TS? waarom niet een triootje dan hebben jullie beiden plezier. Geloof me je gaat er geen spijt van krijgen! Ik heb het ook een keer gedaan met een toenmalige vriendin die een man erbij wou en ik kan er één ding over zeggen: once you've been ****** in the back, you never go back. Het bruine gaatje is veel strakker maar je moet wel wennen, neem de tijd ervoor en zorg ervoor dat je een leuke vent erbij hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat je homo word want dat kun je zelf in de hand houden. Je leeft maar een keer dus neem wat je nemen kuntquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,
Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
Ik zelf heb een (korte) relatie gehad voordat ik mijn vriendin ontmoete, echter deze relatie duurde maar 5 maande, ik was toen 17 jaar. Ik beschouw deze relatie als jeugdig en onnozel maar heb wel sex met dit meisje gehad.
Mijn vriendin leerde ik kennen toen zei 17 en nog maagd was.
Paar dagen geleden zei mijn vriendin tegen mij dat ze een open relatie wou hebben, dat ze sex wou hebben met (een) andere man(nen) en ik met ander vrouwen. De rede hiervoor was dat ik de enige was met wie ze het bed gedeeld had/heeft en wou weten wou het met een andere man zou zijn.
Onzen relatie is nog steeds goed(na tien jaar) en we willen verder met elkaar.
Natuurlijk is de sex niet meer zoals het in het begin was, maar dat snap ik ook wel.
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen en ook dat zei dit niet doe met ander mannen.
Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man, ik haar niet meer respecteer, wil aanraken, of sex hebben met haar. En dit zal leiden, door het monster met de groene ogen, dat de relatie zal eindigen, en dit wil ik niet.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
Graag jullie mening,
Please geen antwoorden als, “dumpen die hoer”, of “ze gaat zeker vreemd”
Daar schiet niemand wat mee op!
ik zou eerst voorstellen of zijn vriendin een trio wil met tweede vrouw + voorbind-dildo.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef herenliefe het volgende:
[..]
TS? waarom niet een triootje dan hebben jullie beiden plezier. Geloof me je gaat er geen spijt van krijgen! Ik heb het ook een keer gedaan met een toenmalige vriendin die een man erbij wou en ik kan er één ding over zeggen: once you've been ****** in the back, you never go back. Het bruine gaatje is veel strakker maar je moet wel wennen, neem de tijd ervoor en zorg ervoor dat je een leuke vent erbij hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat je homo word want dat kun je zelf in de hand houden. Je leeft maar een keer dus neem wat je nemen kunt
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef herenliefe het volgende:
Het bruine gaatje is veel strakker maar je moet wel wennen, neem de tijd ervoor en zorg ervoor dat je een leuke vent erbij hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat je homo word want dat kun je zelf in de hand houden.
"Dat kun je zelf in de hand houden" Right, je bent t of je bent t niet hoor, dat is geen kwestie van keuze... In mijn eerste en laatste mvm ervaring had ik nou niet echt de behoefte om me op iets anders te richten dan de vrouw, de andere vent in kwestie ook niet, niks meer dan de vrouw tot extase brengen... Het was erg fijn en een hele leuke herinnering, helemaal niet ongemakkelijk en voor mij ook een bevestiging geen seksuele gevoelens te kunnen hebben voor hetzelfde geslacht... Maar als je opgewonden wordt van een andere vent in je kont ben je echt minimaal biseksueel hoor (waar niks mis mee is overigens)...quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef herenliefe het volgende:
TS? waarom niet een triootje dan hebben jullie beiden plezier. Geloof me je gaat er geen spijt van krijgen! Ik heb het ook een keer gedaan met een toenmalige vriendin die een man erbij wou en ik kan er één ding over zeggen: once you've been ****** in the back, you never go back. Het bruine gaatje is veel strakker maar je moet wel wennen, neem de tijd ervoor en zorg ervoor dat je een leuke vent erbij hebt. Je hoeft niet bang te zijn dat je homo word want dat kun je zelf in de hand houden. Je leeft maar een keer dus neem wat je nemen kunt
Ik snap deze instelling niet. Gezien de OP doet TS dat ook niet. M.i. is de keuze dus aan vriendinlief of ze wilt doorgaan met de relatie of liever eerst wat rondneukt. En het lijkt mij al voldoende te zeggen als ze daarover al sterk moet nadenken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
[..]
HET IS ZIJ NIET ZEI.![]()
Nu dit van mijn hart is, ook nog even OT. Ik denk dat de enige manier om je relatie te redden is om haar te laten experimenteren. Als je het niet toestaat is het zéker over en als je het wel toestaat heb je nog een kans. Hoewel die niet heel groot is.
En daarom moest je dit kickenquote:Op zondag 27 november 2011 15:12 schreef Iran03 het volgende:
mijn vriendin heeft ook wel is die gedachtes, best schokkend idd
Ik vind het ook een kutkick ja leuk dat Iran03 nu met hetzelfde zit en de search heeft gebruikt. Maar misschien had hij toch beter een eigen topic aan kunnen maken. 1 zin is toch niet zoveelzeggend.quote:Op zondag 27 november 2011 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
En daarom moest je dit kicken
Trouwens, TS heeft geen update meer gegeven
Dat zij ik ook alquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
[..]
HET IS ZIJ NIET ZEI.![]()
Nu dit van mijn hart is, ook nog even OT. Ik denk dat de enige manier om je relatie te redden is om haar te laten experimenteren. Als je het niet toestaat is het zéker over en als je het wel toestaat heb je nog een kans. Hoewel die niet heel groot is.
Schokkend want? Jij hebt nooit gedachtes met een andere vrouw te neuken?quote:Op zondag 27 november 2011 15:12 schreef Iran03 het volgende:
mijn vriendin heeft ook wel is die gedachtes, best schokkend idd
Er is alleen 1 probleem: hij is de vierde man.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:12 schreef Viper71 het volgende:
Ik mis in alle reacties eigenlijk nog steeds een totaal andere invalshoek....
Hoewel ik de term 'parenclub' al een paar keer voorbij heb zien komen, hierbij nog even een pleidooi om idd gewoon eens lekker SAMEN naar een parenclub te gaan, maar echter wel met geheel andere argumenten.
Schokkend omdat zijn vriendin hem in dit topic al gedumpt heeftquote:Op zondag 27 november 2011 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Schokkend want? Jij hebt nooit gedachtes met een andere vrouw te neuken?
Doe niet zo kansloos. De meeste relaties van mensen tussen die vroeg in leeftijd zijn begonnen gaan kapot. Waarom? Nou precies door hetgeen TS omschrijft. Hij heeft het geluk dat zijn vrouw het bespreekbaar maakt. Moeilijke periode en ze zullen vast heel lang en vaak met elkaar moeten praten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan is het de relatie niet eens waard![]()
sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen, kan je net zo goed je relatie verbreken en als 'vrienden , kennissen ' verder gaan, zodat zei seks kan hebben met andere mannen en voelt hoe dat is, anders is gewoon echt raar
Hoe ontzettend kansloos. Blijf jij maar lekker in een naieve gedachte zitten terwijl je partner vreemd gaat. Of zijn jullie zo lelijk dat je nooit aanspraak krijgt van een prachtig persoon van de andere sexe. Het gaat om iets wat je gemist hebt. Dat zegt imho niks over je relatie. Het feit dat zij het bespreekbaar maakt wel. Dan zit je relatie wel goedquote:Op maandag 23 november 2009 09:35 schreef onderscheid het volgende:
Als ze echt om je geeft en de relatie ok is dan wilt ze niet zulke dingen. Dan wil je juist samen alles delen en met elkaar oud worden. Jij geeft wel om haar als ik het zo lees, jij wilt niet met andere wijve naar bed.
Stel je staat met haar in een kroeg, ze zegt: jij hebt met veel meer meisjes gezoend, ik met 1 pas. Ik wil daar met die knul zoenen en ga jij maar met een andere meid zoenen dan![]()
Als jij nu zegt dat je het niet wilt zal ze die drang wel blijven hebben natuurlijk, het beste lijkt me dus uitmaken, tenzij je jezelf wel kan vinden in het feit dat je meisje zin heeft in andere piemels.
hahaha briljant. Niet gezien.. TS is na de OP ook nooit meer teruggekomenquote:Op maandag 28 november 2011 13:03 schreef Nightwulf het volgende:
hoe lang ga je nog door met reageren op postings uit 2009?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |