TS? waarom niet een triootje dan hebben jullie beiden plezier. Geloof me je gaat er geen spijt van krijgen! Ik heb het ook een keer gedaan met een toenmalige vriendin die een man erbij wou en ik kan er één ding over zeggen: once you've been ****** in the back, you never go back. Het bruine gaatje is veel strakker maar je moet wel wennen, neem de tijd ervoor en zorg ervoor dat je een leuke vent erbij hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat je homo word want dat kun je zelf in de hand houden. Je leeft maar een keer dus neem wat je nemen kuntquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,
Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
Ik zelf heb een (korte) relatie gehad voordat ik mijn vriendin ontmoete, echter deze relatie duurde maar 5 maande, ik was toen 17 jaar. Ik beschouw deze relatie als jeugdig en onnozel maar heb wel sex met dit meisje gehad.
Mijn vriendin leerde ik kennen toen zei 17 en nog maagd was.
Paar dagen geleden zei mijn vriendin tegen mij dat ze een open relatie wou hebben, dat ze sex wou hebben met (een) andere man(nen) en ik met ander vrouwen. De rede hiervoor was dat ik de enige was met wie ze het bed gedeeld had/heeft en wou weten wou het met een andere man zou zijn.
Onzen relatie is nog steeds goed(na tien jaar) en we willen verder met elkaar.
Natuurlijk is de sex niet meer zoals het in het begin was, maar dat snap ik ook wel.
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen en ook dat zei dit niet doe met ander mannen.
Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man, ik haar niet meer respecteer, wil aanraken, of sex hebben met haar. En dit zal leiden, door het monster met de groene ogen, dat de relatie zal eindigen, en dit wil ik niet.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
Graag jullie mening,
Please geen antwoorden als, “dumpen die hoer”, of “ze gaat zeker vreemd”
Daar schiet niemand wat mee op!
ik zou eerst voorstellen of zijn vriendin een trio wil met tweede vrouw + voorbind-dildo.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef herenliefe het volgende:
[..]
TS? waarom niet een triootje dan hebben jullie beiden plezier. Geloof me je gaat er geen spijt van krijgen! Ik heb het ook een keer gedaan met een toenmalige vriendin die een man erbij wou en ik kan er één ding over zeggen: once you've been ****** in the back, you never go back. Het bruine gaatje is veel strakker maar je moet wel wennen, neem de tijd ervoor en zorg ervoor dat je een leuke vent erbij hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat je homo word want dat kun je zelf in de hand houden. Je leeft maar een keer dus neem wat je nemen kunt
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef herenliefe het volgende:
Het bruine gaatje is veel strakker maar je moet wel wennen, neem de tijd ervoor en zorg ervoor dat je een leuke vent erbij hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat je homo word want dat kun je zelf in de hand houden.
"Dat kun je zelf in de hand houden" Right, je bent t of je bent t niet hoor, dat is geen kwestie van keuze... In mijn eerste en laatste mvm ervaring had ik nou niet echt de behoefte om me op iets anders te richten dan de vrouw, de andere vent in kwestie ook niet, niks meer dan de vrouw tot extase brengen... Het was erg fijn en een hele leuke herinnering, helemaal niet ongemakkelijk en voor mij ook een bevestiging geen seksuele gevoelens te kunnen hebben voor hetzelfde geslacht... Maar als je opgewonden wordt van een andere vent in je kont ben je echt minimaal biseksueel hoor (waar niks mis mee is overigens)...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef herenliefe het volgende:
TS? waarom niet een triootje dan hebben jullie beiden plezier. Geloof me je gaat er geen spijt van krijgen! Ik heb het ook een keer gedaan met een toenmalige vriendin die een man erbij wou en ik kan er één ding over zeggen: once you've been ****** in the back, you never go back. Het bruine gaatje is veel strakker maar je moet wel wennen, neem de tijd ervoor en zorg ervoor dat je een leuke vent erbij hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat je homo word want dat kun je zelf in de hand houden. Je leeft maar een keer dus neem wat je nemen kunt
Ik snap deze instelling niet. Gezien de OP doet TS dat ook niet. M.i. is de keuze dus aan vriendinlief of ze wilt doorgaan met de relatie of liever eerst wat rondneukt. En het lijkt mij al voldoende te zeggen als ze daarover al sterk moet nadenken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
[..]
HET IS ZIJ NIET ZEI.![]()
Nu dit van mijn hart is, ook nog even OT. Ik denk dat de enige manier om je relatie te redden is om haar te laten experimenteren. Als je het niet toestaat is het zéker over en als je het wel toestaat heb je nog een kans. Hoewel die niet heel groot is.
En daarom moest je dit kickenquote:Op zondag 27 november 2011 15:12 schreef Iran03 het volgende:
mijn vriendin heeft ook wel is die gedachtes, best schokkend idd
Ik vind het ook een kutkick ja leuk dat Iran03 nu met hetzelfde zit en de search heeft gebruikt. Maar misschien had hij toch beter een eigen topic aan kunnen maken. 1 zin is toch niet zoveelzeggend.quote:Op zondag 27 november 2011 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
En daarom moest je dit kicken
Trouwens, TS heeft geen update meer gegeven
Dat zij ik ook alquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
[..]
HET IS ZIJ NIET ZEI.![]()
Nu dit van mijn hart is, ook nog even OT. Ik denk dat de enige manier om je relatie te redden is om haar te laten experimenteren. Als je het niet toestaat is het zéker over en als je het wel toestaat heb je nog een kans. Hoewel die niet heel groot is.
Schokkend want? Jij hebt nooit gedachtes met een andere vrouw te neuken?quote:Op zondag 27 november 2011 15:12 schreef Iran03 het volgende:
mijn vriendin heeft ook wel is die gedachtes, best schokkend idd
Er is alleen 1 probleem: hij is de vierde man.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:12 schreef Viper71 het volgende:
Ik mis in alle reacties eigenlijk nog steeds een totaal andere invalshoek....
Hoewel ik de term 'parenclub' al een paar keer voorbij heb zien komen, hierbij nog even een pleidooi om idd gewoon eens lekker SAMEN naar een parenclub te gaan, maar echter wel met geheel andere argumenten.
Schokkend omdat zijn vriendin hem in dit topic al gedumpt heeftquote:Op zondag 27 november 2011 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Schokkend want? Jij hebt nooit gedachtes met een andere vrouw te neuken?
Doe niet zo kansloos. De meeste relaties van mensen tussen die vroeg in leeftijd zijn begonnen gaan kapot. Waarom? Nou precies door hetgeen TS omschrijft. Hij heeft het geluk dat zijn vrouw het bespreekbaar maakt. Moeilijke periode en ze zullen vast heel lang en vaak met elkaar moeten praten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan is het de relatie niet eens waard![]()
sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen, kan je net zo goed je relatie verbreken en als 'vrienden , kennissen ' verder gaan, zodat zei seks kan hebben met andere mannen en voelt hoe dat is, anders is gewoon echt raar
Hoe ontzettend kansloos. Blijf jij maar lekker in een naieve gedachte zitten terwijl je partner vreemd gaat. Of zijn jullie zo lelijk dat je nooit aanspraak krijgt van een prachtig persoon van de andere sexe. Het gaat om iets wat je gemist hebt. Dat zegt imho niks over je relatie. Het feit dat zij het bespreekbaar maakt wel. Dan zit je relatie wel goedquote:Op maandag 23 november 2009 09:35 schreef onderscheid het volgende:
Als ze echt om je geeft en de relatie ok is dan wilt ze niet zulke dingen. Dan wil je juist samen alles delen en met elkaar oud worden. Jij geeft wel om haar als ik het zo lees, jij wilt niet met andere wijve naar bed.
Stel je staat met haar in een kroeg, ze zegt: jij hebt met veel meer meisjes gezoend, ik met 1 pas. Ik wil daar met die knul zoenen en ga jij maar met een andere meid zoenen dan![]()
Als jij nu zegt dat je het niet wilt zal ze die drang wel blijven hebben natuurlijk, het beste lijkt me dus uitmaken, tenzij je jezelf wel kan vinden in het feit dat je meisje zin heeft in andere piemels.
hahaha briljant. Niet gezien.. TS is na de OP ook nooit meer teruggekomenquote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Nightwulf het volgende:
hoe lang ga je nog door met reageren op postings uit 2009?
Afkappen dan maar... Ze heeft die behoefte niet zomaar, en als je daar niet aan toegeeft gaat ze zeer waarschijnlijk inderdaad op den duur vreemd. Aangezien jij dat niet wilt, is een open relatie niet mogelijk. Overigens wel logisch dat ze die behoefte heeft, want je hele leven met 1 persoon is niet gezond.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,
Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
Ik zelf heb een (korte) relatie gehad voordat ik mijn vriendin ontmoete, echter deze relatie duurde maar 5 maande, ik was toen 17 jaar. Ik beschouw deze relatie als jeugdig en onnozel maar heb wel sex met dit meisje gehad.
Mijn vriendin leerde ik kennen toen zei 17 en nog maagd was.
Paar dagen geleden zei mijn vriendin tegen mij dat ze een open relatie wou hebben, dat ze sex wou hebben met (een) andere man(nen) en ik met ander vrouwen. De rede hiervoor was dat ik de enige was met wie ze het bed gedeeld had/heeft en wou weten wou het met een andere man zou zijn.
Natuurlijk is de sex niet meer zoals het in het begin was, maar dat snap ik ook wel.
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen en ook dat zei dit niet doe met ander mannen.
Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man, ik haar niet meer respecteer, wil aanraken, of sex hebben met haar. En dit zal leiden, door het monster met de groene ogen, dat de relatie zal eindigen, en dit wil ik niet.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
Graag jullie mening,
Please geen antwoorden als, “dumpen die hoer”, of “ze gaat zeker vreemd”
Daar schiet niemand wat mee op!
2009quote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Nightwulf het volgende:
hoe lang ga je nog door met reageren op postings uit 2009?
Is dat zo? Is jullie relatie echt zo goed? Als zij met een voorstel komt waar jij geeneens behoefte aan hebt en voor geen meter ziet zitten? Lieg niet tegen jezelf, ga zaken niet verbloemen! Blijf eerlijk want voor je het weet stem je met iets in waarvan je doodongelukkig gaat worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Kijk en hier ben je eindelijk eerlijk, helemaal op het eind. Zeg dit tegen haar, dat je er helemaal geen behoefte aan hebt. Zij heeft het waarschijnlijk erg moeilijk gehad om zo eerlijk tegen jou te zijn dat ze zich afvraagt of er meer is, en speelt hier minstens al een paar jaar mee. Ben dan ook eerlijk tegen haar en zeg wat jij er echt van vindt. Ga daarna kijken of er een compromis mogelijk is (trio?) of dat het echt onoverkoombaar is.quote:Mijn problemen is,
Hoezo niet? Seks is toch het enige dat jij exclusief met je partner deelt? Praten over van alles en nog wat kan ook gewoon met vrienden, lol hebben kan ook met gewone vrienden. Het lichamelijke is toch juist wat je echt alleen met je partner hebt?quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik snap niet dat mensen elkaar op zo'n manier exclusief willen claimen, maar wat je vriendin wil gaat niet werken als jij er niet achter staat. Zij moet voor zichzelf dan maar kiezen voor haar vrijheid of voor jou.
Edit: oud topic.
Nee, ik zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Seks is toch het enige dat jij exclusief met je partner deelt? Praten over van alles en nog wat kan ook gewoon met vrienden, lol hebben kan ook met gewone vrienden. Het lichamelijke is toch juist wat je echt alleen met je partner hebt?
Als dat serieus het enige verschil is dan zou ik persoonlijk mijn reletie eens fiks onder de loep nemenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Hoezo niet? Seks is toch het enige dat jij exclusief met je partner deelt? Praten over van alles en nog wat kan ook gewoon met vrienden, lol hebben kan ook met gewone vrienden. Het lichamelijke is toch juist wat je echt alleen met je partner hebt?
Euh... Nee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Je maakt hier de fout door seks gelijk te stellen met liefde bedrijven... Lust en liefde zijn niet hetzelfde. Je kan prima met iemand seks hebben zonder liefde. Ook als je van iemand anders houdt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef GoWithIt het volgende:
Niet het enige, de liefde die je voor de ander hebt uiteraard ook. Maar die komt toch op die manier tot stand? Seks is de liefde bedrijven. Die komt op die manier tot uiting. En ik vind dat je dat dus alleen met je partner hoort te doen. Niet zomaar ook met anderen.
En het is niet het enige dat je bindt met je partner, dat heb ik nooit gezegd.
En ik heb het niet over gewone seks buiten een relatie, een one night stand valt hier natuurlijk niet onder.
Je zegt dat vreemdgaan prima is, en noemt haar fout?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Je maakt hier de fout door seks gelijk te stellen met liefde bedrijven... Lust en liefde zijn niet hetzelfde. Je kan prima met iemand seks hebben zonder liefde. Ook als je van iemand anders houdt.
Dat zegt hij niet. Ook zonder vreemd te gaan kan je sex met iemand hebben terwijl je van een ander houd. Als je een open relatie hebt of sex met een scharrel als je nog van je ex houd bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Je zegt dat vreemdgaan prima is, en noemt haar fout?
Dat zeg ik helemaal niet. Seks met een ander terwijl je een relatie hebt is niet per se vreemdgaan. Je kan er simpelweg afspraken over maken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Je zegt dat vreemdgaan prima is, en noemt haar fout?
Ik heb vanmorgen een heel leuk gesprek gehad met een wildvreemde in de trein naar Utrecht. Zijn mijn vrienden nu kennelijk niet genoeg voor me?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:03 schreef GoWithIt het volgende:
Ik denk dat er eerder iets niet goed zit in je relatie als je seks wilt met andere mensen, want dan is je partner kennelijk niet genoeg voor je.
Zoals ik al eerder zei, je kunt ook met andere mensen praten, gevoelens delen en lol hebben, liefde en seks zijn wat mij betreft uitsluitend voor je partner. Vriendschappen heb je uiteraard met meerdere mensen, en leuke gesprekken kunnen ook altijd zomaar ontstaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een heel leuk gesprek gehad met een wildvreemde in de trein naar Utrecht. Zijn mijn vrienden nu kennelijk niet genoeg voor me?
Serieus? Dat kun je niet volgen?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:33 schreef GoWithIt het volgende:
Zoals ik al eerder zei, je kunt ook met andere mensen praten, gevoelens delen en lol hebben, liefde en seks zijn wat mij betreft uitsluitend voor je partner. Vriendschappen heb je uiteraard met meerdere mensen, en leuke gesprekken kunnen ook altijd zomaar ontstaan.
Ik snap niet helemaal wat je wilde met je reactie. Ik had het puur over seks binnen een relatie.
Ik zou in ieder geval juist nooit een relatie kunnen hebben met iemand als jij die de seks als het enige exclusieve in de relatie ziet.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:22 schreef GoWithIt het volgende:
...
Als andere mensen dat wel een goed idee vinden, oké succes ermee, maar waarom heb je dan nog een relatie?
Omdat een levenspartner hebben iets compleets anders is dan er lekker op los wippen zonder enige relatie aan te gaan?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:22 schreef GoWithIt het volgende:
Als andere mensen dat wel een goed idee vinden, oké succes ermee, maar waarom heb je dan nog een relatie?
Dus jij vindt het niet vies als jouw partner een dag (of meer) voor een sekspartij met jou in iemand heeft lopen roeren?quote:Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat een levenspartner hebben iets compleets anders is dan er lekker op los wippen zonder enige relatie aan te gaan?
Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen, ik snap dat niet, snap heel prima waarom veel mensen zich beter voelen bij monogaan terwijl ik niet monogaam ben, waarom is dat andersom zo moeilijk?
Ik heb een levenspartner, daar hou ik zielsveel van en wil ik ook mijn leven graag mee delen, we zijn graag samen, trekken meer dan graag samen op, willen beide niets anders dan met elkaar een relatie hebben, met alles erop en eraan, huisje, boompje, beestje dus, alles wat de monogame mens ook wil in een relatie.
Het enige verschil is dat seks niet exclusief is bij ons, verder zijn we een doodnormaal koppel.
Sinds we als mensheid de luxe van stromend water en zeep hebben uitgevonden is dat niet vies meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet vies als jouw partner een dag (of meer) voor een sekspartij met jou in iemand heeft lopen roeren?
Waarom zou je het niet accepteren, het doet mij geen pijn, in het geheel niet, vind het zelfs wel spannend als dat dan een keer gebeurd, als het goed beviel doen we het misschien nog wel eens met dat persoon, maar dan samenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:04 schreef GoWithIt het volgende:
Maar waarom zou je dat willen accepteren van je partner? Of waarom zou je graag een ander willen neuken? En ben je dan totaal niet jaloers als je te horen krijgt dat je vriend een ander heeft geneukt die middag? Op wat voor manier voegt het iets toe aan je relatie?
De gouden regel is dat je zoiets samen beslist als je samen een open relatie wil hebben dan kan dat prima werken.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef GoWithIt het volgende:
Ja, dat is misschien wel zo.
Ik voel zelf gewoon de trots als ik bedenk dat ik de enige ben met wie mijn vriend het doet, dat seks echt iets is dat wij als enige echt samen hebben.
Maar goed, als iets anders voor anderen werkt, en beide vinden het prima, dan idd ieder zijn ding.
topic stampt uit 2009quote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De gouden regel is dat je zoiets samen beslist als je samen een open relatie wil hebben dan kan dat prima werken.
maar als 1 van de 2 dat wil, dat loopt meestal slecht af.
Zit wat inquote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef NanKing het volgende:
Mjah er is nog genoeg ontopic gereageerd, waar anderen misschien ook nog wat aan hebben, en het is over een aantal post toch dicht.
Ik had de kick uit 2009 gemeld bij de mods van SEX maarja het blijft natuurlijk altijd een actueel onderwerp. Dit komt vaker voor zeker als mensen jong bij hun eerste liefde komen en dat jaren duurt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
topic stampt uit 2009volgensmij mag het dicht
Want iedereen die jong een relatie begint, gaat gegarandeerd swingen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik had de kick uit 2009 gemeld bij de mods van SEX maarja het blijft natuurlijk altijd een actueel onderwerp. Dit komt vaker voor zeker als mensen jong bij hun eerste liefde komen en dat jaren duurt.
Nope!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want iedereen die jong een relatie begint, gaat gegarandeerd swingen?
Om dezelfde reden dat je accepteert dat je partner naar Twilight kijkt, of op voetbal zit, of scrap books maakt, of...quote:Op woensdag 30 november 2011 18:04 schreef GoWithIt het volgende:
Maar waarom zou je dat willen accepteren van je partner?
Om dezelfde reden dat elke dag biefstuk op een gegeven moment ook gaat vervelen. Of, misschien is vervelen een verkeerd woord er hoeft van verveling geen sprake te zijn, omdat een keer een cordon blue eten ook lekker is.quote:Of waarom zou je graag een ander willen neuken?
Ik zou stik jaloers zijn, denk ik. Het is bij ons niet aan de orde. Maar op zich, is jaloezie wel een klein beetje een uitwas van onzekerheid.quote:En ben je dan totaal niet jaloers als je te horen krijgt dat je vriend een ander heeft geneukt die middag?
Sommige mensen vinden het juist leuk om te horen wat hun partner met een ander heeft gedaan, ik zie op zich wel in waarom dit je relatie juist sterker zou kunnen maken. Het is niet mijn bootje wat er dobbert, maar ik snap ook niet dat mensen het prettig vinden om... Hun sokken aan te houden tijdens de seks.quote:Op wat voor manier voegt het iets toe aan je relatie?
Het is iets dat altijd een issue zal zijn voor haar. Dus je kan er beter over praten en eventueel conclussies gaan trekken, dit gevoel zal niet weggaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:48 schreef ikjijallebei het volgende:
Zit over dit onderwerp ook wel eens in, als ik aan mijn vriendin denk.
Ze maakte het zelfs na 1 jaar al kenbaar dat ze heeft moeten opgeven dat ze nooit met andere jongens deze ervaring zal delen. Vraag me soms wel eens af hoe dat over een tijd is.
Nee, ik wil ook geen miljoen euro, geen luxe jacht en geen DB9...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen...
Volgens men is dieje kèrrel homofiel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook geen miljoen euro, geen luxe jacht en geen DB9...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:25 schreef SicSicSics het volgende:
Maar op zich, is jaloezie wel een klein beetje een uitwas van iets wat volledig voortkomt uit onzekerheid.
Nee maar ik ben er van overtuigd dat bij heel veel relaties die zeg maar zo rond de 14 - 15 jaar beginnen en lang stand houden, op het moment dat er een sleur komt een van de twee zich gaat afvragen of ze niet wat mis lopen. En dan krijg je dit soort verhalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want iedereen die jong een relatie begint, gaat gegarandeerd swingen?
zolang ze het maar beide willen, als maar 1 het wilt zoals TS het schetste wordt er een van de twee hoe dan ook doodongelukkigquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:57 schreef Stefan het volgende:
Een open relatie beginnen vanwege sleur is niet per se een goed idee, er zijn mensen genoeg die t hebben om persoonlijke voorkeur.
denk dè zijn wijf geregeld mè een ander lig te ketsenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het verder is gelopen met de relatie van TS eigenlijk...
Ja, open relaties zijn alweer uitquote:
Volgens mij waren ze in de jaren 70 meer open minded anders, de wereld is behoorlijk verpreutstquote:Op zondag 11 december 2011 14:38 schreef CoconutCum het volgende:
Walgelijk dit soort discussies. Er is een soort van race der 'moderniteit' ontstaan. De een wil meer 'openminder' zijn dan de ander, met als uitkomst immoreel gezwets.
Het topic kan oud zijn, het onderwerp verjaart natuurlijk nooit.quote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit topic is 2 jaar oud mensen.
laatste bezoek: 767 dagen, 21 uur geleden.
Klopt, maar sommigen hier richten zich specifiek naar de TS, terwijl die al meer dan 2 jaar niet op Fok is geweest. Energieverspilling dus.quote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef Heartbeat74 het volgende:
[..]
Het topic kan oud zijn, het onderwerp verjaart natuurlijk nooit.
Toen was sex met kinderen ook geen probleem in linkse kringen. Ik ben even de naam kwijt van de haagse kunstenaar die zijn dochter aan zijn lolly liet likken. Had niemand een probleem mee, op een paar "benepen" CDAérs na dan. Ook Boudewijn Buch en Robert Long hielden er wel van. Tegenwoordig wil het niet meer zo vlotten met de pedo-emancipatiequote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze in de jaren 70 meer open minded anders, de wereld is behoorlijk verpreutst
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:43 schreef Lux0rious het volgende:
Ik geloof niet in open relaties. Het is gewoon een vrijbriefje om iedereen te neuken die ze wilt, maar nog wel iemand blijft houden om bij uit te huilen. En op ten duur zal ook de chemie tussen jullie verdwijnen.
Daarnaast zou ik mijn vriendin geen blik meer waardig gunnen, als ze andere mannen zou neuken. En ik zou het mezelf al helemaal niet kunnen vergeven als ik daar ook nog eens mee in zou stemmen.
Ik geloof niet in open relaties. Het is gewoon een vrijbriefje om iedereen te neuken die ze wilt, maar nog wel iemand blijft houden om bij uit te huilen. En op ten duur zal ook de chemie tussen jullie verdwijnen.
Daarnaast zou ik mijn vriendin geen blik meer waardig gunnen, als ze andere mannen zou neuken. En ik zou het mezelf al helemaal niet kunnen vergeven als ik daar ook nog eens mee in zou stemmen.
Erodome is The Last of The Mohicans hier?quote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze in de jaren 70 meer open minded anders, de wereld is behoorlijk verpreutst
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Knuppel-hoenderhok. Waarom zou je ervaring met tig anderen moeten hebben, om het leuk te hebben? Gaat het dan alleen om de plastische seks, hoe een ander zou bewegen, of die je lichamelijk anders laat voelen enzovoorts, of gaat het ook om die psychische band met meer dan één persoon willen delen?
Bij het eerste kan ik me de fantasie voorstellen, maar zou de speciale band van een relatie de daadwerkelijke actie tegenstaan, in het tweede geval lijkt me de relatie niet helemaal goed te zitten.
Als de relatie perfect is en de seks ook, waarom moet er dan extra ervaring bij? En nou niet met ongein komen van 'je weet niet of het goed is tot je kan vergelijken', slechte seks merk je wel. Denk ik.
2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |