Nee.quote:Op zondag 13 november 2011 11:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vriend vertelt mensen dat hij single is
Lemming?
Nee, ik heb een bericht aangemaakt via Fok zodat niet in mijn hoofd zit met die vraag, dat er mensen die los van onze situatie hun mening kunnen uiten over ons.quote:Op zondag 13 november 2011 11:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vriend vertelt mensen dat hij single is
Lemming?
22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.quote:Op zondag 13 november 2011 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe oud ben je ts? En hoe oud is jouw EX?
Gaat niet echt op voor die vriendin/ex van jequote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.
Maar dit leeftijdsverschil is redelijk normaal, vrouwen zijn eerder volwassen.
Vind ik wel meevallen, maar ik vind haar dan eerlijk gezegd kinderachtig als ze opeens niks meer zegt en haar vader dingen laten zeggenquote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Wacht....quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Met vallen en opstaan, maar dat uit het niks alles zo zou eindigen daar snap ik niks van..quote:Op zondag 13 november 2011 11:34 schreef Garisson72 het volgende:
Dit alles heeft er inderdaad alle schijn van dat het 4 jaar lang een fantástische relatie is geweest.
Hmm okéquote:Op zondag 13 november 2011 11:35 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Uit Oosterhout, gewoon een nederlandse brabantse.
Nou ja, misschien was ze nét 14, dat zou een heel ander verhaal zijn natuurlijk.quote:
De pijnlijkste die ze had kunnen kiezen..quote:Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ze zag het al tijden niet meer zitten, durfde het niet uit te maken of gaf hints die jij niet snapte. Deze manier is blijkbaar wel duidelijk voor je.
Ik kan het niet afsluiten op zo'n manier..quote:Op zondag 13 november 2011 11:39 schreef yasmin.r het volgende:
[..]
Hmm oké
Ik zeg, verdergaan met je leven. Vind het behoorlijk kinderachtig om zomaar niets meer te laten horen van jezelf na een relatie van 4 jaar. Mijns inziens kan dat niet als je van iemand houdt/hebt gehouden.
Of ze zegt tegen haar vriendin dat ze dat moet zeggen tegen jou, waardoor jij geen contact meer opzoekt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:41 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De pijnlijkste die ze had kunnen kiezen..
Ik hoor net van een vriendin van haar dat ze ook al lang met een anderen jongen optrekt.
Als dat zo is.. dan komt de klap nog harder aan..
TS heeft nog geen enkele reactie gegeven op het leeftijd vraagstuk....quote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Maar het was vast heel tuchtig.
Dat betekend toch dat ik veel meer pijn heb op dit moment dan zij?quote:Op zondag 13 november 2011 11:44 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Jep, iedereen kent het gevoel. sorry.
Heb zelf ooit het probleem gehad dat ik het niet uit durfde te maken. Uiteindelijk ook op lullige manier gegaan. Hoort bij het leven.
Gast... je begon een relatie met een 13jarig meisje. Je wist vantevoren dat haar persoonlijkheid enorm zou veranderen door de puberteit en hebt 4 jaar de tijd gehad je er op voor te bereiden.quote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ik kan het niet afsluiten op zo'n manier..
Je bent in een relatie gewoon heel erg kwetsbaar.
Een vraagje, krijg je Nederlands op school? En van welke afkomst ben jij?quote:Op zondag 13 november 2011 11:44 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Dat betekend toch dat ik veel meer pijn heb op dit moment dan zij?
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 11:44 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad. Ze 'zat vast' aan jou in haar pubertijden, waarschijnlijk wil ze daar nu nog een beetje van gaan proeven.quote:Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Gast... je begon een relatie met een 13jarig meisje. Je wist vantevoren dat haar persoonlijkheid enorm zou veranderen en hebt 4 jaar de tijd gehad je er op voor te bereiden.
Als troost: mensen van 18+ veranderen wat minder.
En het betekent ook dat zij 13 was toen jij wat met haar kreeg. Correct?quote:Op zondag 13 november 2011 11:44 schreef Iran03 het volgende:
Iran en ja, ik heb net zoals ieder ander op mijn school gewoon Nederlands gehad ja.quote:Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Een vraagje, krijg je Nederlands op school? En van welke afkomst ben jij?
Hoe kom je aan die onzin?quote:Op zondag 13 november 2011 11:45 schreef MisterSqueaky het volgende:
Als troost: mensen van 18+ veranderen wat minder. Sterkte.
Laat ts lkkr, hij wilt niet overkomen als een pedoquote:Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En het betekent ook dat zij 13 was toen jij wat met haar kreeg. Correct?
quote:Op zondag 13 november 2011 11:46 schreef yasmin.r het volgende:
Dit ook inderdaad. Ze 'zat vast' aan jou in haar pubertijdenkinderjaren, waarschijnlijk wil ze daar nu nog een beetje van gaan proeven.
Salam Iraniquote:Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Iran en ja, ik heb net zoals ieder ander op mijn school gewoon Nederlands gehad ja.
Mensen die uitgepuberd zijn veranderen wat minder van persoonlijkheid dan pubers.quote:
Okay, au serieux dan: het is zo gegaan omdat ze gewoon te jong was om een relatie mee te hebben (pedo remarks aside). Zij moet zichzelf, het leven en het fenomeen 'relatie' nog ontdekken, en dat gaat soms met een bruuske ommezwaai zoals het uitgaan van jullie relatie. Ik snap dat je een keer closure wil zoeken, en dat kun je over een maand of zo best gaan proberen te halen, maar stel je er vooral niet teveel van voor.quote:Op zondag 13 november 2011 11:51 schreef Iran03 het volgende:
Mijn laatste vraag, kan ik haar het beste laten varen, of uiteindelijk weer contact met haar opzoeken, ik heb het gewoon moeilijk omdat het op zo'n kut manier is afgelopen.. ik kan er mee leven als ik weet waarom alles zo is gegaan..
Maar om me zelf geen pijn meer te doen is laten varen een betere optie.
Dat wilde ik zeggen ja. Op je 18e begin je juist meer (grote mensen) levenservaring op te bouwen wat je ook weer vormt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:50 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
. De veranderingen kunnen nog steeds aanzienlijk zijn.
18 en 13, dus. Netjes.quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
http://radio.nl/portal/home/q.entertainment/2006/08/109592.htmlquote:Op zondag 13 november 2011 11:53 schreef Sofia90 het volgende:
Hoezo ga je als 18 jarig joch met een meisje van 13
nu weet je waaromquote:Jody Bernal heeft spijt van zijn boude uitspraken. Dit vertelt de zanger dinsdag tegen Novum Nieuws. Hij was zondagnacht bij radio 3FM te horen in een gewaagd gesprek met radio-dj Dennis Weening. Shownieuws liet de uitspraak die hij toen deed horen in de late uitzending: "Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul."
quote:Op zondag 13 november 2011 11:57 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
http://radio.nl/portal/home/q.entertainment/2006/08/109592.html
[..]
nu weet je waarom
Ik zou in elk geval duidelijk maken dat je niet vindt dat de relatie op zo'n manier kan stoppen. Die vier jaar verdienen meer dan op zo'n kutmanier geen contact meer hebben. Je hebt toch zeker recht om te weten waarom het zo is afgelopen?quote:Op zondag 13 november 2011 11:51 schreef Iran03 het volgende:
Mijn laatste vraag, kan ik haar het beste laten varen, of uiteindelijk weer contact met haar opzoeken, ik heb het gewoon moeilijk omdat het op zo'n kut manier is afgelopen.. ik kan er mee leven als ik weet waarom alles zo is gegaan..
Maar om me zelf geen pijn meer te doen is laten varen een betere optie.
Ten eerste ben ik niet iemand die op sex gericht is, juist helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 11:57 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
nu weet je waarom
En een relatie van 4 jaar? Dus toen de relatie begon, was jij 18 en zij 13? lolwhut?quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Dit dus, flikker op naar jullie eigen land! (grapje hoorquote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je Iran zo awesome vindt, waarom zit je dan in Nederland?
Iedereen doet weleens "land/stad"quote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je Iran zo awesome vindt, waarom zit je dan in Nederland?
Bedankt voor je nuttige bericht!quote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik zou in elk geval duidelijk maken dat je niet vindt dat de relatie op zo'n manier kan stoppen. Die vier jaar verdienen meer dan op zo'n kutmanier geen contact meer hebben. Je hebt toch zeker recht om te weten waarom het zo is afgelopen?
Aangezien je al langs bent geweest is een brief de enige redelijke optie. Als zij die brief te zien krijgt ten minste.
Mijn (compleet uit de lucht gegrepen) hypothese is dat die ouders niet meer willen dat je met haar omgaat.
Het beste wat je nu kunt doen, is haar met rust laten. Leek me vrij duidelijk wat die vader al zei.quote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet iemand die op sex gericht is, juist helemaal niet.
Voor de rest was alleen mijn vraag wat jullie vinden van hoe het is afgelopen, en wat ik nu het best kan doen.
Mister Iran zegt dat seks niet zo belangrijk voor hem is dus denk niet dat dat de reden is.quote:Op zondag 13 november 2011 11:57 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
nu weet je waarom
quote:Op zondag 13 november 2011 12:01 schreef Infinitum het volgende:
Zoek gewoon een Iraanse schone en ga verder met je leven
Maar da's toch heel gek dat je vervolgens te horen krijgt dat je geen contact meer mag hebben en dat ze anders de politie op je af te sturen?quote:Op zondag 13 november 2011 12:02 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Bedankt voor je nuttige bericht!, haar ouders hadden me geaccepteerd, en dat contact was nog nooit zo goed geweest als nu.. Ik denk niet dat dit de reden is maar toch bedankt!!!
quote:Op zondag 13 november 2011 12:01 schreef Infinitum het volgende:
Zoek gewoon een Iraanse schone en ga verder met je leven
Als jij zorgt dat de huidige regime opvalt ga ik terug..quote:Op zondag 13 november 2011 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit dus, flikker op naar jullie eigen land! (grapje hoor)
Ik kan geen wonderen verrichtenquote:Op zondag 13 november 2011 12:04 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Als jij zorgt dat de huidige regime opvalt ga ik terug..
Wij zijn gevlucht omdat mijn ouders een politieke partij hadden.. En dat is natuurlijk uit den boze voor , het huidige regime is echt alles behalve rechtvaardig....
Ook teveel verschil enzo.quote:Op zondag 13 november 2011 12:05 schreef Levolution het volgende:
Je moet ook niet met Nederlandse wijven gaan, misbaksels zijn het, of ze nu 13 zijn of 30.
Gohquote:Op zondag 13 november 2011 12:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan geen wonderen verrichten
Maar zo te lezen vind je het niks in NL
Ja. Is gewoon echt zo. Tuurlijk zal het wel kunnen werken, maar over het algemeen niet. En zelfs als het werkt, je zult altijd iets missen dat iemand uit je eigen cultuur je wel kan geven. Al is het alleen al elkaar (elkaars humor etc.) begrijpen in beide talen.quote:
ZE WAS DERTIEN TOEN JE HAAR BEGON TE NEUKEN.quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Goeie samenvattingquote:Op zondag 13 november 2011 12:10 schreef Gamesua het volgende:
[..]
ZE WAS DERTIEN TOEN JE HAAR BEGON TE NEUKEN.
1. Pedo
2. Je praat grote stierenpoep en dat weet je zelf. Ze was helemaal niet zo volwassen.
3. Chicks van onder de 20 en serieuze relaties gaan niet. Ze zijn dan nog te labiel en moeten nog volgepompt worden door dertien negers.
Ergo, TS:
Als je het zo bekijktquote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Flodder450 het volgende:
Bij mij op school had een meisje van net een week 13 met een gozer die bijna 20 was
dus zo erg pedo is TS nou ook weer niet
Ze voelde zich gevangen in de relatie. Logisch toch? Ik zou me ook zo hebben gevoeld als ik een relatie met zo'n veeleisend persoon had..quote:Op zondag 13 november 2011 11:22 schreef Iran03 het volgende:
4 jaar geleden heb ik een heel leuk meisje uit Eindhoven leren kennen, het was tegelijk liefde op het eerste gezicht.
Alles aan haar was perfect, alleen vaak als ik kwam kreeg ik bv. niet drinken uit haar zelf, moest ik vragen of ik wat mocht pakken.
In mijn familie is dat heel anders, veel gastvrijer dan wat ik bij haar kreeg.
Voor de rest was het een droom met haar, ik kom uit Den Haag dus ik kwam 2 a 3 keer per maand een weekend bij haar, of zij bij mij ik vaker bij haar want ik heb een auto.
Ze deed de laatste twee weken al raar, onverschillig, ze had liever niet dat ik kwam..
Ik merkte aan alles dat er iets was, onze relatie werd vanuit haar kant steeds slechter.
Toen ben ik een paar keer heel boos geweest voor haar deur, dat ze die 4 jaar nu bewust aan het kapot maken is.. Dat ze dat bewust doet, en ik niet weet waarom, en ik nog nooit door iemand zo slecht behandeld ben.
En toen zei ze je hebt gelijk, ''ik heb soms rare buien maar ga aan mezelf werken''.
het ging een week goed, elke dag uur gebeld, en opeens uit het niks zag ik haar niet meer in mijn ping lijst staan, dus ik stuur een facebook bericht dat ik heel graag wilt praten met haar, en ik er niks van snap.
2 uur laten ben ik geblokt op facebook..
Dus ik zag al hoe laat het was....
Ik ben naar haar huis gereden in Eindhoven en daar kreeg ik van haar vader te horen dat als ik haar nog een keer lastig viel ze de politie gaan bellen...
Wtf, ik wil alleen een antwoord waarom het is uit is, waarom.... .
Na 4 jaar een prachtige relatie kan je toch niet NIKS meer van je laten horen, zoiets kan niet.. je kan iemand die ZO veel van je houd toch niet zo behandelen?
Ik kan dus geen contact meer met haar opnemen, en dit is dus het einde na 4 jaar....
Ik heb niet geslapen, ik moet morgen weer werken maar om de uur heb ik gewoon zo'n spontane verdriet dat ik op bed lig met tranen.
Ik snap er niks van.
Mijn klacht is dat mijn vriendin na 4 jaar het uitmaakt zonder dat ik weet waarom, en ik het moet ontdeken dat het uit is via sociaal media.
Ik ben nog nooit zo stuk geweest, ik ben nu vanplan om haar 1 maand helemaal met rust te laten en over een maand onverwachts naar haar toe gaan, die 4 jaar .... dat kan toch niet weg zijn zonder ik weet wat er is.
Klacht is duidelijk!
Ja en Ad vd B. wil kinderen van 6 betasten dus zo pedo is dat voorbeeld van jou ook weer niet.quote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Flodder450 het volgende:
Bij mij op school had een meisje van net een week 13 met een gozer die bijna 20 was
quote:Op zondag 13 november 2011 12:17 schreef koekii het volgende:
maakt niet uit er zijn genoeg chimeids in den haag
Bij mij op school had een meisje van net een week iets met dertien gozers van bijna twintig.quote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Flodder450 het volgende:
kinderen geboren in 1999 zijn volgend jaar 13quote:Op zondag 13 november 2011 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En er is vast nog wel een ander 13 jarige
Shit en toen zat ik in de 2e klas van de middelbare school. Ik word oud...quote:Op zondag 13 november 2011 12:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kinderen geboren in 1999 zijn volgend jaar 13
Een meisje van 1 week oud?quote:Op zondag 13 november 2011 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij op school had een meisje van net een week iets met dertien gozers van bijna twintig.
fuck, heb er nog nooit over nagedacht om een dertienjarige te neukenquote:Op zondag 13 november 2011 12:20 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Shit en toen zat ik in de 2e klas van de middelbare school. Ik word oud...
Ongelooflijk, hč!quote:
Nou, gaat volgens mij ook niet meer lukkenquote:Op zondag 13 november 2011 12:21 schreef RHood314 het volgende:
[..]
fuck, heb er nog nooit over nagedacht om een dertienjarige te neuken
quote:Op zondag 13 november 2011 12:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kinderen geboren in 1999 zijn volgend jaar 13
Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, als ik nog met m'n ex had zat ik tegelijk dichterbij brabantquote:Op zondag 13 november 2011 12:17 schreef koekii het volgende:
maakt niet uit er zijn genoeg chimeids in den haag
Nu ben ik zwaar in overtreding jaquote:Op zondag 13 november 2011 12:23 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nou, gaat volgens mij ook niet meer lukken
Oquote:Op zondag 13 november 2011 12:24 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ik verhuis binnenkort naar Rotterdam, als ik nog met m'n ex had zat ik tegelijk dichterbij brabant![]()
Ze is nu 17, je doet net alsof ik alleen op kleine meisjes val. Tuurlijk heb ik liever iemand van 21,quote:Op zondag 13 november 2011 12:26 schreef koekii het volgende:
[..]
OMaar natuurlijk, hier in Rotterdam zijn er ook zat 13 jarige meisjes te vinden
Want jij hield echt direct van haar, dat 13-jarig kind.quote:Op zondag 13 november 2011 12:28 schreef Iran03 het volgende:
Ze is nu 17, je doet net alsof ik alleen op kleine meisjes val. Tuurlijk heb ik liever iemand van 21, alleen als je echt van elkaar houd, dan accepteer je dat..
Nee dat is het nietquote:Op zondag 13 november 2011 12:28 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Ze is nu 17, je doet net alsof ik alleen op kleine meisjes val. Tuurlijk heb ik liever iemand van 21,
Dat kan ook jaquote:Op zondag 13 november 2011 13:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Als je niet wil dat je vriendin(*ex) het uitmaakt via ping, dan moet je geen blackberry nemen, eikel.
Daar is nog nooit wetenschappelijk bewijs voor aangetoond. Da's echt zo'n jaren 70 mythe om aan te tonen dat 'vrouwen ook wel ergens beter in zijn'.quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Dit idd&het was toch al een troll topicquote:Op zondag 13 november 2011 14:09 schreef RHood314 het volgende:
In 1 minuut van een bazen topic in een doorsnee R&P topic verandert
Jammer dit.quote:Op zondag 13 november 2011 14:09 schreef RHood314 het volgende:
In 1 minuut van een bazen topic in een doorsnee R&P topic verandert
ts heeft al 4 jaar een relatie met een 17 jarig meisje, hij was zelf 18 op dat moment, dat betekend dus dat het meisje 13 was.... en dan vinden de mods het gek dat hier opmerkingen over gemaakt worden?quote:
Ze was erg volwassen voor haar leeftijd.quote:
Meisjes worden sneller volwassen!quote:Op zondag 13 november 2011 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze was erg volwassen voor haar leeftijd.!
en mijn oma van 80 is een victoria secret super modelquote:Op zondag 13 november 2011 14:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Meisjes worden sneller volwassen!!
echt? pics pleasequote:Op zondag 13 november 2011 14:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
en mijn oma van 80 is een victoria secret super model
quote:Op zondag 13 november 2011 14:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ze is heel beroemd, zoek maar op Google
quote:Geen resultaten gevonden voor "beroemde oma van 80" victoria secret.
Wat een rare vraag zeg. Lekker neuken. Lekker strak. Geil.quote:Op zondag 13 november 2011 11:53 schreef Sofia90 het volgende:
Hoezo ga je als 18 jarig joch met een meisje van 13
Turkse wijven zijn pas de shit manquote:Op zondag 13 november 2011 12:05 schreef Levolution het volgende:
Je moet ook niet met Nederlandse wijven gaan, misbaksels zijn het, of ze nu 13 zijn of 30.
De trein..quote:Op zondag 13 november 2011 14:54 schreef Cara het volgende:
Hoe deed je dat eigenlijk in het begin met zo'n afstand TS?
Of mocht ze op haar 13e al een eigen telefoon van haar ouders?
Hahaquote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De trein..
Ik ben er trouwens achter dat ze iemand anders heeft,
EEN dag later en ze heeft een nieuwe vriend!!!!!
Ik ben een wrak, lig elke sec met tranen en zei heeft een nieuwe vriend.
Dit kan gewoon niet, dit is een afschuwlijke droom...
Jij bent echt een mongool man. Denk je dat ze hem pas na een dag heeft ontmoet? Ze neukte hem al toen jij nog met je tong in haar puddingbakje ging roeren.quote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De trein..
Je ex heeft gelijk, je verdient dit.quote:
Voor jou is het één dag later, ja.quote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De trein..
Een dag, hoe naiefquote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De trein..
quote:Op zondag 13 november 2011 12:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Maar da's toch heel gek dat je vervolgens te horen krijgt dat je geen contact meer mag hebben en dat ze anders de politie op je af te sturen?
Als je al vier jaar een relatie hebt. Als je elke dag een uur belt, dan kan dat toch niet zonder reden opeens stoppen.
Er speelt iets mee. Alleen wat?
Dan snappen we het weerquote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De trein..
Sterkte, man.quote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De trein..
Dat meisje zal al wel geslachtsrijp zijn geweest op die leeftijd. Dan is het geen pedofilie meer, hč. Sowieso, men schreeuwt tegenwoordig te snel PEDOOO. Zelfs bij 15/16-jarigen.quote:Op zondag 13 november 2011 12:10 schreef Gamesua het volgende:
[..]
ZE WAS DERTIEN TOEN JE HAAR BEGON TE NEUKEN.
1. Pedo
Turkse wijven bestaan helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Turkse wijven zijn pas de shit man
quote:
Ze zijn bijna allemaal kut opgevoed (cultuurregeltjes) en daardoor zijn ze meestal schijnheilig als ik weet niet wat. Turkse wijvenquote:Op zondag 13 november 2011 16:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Turkse wijven bestaan helemaal niet.
Het zijn Turkse meisjes of dames.
In your opinion.quote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ze zijn bijna allemaal kut opgevoed (cultuurregeltjes) en daardoor zijn ze meestal schijnheilig als ik weet niet wat. Turkse wijven
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Nog lekker strak enzo jwz.quote:Op zondag 13 november 2011 16:35 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Dus je deed een meid van 13 toen je 18 was. Hm. Beetje falend, TS.
Die vriend had ze al een tijdje hoor. Zo werken meisjes (zeker op die leeftijd) wel vaker. Eerst nieuwe schoenen voordat ze de oude weggooien.quote:Op zondag 13 november 2011 14:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
De trein..
Dan alsnog. Als 18-jarige met een 15/16-jarige is nog te begrijpen, maar 13? Die is net uit de luiers, man.quote:Op zondag 13 november 2011 16:36 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Nog lekker strak enzo jwz.
Jij bent een heldquote:
Misschien bij jou op het vmbo.quote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ze zijn bijna allemaal kut opgevoed (cultuurregeltjes) en daardoor zijn ze meestal schijnheilig als ik weet niet wat. Turkse wijven
kloptquote:
Een dag uit het schoolcarričre van PhatBassBoom op het lokale ROC.quote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Booohoo kijk mij 'hoogopgeleid' zijn homotjequote:
Pas op met wat je typt. Je maakt de leden van Martijn nog geil.quote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dan alsnog. Als 18-jarige met een 15/16-jarige is nog te begrijpen, maar 13? Die is net uit de luiers, man.
Marokkaanse wijven zijn nog erger. Vergeleken met die ratten zijn Turkse wijven weer engeltjes.quote:Op zondag 13 november 2011 16:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Een dag uit het schoolcarričre van PhatBassBoom op de lokale ROC.
Dit iddquote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dan alsnog. Als 18-jarige met een 15/16-jarige is nog te begrijpen, maar 13? Die is net uit de luiers, man.
Zeg het persoonlijk tegen ze, held. Ik heb hier niets aan.quote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Marokkaanse wijven zijn nog erger. Vergeleken met die ratten zijn Turkse wijven weer engeltjes.
21 en 90 mag ook.quote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd
Maar als je 22 bent en jouw vriendin 17, dan kan het weer wel
Vaak genoeg gedaan. Jouw zusje is ook zo'n type. Uggs, BB, Nickelson en stiekem een paar lullen in haar reet.quote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeg het tegen ze, held. Ik heb hier niets aan.
Gast doe eens normaal manquote:Op zondag 13 november 2011 16:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan. Jouw zusje is ook zo'n type. Uggs, BB, Nickelson en stiekem een paar lullen in haar reet.
Knap van je. Als je het al vaak genoeg deed zou je het niet zo rondspuien op het internet, internetheld.quote:Op zondag 13 november 2011 16:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan. Jouw zusje is ook zo'n type. Uggs, BB, Nickelson en stiekem een paar lullen in haar reet.
Open er een topic over.quote:Op zondag 13 november 2011 16:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Knap van je. Als je het al vaak genoeg deed zou je het niet zo rondspuien op het internet, internetheld.
Je hebt issues man, afgewezen door een Turks meisje met donkere ogen en golvend, krullend haar?quote:Op zondag 13 november 2011 16:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Neh heb geen interesse in Turkse meisjes.quote:Op zondag 13 november 2011 17:01 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je hebt issues man, afgewezen door een Turks meisje met donkere ogen en golvend, krullend haar?
Neuh, je hebt het al overduidelijk gemaakt dat jij vele niveau's lager dan mij zit qua communicatie en intelligentie. Maar dat geeft niet, dat soort mensen moeten er ook zijn.quote:
Ik heb wel gehoord van zulk soort koppels. Ik ken een man van wie zijn kinderen ouder zijn dan zijn huidige vrouw.quote:Op zondag 13 november 2011 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denk niet dat het ooit gebeurd, maar alles kan, appel kan, peer kan en nog veel meer
Huiliequote:Op zondag 13 november 2011 17:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Neuh, je hebt het al overduidelijk gemaakt dat jij vele niveau's lager dan mij zit qua communicatie en intelligentie. Maar dat geeft niet, dat soort mensen moeten er ook zijn.
quote:Op zondag 13 november 2011 17:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord van zulk soort koppels. Ik ken een man van wie zijn kinderen ouder zijn dan zijn huidige vrouw.
quote:De 112-jarige Ahmed Muhamed Dore heeft al 5 vrouwen en 18 kinderen, maar dat heeft hem er niet van weerhouden een 17-jarig meisje te trouwen. "Vandaag heeft Allah mij geholpen mijn droom te realiseren," zei de bejaarde Somaliër over zijn zesde huwelijk.
"Ik heb haar niet gedwongen," vertelt Ahmed verder aan een correspondent van de BBC, "Ik heb heb mijn ervaring gebruikt om haar van mijn liefde te overtuigen." Natuurlijk is ook zijn kindbruidje ontzettend blij met het huwelijk. Tenminste, dat beweert haar familie.
Stopte hierzo. ja daar.quote:Op zondag 13 november 2011 11:22 schreef Iran03 het volgende:
4 jaar geleden heb ik een heel leuk meisje uit Eindho
Ik vermoede dit al toen je zei ik heb een autoquote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
'Vrouwen' van 17 en dan zeggen dat ze eerder volwassen zijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Nah, zelfs dat vind ik soms nog te ver gaan hoor. Het verschil is gewoon gigantisch en dat is ook echt goed te merken dan.quote:Op zondag 13 november 2011 16:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dit idd
Maar als je 22 bent en jouw vriendin 17, dan kan het weer wel
Bedankt, ik voel me steeds beter!quote:Op zondag 13 november 2011 16:20 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
TS, als je je ex ooit ziet lopen met iemand anders, word dan nooit boos of jaloers, oké? Oud speelgoed geef je namelijk aan de armen.
Bedoel je 18 en 15/16 of 17 en 22?quote:Op zondag 13 november 2011 17:24 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Nah, zelfs dat vind ik soms nog te ver gaan hoor. Het verschil is gewoon gigantisch en dat is ook echt goed te merken dan.
Haha, eigenlijk is hij dan de opa van zijn eigen vrouwquote:Op zondag 13 november 2011 17:04 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord van zulk soort koppels. Ik ken een man van wie zijn kinderen ouder zijn dan zijn huidige vrouw.
Bedankt!!quote:Op zondag 13 november 2011 17:38 schreef Maikuuul het volgende:
Kut voor je TS.
Wat een gaar wijf ook om het niet eens "in je gezicht" te zeggen, maar blokken etc.
Geeft alleen maar aan dat je wel beter verdient dan dit pubermeisje.
Over 4 weken sta je flink loesoe te gaan in de club terwijl 18 jarige meisjes zich aan je aanbiedenm have fun !
Voor de komende 4 weken : sterkte
doen alsof je mijn post niet zietquote:Op zondag 13 november 2011 17:41 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Bedankt!!, precies, ik heb alles gedaan wat ik kon doen om onze relatie te redden, meer kan ik niet doen..
En het leeftijdsverschil is ook erg groot, liefde maakt blind zeggen ze..
We moesten beide elkaar erg aanpassen, maar uit eindelijk gaat dat hoe dan ook mis.
nogmaals Thanks!!
PhatBassBoom deelt zijn levens... eh, internetervaringen even met ons.quote:Op zondag 13 november 2011 17:12 schreef PhatBassBoom het volgende:
Vanaf 7.02 legt die beste Turk even uit hoe het allemaal gaat met die wijven.
ik heb je post gelezen alleen ik snap niet wat je bedoeld.quote:Op zondag 13 november 2011 17:55 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
doen alsof je mijn post niet ziet
Egt zeker weten? EGT EGT zeker?quote:Op zondag 13 november 2011 18:36 schreef Chick_Swagger het volgende:
die vriendin was je gewoon niet waard egt
17 en 22.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoel je 18 en 15/16 of 17 en 22?
[..]
Haha, eigenlijk is hij dan de opa van zijn eigen vrouw
Inderdaad, laat de 13-jarigen maar over voor de 39-jarigen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Djoezt het volgende:
Wat moet een 18-jarige man nou met een meisje van 13. Laat je eens even nakijken, TS. Later mag dat prima, een jaar of 5 verschil, maar onder de 20 moet er echt niet meer dan 2 tussen zitten. Dit topique neigt sterk naar misbruik
Iddquote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Djoezt het volgende:
Wat moet een 18-jarige man nou met een meisje van 13. Laat je eens even nakijken, TS. Later mag dat prima, een jaar of 5 verschil, maar onder de 20 moet er echt niet meer dan 2 tussen zitten. Dit topique neigt sterk naar misbruik
Homoquote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Voor de rest was alleen mijn vraag wat jullie vinden van hoe het is afgelopen, en wat ik nu het best kan doen.
Nee. Tuurlijk niet..quote:Op zondag 13 november 2011 11:59 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Nee, want de inhoud van die 4 jaar zit niet in je OP. Meningen op basis van alleen je OP zijn waardeloos voor je, want die kunnen nooit voldoende gefundeerd zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 11:32 schreef Iran03 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bericht aangemaakt via Fok zodat niet in mijn hoofd zit met die vraag, dat er mensen die los van onze situatie hun mening kunnen uiten over ons.
En dan?quote:Op maandag 14 november 2011 03:09 schreef damirovic het volgende:
Het verbaast me dat niemand hier om pics vraagt...
dus ts, pics van je sletje plox
haha niet liegenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Iran03 het volgende:
aightt jongens, ik kan als 'n gladde turk pratenik kan heel goed om iemands gevoel spelen ik heb haar terug, zit nu in de auto opweg naar haar bedankt voor jullie steun!
dan is het over maar goed gesprek is niiks mis meequote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef Kroc het volgende:
en wat als ze nou met een Bilal of Soufian heeft geneukt?
Nee flink om de oren slaan met argumenten. Rake argumenten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef Iran03 het volgende:
[..]
dan is het over maar goed gesprek is niiks mis mee
beetje pepersaus zetten en ze gaat weerquote:Op donderdag 17 november 2011 20:53 schreef Chiich het volgende:
Ik weet zeker dat je wel wat beters kan hosselen dan 13 jaar TS. Na hun 11e zijn ze op hun retour dus een 13-jarige is echt een no no.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Iran03 het volgende:
aightt jongens, ik kan als 'n gladde turk pratenik kan heel goed om iemands gevoel spelen ik heb haar terug, zit nu in de auto opweg naar haar bedankt voor jullie steun!
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:46 schreef Iran03 het volgende:
Zelfoverschatting deze mangquote:Op donderdag 17 november 2011 23:58 schreef Buttarfly het volgende:
Iedereen kan 17 jarigen meiden in bed lullen, al helemaal als het al je "hossel" sinds haar 13e is.
TS pikt veel te veel van z'n vriendin (omdat hij van haar houdt blablabla), dat hoef ik echt nietquote:Op donderdag 17 november 2011 23:50 schreef LittleCthulhu het volgende:
Waarom hossel je Yasmin niet, TS?
Maand is nog niet voorbij!quote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef jochemdejongen het volgende:
Nounounou jongens, beetje steun mag ook wel hoor! Ondertussen al langs geweest TS?
leuk dat je er aan denkt manquote:Op zondag 27 november 2011 12:24 schreef jochemdejongen het volgende:
Nounounou jongens, beetje steun mag ook wel hoor! Ondertussen al langs geweest TS?
Kan ik hieruit opmaken dat zij dus 13 was, en jij 18.quote:22 en 17 .. Ik weet het, best groot het leeftijdsverschil.
Niks mis meequote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef supergoederikker het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat zij dus 13 was, en jij 18.![]()
Heel normaal, mijn ouders waren ook zo en mijn laatste vriendin was 12 en ik 31. Niets mis mee.quote:Op zondag 27 november 2011 19:35 schreef supergoederikker het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat zij dus 13 was, en jij 18.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 19:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Heel normaal, mijn ouders waren ook zo en mijn laatste vriendin was 12 en ik 31. Niets mis mee.
Alleen haar ouders waren niet zo blij met mij. Maar ze heeft er toch zelf voor gekozen?!quote:
Oh, ik zie dat je nieuw bentquote:Op zondag 27 november 2011 19:54 schreef supergoederikker het volgende:
Hoop dat je een grapje maakt? Zo niet, vind ik je een viezerik.
Meisje van 12 hoort niet dezefde emoties/verlangens te hebben als een kerel van 871298 jaar ouder
quote:Op zondag 27 november 2011 20:37 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hmm ze zit wel onder de /2 + 7 regel....
Oke, ja, je weet t ooit nooit niet hier op dat forum :p er zitten wel een paar viezeriken bij heur!quote:Op zondag 27 november 2011 20:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, ik zie dat je nieuw bentAangenaam, ik ben de flauwe grappenmaker hier op dit forum.
-4 = 13 en 18???quote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Iran03 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |