abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2011 @ 18:04:14 #251
317680 GoWithIt
Just like that
pi_105014529
Maar waarom zou je dat willen accepteren van je partner? Of waarom zou je graag een ander willen neuken? En ben je dan totaal niet jaloers als je te horen krijgt dat je vriend een ander heeft geneukt die middag? Op wat voor manier voegt het iets toe aan je relatie?
Dus. Dat.
pi_105014656
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Lauren. het volgende:

[..]

Dus jij vindt het niet vies als jouw partner een dag (of meer) voor een sekspartij met jou in iemand heeft lopen roeren?
Sinds we als mensheid de luxe van stromend water en zeep hebben uitgevonden is dat niet vies meer.
Natuurlijk wordt er ook veilig geseksed, soa's en buitenechtelijke kinderen zitten we dan weer niet op te wachten.

Nee, dat vind ik niet vies, vindt jij het wel vies dat je partner een maand voor jullie een relatie hebben gekregen met een ander seks heeft gehad?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_105015078
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:04 schreef GoWithIt het volgende:
Maar waarom zou je dat willen accepteren van je partner? Of waarom zou je graag een ander willen neuken? En ben je dan totaal niet jaloers als je te horen krijgt dat je vriend een ander heeft geneukt die middag? Op wat voor manier voegt het iets toe aan je relatie?
Waarom zou je het niet accepteren, het doet mij geen pijn, in het geheel niet, vind het zelfs wel spannend als dat dan een keer gebeurd, als het goed beviel doen we het misschien nog wel eens met dat persoon, maar dan samen ;)

Waarom zou je geen ander willen neuken, ieder mens blijft aantrekkingskracht hebben naar andere mensen, ondanks een relatie, waarom daar niets mee doen als je daarmee je partner niet kwetst, niet tegen ongesproken afspraken ingaat?
Het is gewoon leuk en heel lekker.

Nee, ben niet jaloers als ik dat te horen zou krijgen, alhoewel ik het eigenlijk altijd wel weet vooraf(is niet noodzakelijk, maar zo loopt het leven). Zou ik tijdelijk even wankel staan in mezelf dan hoef ik maar aan te geven en dan wordt daar rekening mee gehouden.
Wij doen het ook meestal samen, vroeger wel vaker, tegenwoordig nog maar heel af en toe(daten is een heel werk, gaat een hoop tijd inzitten).

Wat voegt het toe, in ons geval heeft het open gooien van de relatie ons "gedwongen" tot zelfreflectie en open- en eerlijkheid naar elkaar toe, een verdieping in hoe we elkaar zien en hoe goed we elkaar kennen. We delen heerlijke binnenpretjes en vooral hebben we beide een gevoel van vrijheid en geborgenheid tegelijkertijd.
Wij voelen ons daar gewoon prettig bij, dit voelt goed voor ons, past goed bij ons. Het past in ons wereldbeeld, zo simpel is het eigenlijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_105041144
Ieder zijn ding. Ik zou die knop ook niet zomaar om kunnen zetten, de gedachte alleen al dat hij lekker ligt te koesen met een ander :o Maar goed, mijn langste relatie duurde 3 jaar en ik maakte het in de meeste gevallen uit. Als je langer bij elkaar bent is je relatie vaak heel anders en is seksuele vrijheid misschien minder een issue, als je echt zeker bent van de sterkte van je relatie en zelf ook zoiets aan wilt gaan. Of dat ooit gaat gebeuren bij mij, don't know. Nu niet in ieder geval :+
I lost my glasses again
  donderdag 1 december 2011 @ 12:48:10 #255
317680 GoWithIt
Just like that
pi_105048225
Ja, dat is misschien wel zo.
Ik voel zelf gewoon de trots als ik bedenk dat ik de enige ben met wie mijn vriend het doet, dat seks echt iets is dat wij als enige echt samen hebben.
Maar goed, als iets anders voor anderen werkt, en beide vinden het prima, dan idd ieder zijn ding.
Dus. Dat.
pi_105057774
Nu jij nog, TS.
  donderdag 1 december 2011 @ 16:44:12 #257
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105057861
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef GoWithIt het volgende:
Ja, dat is misschien wel zo.
Ik voel zelf gewoon de trots als ik bedenk dat ik de enige ben met wie mijn vriend het doet, dat seks echt iets is dat wij als enige echt samen hebben.
Maar goed, als iets anders voor anderen werkt, en beide vinden het prima, dan idd ieder zijn ding.
De gouden regel is dat je zoiets samen beslist als je samen een open relatie wil hebben dan kan dat prima werken.
maar als 1 van de 2 dat wil, dat loopt meestal slecht af.
  donderdag 1 december 2011 @ 16:51:28 #258
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105058230
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

De gouden regel is dat je zoiets samen beslist als je samen een open relatie wil hebben dan kan dat prima werken.
maar als 1 van de 2 dat wil, dat loopt meestal slecht af.
topic stampt uit 2009 :) volgensmij mag het dicht
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_105058747
Mjah er is nog genoeg ontopic gereageerd, waar anderen misschien ook nog wat aan hebben, en het is over een aantal post toch dicht.
ijs_beer fan!
pi_105058883
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef NanKing het volgende:
Mjah er is nog genoeg ontopic gereageerd, waar anderen misschien ook nog wat aan hebben, en het is over een aantal post toch dicht.
Zit wat in :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 1 december 2011 @ 17:52:31 #261
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_105060521
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

topic stampt uit 2009 :) volgensmij mag het dicht
Ik had de kick uit 2009 gemeld bij de mods van SEX maarja het blijft natuurlijk altijd een actueel onderwerp. Dit komt vaker voor zeker als mensen jong bij hun eerste liefde komen en dat jaren duurt.
pi_105064529
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik had de kick uit 2009 gemeld bij de mods van SEX maarja het blijft natuurlijk altijd een actueel onderwerp. Dit komt vaker voor zeker als mensen jong bij hun eerste liefde komen en dat jaren duurt.
Want iedereen die jong een relatie begint, gaat gegarandeerd swingen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_105073585
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nope!
Ik denk werkelijk niet dat mijn open mind op seksgebied iets te maken heeft met het vroeg beginnen aan een vaste relatie.
Heb altijd al zeer veel nieuwschierigheid naar seks gehad, zonder die vaste relatie was ik ook een losbol geworden, dat weet ik zo goed als zeker.
  donderdag 8 december 2011 @ 23:48:38 #264
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_105361407
Zit over dit onderwerp ook wel eens in, als ik aan mijn vriendin denk.

Ze maakte het zelfs na 1 jaar al kenbaar dat ze heeft moeten opgeven dat ze nooit met andere jongens deze ervaring zal delen. Vraag me soms wel eens af hoe dat over een tijd is.

Ik ben best jaloers, dus ik zou met zoiets als wat jij hebt, TS, niet echt kunnen leven. Maar ik heb geen 10jaar een relatie, dus kan er eigk niets over zeggen.

Uiteraard fantaseer ik ook wel eens over een andere dame, maar ik vind dat je sex alleem moet hebben met je partner. :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:25:10 #265
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_105367712
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:04 schreef GoWithIt het volgende:
Maar waarom zou je dat willen accepteren van je partner?
Om dezelfde reden dat je accepteert dat je partner naar Twilight kijkt, of op voetbal zit, of scrap books maakt, of...

quote:
Of waarom zou je graag een ander willen neuken?
Om dezelfde reden dat elke dag biefstuk op een gegeven moment ook gaat vervelen. Of, misschien is vervelen een verkeerd woord er hoeft van verveling geen sprake te zijn, omdat een keer een cordon blue eten ook lekker is.

quote:
En ben je dan totaal niet jaloers als je te horen krijgt dat je vriend een ander heeft geneukt die middag?
Ik zou stik jaloers zijn, denk ik. Het is bij ons niet aan de orde. Maar op zich, is jaloezie wel een klein beetje een uitwas van onzekerheid.

quote:
Op wat voor manier voegt het iets toe aan je relatie?
Sommige mensen vinden het juist leuk om te horen wat hun partner met een ander heeft gedaan, ik zie op zich wel in waarom dit je relatie juist sterker zou kunnen maken. Het is niet mijn bootje wat er dobbert, maar ik snap ook niet dat mensen het prettig vinden om... Hun sokken aan te houden tijdens de seks.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 9 december 2011 @ 09:33:55 #266
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105367875
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:48 schreef ikjijallebei het volgende:
Zit over dit onderwerp ook wel eens in, als ik aan mijn vriendin denk.

Ze maakte het zelfs na 1 jaar al kenbaar dat ze heeft moeten opgeven dat ze nooit met andere jongens deze ervaring zal delen. Vraag me soms wel eens af hoe dat over een tijd is.

Het is iets dat altijd een issue zal zijn voor haar. Dus je kan er beter over praten en eventueel conclussies gaan trekken, dit gevoel zal niet weggaan.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105372089
mistal is het dan al vèf over twaalf en nie vèf veur twaalf

ik denk dè al een tijdje mee een ander lig te ketsen
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:36:19 #268
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105373357
Mensen die denken: laten we er niet over praten dan gaat t vanzelf weg, zo aandoenlijk O+
pi_105377096
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen...
Nee, ik wil ook geen miljoen euro, geen luxe jacht en geen DB9...
pi_105387468
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Nee, ik wil ook geen miljoen euro, geen luxe jacht en geen DB9...
Volgens men is dieje kèrrel homofiel.
pi_105401190
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 09:25 schreef SicSicSics het volgende:
Maar op zich, is jaloezie wel een klein beetje een uitwas van iets wat volledig voortkomt uit onzekerheid.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_105404075
Ben ook wel benieuwd hoe het verder is gelopen met de relatie van TS eigenlijk...
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:53:17 #273
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105417110
quote:
5s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee maar ik ben er van overtuigd dat bij heel veel relaties die zeg maar zo rond de 14 - 15 jaar beginnen en lang stand houden, op het moment dat er een sleur komt een van de twee zich gaat afvragen of ze niet wat mis lopen. En dan krijg je dit soort verhalen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:57:49 #274
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105417245
Een open relatie beginnen vanwege sleur is niet per se een goed idee, er zijn mensen genoeg die t hebben om persoonlijke voorkeur.
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:06:41 #275
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105417480
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:57 schreef Stefan het volgende:
Een open relatie beginnen vanwege sleur is niet per se een goed idee, er zijn mensen genoeg die t hebben om persoonlijke voorkeur.
zolang ze het maar beide willen, als maar 1 het wilt zoals TS het schetste wordt er een van de twee hoe dan ook doodongelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')