abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104309602
Hallo Allemaal, (sorry, voor me spelling)
Ik heb 4 jaar relatie met mijn vriend. We zijn beiden 22 jaar. We wonen nu 3 jaar samen. Sinds kort zijn we verhuisd naar een ander stad (300km verder dan waar we eerst woonden) we zijn verhuisd vanwege mijn studie. Onze relatie heeft zo z'n up's and down's maar laatste tijd gaat het goed.
Mijn vriend is dus naar een nieuwe school gegaan en heeft heel veel nieuwe vrienden gemaakt. Ik kwam er vandaag achter dat hij iedereen in zijn nieuwe klas heeft verteld dat hij single is. hij heeft heel veel vrienden gemaakt op school en gaat vaak met hun uit enz. Ik vind het heel erg dat hij niemand heeft verteld dat we een relatie hebben. In ons vorige woonplaats wist iedereen het en onze familie weet het ook natuurlijk. Hij wil mij ook niet op facebook toevoegen (lang verhaal kort. dit omdat ik vroeger al zijn berichten ging lezen enz.) Ik vind het heel erg dat hij niemand heeft verteld dat wij relatie hebben. Ik heb al mijn nieuwe vrienden wel verteld. We hebben al 4 jaar met elkaar. ik vind dit erg vreemd. wat zou jij doen??? ik heb advies nodig.

alvast bedankt!
Don't cry over the past, it's gone. Don't stress about the future, it hasn't arrived. Live in the present and make it beautiful.
pi_104309606
dumpen die handel, wss gaat ie vreemd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2011 09:09:32 ]
  zondag 13 november 2011 @ 09:13:46 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104309629
En wat is zijn antwoord als je hem vraagt waarom hij tegen iedereen zegt dat hij single is?
  zondag 13 november 2011 @ 09:14:50 #4
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104309633
Veel te vroeg aan een relatie en samenwonen begonnen. Kap ermee en ga nog even van het leven genieten in plaats van vadertje en moedertje spelen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104309655
hij zegt dat hij een eigen leven wilt hebben. Nog jong wilt zijn. Hij zegt dat ik hem moet vertrouwen. Maar er is toch een reden wrm hij zegt dat ie single is. Hij mag van mij altijd uitgaan, met zn vrienden omgaan. Maar ik vind dat hij iedereen tenminste moet vertellen dat hij een relatie heeft. Ik hoef niet met hun om te gaan of zo
Don't cry over the past, it's gone. Don't stress about the future, it hasn't arrived. Live in the present and make it beautiful.
pi_104309661
Wat de drie boven mij zeggen. En dat hij je niet op facebook toevoegt is ook vreemd, wat boeit het als jij zijn berichten kan lezen? Het zal mijn vriend echt aan zijn reet roesten als ik dat doe. Het zou me niets verbazen als hij zich ook als vrijgezel ziet/ dat graag zou willen zijn en het jou alleen nog niet verteld heeft.

Sowieso vreemd, hij maakt een hele berg nieuwe vrienden en nodigt ze dus niet thuis uit en stelt ze ook niet aan jouw voor? Klopt van geen kanten.
  zondag 13 november 2011 @ 09:19:24 #7
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104309674
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat de drie boven mij zeggen. En dat hij je niet op facebook toevoegt is ook vreemd, wat boeit het als jij zijn berichten kan lezen? Het zal mijn vriend echt aan zijn reet roesten als ik dat doe. Het zou me niets verbazen als hij zich ook als vrijgezel ziet en het jou alleen nog niet verteld heeft.
Dit :)
  zondag 13 november 2011 @ 09:21:21 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104309687
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sowieso vreemd, hij maakt een hele berg nieuwe vrienden en nodigt ze dus niet thuis uit en stelt ze ook niet aan jouw voor? Klopt van geen kanten.
Nou ja het thuis niet uitnodigen kan ik nog inkomen.. Niet voorstellen ook als het nog niet echt goede vrienden zijn... Maar zeggen dat ie vrijgezel is is wel heel apart.
pi_104309688
ja, ik vind het ook heel vreemd. Eigen leven hebben kan wel maar dit gaat te ver
pi_104309706
bedankt voor de advies! het is gewoon moeilijk. omdat wij al zo lang met elkaar hebben en al samenwonen in een stad waar we beiden nieuw zijn.
pi_104309708
Ik zou per direct, of in elk geval na dat antwoord, zorgen dat zijn leugen waarheid wordt en hij lekker als single door het leven kan ^O^
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 13 november 2011 @ 09:23:16 #12
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_104309711
Ik heb ook mijn eigen leven, maar ik vertel iedereen gewoon dat ik een vriendin heb.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zondag 13 november 2011 @ 09:25:57 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104309732
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:22 schreef Naamah het volgende:
Ik zou per direct, of in elk geval na dat antwoord, zorgen dat zijn leugen waarheid wordt en hij lekker als single door het leven kan ^O^
Waarschijnlijk niet zo'n probleem voor hem, want hij heeft z'n leven er blijkbaar al op ingericht :')
  zondag 13 november 2011 @ 09:26:37 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104309737
quote:
Dit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 13 november 2011 @ 09:28:27 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_104309749
Onacceptabel en reden voor dumpen op staande voet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_104309755
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:25 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet zo'n probleem voor hem, want hij heeft z'n leven er blijkbaar al op ingericht :')
Yep.
  zondag 13 november 2011 @ 09:29:42 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104309764
quote:
Dat dus. Wat een onzin dit :{ Laat je alsjeblieft ook niet gek maken doordat je 300km verderop bent gaan wonen en dat je niemand kent. Ben zelf onlangs 200km verderop gaan wonen -alleen- en je leert vanzelf nieuwe mensen kennen. Daarvoor ben je echt niet afhankelijk van hem :N

Maar eerst: ga een goed gesprek met hem aan. Geen verwijten, geen dreigementen, maar probeer er achter te komen wat hem hiertoe beweegt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_104309772
quote:
Ja, ts gaat ff snel een relatie uitmaken van 4 jaar 8)7
pi_104309787
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Op die leeftijd, met dit gedrag? Ja.
Het zit er gegarandeerd aan te komen, laat dan die bijl maar gelijk vallen.
  zondag 13 november 2011 @ 09:32:47 #20
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104309789
quote:

[..]

Welke relatie? Vriend van TS is toch vrijgezel?
pi_104309795
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2011 09:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dat is waar ook :D
pi_104309801
quote:

[..]

Nee joh, gewoon lekker zo doorgaan! Dát is een goed idee! 8)7
pi_104309807
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:33 schreef Naamah het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon lekker zo doorgaan! Dát is een goed idee! 8)7
Daar heb je ook gelijk in :')
Maar misschien moet ts eerst praten met haar vriend, en dan er niet om heen draaien :)
pi_104309818
Wat als ik met hem ga praten en een kans geef om het goed te maken? Iedereen alsnog vertellen.. maar dat zou raar zijn want hij is een leugenaar.. Ben ik te soft?
  zondag 13 november 2011 @ 09:38:07 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_104309832
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:36 schreef loveismagic het volgende:
Wat als ik met hem ga praten en een kans geef om het goed te maken? Iedereen alsnog vertellen.. maar dat zou raar zijn want hij is een leugenaar.. Ben ik te soft?
Ja.
pi_104309839
quote:
Ja. Als een vriendin jou om raad zou vragen in deze situatie... dan is er toch maar 1 antwoord mogelijk?

Ik zou hem zeggen dat je hebt gehoord dat hij vrijgezel is, en dan de daad bij dat woord voegen.
  zondag 13 november 2011 @ 09:39:22 #27
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_104309843
quote:
Jullie hebben vier jaar een relatie, wonen samen en NOG neemt hij jullie relatie niet serieus. Ja, je bent te soft. :)
  zondag 13 november 2011 @ 09:44:59 #28
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104309899
quote:

[..]

Een onvolwassen kalverliefde-relatie welteverstaan. :')
  zondag 13 november 2011 @ 09:46:32 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104309911
quote:
Normaal gesproken vind ik niet dat je direct een einde moet maken aan je relatie na een misstap van de ander. Maar in dit geval ontkent hij je bestaan gewoon. Bizar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_104309938
quote:
Als je hem nu nog een kans geeft, dan ben jij de baas in jullie relatie hè 8-)
quote:
6s.gif Op zondag 13 november 2011 09:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

:D
pi_104309992
Jullie klinken beiden als verstandige mensen en samen als een verstandig stelletje.

Ik denk dat jullie een kindje moeten nemen. Dat helpt jullie wel door deze nare periode heen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_104309998
Dan wil hij available zijn voor eventuele scharrels. :) Ik neem aan dat we hier geen tekening bij hoeven te maken. _O-
pi_104310066
confronteren met zijn gedrag en als zijn antwoord je niet bevalt afscheid nemen. Hij is in ieder geval niet eerlijk tegenover zijn nieuwe vrienden en zeker niet tegenover jou.
hi there good people
pi_104310114
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:03 schreef Javi het volgende:
confronteren met zijn gedrag en als zijn antwoord je niet bevalt afscheid nemen. Hij is in ieder geval niet eerlijk tegenover zijn nieuwe vrienden en zeker niet tegenover jou.
Alsof je een fatsoenlijk antwoord gaat krijgen.

Doe me een beetje denken aan dit:

(check vanaf 02:10 ofzo)

Overigens, zie vanaf 0:53. Is ook wel grappig. :)
pi_104310139
Ik zal het met hem over hebben. Het feit is dat ik gewoon bang ben. Hij is mijn eerste liefde. Behalve het liegen is hij een hele lieve vriend. Maar dat elkaar niet toevoegen op facebook en liegen gaat wel erg ver.
Ik heb eerder wel eens eraan gedacht om het uit te maken. Maar hij is zo lief. hij smeekt me altijd om terug te komen en dat hij van mij houdt enz. ik hoor vaak van heel veel mensen dat hij een hele goeie jongen is. Iedereen zegt dat hij nooit naar andere meisjes kijkt en dat ik blij mag zijn met hem.
Hij is op zich een goed persoon maar nu ben ik bang dat hij zich heel anders gedraagt wanneer ik er niet bij ben.
Als ik tegen mensen zou zeggen dat ik het ga uitmaken gaat iedereen het uit me hoofd proberen praten. Wij worden zeg maar gezien als de perfecte koppel (wat absoluut niet zo is) Vandaar dat ik deze topic startte.
Maar het is gewoon ontzettend moeilijk. Ik ben zo aan hem gehecht dat ik de gedachte om hem nooit in me leven te hebben erger vind dan wat hij heeft gedaan. Het is erg moeilijk om het te uitleggen.
pi_104310155
Als ik mezelf zo terug lees vind ik het inderdaad erg zielig. Als het een vriendin was zou ik ook zeggen.. meteen dumpen
pi_104310180
Vraag hem eens hoe hij het zou vinden als jij iedereen ging vertellen dat je single was.
Vraag hem vervolgens hoe lang je dat mag volhouden - tot voor of na de nacht met anderen.
  zondag 13 november 2011 @ 10:16:30 #38
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104310201
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:10 schreef loveismagic het volgende:
Ik zal het met hem over hebben. Het feit is dat ik gewoon bang ben. Hij is mijn eerste liefde. Behalve het liegen is hij een hele lieve vriend. Maar dat elkaar niet toevoegen op facebook en liegen gaat wel erg ver.
Ik heb eerder wel eens eraan gedacht om het uit te maken. Maar hij is zo lief. hij smeekt me altijd om terug te komen en dat hij van mij houdt enz. ik hoor vaak van heel veel mensen dat hij een hele goeie jongen is. Iedereen zegt dat hij nooit naar andere meisjes kijkt en dat ik blij mag zijn met hem.
Hij is op zich een goed persoon maar nu ben ik bang dat hij zich heel anders gedraagt wanneer ik er niet bij ben.
Als ik tegen mensen zou zeggen dat ik het ga uitmaken gaat iedereen het uit me hoofd proberen praten. Wij worden zeg maar gezien als de perfecte koppel (wat absoluut niet zo is) Vandaar dat ik deze topic startte.
Maar het is gewoon ontzettend moeilijk. Ik ben zo aan hem gehecht dat ik de gedachte om hem nooit in me leven te hebben erger vind dan wat hij heeft gedaan. Het is erg moeilijk om het te uitleggen.
Grappig. Moet jij met hem leven of de buitenwereld?

Schijt aan de buitenwereld, ga voor jezelf zorgen. Onvolwassen en afhankelijk musje ben je zo te lezen. Tijd om daar aan te gaan werken. Zonder evenwicht en volwassenheid is iedere relatie gedoemd te mislukken.
pi_104310283
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:16 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Grappig. Moet jij met hem leven of de buitenwereld?

Schijt aan de buitenwereld, ga voor jezelf zorgen. Onvolwassen en afhankelijk musje ben je zo te lezen. Tijd om daar aan te gaan werken. Zonder evenwicht en volwassenheid is iedere relatie gedoemd te mislukken.
[quote]0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:16 schreef DenWauwelaar het volgende:

wat jij zegt klopt wel.. ik moet het gewoon volwassen worden.
pi_104310301
bedank voor alle advies.. heeft me echt geholpen :)
pi_104310351
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 10:24 schreef loveismagic het volgende:
Wat ga je nu doen dan?
pi_104310352
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 10:12 schreef loveismagic het volgende:
Als ik mezelf zo terug lees vind ik het inderdaad erg zielig. Als het een vriendin was zou ik ook zeggen.. meteen dumpen
Dumpen dus.

Slotje.
pi_104310456
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2011 10:24 schreef loveismagic het volgende:
Houd ons wel op de hoogte hè :D
pi_104310497
Mooi! Succes!
pi_104310744
Mijn vriendin wou je al vermoorden toen ik haar relatieschap status @Fb al niet snel genoeg accepteerde ;(.

Maar 1 conclusie hier mogelijk, maar volgens mij heb je die al getrokken.
pi_104311065
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2011 09:49 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Als je hem nu nog een kans geeft, dan ben jij de baas in jullie relatie hè 8-)

wat een mooie insteek in het hele relatie gebeuren O+

Gewoon voor jezelf op komen TS
wat een onzin van die vent van je

Je bent nog jong, ga even genieten en over een tijd opnieuw beginnen met een serieuze leuke vent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 13 november 2011 @ 11:28:42 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_104311274
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:17 schreef loveismagic het volgende:
hij zegt dat hij een eigen leven wilt hebben. Nog jong wilt zijn. Hij zegt dat ik hem moet vertrouwen. Maar er is toch een reden wrm hij zegt dat ie single is. Hij mag van mij altijd uitgaan, met zn vrienden omgaan. Maar ik vind dat hij iedereen tenminste moet vertellen dat hij een relatie heeft. Ik hoef niet met hun om te gaan of zo
Dus hij wil zijn eigen leven leiden door jou te verloochenen. Aardige gast.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_104312447
Hmm ik lees: je bent aan hem gehecht. Dus ben je nog min of meer uit gewoonte bij hem?
Ik ben ook gehecht aan bepaalde schoenen maar soms moet je een keuze maken en ze weggooien.

Verder smeekt hij je om bij hem te blijven? Blijkbaar is hij ook aan jou gehecht. Maar ipv trots te zijn op zijn relatie en jou draait hij er in om.

Weet je, hij verdient jou niet. Jij verdient gewoon een leuke lieve vent die trots op je is en dat laat zien door het van de daken te schreeuwen dat ie jou heeft!

Dus weg met die vent! Maar wellicht heb je dat al ter harte genomen als advies?
*** Je heurt allèn waj begriept ***
pi_104312686
Ik zou hem terugpakken en heel nadrukkelijk dus ook doen alsof ik single was op facebook, vrienden uitnodigen en zeggen goh dat is een vage huisgenoot van me })
pi_104312706
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 12:27 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou hem terugpakken en heel nadrukkelijk dus ook doen alsof ik single was op facebook, vrienden uitnodigen en zeggen goh dat is een vage huisgenoot van me })
hmm ja dat is ook heel gezond in een relatie
je verlagen tot het niveau van de ander en elkaar gaan terug pakken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')