abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104934629
Ik snap niet dat mensen elkaar op zo'n manier exclusief willen claimen, maar wat je vriendin wil gaat niet werken als jij er niet achter staat. Zij moet voor zichzelf dan maar kiezen voor haar vrijheid of voor jou.

Edit: oud topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_104935689
ik zal wel graag met je vriendin heerlijk tongzoenen en klaarkomen tegen haar babydolletje terwijl ik over haar buikje wrijf met mijn penis en met mijn hand over haar witte slipje wrijf
  dinsdag 29 november 2011 @ 17:36:40 #228
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_104973855
Ik vind het heel lullig om het zo te doen, maar je geeft zelf al de antwoorden die je wilt geven maar je praat er ontzettend omheen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Onzen relatie is nog steeds goed(na tien jaar) en we willen verder met elkaar.
Is dat zo? Is jullie relatie echt zo goed? Als zij met een voorstel komt waar jij geeneens behoefte aan hebt en voor geen meter ziet zitten? Lieg niet tegen jezelf, ga zaken niet verbloemen! Blijf eerlijk want voor je het weet stem je met iets in waarvan je doodongelukkig gaat worden.

quote:
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen en ook dat zei dit niet doe met ander mannen.
Kijk en hier ben je eindelijk eerlijk, helemaal op het eind. Zeg dit tegen haar, dat je er helemaal geen behoefte aan hebt. Zij heeft het waarschijnlijk erg moeilijk gehad om zo eerlijk tegen jou te zijn dat ze zich afvraagt of er meer is, en speelt hier minstens al een paar jaar mee. Ben dan ook eerlijk tegen haar en zeg wat jij er echt van vindt. Ga daarna kijken of er een compromis mogelijk is (trio?) of dat het echt onoverkoombaar is.

Edit: ik moet echt eens naar data kijken :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:09:06 #229
317680 GoWithIt
Just like that
pi_104981232
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef heiden6 het volgende:
Ik snap niet dat mensen elkaar op zo'n manier exclusief willen claimen, maar wat je vriendin wil gaat niet werken als jij er niet achter staat. Zij moet voor zichzelf dan maar kiezen voor haar vrijheid of voor jou.

Edit: oud topic.
Hoezo niet? Seks is toch het enige dat jij exclusief met je partner deelt? Praten over van alles en nog wat kan ook gewoon met vrienden, lol hebben kan ook met gewone vrienden. Het lichamelijke is toch juist wat je echt alleen met je partner hebt?
Dus. Dat.
pi_104983225
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef GoWithIt het volgende:

[..]

Hoezo niet? Seks is toch het enige dat jij exclusief met je partner deelt? Praten over van alles en nog wat kan ook gewoon met vrienden, lol hebben kan ook met gewone vrienden. Het lichamelijke is toch juist wat je echt alleen met je partner hebt?
Nee, ik zou niet weten waarom.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_104984139
quote:

[..]

Als dat serieus het enige verschil is dan zou ik persoonlijk mijn reletie eens fiks onder de loep nemen ;)

Een relatie warin seks het enige verschil is, het enige wat je echt bind, dat lijkt me helemaal niets. Heb bij de meeste monogame relatie's waarvan ik denk dat ze goed zijn ook niet het idee dat die seks het enige is wat verschil maakt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_104984843
quote:

[..]

Euh... Nee.

Wat een simplistisch beeld van relaties heb jij zeg.
  dinsdag 29 november 2011 @ 21:20:27 #233
317680 GoWithIt
Just like that
pi_104985111
Niet het enige, de liefde die je voor de ander hebt uiteraard ook. Maar die komt toch op die manier tot stand? Seks is de liefde bedrijven. Die komt op die manier tot uiting. En ik vind dat je dat dus alleen met je partner hoort te doen. Niet zomaar ook met anderen.
En het is niet het enige dat je bindt met je partner, dat heb ik nooit gezegd.

En ik heb het niet over gewone seks buiten een relatie, een one night stand valt hier natuurlijk niet onder.
Dus. Dat.
pi_104987903
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:20 schreef GoWithIt het volgende:
Niet het enige, de liefde die je voor de ander hebt uiteraard ook. Maar die komt toch op die manier tot stand? Seks is de liefde bedrijven. Die komt op die manier tot uiting. En ik vind dat je dat dus alleen met je partner hoort te doen. Niet zomaar ook met anderen.
En het is niet het enige dat je bindt met je partner, dat heb ik nooit gezegd.

En ik heb het niet over gewone seks buiten een relatie, een one night stand valt hier natuurlijk niet onder.
Je maakt hier de fout door seks gelijk te stellen met liefde bedrijven... Lust en liefde zijn niet hetzelfde. Je kan prima met iemand seks hebben zonder liefde. Ook als je van iemand anders houdt.
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:49:11 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_104990107
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:08 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Je maakt hier de fout door seks gelijk te stellen met liefde bedrijven... Lust en liefde zijn niet hetzelfde. Je kan prima met iemand seks hebben zonder liefde. Ook als je van iemand anders houdt.
Je zegt dat vreemdgaan prima is, en noemt haar fout?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_104991706
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet. Ook zonder vreemd te gaan kan je sex met iemand hebben terwijl je van een ander houd. Als je een open relatie hebt of sex met een scharrel als je nog van je ex houd bijvoorbeeld.

hij zegt niet dat zij fout is maar hij vind haar koppeling van sex en liefde fout. Dat is uiteraard een persoonlijke opvatting. Voor sommige mensen zijn lust en liefde niet te scheiden en anderen hebben daar geen moeite mee. Heeft niks met goed of fout te maken.
pi_104997398
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Seks met een ander terwijl je een relatie hebt is niet per se vreemdgaan. Je kan er simpelweg afspraken over maken.
  woensdag 30 november 2011 @ 08:53:42 #238
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_104997429
Iedereen wil het, alleen zij spreekt het uit

Maar waarom zitten we in een topic uit 2009 te posten :(
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 30 november 2011 @ 12:03:43 #239
317680 GoWithIt
Just like that
pi_105002192
In mijn beleving kan dat niet echt werken, open relaties, afspraken maken etc.
Ik vind dat je seks dus puur voor jezelf en je partner hoort te houden.
Natuurlijk zijn er mensen die er anders over denken maar zo zie ik het.

En ik maak wel een onderscheid tussen liefde en lust want zoals ik al aangaf had ik het niet over one night stands. Als je een partner hebt, waarom zou je dan nog seks willen met andere mensen? Dan kun je je liefde én lust toch kwijt bij je partner? Ik denk dat er eerder iets niet goed zit in je relatie als je seks wilt met andere mensen, want dan is je partner kennelijk niet genoeg voor je.
Dus. Dat.
pi_105002964
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:03 schreef GoWithIt het volgende:
Ik denk dat er eerder iets niet goed zit in je relatie als je seks wilt met andere mensen, want dan is je partner kennelijk niet genoeg voor je.
Ik heb vanmorgen een heel leuk gesprek gehad met een wildvreemde in de trein naar Utrecht. Zijn mijn vrienden nu kennelijk niet genoeg voor me? :)
  woensdag 30 november 2011 @ 12:33:57 #241
317680 GoWithIt
Just like that
pi_105003109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen een heel leuk gesprek gehad met een wildvreemde in de trein naar Utrecht. Zijn mijn vrienden nu kennelijk niet genoeg voor me? :)
Zoals ik al eerder zei, je kunt ook met andere mensen praten, gevoelens delen en lol hebben, liefde en seks zijn wat mij betreft uitsluitend voor je partner. Vriendschappen heb je uiteraard met meerdere mensen, en leuke gesprekken kunnen ook altijd zomaar ontstaan.
Ik snap niet helemaal wat je wilde met je reactie. Ik had het puur over seks binnen een relatie.
Dus. Dat.
pi_105004109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:33 schreef GoWithIt het volgende:
Zoals ik al eerder zei, je kunt ook met andere mensen praten, gevoelens delen en lol hebben, liefde en seks zijn wat mij betreft uitsluitend voor je partner. Vriendschappen heb je uiteraard met meerdere mensen, en leuke gesprekken kunnen ook altijd zomaar ontstaan.
Ik snap niet helemaal wat je wilde met je reactie. Ik had het puur over seks binnen een relatie.
Serieus? Dat kun je niet volgen?

Met vrienden heb je lol en goede gesprekken. Dat ik dan eens met iemand die ik niet ken lol en een goed gesprek heb wil niet zeggen dat ik mn vrienden niet genoeg vind. Waarom zou ik niet met die vreemde in de trein praten, als ik dat leuk vindt? Mn vrienden maakt dat niet uit en meer lol = beter.

Met je partner heb je seks. Dat sommige mensen ook wel eens met iemand anders dan hun partner seks hebben wil niet zeggen dat ze hun partner niet genoeg vinden. Waarom zouden ze het niet met iemand anders doen, als ze dat graag willen en hun partner het prima vindt? Meer seks = beter.

Meer Jip en Janneke kan ik het echt niet uitleggen ben ik bang.
  woensdag 30 november 2011 @ 13:22:25 #243
317680 GoWithIt
Just like that
pi_105004374
Je hebt toch een relatie omdat je met de ene persoon wilt zijn? Anders ga je toch geen relatie aan en blijf je toch scharrelen?
Op vriendschappen heb je geen limiet, je kunt zoveel vrienden hebben als je wilt. Ik heb nooit iets anders gezegd.

Maar een relatie heb je volgens mij meestal maar met een persoon, iets met monogaam. Daar doel ik op. Daar hoeven geen andere personen bij. Seks hoort binnen een relatie met dat ene persoon.
Dat is mijn mening. Voor mij zou iets anders niet kunnen werken.
Ik moet er niet aan denken dat mijn vriend nog seks heeft met andere vrouwen puur voor de lust.
Als andere mensen dat wel een goed idee vinden, oké succes ermee, maar waarom heb je dan nog een relatie?
Dus. Dat.
pi_105004830
Omdat een relatie meer is dan seks. Omdat je van een partner ook liefde en steun en warmte en knuffels en gefundeerde kritiek en kopjes thee krijgt.

Ik ben zelf ook volledig monogaam, maar ik begrijp prima dat niet iedereen dat is. En ik snap niet waarom jij er zo op blijft hameren dat het verkeerd is om niet monogaam te zijn. Vreemdgaan is verkeerd, open relaties niet. Als dat voor die mensen werkt, laat ze dan lekker?
  woensdag 30 november 2011 @ 13:49:07 #245
317680 GoWithIt
Just like that
pi_105005233
Ik zeg volgens mij nergens dat het verkeerd is. Maar dat dit mijn mening is.
Mijn mening is dat open relaties en afspraken maken binnen een relatie volgens mij en voor mij niet zou kunnen werken.
Het enige dat ik hier doe, is mijn mening geven en verdedigen. Ik hou wel van een discussie. That's all.
Dus. Dat.
pi_105005395
Dan vind ik niet dat je erg goed discussiert, je blijft steeds herhalen dat het zus en zo hoort. En dat dat je mening is. Dat biedt niet veel ingangen voor een interessante discussie.

Er zijn zat mensen die al enorm lang gelukkig zijn in hun open relatie, dan kun jij wel zeggen dat het niet kan werken, maar ja. Blijkbaar kan het wel. :)
  woensdag 30 november 2011 @ 13:54:00 #247
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_105005400
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:22 schreef GoWithIt het volgende:
...
Als andere mensen dat wel een goed idee vinden, oké succes ermee, maar waarom heb je dan nog een relatie?
Ik zou in ieder geval juist nooit een relatie kunnen hebben met iemand als jij die de seks als het enige exclusieve in de relatie ziet.

Sommige gedachten deel ik alleen met een levenspartner, sommige gesprekken kan ik juist alleen met een levenspartner hebben en niet met een willekeurige andere vriend, dat vind ik vele malen fundamenteler in een relatie dan die exclusieve seks. In dat opzicht vind ik jouw idee van een relatie ietwat oppervlakkig als je het niet erg vind, gezien bij jou juist dat lichamelijke deel kennelijk zo fundamenteel is voor een relatie.

(Overigens vind ik monogamie in aanleg wel de gangbare invulling van een relatie, maar het is niet het fundamentele verschil met andere vriendschappelijke relaties)
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_105008522
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 13:22 schreef GoWithIt het volgende:

Omdat een levenspartner hebben iets compleets anders is dan er lekker op los wippen zonder enige relatie aan te gaan?

Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen, ik snap dat niet, snap heel prima waarom veel mensen zich beter voelen bij monogaan terwijl ik niet monogaam ben, waarom is dat andersom zo moeilijk?

Ik heb een levenspartner, daar hou ik zielsveel van en wil ik ook mijn leven graag mee delen, we zijn graag samen, trekken meer dan graag samen op, willen beide niets anders dan met elkaar een relatie hebben, met alles erop en eraan, huisje, boompje, beestje dus, alles wat de monogame mens ook wil in een relatie.
Het enige verschil is dat seks niet exclusief is bij ons, verder zijn we een doodnormaal koppel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_105014357
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 15:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat een levenspartner hebben iets compleets anders is dan er lekker op los wippen zonder enige relatie aan te gaan?

Waarom is dit zo moeilijk te begrijpen, ik snap dat niet, snap heel prima waarom veel mensen zich beter voelen bij monogaan terwijl ik niet monogaam ben, waarom is dat andersom zo moeilijk?

Ik heb een levenspartner, daar hou ik zielsveel van en wil ik ook mijn leven graag mee delen, we zijn graag samen, trekken meer dan graag samen op, willen beide niets anders dan met elkaar een relatie hebben, met alles erop en eraan, huisje, boompje, beestje dus, alles wat de monogame mens ook wil in een relatie.
Het enige verschil is dat seks niet exclusief is bij ons, verder zijn we een doodnormaal koppel.
Dus jij vindt het niet vies als jouw partner een dag (of meer) voor een sekspartij met jou in iemand heeft lopen roeren?
pi_105014393
Wauw, stijlvol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')