Dat wordt nergens gezegdquote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om Wilders bepaalde rechten te ontnemen, dat wil hij wel met moslims. Vrijheid van godsdienst is prima, als het maar niet de islam in Nederland betreft.
Ik had 10 jaar geleden al last van toeterende Turken nadat Turkije op een EK of WK voetbal had gewonnen.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:34 schreef Grumpey het volgende:
10 jaar geleden had ik nog nooit last van een islamiet gehad (niet meer dan een christen), en vandaag de dag heb ik er objectief nog steeds geen enkele last van. En ik woon vlak bij Slotervaart.
Als ik de media moet geloven zou ik inmiddels al 10x beroofd moeten zijn (criminaliteit daalt echter al decennia lang), 4x bedreigd moeten zijn door jeugdbendes, geen nederlands meer kunnen praten (al mijn buren spreken nederlands) etc. Het land is aan het polariseren, en maakt problemen van iets wat geen probleem is. En dat verwijt ik Geert Wilders: hij zorgt ervoor dat ik nu ineens wel problemen heb, waar ik die eerst niet had.
Dat heeft alleen verdomd weinig met de Islam te maken...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik had 10 jaar geleden al last van toeterende Turken nadat Turkije op een EK of WK voetbal had gewonnen.
Jawel, zoiets heeft hij zelf gezegd. Ik praat helemaal niemand na en ik heb het partijprogramma al zeker meer dan eens gelezen. Dat je daar van uit gaat is ook wel veelzeggend.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat wordt nergens gezegdJe praat een hoop van die mensen na die maar wat roepen over Wilders, dat blijkt maar weer... Lees gerust het partijprogramma eens door
Tja, waar begint de grens van het haatzaaien? Wilders heeft een mening over een hoop mensen die hij niet kent, hij weet niet welke regels zij allemaal naleven van de Koran. Pechtold heeft een mening over een partij, met Wilders als vertegenwoordiger, die wel duidelijke standpunten heeft waar iedereen binnen die partij zich in kan vinden.quote:De aanklacht tegen Wilders is even stupide als deze tegen Pechtold. Beiden vallen onder vrijheid van meningsuiting.
Turken zijn moslim.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat heeft alleen verdomd weinig met de Islam te maken...
Veelzeggend van wat? Dat doe ik ook bij andere partijen, waaronder de partij waar ik op stem, de VVD. Dat jij niet uitgaat van het partijprogramma maar van wat populistisch gebral is je eigen undoing uiteraardquote:Op woensdag 4 november 2009 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik praat helemaal niemand na en ik heb het partijprogramma al zeker meer dan eens gelezen.
Dat je daar van uit gaat is ook wel veelzeggend.
Vervang "koran" met partijprogramma en je snapt mijn puntquote:Tja, waar begint de grens van het haatzaaien? Wilders heeft een mening over een hoop mensen die hij niet kent, hij weet niet welke regels zij allemaal naleven van de Koran. Pechtold heeft een mening over een partij, met Wilders als vertegenwoordiger, die wel duidelijke standpunten heeft waar iedereen binnen die partij zich in kan vinden.
Links valt de verkeerde aan? Wilders is de grootste racist en anti-democraat die we hebben rondlopen in de politiek, en dan is dat niet de persoon die door zijn politieke tegenstanders rondlopen moet worden aangevallen?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie het meer als koekje van eigen deeg. daarnaast valt links altijd de verkeerde aan, inplaats van eens heel goed in de spiegel te kijken.
Wij hoeven hem ook niet , laat hij maar bij jullie blijven.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef Dragorius het volgende:
Hitler was niet extreem-rechts, beste aardbei.
En Wilders neigt eerder naar links dan naar rechts, zeker de laatste tijd.
? Ik snap je post nietquote:Op woensdag 4 november 2009 09:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Wij hoeven hem ook niet , laat hij maar bij jullie blijven.
Zoals de PvdA het graag zou zien, eerlijk zullen we alles delen.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:34 schreef Grumpey het volgende:
En dat verwijt ik Geert Wilders: hij zorgt ervoor dat ik nu ineens wel problemen heb, waar ik die eerst niet had.
Wil je zeggen dat Nelie lekker bezig is voor het bedrijfsleven?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Edit: Ik als VVD'er hoef Wilders ook niet hoorMet zijn anti-Europa
Kansloze aangifte die ze op het politiebureau lachend op het prikbord van het toilet hangen. Dat is de enige reactie die ik hierop kan geven. Pechtold zegt niets strafbaars. En als je zegt dat miljoenen moslims uit Europa moeten vertrekken en je hun boek en hun scholen wil verbieden, dan ben je extreem-rechts en racistisch. Gelukkig steekt Pechtold zijn kop niet in het zand en uit hij zijn mening, ondanks de dreiging van de Wildersfascisten om zijn vrijheden te beperken.quote:Op woensdag 4 november 2009 03:58 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Deze inhoudsloze politicus die dankzij zijn haatzaaien tegen Geert Wilders hoog in de peilng staat, heeft een paar miljoen autochtone , maar ook een groter groeiende groep niet moslim allochtonen gestigmatiseerd en dus beledigd. En als dat haatzaaien niet wordt gestopt, dan komt de volgende "kogel ook weer van links "
Reactie graag medefokkers.
Ik neem niet eens de moeite om ernaar te kijken , maar ik las hier wel dat hij er een wereldtour bekeringsmissie mee aan het maken is.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fitna gaat niet over Nederlandse moslims maar over de Islam. En dat mensen nog steeds die tergende slechte copy-paste productie aanhalen, zegt al genoeg, nietwaar? Men zou het ook kunnen negeren, want zo'n hit was het hier niet
Nelie is een heldin!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Nelie lekker bezig is voor het bedrijfsleven?
Weg met die EU instellingen, gewoon de markt vrijgeven.
Ik ben het volledig eens met de aanpak van Kroes.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Nelie lekker bezig is voor het bedrijfsleven?
Weg met die EU instellingen, gewoon de markt vrijgeven.
Waar las je dat, en wat bedoel je met "bekeringsmissie"?quote:Op woensdag 4 november 2009 09:52 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik neem niet eens de moeite om ernaar te kijken , maar ik las hier wel dat hij er een wereldtour bekeringsmissie mee aan het maken is.
Hoe wil je dat zomaar negeren ?
zonder linkse landverkopers geen wilders. zo is mijn mening en daar kan je het mee doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Links valt de verkeerde aan? Wilders is de grootste racist en anti-democraat die we hebben rondlopen in de politiek, en dan is dat niet de persoon die door zijn politieke tegenstanders rondlopen moet worden aangevallen?
Eh, nee. Wilders was VVD-Kamerlid, en daarna is hij voor zichzelf begonnen. Met de LPF heeft hij niets van doen gehad.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:54 schreef zatoichi het volgende:
Ik weet dat Pim Fortuyn Wilders heeft ingelijfd in zijn partij toentertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |