Ditquote:Op zondag 13 november 2011 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat de drie boven mij zeggen. En dat hij je niet op facebook toevoegt is ook vreemd, wat boeit het als jij zijn berichten kan lezen? Het zal mijn vriend echt aan zijn reet roesten als ik dat doe. Het zou me niets verbazen als hij zich ook als vrijgezel ziet en het jou alleen nog niet verteld heeft.
Nou ja het thuis niet uitnodigen kan ik nog inkomen.. Niet voorstellen ook als het nog niet echt goede vrienden zijn... Maar zeggen dat ie vrijgezel is is wel heel apart.quote:Op zondag 13 november 2011 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sowieso vreemd, hij maakt een hele berg nieuwe vrienden en nodigt ze dus niet thuis uit en stelt ze ook niet aan jouw voor? Klopt van geen kanten.
Waarschijnlijk niet zo'n probleem voor hem, want hij heeft z'n leven er blijkbaar al op ingerichtquote:Op zondag 13 november 2011 09:22 schreef Naamah het volgende:
Ik zou per direct, of in elk geval na dat antwoord, zorgen dat zijn leugen waarheid wordt en hij lekker als single door het leven kan
Dit.quote:Op zondag 13 november 2011 09:22 schreef Naamah het volgende:
Ik zou per direct, of in elk geval na dat antwoord, zorgen dat zijn leugen waarheid wordt en hij lekker als single door het leven kan
Yep.quote:Op zondag 13 november 2011 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zo'n probleem voor hem, want hij heeft z'n leven er blijkbaar al op ingericht
Dat dus. Wat een onzin ditquote:Op zondag 13 november 2011 09:22 schreef Naamah het volgende:
Ja, ts gaat ff snel een relatie uitmaken van 4 jaarquote:Op zondag 13 november 2011 09:22 schreef Naamah het volgende:
Op die leeftijd, met dit gedrag? Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ts gaat ff snel een relatie uitmaken van 4 jaar
Welke relatie? Vriend van TS is toch vrijgezel?quote:Op zondag 13 november 2011 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is waar ookquote:Op zondag 13 november 2011 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Welke relatie? Vriend van TS is toch vrijgezel?
Nee joh, gewoon lekker zo doorgaan! Dát is een goed idee!quote:Op zondag 13 november 2011 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk inquote:Op zondag 13 november 2011 09:33 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker zo doorgaan! Dát is een goed idee!
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 09:36 schreef loveismagic het volgende:
Wat als ik met hem ga praten en een kans geef om het goed te maken? Iedereen alsnog vertellen.. maar dat zou raar zijn want hij is een leugenaar.. Ben ik te soft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |