abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74368144
Beste leden,

Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
Ik zelf heb een (korte) relatie gehad voordat ik mijn vriendin ontmoete, echter deze relatie duurde maar 5 maande, ik was toen 17 jaar. Ik beschouw deze relatie als jeugdig en onnozel maar heb wel sex met dit meisje gehad.
Mijn vriendin leerde ik kennen toen zei 17 en nog maagd was.
Paar dagen geleden zei mijn vriendin tegen mij dat ze een open relatie wou hebben, dat ze sex wou hebben met (een) andere man(nen) en ik met ander vrouwen. De rede hiervoor was dat ik de enige was met wie ze het bed gedeeld had/heeft en wou weten wou het met een andere man zou zijn.
Onzen relatie is nog steeds goed(na tien jaar) en we willen verder met elkaar.
Natuurlijk is de sex niet meer zoals het in het begin was, maar dat snap ik ook wel.

Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen en ook dat zei dit niet doe met ander mannen.
Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man, ik haar niet meer respecteer, wil aanraken, of sex hebben met haar. En dit zal leiden, door het monster met de groene ogen, dat de relatie zal eindigen, en dit wil ik niet.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.

Graag jullie mening,

Please geen antwoorden als, “dumpen die hoer”, of “ze gaat zeker vreemd”
Daar schiet niemand wat mee op!
pi_74368251
Heb je dit ook al tegen haar gezegd?
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:45:50 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_74368340
Het is meestal wel een teken aan de wand zoiets. het begin van het einde.
Maar als je er nog iets van wil maken dan ga je met haar swingen.
pi_74368375
dan is het de relatie niet eens waard
sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen, kan je net zo goed je relatie verbreken en als 'vrienden , kennissen ' verder gaan, zodat zei seks kan hebben met andere mannen en voelt hoe dat is, anders is gewoon echt raar
-
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:49:31 #5
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_74368536
Geen open relatie pakken als 1 van beide het niet wil.

Je emoties kun je dan op gegeven moment niet bedwingen en 99% kans dat dit in ruzie eindigd + erger.

Nog nooit een open relatie zien goedgaan als 1 van de partners het er niet mee eens was.
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:50:32 #6
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74368592
Niet zo vreemd van haar om dat te willen. Je kan er maar beter mee leren omgaan, want op de één of andere manier zal ze het toch willen uitleven, denk ik zo.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74368603
Ze is al zo eerlijk, dus ik denk dat je haar gewoon moet vertellen hoe je je voelt, ik denk dat ze dan ook wel zo eerlijk is om te zeggen of ze daar mee kan leven of dat ze het uitmaakt.

Mogelijk gaat ze een paar maanden rondsletten en komt ze dan met hangende pootjes terug
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:51:26 #8
220798 pump_kin
they came from behind...
pi_74368641
zie niet zo in wat het probleem is, zij wil met meisjes en jij wil niet dat zij met meisjes gaat. kan je toch ook n leuke draai aan geven of ben k de enige die dat zo ziet.

tuurlijk wil ze ook met mannen, maar als je samen besluit welke wel en niet lijkt t me geen probleem, na n tijdje heeft ze het waarschijnlijk wel gezien, en misschien doet ze nog leuke nieuwe handelingen op
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:51:34 #9
230788 n8n
Pragmatisch
pi_74368644
Maak een keuze wat je wilt in deze situatie, leg deze voor aan je vriendin en kijk hoe je samen verder gaat. Indien je er niet uit komt samen lijkt het me handiger om een, hetzij tijdelijke, stop in te lassen. Succes.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_74368688
ten eerste is het zij. Ten tweede ben ik benieuwd naar haar echte motivatie. Ws. heeft ze iemand op het oog.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:52:37 #11
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74368693
Ik vind het geen vreemde vraag van haar. Een vrouw van 27+ die nog maar met 1 man het bed gedeeld heeft? Ik denk dat elke vrouw behoeftes zou krijgen.
Dat jij het niet wil stuit op een lastig probleem. 1 van de 2 zal toe moeten geven of de relatie zal eindigen...
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:55:07 #12
167595 mirved
Infobesitas
pi_74368818
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan is het de relatie niet eens waard
sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen, kan je net zo goed je relatie verbreken en als 'vrienden , kennissen ' verder gaan, zodat zei seks kan hebben met andere mannen en voelt hoe dat is, anders is gewoon echt raar
Ik kan het gevoel me goed voorstellen. Je wilt toch geleefd hebben in je leven. Best kut om dan maar 1 iemand in je leven gehad te hebben. Stel je bent maagd en je hoort van je vriend/vriendin dat hij/zij wel een hoop partners hier voor heeft gehad dan heb je toch een gemis lijkt me. Zij heeft nu constant het idee in haar hoofd hoe zou het zijn met een ander omdat ze op dat gebied totaal geen ervaring heeft.

Klote voor TS is dat dit nu moet gebeuren na zo'n lange tijd.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74368834
quote:
Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man,...............
quote:
sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen,................
HET IS ZIJ NIET ZEI.

Nu dit van mijn hart is, ook nog even OT. Ik denk dat de enige manier om je relatie te redden is om haar te laten experimenteren. Als je het niet toestaat is het zéker over en als je het wel toestaat heb je nog een kans. Hoewel die niet heel groot is.
pi_74368938
miss dat je naar parenclub kan gaan dat ze wel andere mannen van dichtbij naakt kan zien, maar waar jij daar de enige bent die haar popt....

want ik zou het idd ook niet toelaten in een relatie dat een andere vent m'n chick ligt te bangen..
I'm not the man you think I am!
pi_74368989
Nou, als jij het niet wil, dan zeg je dat toch gewoon? Als zij waarde hecht aan jullie relatie, dan respecteert ze dat, niet iedereen staat open voor een open relatie. Ik zou het ook niet kunnen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:02:32 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_74369205
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
Ja, want dat is wat vrouwen willen, andere mannen naakt zien..........

Als het vooral om de nieuwsgierigheid gaat, kan alleen naakt zijn met een andere man op zich genoeg zijn lijkt me. Als het gaat om het hele proces van flirten en versieren, dan moet TS d'r romantische films verzameling verbranden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74369226
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef mirved het volgende:

[..]

Ik kan het gevoel me goed voorstellen. Je wilt toch geleefd hebben in je leven. Best kut om dan maar 1 iemand in je leven gehad te hebben. Stel je bent maagd en je hoort van je vriend/vriendin dat hij/zij wel een hoop partners hier voor heeft gehad dan heb je toch een gemis lijkt me. Zij heeft nu constant het idee in haar hoofd hoe zou het zijn met een ander omdat ze op dat gebied totaal geen ervaring heeft.

Klote voor TS is dat dit nu moet gebeuren na zo'n lange tijd.
Ja begrijp ik ook, maar kom daar dan eerder mee lijkt me :x
-
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:08:03 #18
167595 mirved
Infobesitas
pi_74369433
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ja begrijp ik ook, maar kom daar dan eerder mee lijkt me :x
Want als ze na 1 jaar had gezegd "hey ik wil ook eens een andere vent neuken" dan was dat geen probleem geweest? Lijkt me net logisch dat het pas gaat knagen na een langere periode.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74369454
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,

Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
Daarom gaat ze het binnenkort ook uit maken, mark my words.

Ik weet het: het is niet leuk om te horen, maar het gaat wel gebeuren. Ze zit met onbevredigde gevoelens en die gaan broeien, zeker bij iemand die nog goed kans maakt om een of meerdere andere partner(s) te krijgen. Hoe het dus ook gaat lopen: je bent de lul.
pi_74369659
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Als het vooral om de nieuwsgierigheid gaat, kan alleen naakt zijn met een andere man op zich genoeg zijn lijkt me. Als het gaat om het hele proces van flirten en versieren, dan moet TS d'r romantische films verzameling verbranden.
Het in één kamer zijn met een naakte andere man. Hoe denk je dat dat in godsnaam de nieuwsgierigheid kan bevredigen?? Wat een raar beeld hebben jullie van vrouwen. (Jij en I3laster)

Ik denk dat, uitzonderingen daargelaten, een relatie bijna niet kán goedgaan, als het de eerste betreft. TS heeft nog een kans, omdat ze er eerlijk over is geweest en op zich de relatie niet wil stoppen. Als ik hem was zou ik het ook vreselijk vinden. Jaloezie is a bitch en je wordt er zelf ook geen leuker persoon van. Maar het alternatief; zijn vriendin verliezen, is wellicht erger.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:15:00 #21
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_74369684
Voor een open relatie zijn twee sterke persoonlijkheden nodig.
En ik geloof niet dat jer er van harte achter staat, TS.
Kutdilemma, echt kut voor je.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_74369883
Vriend van me had dat ook een keer, dat zijn vriendin een open relatie wilde. Bleek ze allang vreemd te gaan

Ik zou mijn vriendin laten kiezen, mij of een ander. Niet allebei.
pi_74370034
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja eh, of die sloerie moet eens beslissen of ze een mogelijke nieuwsgierigheid (die zeer kan tegenvallen) belangrijker vindt dan haar relatie.

Ik ken overigens zoveel mensen waarbij het goed gaat.
Hoe oud zijn die mensen die je kent, waarbij het goed gaat? maw hoe lang gaat hun relatie dan mee? Ik ken bv ook mensen en die zijn pas toen ze midden dertig waren uit elkaar gegaan, terwijl ze al van hun zestiende bij elkaar waren. Vroeger of later gaat het knagen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:25:00 #24
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_74370082
Best wel een groot probleem, lijkt me dit. Lastig! Want ik kan het wel van haar begrijpen, maar zeker ook van jou! Sterker nog; ik vind het eigenlijk gewoon een absolute 'don't' om met andere mensen seks te hebben, terwijl je een relatie hebt! En volgens mij vind jij dat ook.

Ik zou haar dat wel duidelijk maken, want anders ga je hier sowieso aan kapot. Ik zou het echt een afschuwelijke en misselijk makende gedachte vinden als mijn parter seks had met een ander! Jammer, maar dat zijn gewoon de consequenties van een relatie hebben. Als het echt niet anders gaat, zou ik voorstellen een tijdje een break te nemen en daarna wel weer zien of jullie het echt voor elkaar zijn.

Beetje drastisch misschien, maar er is toch geen gelukkig mens die gedoogd dat z'n vriendin een ander wipt . Tja, heel misschien als je er zelf bij bent(lees trio)! Maar absoluut niet zij met zn tweeen romantisch, of weet ik wat, in andermans bed!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_74370102
Show is over. Ontopic en serieus reageren, of anders wegblijven aub.

[ Bericht 22% gewijzigd door Adolecens op 04-11-2009 00:54:54 ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')