02:46 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74376360
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Links valt de verkeerde aan? Wilders is de grootste racist en anti-democraat die we hebben rondlopen in de politiek, en dan is dat niet de persoon die door zijn politieke tegenstanders rondlopen moet worden aangevallen?
zonder linkse landverkopers geen wilders. zo is mijn mening en daar kan je het mee doen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 4 november 2009 @ 10:04:37 #100
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_74376394
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:54 schreef zatoichi het volgende:

Ik weet dat Pim Fortuyn Wilders heeft ingelijfd in zijn partij toentertijd
Eh, nee. Wilders was VVD-Kamerlid, en daarna is hij voor zichzelf begonnen. Met de LPF heeft hij niets van doen gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')