Sinds we als mensheid de luxe van stromend water en zeep hebben uitgevonden is dat niet vies meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Dus jij vindt het niet vies als jouw partner een dag (of meer) voor een sekspartij met jou in iemand heeft lopen roeren?
Waarom zou je het niet accepteren, het doet mij geen pijn, in het geheel niet, vind het zelfs wel spannend als dat dan een keer gebeurd, als het goed beviel doen we het misschien nog wel eens met dat persoon, maar dan samenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:04 schreef GoWithIt het volgende:
Maar waarom zou je dat willen accepteren van je partner? Of waarom zou je graag een ander willen neuken? En ben je dan totaal niet jaloers als je te horen krijgt dat je vriend een ander heeft geneukt die middag? Op wat voor manier voegt het iets toe aan je relatie?
De gouden regel is dat je zoiets samen beslist als je samen een open relatie wil hebben dan kan dat prima werken.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef GoWithIt het volgende:
Ja, dat is misschien wel zo.
Ik voel zelf gewoon de trots als ik bedenk dat ik de enige ben met wie mijn vriend het doet, dat seks echt iets is dat wij als enige echt samen hebben.
Maar goed, als iets anders voor anderen werkt, en beide vinden het prima, dan idd ieder zijn ding.
topic stampt uit 2009quote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
De gouden regel is dat je zoiets samen beslist als je samen een open relatie wil hebben dan kan dat prima werken.
maar als 1 van de 2 dat wil, dat loopt meestal slecht af.
Zit wat inquote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef NanKing het volgende:
Mjah er is nog genoeg ontopic gereageerd, waar anderen misschien ook nog wat aan hebben, en het is over een aantal post toch dicht.
Ik had de kick uit 2009 gemeld bij de mods van SEX maarja het blijft natuurlijk altijd een actueel onderwerp. Dit komt vaker voor zeker als mensen jong bij hun eerste liefde komen en dat jaren duurt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
topic stampt uit 2009volgensmij mag het dicht
Want iedereen die jong een relatie begint, gaat gegarandeerd swingen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik had de kick uit 2009 gemeld bij de mods van SEX maarja het blijft natuurlijk altijd een actueel onderwerp. Dit komt vaker voor zeker als mensen jong bij hun eerste liefde komen en dat jaren duurt.
Nope!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want iedereen die jong een relatie begint, gaat gegarandeerd swingen?
Om dezelfde reden dat je accepteert dat je partner naar Twilight kijkt, of op voetbal zit, of scrap books maakt, of...quote:Op woensdag 30 november 2011 18:04 schreef GoWithIt het volgende:
Maar waarom zou je dat willen accepteren van je partner?
Om dezelfde reden dat elke dag biefstuk op een gegeven moment ook gaat vervelen. Of, misschien is vervelen een verkeerd woord er hoeft van verveling geen sprake te zijn, omdat een keer een cordon blue eten ook lekker is.quote:Of waarom zou je graag een ander willen neuken?
Ik zou stik jaloers zijn, denk ik. Het is bij ons niet aan de orde. Maar op zich, is jaloezie wel een klein beetje een uitwas van onzekerheid.quote:En ben je dan totaal niet jaloers als je te horen krijgt dat je vriend een ander heeft geneukt die middag?
Sommige mensen vinden het juist leuk om te horen wat hun partner met een ander heeft gedaan, ik zie op zich wel in waarom dit je relatie juist sterker zou kunnen maken. Het is niet mijn bootje wat er dobbert, maar ik snap ook niet dat mensen het prettig vinden om... Hun sokken aan te houden tijdens de seks.quote:Op wat voor manier voegt het iets toe aan je relatie?
Het is iets dat altijd een issue zal zijn voor haar. Dus je kan er beter over praten en eventueel conclussies gaan trekken, dit gevoel zal niet weggaan.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:48 schreef ikjijallebei het volgende:
Zit over dit onderwerp ook wel eens in, als ik aan mijn vriendin denk.
Ze maakte het zelfs na 1 jaar al kenbaar dat ze heeft moeten opgeven dat ze nooit met andere jongens deze ervaring zal delen. Vraag me soms wel eens af hoe dat over een tijd is.
Nee, ik wil ook geen miljoen euro, geen luxe jacht en geen DB9...quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen...
Volgens men is dieje kèrrel homofiel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik wil ook geen miljoen euro, geen luxe jacht en geen DB9...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:25 schreef SicSicSics het volgende:
Maar op zich, is jaloezie wel een klein beetje een uitwas van iets wat volledig voortkomt uit onzekerheid.
Nee maar ik ben er van overtuigd dat bij heel veel relaties die zeg maar zo rond de 14 - 15 jaar beginnen en lang stand houden, op het moment dat er een sleur komt een van de twee zich gaat afvragen of ze niet wat mis lopen. En dan krijg je dit soort verhalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want iedereen die jong een relatie begint, gaat gegarandeerd swingen?
zolang ze het maar beide willen, als maar 1 het wilt zoals TS het schetste wordt er een van de twee hoe dan ook doodongelukkigquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:57 schreef Stefan het volgende:
Een open relatie beginnen vanwege sleur is niet per se een goed idee, er zijn mensen genoeg die t hebben om persoonlijke voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |