Ditquote:Op zondag 13 november 2011 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat de drie boven mij zeggen. En dat hij je niet op facebook toevoegt is ook vreemd, wat boeit het als jij zijn berichten kan lezen? Het zal mijn vriend echt aan zijn reet roesten als ik dat doe. Het zou me niets verbazen als hij zich ook als vrijgezel ziet en het jou alleen nog niet verteld heeft.
Nou ja het thuis niet uitnodigen kan ik nog inkomen.. Niet voorstellen ook als het nog niet echt goede vrienden zijn... Maar zeggen dat ie vrijgezel is is wel heel apart.quote:Op zondag 13 november 2011 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sowieso vreemd, hij maakt een hele berg nieuwe vrienden en nodigt ze dus niet thuis uit en stelt ze ook niet aan jouw voor? Klopt van geen kanten.
Waarschijnlijk niet zo'n probleem voor hem, want hij heeft z'n leven er blijkbaar al op ingerichtquote:Op zondag 13 november 2011 09:22 schreef Naamah het volgende:
Ik zou per direct, of in elk geval na dat antwoord, zorgen dat zijn leugen waarheid wordt en hij lekker als single door het leven kan
Dit.quote:Op zondag 13 november 2011 09:22 schreef Naamah het volgende:
Ik zou per direct, of in elk geval na dat antwoord, zorgen dat zijn leugen waarheid wordt en hij lekker als single door het leven kan
Yep.quote:Op zondag 13 november 2011 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zo'n probleem voor hem, want hij heeft z'n leven er blijkbaar al op ingericht
Dat dus. Wat een onzin ditquote:Op zondag 13 november 2011 09:22 schreef Naamah het volgende:
Ja, ts gaat ff snel een relatie uitmaken van 4 jaarquote:Op zondag 13 november 2011 09:22 schreef Naamah het volgende:
Op die leeftijd, met dit gedrag? Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ts gaat ff snel een relatie uitmaken van 4 jaar
Welke relatie? Vriend van TS is toch vrijgezel?quote:Op zondag 13 november 2011 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is waar ookquote:Op zondag 13 november 2011 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Welke relatie? Vriend van TS is toch vrijgezel?
Nee joh, gewoon lekker zo doorgaan! Dát is een goed idee!quote:Op zondag 13 november 2011 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk inquote:Op zondag 13 november 2011 09:33 schreef Naamah het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon lekker zo doorgaan! Dát is een goed idee!
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 09:36 schreef loveismagic het volgende:
Wat als ik met hem ga praten en een kans geef om het goed te maken? Iedereen alsnog vertellen.. maar dat zou raar zijn want hij is een leugenaar.. Ben ik te soft?
Ja. Als een vriendin jou om raad zou vragen in deze situatie... dan is er toch maar 1 antwoord mogelijk?quote:Op zondag 13 november 2011 09:36 schreef loveismagic het volgende:
Wat als ik met hem ga praten en een kans geef om het goed te maken? Iedereen alsnog vertellen.. maar dat zou raar zijn want hij is een leugenaar.. Ben ik te soft?
Jullie hebben vier jaar een relatie, wonen samen en NOG neemt hij jullie relatie niet serieus. Ja, je bent te soft.quote:Op zondag 13 november 2011 09:36 schreef loveismagic het volgende:
Een onvolwassen kalverliefde-relatie welteverstaan.quote:Op zondag 13 november 2011 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind ik niet dat je direct een einde moet maken aan je relatie na een misstap van de ander. Maar in dit geval ontkent hij je bestaan gewoon. Bizar.quote:Op zondag 13 november 2011 09:36 schreef loveismagic het volgende:
Als je hem nu nog een kans geeft, dan ben jij de baas in jullie relatie hèquote:Op zondag 13 november 2011 09:36 schreef loveismagic het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Welke relatie? Vriend van TS is toch vrijgezel?
Alsof je een fatsoenlijk antwoord gaat krijgen.quote:Op zondag 13 november 2011 10:03 schreef Javi het volgende:
confronteren met zijn gedrag en als zijn antwoord je niet bevalt afscheid nemen. Hij is in ieder geval niet eerlijk tegenover zijn nieuwe vrienden en zeker niet tegenover jou.
Grappig. Moet jij met hem leven of de buitenwereld?quote:Op zondag 13 november 2011 10:10 schreef loveismagic het volgende:
Ik zal het met hem over hebben. Het feit is dat ik gewoon bang ben. Hij is mijn eerste liefde. Behalve het liegen is hij een hele lieve vriend. Maar dat elkaar niet toevoegen op facebook en liegen gaat wel erg ver.
Ik heb eerder wel eens eraan gedacht om het uit te maken. Maar hij is zo lief. hij smeekt me altijd om terug te komen en dat hij van mij houdt enz. ik hoor vaak van heel veel mensen dat hij een hele goeie jongen is. Iedereen zegt dat hij nooit naar andere meisjes kijkt en dat ik blij mag zijn met hem.
Hij is op zich een goed persoon maar nu ben ik bang dat hij zich heel anders gedraagt wanneer ik er niet bij ben.
Als ik tegen mensen zou zeggen dat ik het ga uitmaken gaat iedereen het uit me hoofd proberen praten. Wij worden zeg maar gezien als de perfecte koppel (wat absoluut niet zo is) Vandaar dat ik deze topic startte.
Maar het is gewoon ontzettend moeilijk. Ik ben zo aan hem gehecht dat ik de gedachte om hem nooit in me leven te hebben erger vind dan wat hij heeft gedaan. Het is erg moeilijk om het te uitleggen.
[quote]quote:Op zondag 13 november 2011 10:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Grappig. Moet jij met hem leven of de buitenwereld?
Schijt aan de buitenwereld, ga voor jezelf zorgen. Onvolwassen en afhankelijk musje ben je zo te lezen. Tijd om daar aan te gaan werken. Zonder evenwicht en volwassenheid is iedere relatie gedoemd te mislukken.
Wat ga je nu doen dan?quote:Op zondag 13 november 2011 10:24 schreef loveismagic het volgende:
bedank voor alle advies.. heeft me echt geholpen
Dumpen dus.quote:Op zondag 13 november 2011 10:12 schreef loveismagic het volgende:
Als ik mezelf zo terug lees vind ik het inderdaad erg zielig. Als het een vriendin was zou ik ook zeggen.. meteen dumpen
Houd ons wel op de hoogte hèquote:Op zondag 13 november 2011 10:24 schreef loveismagic het volgende:
bedank voor alle advies.. heeft me echt geholpen
wat een mooie insteek in het hele relatie gebeurenquote:Op zondag 13 november 2011 09:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je hem nu nog een kans geeft, dan ben jij de baas in jullie relatie hè
Dus hij wil zijn eigen leven leiden door jou te verloochenen. Aardige gast.quote:Op zondag 13 november 2011 09:17 schreef loveismagic het volgende:
hij zegt dat hij een eigen leven wilt hebben. Nog jong wilt zijn. Hij zegt dat ik hem moet vertrouwen. Maar er is toch een reden wrm hij zegt dat ie single is. Hij mag van mij altijd uitgaan, met zn vrienden omgaan. Maar ik vind dat hij iedereen tenminste moet vertellen dat hij een relatie heeft. Ik hoef niet met hun om te gaan of zo
hmm ja dat is ook heel gezond in een relatiequote:Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou hem terugpakken en heel nadrukkelijk dus ook doen alsof ik single was op facebook, vrienden uitnodigen en zeggen goh dat is een vage huisgenoot van me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |