Ik kan het gevoel me goed voorstellen. Je wilt toch geleefd hebben in je leven. Best kut om dan maar 1 iemand in je leven gehad te hebben. Stel je bent maagd en je hoort van je vriend/vriendin dat hij/zij wel een hoop partners hier voor heeft gehad dan heb je toch een gemis lijkt me. Zij heeft nu constant het idee in haar hoofd hoe zou het zijn met een ander omdat ze op dat gebied totaal geen ervaring heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan is het de relatie niet eens waard![]()
sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen, kan je net zo goed je relatie verbreken en als 'vrienden , kennissen ' verder gaan, zodat zei seks kan hebben met andere mannen en voelt hoe dat is, anders is gewoon echt raar
quote:Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man,...............
HET IS ZIJ NIET ZEI.quote:sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen,................
Als het vooral om de nieuwsgierigheid gaat, kan alleen naakt zijn met een andere man op zich genoeg zijn lijkt me. Als het gaat om het hele proces van flirten en versieren, dan moet TS d'r romantische films verzameling verbranden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
Ja, want dat is wat vrouwen willen, andere mannen naakt zien..........
Ja begrijp ik ook, maar kom daar dan eerder mee lijkt me :xquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik kan het gevoel me goed voorstellen. Je wilt toch geleefd hebben in je leven. Best kut om dan maar 1 iemand in je leven gehad te hebben. Stel je bent maagd en je hoort van je vriend/vriendin dat hij/zij wel een hoop partners hier voor heeft gehad dan heb je toch een gemis lijkt me. Zij heeft nu constant het idee in haar hoofd hoe zou het zijn met een ander omdat ze op dat gebied totaal geen ervaring heeft.
Klote voor TS is dat dit nu moet gebeuren na zo'n lange tijd.
Want als ze na 1 jaar had gezegd "hey ik wil ook eens een andere vent neuken" dan was dat geen probleem geweest? Lijkt me net logisch dat het pas gaat knagen na een langere periode.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja begrijp ik ook, maar kom daar dan eerder mee lijkt me :x
Daarom gaat ze het binnenkort ook uit maken, mark my words.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,
Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
Het in één kamer zijn met een naakte andere man. Hoe denk je dat dat in godsnaam de nieuwsgierigheid kan bevredigen?? Wat een raar beeld hebben jullie van vrouwen. (Jij en I3laster)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Als het vooral om de nieuwsgierigheid gaat, kan alleen naakt zijn met een andere man op zich genoeg zijn lijkt me. Als het gaat om het hele proces van flirten en versieren, dan moet TS d'r romantische films verzameling verbranden.
Hoe oud zijn die mensen die je kent, waarbij het goed gaat? maw hoe lang gaat hun relatie dan mee? Ik ken bv ook mensen en die zijn pas toen ze midden dertig waren uit elkaar gegaan, terwijl ze al van hun zestiende bij elkaar waren. Vroeger of later gaat het knagen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja eh, of die sloerie moet eens beslissen of ze een mogelijke nieuwsgierigheid (die zeer kan tegenvallen) belangrijker vindt dan haar relatie.
Ik ken overigens zoveel mensen waarbij het goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |