abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74375648
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om Wilders bepaalde rechten te ontnemen, dat wil hij wel met moslims. Vrijheid van godsdienst is prima, als het maar niet de islam in Nederland betreft.
Dat wordt nergens gezegd Je praat een hoop van die mensen na die maar wat roepen over Wilders, dat blijkt maar weer... Lees gerust het partijprogramma eens door

De aanklacht tegen Wilders is even stupide als deze tegen Pechtold. Beiden vallen onder vrijheid van meningsuiting.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 09:34:00 #77
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375675
Als je roept dat je hier alleen mag blijven als je alles wat Wilders niet bevalt aan de koran eruit scheurt kom je wat mij betreft toch echt aan de vrijheid voor godsdienst. Dat is niet meer dan staatscensuur. Laat Wilders dat nou precies in 2007 hebben gezegd.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:34:12 #78
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_74375681
10 jaar geleden had ik nog nooit last van een islamiet gehad (niet meer dan een christen), en vandaag de dag heb ik er objectief nog steeds geen enkele last van. En ik woon vlak bij Slotervaart.

Als ik de media moet geloven zou ik inmiddels al 10x beroofd moeten zijn (criminaliteit daalt echter al decennia lang), 4x bedreigd moeten zijn door jeugdbendes, geen nederlands meer kunnen praten (al mijn buren spreken nederlands) etc. Het land is aan het polariseren, en maakt problemen van iets wat geen probleem is. En dat verwijt ik Geert Wilders: hij zorgt ervoor dat ik nu ineens wel problemen heb, waar ik die eerst niet had.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 09:34:50 #79
230491 Zith
pls tip
pi_74375693
Heeft wilders zelf niemand links of extreem links genoemd?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 4 november 2009 @ 09:35:49 #80
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375714
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:34 schreef Grumpey het volgende:
10 jaar geleden had ik nog nooit last van een islamiet gehad (niet meer dan een christen), en vandaag de dag heb ik er objectief nog steeds geen enkele last van. En ik woon vlak bij Slotervaart.

Als ik de media moet geloven zou ik inmiddels al 10x beroofd moeten zijn (criminaliteit daalt echter al decennia lang), 4x bedreigd moeten zijn door jeugdbendes, geen nederlands meer kunnen praten (al mijn buren spreken nederlands) etc. Het land is aan het polariseren, en maakt problemen van iets wat geen probleem is. En dat verwijt ik Geert Wilders: hij zorgt ervoor dat ik nu ineens wel problemen heb, waar ik die eerst niet had.
Ik had 10 jaar geleden al last van toeterende Turken nadat Turkije op een EK of WK voetbal had gewonnen.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 09:36:28 #81
230491 Zith
pls tip
pi_74375734
En hoe durft pechtold deze politiek oncorrect utispraken te doen!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 4 november 2009 @ 09:37:17 #82
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_74375759
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik had 10 jaar geleden al last van toeterende Turken nadat Turkije op een EK of WK voetbal had gewonnen.
Dat heeft alleen verdomd weinig met de Islam te maken...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 09:38:54 #83
230491 Zith
pls tip
pi_74375800
Ik had eigenlijk nog hoop dat de PVVaanhang dit als fout zou zien (net zoals ze bijv. in de meerderheid de hoofdoektax fout vonden), maar blijkbaar niet
pi_74375810
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat wordt nergens gezegd Je praat een hoop van die mensen na die maar wat roepen over Wilders, dat blijkt maar weer... Lees gerust het partijprogramma eens door
Jawel, zoiets heeft hij zelf gezegd. Ik praat helemaal niemand na en ik heb het partijprogramma al zeker meer dan eens gelezen. Dat je daar van uit gaat is ook wel veelzeggend.
quote:
De aanklacht tegen Wilders is even stupide als deze tegen Pechtold. Beiden vallen onder vrijheid van meningsuiting.
Tja, waar begint de grens van het haatzaaien? Wilders heeft een mening over een hoop mensen die hij niet kent, hij weet niet welke regels zij allemaal naleven van de Koran. Pechtold heeft een mening over een partij, met Wilders als vertegenwoordiger, die wel duidelijke standpunten heeft waar iedereen binnen die partij zich in kan vinden.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:40:15 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74375830
ik zie het meer als koekje van eigen deeg. daarnaast valt links altijd de verkeerde aan, inplaats van eens heel goed in de spiegel te kijken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 4 november 2009 @ 09:40:39 #86
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375837
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:37 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat heeft alleen verdomd weinig met de Islam te maken...
Turken zijn moslim.
pi_74375866
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik praat helemaal niemand na en ik heb het partijprogramma al zeker meer dan eens gelezen.
Dat je daar van uit gaat is ook wel veelzeggend.
Veelzeggend van wat? Dat doe ik ook bij andere partijen, waaronder de partij waar ik op stem, de VVD. Dat jij niet uitgaat van het partijprogramma maar van wat populistisch gebral is je eigen undoing uiteraard
quote:
Tja, waar begint de grens van het haatzaaien? Wilders heeft een mening over een hoop mensen die hij niet kent, hij weet niet welke regels zij allemaal naleven van de Koran. Pechtold heeft een mening over een partij, met Wilders als vertegenwoordiger, die wel duidelijke standpunten heeft waar iedereen binnen die partij zich in kan vinden.
Vervang "koran" met partijprogramma en je snapt mijn punt
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 09:42:00 #88
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_74375874
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie het meer als koekje van eigen deeg. daarnaast valt links altijd de verkeerde aan, inplaats van eens heel goed in de spiegel te kijken.
Links valt de verkeerde aan? Wilders is de grootste racist en anti-democraat die we hebben rondlopen in de politiek, en dan is dat niet de persoon die door zijn politieke tegenstanders rondlopen moet worden aangevallen?
  woensdag 4 november 2009 @ 09:43:38 #89
262650 kitao
prikplaatje
pi_74375913
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef Dragorius het volgende:
Hitler was niet extreem-rechts, beste aardbei.

En Wilders neigt eerder naar links dan naar rechts, zeker de laatste tijd.
Wij hoeven hem ook niet , laat hij maar bij jullie blijven.
megalomaniac
pi_74375923
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:43 schreef kitao het volgende:

[..]

Wij hoeven hem ook niet , laat hij maar bij jullie blijven.
? Ik snap je post niet

Edit: Ik als VVD'er hoef Wilders ook niet hoor Met zijn anti-Europa
Mr. Prolapse 2009
pi_74375936
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:34 schreef Grumpey het volgende:
En dat verwijt ik Geert Wilders: hij zorgt ervoor dat ik nu ineens wel problemen heb, waar ik die eerst niet had.
Zoals de PvdA het graag zou zien, eerlijk zullen we alles delen.
Iemand die nog nooit overlast heeft gehad, mag nu delen in de problematiek van de rest van Nederland.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_74376020
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:44 schreef Dragorius het volgende:

[..]
Edit: Ik als VVD'er hoef Wilders ook niet hoor Met zijn anti-Europa
Wil je zeggen dat Nelie lekker bezig is voor het bedrijfsleven?
Weg met die EU instellingen, gewoon de markt vrijgeven.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  woensdag 4 november 2009 @ 09:50:20 #93
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_74376052
quote:
Op woensdag 4 november 2009 03:58 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Deze inhoudsloze politicus die dankzij zijn haatzaaien tegen Geert Wilders hoog in de peilng staat, heeft een paar miljoen autochtone , maar ook een groter groeiende groep niet moslim allochtonen gestigmatiseerd en dus beledigd. En als dat haatzaaien niet wordt gestopt, dan komt de volgende "kogel ook weer van links "

Reactie graag medefokkers.
Kansloze aangifte die ze op het politiebureau lachend op het prikbord van het toilet hangen. Dat is de enige reactie die ik hierop kan geven. Pechtold zegt niets strafbaars. En als je zegt dat miljoenen moslims uit Europa moeten vertrekken en je hun boek en hun scholen wil verbieden, dan ben je extreem-rechts en racistisch. Gelukkig steekt Pechtold zijn kop niet in het zand en uit hij zijn mening, ondanks de dreiging van de Wildersfascisten om zijn vrijheden te beperken.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:52:17 #94
262650 kitao
prikplaatje
pi_74376106
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:13 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Fitna gaat niet over Nederlandse moslims maar over de Islam. En dat mensen nog steeds die tergende slechte copy-paste productie aanhalen, zegt al genoeg, nietwaar? Men zou het ook kunnen negeren, want zo'n hit was het hier niet
Ik neem niet eens de moeite om ernaar te kijken , maar ik las hier wel dat hij er een wereldtour bekeringsmissie mee aan het maken is.
Hoe wil je dat zomaar negeren ?
megalomaniac
pi_74376147
Wat ik niet zo goed begrijp is dat de vrienden van Pim Fortuyn zo pro-wilders zijn.

Ik weet dat Pim Fortuyn Wilders heeft ingelijfd in zijn partij toentertijd, maar ik ben er vrij zeker van dat Pim Fortuyn absoluut niet met Wilders zoals hij zich nu gedraagt geassocieerd zou willen worden. Daar was hij veel te intelligent voor.

Dat is ook zo jammer aan het feit dat Pim Fortuyn vermoord is. Een groot deel van de bevolking denkt dat shockerende dingen roepen de erfenis van Fortuyn is, dus kan iedere blaaskaak die wat roept aan de macht komen (kijk naar de LPF, Rita Verdonk en nu Wilders).

Dat is ook het grote verschil tussen Fortuyn en alle populisten die er nu zijn; Fortuyn riep dingen maar had ideën om er wat aan te doen. De rest roept dingen die het volk wil horen, maar heeft geen idee hoe zoeits aan te pakken.

Eigenlijk zouden de vrienden van Pim Fortuyn aangifte moeten doen tegen de voormalige LPF leden, Rita Verdonk en Geert Wilders omdat ze de naam van Fortuyn door het slijk halen.
pi_74376191
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Nelie is een heldin!

Dat is pas een vrouw met ballen die schijt heeft aan de macht van enkele "old boys".

Juist door haar optreden heeft het bedrijfsleven een kans. (ipv dat er enkele grote monopoly's ontstaan)
pi_74376342
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:48 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Ik ben het volledig eens met de aanpak van Kroes.
Mr. Prolapse 2009
pi_74376351
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:52 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik neem niet eens de moeite om ernaar te kijken , maar ik las hier wel dat hij er een wereldtour bekeringsmissie mee aan het maken is.
Hoe wil je dat zomaar negeren ?
Waar las je dat, en wat bedoel je met "bekeringsmissie"?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 4 november 2009 @ 10:02:46 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_74376360
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:42 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Links valt de verkeerde aan? Wilders is de grootste racist en anti-democraat die we hebben rondlopen in de politiek, en dan is dat niet de persoon die door zijn politieke tegenstanders rondlopen moet worden aangevallen?
zonder linkse landverkopers geen wilders. zo is mijn mening en daar kan je het mee doen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 4 november 2009 @ 10:04:37 #100
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_74376394
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:54 schreef zatoichi het volgende:

Ik weet dat Pim Fortuyn Wilders heeft ingelijfd in zijn partij toentertijd
Eh, nee. Wilders was VVD-Kamerlid, en daarna is hij voor zichzelf begonnen. Met de LPF heeft hij niets van doen gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')