denk dè zijn wijf geregeld mè een ander lig te ketsenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het verder is gelopen met de relatie van TS eigenlijk...
Ja, open relaties zijn alweer uitquote:
Volgens mij waren ze in de jaren 70 meer open minded anders, de wereld is behoorlijk verpreutstquote:Op zondag 11 december 2011 14:38 schreef CoconutCum het volgende:
Walgelijk dit soort discussies. Er is een soort van race der 'moderniteit' ontstaan. De een wil meer 'openminder' zijn dan de ander, met als uitkomst immoreel gezwets.
Het topic kan oud zijn, het onderwerp verjaart natuurlijk nooit.quote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dit topic is 2 jaar oud mensen.
laatste bezoek: 767 dagen, 21 uur geleden.
Klopt, maar sommigen hier richten zich specifiek naar de TS, terwijl die al meer dan 2 jaar niet op Fok is geweest. Energieverspilling dus.quote:Op zondag 11 december 2011 21:42 schreef Heartbeat74 het volgende:
[..]
Het topic kan oud zijn, het onderwerp verjaart natuurlijk nooit.
Toen was sex met kinderen ook geen probleem in linkse kringen. Ik ben even de naam kwijt van de haagse kunstenaar die zijn dochter aan zijn lolly liet likken. Had niemand een probleem mee, op een paar "benepen" CDAérs na dan. Ook Boudewijn Buch en Robert Long hielden er wel van. Tegenwoordig wil het niet meer zo vlotten met de pedo-emancipatiequote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze in de jaren 70 meer open minded anders, de wereld is behoorlijk verpreutst
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:43 schreef Lux0rious het volgende:
Ik geloof niet in open relaties. Het is gewoon een vrijbriefje om iedereen te neuken die ze wilt, maar nog wel iemand blijft houden om bij uit te huilen. En op ten duur zal ook de chemie tussen jullie verdwijnen.
Daarnaast zou ik mijn vriendin geen blik meer waardig gunnen, als ze andere mannen zou neuken. En ik zou het mezelf al helemaal niet kunnen vergeven als ik daar ook nog eens mee in zou stemmen.
Ik geloof niet in open relaties. Het is gewoon een vrijbriefje om iedereen te neuken die ze wilt, maar nog wel iemand blijft houden om bij uit te huilen. En op ten duur zal ook de chemie tussen jullie verdwijnen.
Daarnaast zou ik mijn vriendin geen blik meer waardig gunnen, als ze andere mannen zou neuken. En ik zou het mezelf al helemaal niet kunnen vergeven als ik daar ook nog eens mee in zou stemmen.
Erodome is The Last of The Mohicans hier?quote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze in de jaren 70 meer open minded anders, de wereld is behoorlijk verpreutst
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Knuppel-hoenderhok. Waarom zou je ervaring met tig anderen moeten hebben, om het leuk te hebben? Gaat het dan alleen om de plastische seks, hoe een ander zou bewegen, of die je lichamelijk anders laat voelen enzovoorts, of gaat het ook om die psychische band met meer dan één persoon willen delen?
Bij het eerste kan ik me de fantasie voorstellen, maar zou de speciale band van een relatie de daadwerkelijke actie tegenstaan, in het tweede geval lijkt me de relatie niet helemaal goed te zitten.
Als de relatie perfect is en de seks ook, waarom moet er dan extra ervaring bij? En nou niet met ongein komen van 'je weet niet of het goed is tot je kan vergelijken', slechte seks merk je wel. Denk ik.
2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |