Okay, au serieux dan: het is zo gegaan omdat ze gewoon te jong was om een relatie mee te hebben (pedo remarks aside). Zij moet zichzelf, het leven en het fenomeen 'relatie' nog ontdekken, en dat gaat soms met een bruuske ommezwaai zoals het uitgaan van jullie relatie. Ik snap dat je een keer closure wil zoeken, en dat kun je over een maand of zo best gaan proberen te halen, maar stel je er vooral niet teveel van voor.quote:Op zondag 13 november 2011 11:51 schreef Iran03 het volgende:
Mijn laatste vraag, kan ik haar het beste laten varen, of uiteindelijk weer contact met haar opzoeken, ik heb het gewoon moeilijk omdat het op zo'n kut manier is afgelopen.. ik kan er mee leven als ik weet waarom alles zo is gegaan..
Maar om me zelf geen pijn meer te doen is laten varen een betere optie.
Dat wilde ik zeggen ja. Op je 18e begin je juist meer (grote mensen) levenservaring op te bouwen wat je ook weer vormt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:50 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
. De veranderingen kunnen nog steeds aanzienlijk zijn.
18 en 13, dus. Netjes.quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.
Maar dit leeftijdsverschil is redelijk normaal, vrouwen zijn eerder volwassen.
http://radio.nl/portal/home/q.entertainment/2006/08/109592.htmlquote:Op zondag 13 november 2011 11:53 schreef Sofia90 het volgende:
Hoezo ga je als 18 jarig joch met een meisje van 13
nu weet je waaromquote:Jody Bernal heeft spijt van zijn boude uitspraken. Dit vertelt de zanger dinsdag tegen Novum Nieuws. Hij was zondagnacht bij radio 3FM te horen in een gewaagd gesprek met radio-dj Dennis Weening. Shownieuws liet de uitspraak die hij toen deed horen in de late uitzending: "Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul."
quote:Op zondag 13 november 2011 11:57 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
http://radio.nl/portal/home/q.entertainment/2006/08/109592.html
[..]
nu weet je waarom
Ik zou in elk geval duidelijk maken dat je niet vindt dat de relatie op zo'n manier kan stoppen. Die vier jaar verdienen meer dan op zo'n kutmanier geen contact meer hebben. Je hebt toch zeker recht om te weten waarom het zo is afgelopen?quote:Op zondag 13 november 2011 11:51 schreef Iran03 het volgende:
Mijn laatste vraag, kan ik haar het beste laten varen, of uiteindelijk weer contact met haar opzoeken, ik heb het gewoon moeilijk omdat het op zo'n kut manier is afgelopen.. ik kan er mee leven als ik weet waarom alles zo is gegaan..
Maar om me zelf geen pijn meer te doen is laten varen een betere optie.
Ten eerste ben ik niet iemand die op sex gericht is, juist helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 11:57 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
nu weet je waarom
En een relatie van 4 jaar? Dus toen de relatie begon, was jij 18 en zij 13? lolwhut?quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.
Maar dit leeftijdsverschil is redelijk normaal, vrouwen zijn eerder volwassen.
Dit dus, flikker op naar jullie eigen land! (grapje hoorquote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je Iran zo awesome vindt, waarom zit je dan in Nederland?
Iedereen doet weleens "land/stad"quote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je Iran zo awesome vindt, waarom zit je dan in Nederland?
Bedankt voor je nuttige bericht!quote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval duidelijk maken dat je niet vindt dat de relatie op zo'n manier kan stoppen. Die vier jaar verdienen meer dan op zo'n kutmanier geen contact meer hebben. Je hebt toch zeker recht om te weten waarom het zo is afgelopen?
Aangezien je al langs bent geweest is een brief de enige redelijke optie. Als zij die brief te zien krijgt ten minste.
Mijn (compleet uit de lucht gegrepen) hypothese is dat die ouders niet meer willen dat je met haar omgaat.
Het beste wat je nu kunt doen, is haar met rust laten. Leek me vrij duidelijk wat die vader al zei.quote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet iemand die op sex gericht is, juist helemaal niet.
Voor de rest was alleen mijn vraag wat jullie vinden van hoe het is afgelopen, en wat ik nu het best kan doen.
Mister Iran zegt dat seks niet zo belangrijk voor hem is dus denk niet dat dat de reden is.quote:Op zondag 13 november 2011 11:57 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
nu weet je waarom
quote:Op zondag 13 november 2011 12:01 schreef Infinitum het volgende:
Zoek gewoon een Iraanse schone en ga verder met je leven
Maar da's toch heel gek dat je vervolgens te horen krijgt dat je geen contact meer mag hebben en dat ze anders de politie op je af te sturen?quote:Op zondag 13 november 2011 12:02 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bericht!, haar ouders hadden me geaccepteerd, en dat contact was nog nooit zo goed geweest als nu.. Ik denk niet dat dit de reden is maar toch bedankt!!!
quote:Op zondag 13 november 2011 12:01 schreef Infinitum het volgende:
Zoek gewoon een Iraanse schone en ga verder met je leven
Als jij zorgt dat de huidige regime opvalt ga ik terug..quote:Op zondag 13 november 2011 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit dus, flikker op naar jullie eigen land! (grapje hoor)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |