Nee.quote:Op zondag 13 november 2011 11:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vriend vertelt mensen dat hij single is
Lemming?
Nee, ik heb een bericht aangemaakt via Fok zodat niet in mijn hoofd zit met die vraag, dat er mensen die los van onze situatie hun mening kunnen uiten over ons.quote:Op zondag 13 november 2011 11:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vriend vertelt mensen dat hij single is
Lemming?
22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.quote:Op zondag 13 november 2011 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe oud ben je ts? En hoe oud is jouw EX?
Gaat niet echt op voor die vriendin/ex van jequote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.
Maar dit leeftijdsverschil is redelijk normaal, vrouwen zijn eerder volwassen.
Vind ik wel meevallen, maar ik vind haar dan eerlijk gezegd kinderachtig als ze opeens niks meer zegt en haar vader dingen laten zeggenquote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Wacht....quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Met vallen en opstaan, maar dat uit het niks alles zo zou eindigen daar snap ik niks van..quote:Op zondag 13 november 2011 11:34 schreef Garisson72 het volgende:
Dit alles heeft er inderdaad alle schijn van dat het 4 jaar lang een fantástische relatie is geweest.
Hmm okéquote:Op zondag 13 november 2011 11:35 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Uit Oosterhout, gewoon een nederlandse brabantse.
Nou ja, misschien was ze nét 14, dat zou een heel ander verhaal zijn natuurlijk.quote:
De pijnlijkste die ze had kunnen kiezen..quote:Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ze zag het al tijden niet meer zitten, durfde het niet uit te maken of gaf hints die jij niet snapte. Deze manier is blijkbaar wel duidelijk voor je.
Ik kan het niet afsluiten op zo'n manier..quote:Op zondag 13 november 2011 11:39 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Hmm oké
Ik zeg, verdergaan met je leven. Vind het behoorlijk kinderachtig om zomaar niets meer te laten horen van jezelf na een relatie van 4 jaar. Mijns inziens kan dat niet als je van iemand houdt/hebt gehouden.
Of ze zegt tegen haar vriendin dat ze dat moet zeggen tegen jou, waardoor jij geen contact meer opzoekt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:41 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De pijnlijkste die ze had kunnen kiezen..
Ik hoor net van een vriendin van haar dat ze ook al lang met een anderen jongen optrekt.
Als dat zo is.. dan komt de klap nog harder aan..
TS heeft nog geen enkele reactie gegeven op het leeftijd vraagstuk....quote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar het was vast heel tuchtig.
Dat betekend toch dat ik veel meer pijn heb op dit moment dan zij?quote:Op zondag 13 november 2011 11:44 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Jep, iedereen kent het gevoel. sorry.
Heb zelf ooit het probleem gehad dat ik het niet uit durfde te maken. Uiteindelijk ook op lullige manier gegaan. Hoort bij het leven.
Gast... je begon een relatie met een 13jarig meisje. Je wist vantevoren dat haar persoonlijkheid enorm zou veranderen door de puberteit en hebt 4 jaar de tijd gehad je er op voor te bereiden.quote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ik kan het niet afsluiten op zo'n manier..
Je bent in een relatie gewoon heel erg kwetsbaar.
Een vraagje, krijg je Nederlands op school? En van welke afkomst ben jij?quote:Op zondag 13 november 2011 11:44 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Dat betekend toch dat ik veel meer pijn heb op dit moment dan zij?
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 11:44 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Ze 'zat vast' aan jou in haar pubertijden, waarschijnlijk wil ze daar nu nog een beetje van gaan proeven.quote:Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Gast... je begon een relatie met een 13jarig meisje. Je wist vantevoren dat haar persoonlijkheid enorm zou veranderen en hebt 4 jaar de tijd gehad je er op voor te bereiden.
Als troost: mensen van 18+ veranderen wat minder.
En het betekent ook dat zij 13 was toen jij wat met haar kreeg. Correct?quote:Op zondag 13 november 2011 11:44 schreef Iran03 het volgende:
Iran en ja, ik heb net zoals ieder ander op mijn school gewoon Nederlands gehad ja.quote:Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een vraagje, krijg je Nederlands op school? En van welke afkomst ben jij?
Hoe kom je aan die onzin?quote:Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
Als troost: mensen van 18+ veranderen wat minder. Sterkte.
Laat ts lkkr, hij wilt niet overkomen als een pedoquote:Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En het betekent ook dat zij 13 was toen jij wat met haar kreeg. Correct?
quote:Op zondag 13 november 2011 11:46 schreef yasmin.r het volgende:
Dit ook inderdaad. Ze 'zat vast' aan jou in haar pubertijdenkinderjaren, waarschijnlijk wil ze daar nu nog een beetje van gaan proeven.
Salam Iraniquote:Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Iran en ja, ik heb net zoals ieder ander op mijn school gewoon Nederlands gehad ja.
Mensen die uitgepuberd zijn veranderen wat minder van persoonlijkheid dan pubers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |