4 jaar geleden heb ik een heel leuk meisje uit Eindhoven leren kennen, het was tegelijk liefde op het eerste gezicht.
Alles aan haar was perfect, alleen vaak als ik kwam kreeg ik bv. niet drinken uit haar zelf, moest ik vragen of ik wat mocht pakken.
In mijn familie is dat heel anders, veel gastvrijer dan wat ik bij haar kreeg.
Voor de rest was het een droom met haar, ik kom uit Den Haag dus ik kwam 2 a 3 keer per maand een weekend bij haar, of zij bij mij ik vaker bij haar want ik heb een auto.
Ze deed de laatste twee weken al raar, onverschillig, ze had liever niet dat ik kwam..
Ik merkte aan alles dat er iets was, onze relatie werd vanuit haar kant steeds slechter.
Toen ben ik een paar keer heel boos geweest voor haar deur, dat ze die 4 jaar nu bewust aan het kapot maken is.. Dat ze dat bewust doet, en ik niet weet waarom, en ik nog nooit door iemand zo slecht behandeld ben.
En toen zei ze je hebt gelijk, ''ik heb soms rare buien maar ga aan mezelf werken''.
het ging een week goed, elke dag uur gebeld, en opeens uit het niks zag ik haar niet meer in mijn ping lijst staan, dus ik stuur een facebook bericht dat ik heel graag wilt praten met haar, en ik er niks van snap.
2 uur laten ben ik geblokt op facebook..
Dus ik zag al hoe laat het was....
Ik ben naar haar huis gereden in Eindhoven en daar kreeg ik van haar vader te horen dat als ik haar nog een keer lastig viel ze de politie gaan bellen...
Wtf, ik wil alleen een antwoord waarom het is uit is, waarom.... .
Na 4 jaar een prachtige relatie kan je toch niet NIKS meer van je laten horen, zoiets kan niet.. je kan iemand die ZO veel van je houd toch niet zo behandelen?
Ik kan dus geen contact meer met haar opnemen, en dit is dus het einde na 4 jaar....
Ik heb niet geslapen, ik moet morgen weer werken maar om de uur heb ik gewoon zo'n spontane verdriet dat ik op bed lig met tranen.
Ik snap er niks van.
Mijn klacht is dat mijn vriendin na 4 jaar het uitmaakt zonder dat ik weet waarom, en ik het moet ontdeken dat het uit is via sociaal media.
Ik ben nog nooit zo stuk geweest, ik ben nu vanplan om haar 1 maand helemaal met rust te laten en over een maand onverwachts naar haar toe gaan, die 4 jaar .... dat kan toch niet weg zijn zonder ik weet wat er is.
Klacht is duidelijk!
Je leeft 1 keertje