abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74373622
quote:
ROTTERDAM - De Stichting Vrienden van Pim Fortuyn en de Stichting Beeld van Pim hebben dinsdagavond gezamenlijk aangifte gedaan tegen D66-fractieleider Alexander Pechtold. Dat liet woordvoerder Rinus van den Heerik van de Stichting Beeld van Pim weten.

De aangifte is onder andere gericht tegen de uitspraken die Pechtold jegens Geert Wilders deed in het tv-programma De wereld draait door. „Met de uitlatingen dat Geert Wilders staatsgevaarlijk, extreem rechts en haatzaaiend zou zijn, gaat de heer Pechtold zijn boekje ver te buiten”, laat Van den Heerik weten. „Met de aangifte willen we voorkomen dat er een derde politieke moord wordt gepleegd na de moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh.”

Zowel de Stichting Beeld van Pim als de Stichting Vrienden van Pim Fortuyn zijn na de moord op de politicus in het leven geroepen om Fortuyns gedachtegoed te bewaken. „Met de uitspraken beledigt de heer Pechtold een groot deel van de mensen die zowel Pim Fortuyn als Geert Wilders een warm hart toe dragen. Dat laten wij niet zomaar over onze kant gaan.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)nder_Pechtold__.html
Deze inhoudsloze politicus die dankzij zijn haatzaaien tegen Geert Wilders hoog in de peilng staat, heeft een paar miljoen autochtone , maar ook een groter groeiende groep niet moslim allochtonen gestigmatiseerd en dus beledigd. En als dat haatzaaien niet wordt gestopt, dan komt de volgende "kogel ook weer van links "

Reactie graag medefokkers.

[ Bericht 0% gewijzigd door DikVoormekaar op 04-11-2009 04:06:22 ]
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
pi_74373640
Wilders

Mijn feitelijke onderbouwing:
  woensdag 4 november 2009 @ 04:11:43 #3
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74373651
Sorry maar ik zie wel degelijk verbanden tussen Wilders en extreem rechts. Namelijk een hetze voeren tegen een bevolkingsgroep de mensen die de islaam aanhangen. En weer dezelfde slappe houding om daar niks aan te doen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 4 november 2009 @ 04:17:15 #4
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_74373664
JAAAAA, EINDELIJK!

..

..

..

Alsof het ergens toe leidt.

Zolang Wilders nog de dingen mag zeggen die hij heeft gezegd (en gelukkig maar dat dat mag ), denk ik niet dat een aangifte tegen Pechtold ook maar iets zal opleveren.
pi_74373671
quote:
Op woensdag 4 november 2009 04:11 schreef Megumi het volgende:
Sorry maar ik zie wel degelijk verbanden tussen Wilders en extreem rechts. Namelijk een hetze voeren tegen een bevolkingsgroep de mensen die de islaam aanhangen. En weer dezelfde slappe houding om daar niks aan te doen.
Er is geen hetze tegen moslims, dat maken figuren zoals Pechthold en andere politici van ervan.
Wij wijzen op de gevaren van de islam, een intolarante geweldadige politieke ideologie, en die moet je niet toleren.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  woensdag 4 november 2009 @ 04:25:04 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74373676
quote:
Op woensdag 4 november 2009 04:19 schreef DikVoormekaar het volgende:
Wij wijzen op de gevaren van de islam, een intolarante geweldadige politieke ideologie, en die moet je niet toleren.
Net zoals de moderne westerse normen en waarden bedoel je dan neem ik aan. Het westers imperialisme domineert de wereld. En gebruikt geweld om die invloed te behouden. Ook een vorm van intolerantie denk ik. Dat daar ook met geweld op gereageerd wordt is normaal.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_74373896
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:58 schreef DikVoormekaar het volgende:

En als dat haatzaaien niet wordt gestopt, dan komt de volgende "kogel ook weer van links "

Ok , hier komt de volgende :

Je gaat zeker eraan voorbij dat je nu juist zelf aan het haatzaaien bent met die domme opmerking dat "de kogel van links kwam".
De moordenaar van Fortuyn is niet betaald door het gezamenlijke linkse segment in de kamer of van de bevolking. Ook is de slachter van van Gogh geen uitvloeisel van linkse politiek.

Voor mij waren het allevier gestoorde gasten , waarvan de twee nog levenden met een uitermate beperkte steun of goedkeuring van de bevolking hebben gehandeld. In het geval van Volkert is mij niet eens een handlanger bekend.
megalomaniac
pi_74373909
quote:

[..]

Er is geen hetze tegen moslims, dat maken figuren zoals Pechthold en andere politici van ervan.
Huh? Dus mensen mogen dat wel van de Islam zeggen, maar niet zeggen van Wilders, want dan volgt er een aangifte.
Vrijheid van meningsuiting voor iedereen die het dus eens is met Wilders ofzo
  woensdag 4 november 2009 @ 06:51:28 #9
136 V.
Like tears in rain...
pi_74373926
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:58 schreef DikVoormekaar het volgende:

Okee: stupide gezeik van kortzichtige schreeuwlelijkerds.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_74373931
quote:
Op woensdag 4 november 2009 04:11 schreef Megumi het volgende:

extreem rechts is anders fundamenteel niet zo anti islam, hooguit anti-allochtonen, maar dat is wilders natuurlijk niet

het verband is dat in spannende tijden iedereen die het toch al niet zo goed deed en die belang heeft bij chaos, zich achter de scherpste oppositie verzamelt - denk ik hoor
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 4 november 2009 @ 06:54:43 #11
136 V.
Like tears in rain...
pi_74373936
quote:

[..]

De islam is geen politieke ideologie, er zijn gewelddadige uitwassen (maar die zijn er bij elke groepering, ook bij linkse politieke groeperingen en fascists-by-proxy.

Je lijkt wel net zo gehersenspoeld als die bomgordeldieren, die kennen ook maar één mantra.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_74373954
quote:
Op woensdag 4 november 2009 06:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Huh? Dus mensen mogen dat wel van de Islam zeggen, maar niet zeggen van Wilders, want dan volgt er een aangifte.
Vrijheid van meningsuiting voor iedereen die het dus eens is met Wilders ofzo
Waarom zouden mensen wel aangifte tegen GW mogen doen maar niet tegen Pechtold?
De mensen die dat doen staan in hun recht. Of ze ook gelijk zullen krijgen
bij een rechter is een tweede.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  woensdag 4 november 2009 @ 07:11:17 #13
262650 kitao
prikplaatje
pi_74373996
quote:
Op woensdag 4 november 2009 06:53 schreef Manono het volgende:

extreem rechts is anders fundamenteel niet zo anti islam, hooguit anti-allochtonen, maar dat is wilders natuurlijk niet
het verband is dat in spannende tijden iedereen die het toch al niet zo goed deed en die belang heeft bij chaos, zich achter de scherpste oppositie verzamelt - denk ik hoor
De scherpste oppositie kan zich volgens jouw terminologie zelf verwijten dat zij het niet goed "doen" ?
megalomaniac
  woensdag 4 november 2009 @ 07:11:43 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74374000
Ik ben voor het vrije woord. Je moet in dit land kunnen zeggen wat je denkt. Theo had zo'n aanklacht nooit gewild.

Toooooch
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74374001
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:00 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Juist!
Persoonlijk vind ik beide aangiften onzin. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, ook als die mening verderfelijk is moet deze geuit mogen worden. Neemt niet weg dat dhr. Wilders al jaren het echte debat uit de weg gaat en zichzelf daardoor eigenlijk belachelijk maakt.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  woensdag 4 november 2009 @ 07:22:43 #16
225540 Pugg
Friends forever
pi_74374048
quote:
De Stichting Vrienden van Pim Fortuyn en de Stichting Beeld van Pim
Een hopeloos zootje dat probeert aandacht vast te kunnen houden.
pi_74374057
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:00 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik heb het niet over mensen die aangifte doen tegen GW.
Heb liever dat ze het niet doen, want dan krijgt hij alleen maar meer aandacht.
  woensdag 4 november 2009 @ 07:27:17 #18
3542 Gia
User under construction
pi_74374065
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:12 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Juist!
Persoonlijk vind ik beide aangiften onzin. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, ook als die mening verderfelijk is moet deze geuit mogen worden. Neemt niet weg dat dhr. Wilders al jaren het echte debat uit de weg gaat en zichzelf daardoor eigenlijk belachelijk maakt.
Sluit me aan bij jou en Clairvaux.

Er loopt om dezelfde reden een aanklacht tegen Wilders. Dan is een aanklacht tegen Pechtold ook op zijn plaats. Daarbij is het niet Wilders die staatsgevaarlijk is, maar de bontkraagjes en extremisten waar hij tegen strijdt. Wilders, noch de rechtse volgers hebben de intentie geweld te gebruiken tegen wie dan ook.

Een mening of politieke ideeën moeten gewoon geuit kunnen worden. We leven nog altijd in een democratie. Als de meerderheid het niet met Wilders eens is, hoeven ze zich geen zorgen te maken.
Is de meerderheid het wel met Wilders eens, dan moet links zich daar bij neerleggen. Om dan Wilders maar te vermoorden, lost niets op. Dat maakt het alleen maar erger. Er zal zeker weer een nieuwe rechtse leider opstaan die dan door weer zo'n moord nog meer volgers heeft.
pi_74374071
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Sluit me aan bij jou en Clairvaux.
Ah Gia, je bent het dus wel met hem eens dat Wilders al jaren het debat uit de weg gaat en zich belachelijk maakt?
  woensdag 4 november 2009 @ 07:32:45 #20
3542 Gia
User under construction
pi_74374076
quote:
Op woensdag 4 november 2009 07:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ah Gia, je bent het dus wel met hem eens dat Wilders al jaren het debat uit de weg gaat en zich belachelijk maakt?
Waar zegt Clairvaux dat in dit topic? Je denkt toch niet dat ik van iedere fokker ga onthouden wat hij/zij ooit in een topic gezegd heeft!!

Hier zie ik dat niet staan in elk geval.

Ik sluit me aan bij de reacties van beide users die in dit topic gezegd zijn.

Oke, je bedoelde dus Prutzenberg.

Maar ik doelde op de aangifte, leek me wel duidelijk.

Of Wilders een debat uit de weg gaat of niet is weer een andere discussie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')