quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:37 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalZometeen maar eens fotoshooten met een vriendin
quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
gezellig
ik ga aan een koffie-infuus
ik wil het topic dichtgooien maar weet geen leuke TT
quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien iets van FOT SC#129: allemaal aan het koffie-infuus!![]()
We hebben 'corfee'... dus ik heb net kopjes koffie opgeruimt waar de vorkjes (ja, als de lepeltjes op zijn moet je iets) aan de bodem vast zaten, in een dikke bruine laag onherkenbare substantie. Na onderzoek rees het vermoeden dat we hier best te maken zouden kunnen hebben met een substantie die in een vorig leven vloeibaar geweest had kunnen zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:08 schreef Netsplitter het volgende:
Heb net ff een grote bak koffie verkeerd gepakt.
Ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
We hebben 'corfee'... dus ik heb net kopjes koffie opgeruimt waar de vorkjes (ja, als de lepeltjes op zijn moet je iets) aan de bodem vast zaten, in een dikke bruine laag onherkenbare substantie. Na onderzoek rees het vermoeden dat we hier best te maken zouden kunnen hebben met een substantie die in een vorig leven vloeibaar geweest had kunnen zijn.
Je kon iig de complete mok aan de vork optillen... vaatwasser op 'intensief 75 graden'
Hm, jij stond eigenlijk bovenaan de lijst...quote:
Advocaten zijn evil dus altijd de dader.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, jij stond eigenlijk bovenaan de lijst...
Dan moet ik verder zoeken... zal wel een advocaat zijn geweest.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:34 schreef Netsplitter het volgende:
Dat ze er nog zijn......
HP weet wel wat ze moeten rekenen voor die krengen over het algemeen.
[..]
Ik ben onschuldig.![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, man opgerot naar de uni, kind opgerot naar zijn school, radio aan en ik met een emmer koffie achter de pc geinstalleerd en aan het werk.
Goedemorgen
*ziet Eliza..._R een 10 liter bouwmarkt emmer vol koffie met een rietje uitslurpenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:40 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, man opgerot naar de uni, kind opgerot naar zijn school, radio aan en ik met een emmer koffie achter de pc geinstalleerd en aan het werk.
Goedemorgen
Levendige fantasie!! Daar moet je iets mee doen joh! Wordt fotograaf ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*ziet Eliza..._R een 10 liter bouwmarkt emmer vol koffie met een rietje uitslurpen
ff reclame maken voor een klantquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:50 schreef RonaldV het volgende:
Hm, hoe erg ben je aan koffie toe als je zelfs vergeet om koffie te halen? Ik heb nog geen bak op vandaag...
Het erge is: de koffiemachine staat naast mijn kamer...quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ff reclame maken voor een klant
http://www.simonlevelt.nl/
ze hebben een webwinkel
Ruilenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef RonaldV het volgende:
Gure wind? Het is hier (Nimwegen) windstil met een zonnetje!
Hier ziet het er ook best aardig uit.. tot je je vinger uit het raam steektquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef RonaldV het volgende:
Hooiberg? Herberg?quote:
Nee, echte berg.quote:
Gewoon stukje voor stukje meenemen naar je achtertuin. Niemand die het merkt!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, echte berg.
Tussen Oughterard en Casla loopt een berg waar ik regelmatig te vinden ben, het is schitterend mooi daar met bossen, meren, kale rotsvlaktes, turfgebieden, en alle beesten lopen er los rond, paarden, koeien, stieren, schapen, 'wilde' connemara ponies, alles. Zo gezellig!!
Mijn zoon is er mee begonnen om dat 'mijn' berg te noemen en nu hebben we het nog steeds over 'mijn berg'
Maar helaas is er nog niet één rotsje op die berg van mij.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon stukje voor stukje meenemen naar je achtertuin. Niemand die het merkt!!
Ierland is ElizabethR is Ierlandquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef Cryothic het volgende:
Oww, jemig.
Woon je in ierland?
ziet er geweldig uit op die foto
Kwestie van goed stapelen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past niet denk ik
quote:
Nu niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef RonaldV het volgende:
Wauw.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past niet denk ik
Ik ga zo al richting huis. De oudste moet naar zwemles, en de mama die hem normaalgesproken op komt halen zit met 2 zieke kids thuis...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
Moet nog een uurtje ongeveer, pak 'm beet....
note voor volgende vakantie: Ierlandquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past niet denk ik
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:39 schreef RonaldV het volgende:
Waarom support je in hemelsnaam een zeer oude en bovendien zeer brakke browser? Laat ze maar upgraden. Het excuus dat applicaties niet werken op een betere versie moet je niet willen accepteren. Misschien dat software leveranciers het dan eens afleren om lui te zijn.
Gaat helemaal goedkomen johquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef Chanty het volgende:
Zo, kon ik elk geval het college prima volgen in het Engels, dat is alvast een opluchting
Nee 5 opdrachtjes, elke week een. Alleen 1 opdracht is een stuk groter, dat moet ik volgende week doen maar wil deze week al startenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:39 schreef PdeHoog het volgende:Altijd prettig
Nu nog ff een opdrachtje schrijven
Wat is er ingewikkeld aan een printstylesheet maken?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:35 schreef Cryothic het volgende:
maar goed, ondertussen bestaat t werk uit: html + printen + ie6... een website printvriendelijk maken is tot daar aan toe.. maar in IE6.... ik heb inmiddels een redelijk beeld van hoe de hell er uit moet zien.
Rammstein - Pussy, censored of uncensored?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog zet wat muziek op
Rammstein \m/
iedereen weer wakker?
* PdeHoog geeft Isdatzo een hengst met een honkbalknuppel en stuurt Muffin en Brownie op hem afquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:04 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo zet muziek uit.
Afgelopen met die herrie.
Uncensored natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Rammstein - Pussy, censored of uncensored?
Hmmm....zoveel herrie vind ik dat nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef Muzrub het volgende:
* Muzrub zet wat muziek op
Opeth \m/
iedereen weer wakker?
* Isdatzo naar meterkast loopt en stop omzet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog geeft Isdatzo een hengst met een honkbalknuppel en stuurt Muffin en Brownie op hem af
Kill, kill, kill
Niet, ik herhaal, niet aan de knoppen van de muziek zitten ja
[..]
Luister eens naar het nummer "master's apprentices". Dat wordt door 'the general public' toch echt als herrie beschouwd :pquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:15 schreef PdeHoog het volgende:Hmmm....zoveel herrie vind ik dat nietNou ja...ik ken alleen Damnation
* PdeHoog ziet het donker worden bij Isdatzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo naar meterkast loopt en stop omzet.
Nu is 't afgelopen met die takkeherrie.
ff zoekenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef Muzrub het volgende:
[..]
Luister eens naar het nummer "master's apprentices". Dat wordt door 'the general public' toch echt als herrie beschouwd :p
Andre Hazesquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:20 schreef Marc H het volgende:
* Marc H zet Andre Hazes - Greatest Disasters op....
Zo, das pas kattengejank
* Marc H rent hard weg
Och, het is goede muziek :dquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ff zoeken
edit: mwah...valt meeWel grappig was om te zien dat de kat mee ging headbangen
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:26 schreef Marc H het volgende:
ok, ok...
* Marc H pakt even een klassieker uit het archief:
Iron Maiden: - seventh son of a seventh son cd 2 - the clairvoyant (live)![]()
Zo, beter?
Nog zo'n mod die weer eens denkt dat-ie de mod kan spelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:25 schreef Netsplitter het volgende:
* Netsplitter slaps everybody with a large trout......
pfffffffffff, wat een pussy..quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Jongens, moet ik hem even bellen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
pfffffffffff, wat een pussy..
[ afbeelding ]
Hij is het poetsen van jack's schoenen nog niet waard.
Ouch.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Ynske het volgende:
zo heb mn record reistijd van Utrecht naar Heerlen alweer verlengd
+- 4 uur
lang leven de files en beknellingen, ben t laatste stuk maar binnendoor gegaan, stond al bij Stein vast voor een beknelling die bij Heerlen gebeurd was
You fool!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
The true master.
quote:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef RonaldV het volgende:
GENTLEMEN!
START _ YOUR _ ENGINES !!!
Wakker worden voor boven de 40
En de rest zijn pussies!
Deze is pas gevaarlijk!
[ afbeelding ]
Euh, wie is die man??quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef RonaldV het volgende:
GENTLEMEN!
START _ YOUR _ ENGINES !!!
Wakker worden voor boven de 40
En de rest zijn pussies!
Deze is pas gevaarlijk!
[ afbeelding ]
quote:
Uhhoo.......quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
Hij kent de enge kleine grote man niet
da's niet belangrijk... Did he scare you?quote:
Linksaf, bij de bosjesquote:
Verder er onder.. hij kan je nog zien!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uhhoo.......
Waar was die steen ook alweer???
Hij maakte me wel zenuwachtig omdat ik 'm niet ken...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
da's niet belangrijk... Did he scare you?
Whehehehe!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hij maakte me wel zenuwachtig omdat ik 'm niet ken...
quote:
Ik dacht in ER's tuin, of is ze ondertussen nóg niet begonnen met 't binnenhalen van die bergquote:
Ik eis naamsvermeldingquote:
Ow, dat kan beter:quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:23 schreef ultra_ivo het volgende:
Dan voeg ik er nog wat onbekenders aan toe:
Tuurlijk wel, hij is bijna leegquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik dacht in ER's tuin, of is ze ondertussen nóg niet begonnen met 't binnenhalen van die berg?
Heel mooi, tot die vent gaat knorren en die griet gaat 'zingen'quote:
Zie edit. ik doe niet zo flauwquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
* tweede kop pakken gaat. En nog bedankt voor de assistentie gister!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:04 schreef HMaster-II het volgende:
Vandaaagggg![]()
Koffie is weer prettig diepzwart----->> RonnieVee niet vergeten koffie te pakken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:08 schreef Netsplitter het volgende:
I love the smell of asfalt in de morning.Wacht maar tot je kinderen krijgt en de boel onder schijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2009 09:14:51 ]
daar hebben ze 'de luier' voor tegen uitgevondenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kinderen krijgt en de boel onder schijten
Ik ga dus echt wel (zindelijke) kinderen adopterenquote:Op woensdag 4 november 2009 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kinderen krijgt en de boel onder schijten
Nou ik weet niet hoor maar dat is alleen effectief voor het opvangen...quote:Op woensdag 4 november 2009 09:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
daar hebben ze 'de luier' voor tegen uitgevonden
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ga dus echt wel (zindelijke) kinderen adopteren
Ik las brouwsel.....quote:Op woensdag 4 november 2009 09:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tssskkkk als ook voor jou de tijd rijp is, wil je maar al te graag een eigen bouwsel in je armen hebben liggen.
Dat dacht ik ook altijdquote:Op woensdag 4 november 2009 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Kinderen zijn alleen leuk als ze van iemand anders zijn.
Dat denk ik nog steeds.quote:
quote:
Zo ongelooflijk mee eensquote:Op woensdag 4 november 2009 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Kinderen zijn alleen leuk als ze van iemand anders zijn.
waar?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ieuw (typisch mannen)
Aangezien er daar meer mannen dan vrouwen werken.....
Uit onderzoek is gebleken dat mannen dagelijks meer koffie naar binnengieten dan vrouwenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
waar?
Dat advocatenkantoor waar we de keuken mee delen bestaat voor het grootste deel uit vrouwen...
Maar dat wil niet meteen zeggen dat mannen dan ook slordiger zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen dagelijks meer koffie naar binnengieten dan vrouwen
Eerst een linkje naar dat onderzoekquote:Op woensdag 4 november 2009 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen dagelijks meer koffie naar binnengieten dan vrouwen
Heb ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 10:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eerst een linkje naar dat onderzoek
Viva topicquote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar ik heb het ergens gelezen. Vrouwen zijn "gezonder" en drinken veel meer water tussendoor. (want dat is goed voor de lijn)
Ook wordt veel koffie-gebruik in de zwangerschap afgeraden etc.
Brrrrrr....quote:
Noujaquote:
Mannen slurpen meer koffie en vrouwen lezen de Viva enzulks.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noujaik lees helemaal geen viva
Je hoort mij toch ook niet iedere keer "nerd-topic" roepen als er over specs van een pc wordt gepraat
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mannen slurpen meer koffie pimpen met hun PC-specs en vrouwen lezen de Viva enzulks.
quote:
Ik nietquote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mannen slurpen meer koffie en vrouwen lezen de Viva enzulks.
Ben jij dan wel een vrouw en niet stiekum een verkapte man?quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben jij dan wel een vrouw en niet stiekum een verkapte man?
Kelly??quote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben ik wel een vrouw met meer mannelijke eigenschappen dan vrouwelijke
Phew, gelukkig.quote:
Ziet er niet lekker uit.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ook goeiemorgen...
en ja, sommige kopjes zaten inmiddels vast-geplakt aan het aanrecht...
Wat zegt dat over je vriend? Heeft die meer vrouwelijke eigenschappen dan mannelijke? Of valt ie stiekem meer op mannenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben ik wel een vrouw met meer mannelijke eigenschappen dan vrouwelijke
Ik ben gewoon een stoer wijfquote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat zegt dat over je vriend? Heeft die meer vrouwelijke eigenschappen dan mannelijke? Of valt ie stiekem meer op mannen
Nee, compleet met romp en ledematen alsjeblieft!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn hoofd nie zomaar hier neer zetten
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, compleet met romp en ledematen alsjeblieft!
Nou, ga dan maar weer weg, wat hebben we er dan aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn hoofd nie zomaar hier neer zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Oeh die is lekkerquote:
Dat soort spul verkopen ze hier natuurlijk niet, maar zo eind oktober verschijnt er bij de Lidl wel atlijd speculaas, gewoon echte speculaas!!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oeh die is lekker
Ik heb chocoladepepernotenHet is november dus ik mag die zooi eindelijk kopen van mezelf
Run je toevallig een B&B? Dan is er hier vast wel iemand te vinden die jou ff een zakje Venco wil brengenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat soort spul verkopen ze hier natuurlijk niet, maar zo eind oktober verschijnt er bij de Lidl wel atlijd speculaas, gewoon echte speculaas!!![]()
Dus wij slaan heel november en december ontzettend veel speculaas in om de rest van het jaar mee door te komen. Meestal redden we dat niet
Ik zou momenteel overigens een moord doen voor een zakkie drop!!!
Meh, dat heb ik dan weer mooi gemistquote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef PKfotografie het volgende:
druk bij ons om de hoek
[ afbeelding ]
verders geen gewonden
ze moeten de zooi nog opruimen denk ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meh, dat heb ik dan weer mooi gemist.
Wel de eerste die op die plantenbakken inrijdt volgens mij. Respect!
Moet ik wat opsturen?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat soort spul verkopen ze hier natuurlijk niet, maar zo eind oktober verschijnt er bij de Lidl wel atlijd speculaas, gewoon echte speculaas!!![]()
Dus wij slaan heel november en december ontzettend veel speculaas in om de rest van het jaar mee door te komen. Meestal redden we dat niet
Ik zou momenteel overigens een moord doen voor een zakkie drop!!!
he ja lekkerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
De nieuwe Fok! actie.
Stuur drop naar ElizaberhR en help haar door de winter heen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Moet ik wat opsturen?Hebben ze daar totaal geen drop?
Oh en speculoos is echt zo lekker, maar ook belachelijk duur
Helemaal niets, er hangt bij de Tesco één soort snoep tussen de chocoladezooi en andere zoetigheid waar ze de naam 'liquorice' aan hebben gegeven, maar dat lijkt in de verste verte nog niet op drop.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Moet ik wat opsturen?Hebben ze daar totaal geen drop?
Oh en speculoos is echt zo lekker, maar ook belachelijk duur
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef PKfotografie het volgende:
druk bij ons om de hoek
[ afbeelding ]
verders geen gewonden
Het vermogen en het formaat ook niet trouwensquote:Op woensdag 4 november 2009 22:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
![]()
Een SUV kan over van alles heenrijden maar niet over een hoge plantenbak. Maar ja, de prijs van een auto is niet gerelateerd aan het verstand van de bestuurder.
quote:
Ach ja, het ligt er maar net aan in welke staat van dronkenschap hij verkeert als ie zijn laatste ronde langs al zijn weilanden gaat doen. Mocht ie nou erg veel genuttigd hebben, dan wil het wel eens voorkomen dat ie het hek niet goed dichtbindt. En net of die beesten het ruiken! Normaal gesproken blijven ze vrij achteraan in het weiland achter ons huis, maar als het hek slecht is gesloten dan schijnen ze dat radiografisch door te krijgen gestraald ofzo, en dan kun je er donder op zeggen dat ze ontsnappen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
@ElizabethR leuk zo'n buurman
Met Guinness!!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
De stieren van de buurman waren weer eens losgebroken, en daarom heb ik rond 4 uur vannacht samen met echtgenoot en zoon stieren uit onze achtertuin moeten jagen. Waarom kunnen die beesten nou niet gewoon stilletjes een tuin doorploegen zodat ik tenminste door kan slapen!!
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef ElizabethR het volgende:![]()
De stieren van de buurman waren weer eens losgebroken, en daarom heb ik rond 4 uur vannacht samen met echtgenoot en zoon stieren uit onze achtertuin moeten jagen. Waarom kunnen die beesten nou niet gewoon stilletjes een tuin doorploegen zodat ik tenminste door kan slapen!!
maand of 2 tot 2,5quote:
Yup... alleen even kijken wat er binnenkomt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
Das tijdelijk idd.
Genoeg toko's die mensen op de bank hebben zitten nu.
Altijd leuk, intakegesprekken afnemenquote:Op donderdag 5 november 2009 12:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Yup... alleen even kijken wat er binnenkomt natuurlijk.
Ow, je mag het zelf niet eens? Damn, dat is jammer. En dan inderdaad maar moeten accepteren wat je in je schoot geworpen krijgt.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:42 schreef HMaster-II het volgende:
ik mag nietsja de komende periode er tegen aankijken ...
Vorig jaar was dat niet onprettig..
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:05 schreef EchnaDarr het volgende:
Ze selecteren vast niet op geslacht (vrouw), leeftijd (max 25) en score op uiterlijk (minimaal een 7)?
lol, ja, wordt gezellig. Zo'n heel dom, arrogant ding dat er geweldig uit ziet, maar enkel maar over schoenen en mutsjes kan praten. Kan je net zo goed een mooie wallpaper zoeken... heb je meer aanquote:Op donderdag 5 november 2009 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als ze dat wel deden dan weet je nog niet of het wel zo "gezellig" wordt
Weet je hoe leuk die te pesten zijn. Het hoeft ook allemaal niet hoogstaand, tis maar kantoorversiering. Het moet wel leuk zijn, niet iemand die ineens ook nog diepgaande discussies gaat voeren.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol, ja, wordt gezellig. Zo'n heel dom, arrogant ding dat er geweldig uit ziet, maar enkel maar over schoenen en mutsjes kan praten. Kan je net zo goed een mooie wallpaper zoeken... heb je meer aan
NSFW linkje van de games afdelingquote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef RonaldV het volgende:
En dan vragen verschillende ITers zich nog af waarom ze zo weinig succesvol zijn bij de dames...
Dus, is het nou enkel- of meervoud?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vraag altijd of ze wil forken, maar dan kijken ze me raar aan.
Beide.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus, is het nou enkel- of meervoud?
Doen ze zeker niks met php?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beide.
Ik vraag het aan een vrouw in een groepje en dat groepje kijkt me dan raar aan.![]()
Mijn wallpaper op kantoor is wel erg prettig..quote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lol, ja, wordt gezellig. Zo'n heel dom, arrogant ding dat er geweldig uit ziet, maar enkel maar over schoenen en mutsjes kan praten. Kan je net zo goed een mooie wallpaper zoeken... heb je meer aan
Nope en ook niks met software ontwikkelen.quote:
Verkapt "kijk mij met mijn dualscreen'quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn wallpaper op kantoor is wel erg prettig..![]()
kleine view van mijn 2560x1024 dekstop
Mijn dinnie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef RonaldV het volgende:
En dan vragen verschillende ITers zich nog af waarom ze zo weinig succesvol zijn bij de dames...
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
NSFW linkje van de games afdeling
[NSFW] Counterstrike met blote borsten, veel blote borsten
Die gasten vinden hun potje CS gewoon te interessant.
Ik heb 1 scherm met zo'n resolutie.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij met mijn dualscreen'
Moet ik er eentje voor je maken?quote:
Hier ook dual screen... maar ja, op beide dezelfde wallpaper, dus dat schiet niet opquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij met mijn dualscreen'
Ah, ik moest de term even googelen, en toen kwam php als eerste resultquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nope en ook niks met software ontwikkelen.
Ik gebruik zelf Ultramon (licentie versie), maar je kan ook even Googlen naar freeware oplossingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Moet ik er eentje voor je maken?
[..]
Hier ook dual screen... maar ja, op beide dezelfde wallpaper, dus dat schiet niet op
[..]
Ah, ik moest de term even googelen, en toen kwam php als eerste result.
Heb hem nog nooit gebruikt (de term... google heb ik wel eens gebruikt)
ik photoshop er normaalgesproken gewoon 2 aan elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Ultramon (licentie versie), maar je kan ook even Googlen naar freeware oplossingen.
Ik vraag me niks af. Maar mijn uitlatingen hier zijn niet dezelfde die ik IRL doe. Fok! werkt zoals gewoonlijk lekker polariserend.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:39 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn wallpaper op kantoor is wel erg prettig..![]()
kleine view van mijn 2560x1024 dekstop
Mijn dinnie![]()
[ afbeelding ]
Mja voel me nu redelijk wakker, zal vanmiddag wel inkakken, ga ik dan even lekker een uurtje liggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen, wij gaan ballorig onveilig maken
@sarabi:http://www.buienradar.be/ het ziet er nog redelijk uitveel plezier!
@chanty, terug naar je bedje johlekker verder slapen
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef Chanty het volgende:
[..] ga ik dan even lekker een uurtje liggen
Dan zit ik in Cambridgequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Ynske het volgende:
Bevestiging binnen, 11 december gaan we met een groepje Utrecht by Night onveilig maken
heb er zin in
Begin een Familie fotografie bedrijfquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef RonaldV het volgende:
Uitdaging: zo veel modellen te fotograferen, en zo veel tijd te kort.
Heeft iemand suggesties om je werk, familie en hobby efficienter te combineren? Ze vragen op dit moment allemaal om 24uurs aandacht...
Ja, DAAR zit mijn vrouw op te wachten: als ik vanaf huis ga werkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Begin een Familie fotografie bedrijf
Opgelost Slotje
Stoppen met slapenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef RonaldV het volgende:
Heeft iemand suggesties om je werk, familie en hobby efficienter te combineren? Ze vragen op dit moment allemaal om 24uurs aandacht...
ja wat wil ze nou??quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, DAAR zit mijn vrouw op te wachten: als ik vanaf huis ga werken
Meer koffiequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef RonaldV het volgende:
Oh, goed dat je het zegt: Dat moet ik ook nog doen: slapen!quote:
Jij zat ook regelmatig in de weg van een poetsende huisvrouw?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ja wat wil ze nou??
graag of niet
Studio aan huis schijnt wonderen te doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:34 schreef RonaldV het volgende:
Jij zat ook regelmatig in de weg van een poetsende huisvrouw?
Daarom heb ik er ééntje in de garage...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Studio aan huis schijnt wonderen te doen.Je hebt vast nog wel een kamer die je daarvoor kunt gebruiken. Desnoods liggen de kids maar bij elkaar op de kamer.
Alle kamers zijn al in gebruik. En mijn "studeerkamer" (computerkamer dus) is te klein om als studio te gebruiken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Studio aan huis schijnt wonderen te doen.Je hebt vast nog wel een kamer die je daarvoor kunt gebruiken. Desnoods liggen de kids maar bij elkaar op de kamer.
Offer je eigen slaapkamer op. Ga jij lekker bij je zoon liggen en je moeder bij je dochter. Weet je ook meteen zeker dat het probleem qua kroost niet groter gaat worden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:09 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alle kamers zijn al in gebruik. En mijn "studeerkamer" (computerkamer dus) is te klein om als studio te gebruiken.
En geloof me: twee pubers van verschillend geslacht wil je NIET bij elkaar op de kamer. Er zit nu een dikke muur en mijn studeerkamer tussen, en dat voorkomt al geen oorlogen...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Offer je eigen slaapkamer op. Ga jij lekker bij je zoon liggen en je moeder bij je dochter. Weet je ook meteen zeker dat het probleem qua kroost niet groter gaat worden.
Think *OUTSIDE* the boxxx.
Dat probleem is reeds op andere manieren opgelost.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Weet je ook meteen zeker dat het probleem qua kroost niet groter gaat worden.
Nuance: ouders willen wel aan sex doen en proberen het ook, maar kinderen voorkomen dat. Niets zo leuk als ineens een stem naast je bed horen die vraagt wat papa met mama aan het doen isquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef RonaldV het volgende:
Besides: ouders doen niet aan sex, dat weet iedereen.
Vertel me, welk probleem wordt opgelost door je auto te laten staan? En wat krijg je er voor terug. Als ik een OV krijg wil ik best mijn auto laten staan als ik tegelijk ook een studio krijgquote:En je eigen slaapkamer opofferen is net zoiets als het gebruiken van het OV in plaats van je auto om naar je werk te gaan
Ik weet van niks!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Besides: ouders doen niet aan sex, dat weet iedereen.
Ssssht! Feind hört mit!quote:
Hallo!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je vlucht wel lekker uit de discussie weg vriend
niemand ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
weet hier iemand of er een shortcut is voor het veranderen van je profiel in Photoshop
waarbij je de laatste stap voor het omzetten van je foto van adobe rbg naar s-rgb voor t inet?
Ik ga hier een beetje de mist in vrees ik...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:58 schreef Ynske het volgende:
waarbij je de laatste stap voor het omzetten van je foto van adobe rbg naar s-rgb voor t inet?
nouja je schiet op Adobe RGBquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:32 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik ga hier een beetje de mist in vrees ik...
Deze link ( http://morris-photographi(...)ard_Shortcuts_PC.pdf ) zegt Ctrl+Alt+Shift+ ]. Omdat ik even geen PS heb (zal morgen wel weer geïnstalleerd zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja je schiet op Adobe RGB
bewerkt je foto en gaat naar Edit > Convert to profile om de foto om te zetten naar S-Rgb
dat is nu steeds een muishandeling, en ik vroeg me af of dat ook kon met een shortcut
snif. hier iig nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze link ( http://morris-photographi(...)ard_Shortcuts_PC.pdf ) zegt Ctrl+Alt+Shift+ ]. Omdat ik even geen PS heb (zal morgen wel weer geïnstalleerd zijn) kan ik het niet verifieren
CS4?quote:
Jeejquote:
quote:Welcome to Arizona State University web services!
Your ASURITE UserID has been created and is ready for you to activate.
Your Affiliate-ID is: 1202836695
Your activation code is: *********
To activate your ASURITE UserID visit http://asu.edu/asurite , type in your Affiliate-ID (the 10-digit number above) and follow the on-screen instructions.
Heb je die nu pas voor het eerst? Ik krijg ze al jaren! Vooral van de DeVry Universiteit!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:45 schreef -Marjo- het volgende:
Ik kreeg een vaag mailtje:
[..]
Zal wel weer zo'n scam ding zijn?
Ook geen Photoshop aanwezig maar kan je geen action aanmaken en die onder een shortcut zetten?quote:
blont dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef P_B het volgende:
[..]
Ook geen Photoshop aanwezig maar kan je geen action aanmaken en die onder een shortcut zetten?
Ik heb soms mijn momenten... Maar ik hoop dat het kan / werkt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
blont dat ik daar niet aan gedacht heb
Uitgeslapenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:04 schreef Netsplitter het volgende:
Ben benieuwd hoe je je morgen voelt.
ftel waar ben je geweest dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
GoedeavondDat was een kort concertje
Zo vroeg ben ik normaal nooit terug
GABRIEL RIOS: PIANO & PERCUSSION maar dan zonder de percussie want die betreffende meneer was er even nietquote:
quote:
Ugh, niet kuch. Weet je wel, die standaard Suske en Wiske groet van de Indianen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |