Hier ziet het er ook best aardig uit.. tot je je vinger uit het raam steektquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef RonaldV het volgende:
Gure wind? Het is hier (Nimwegen) windstil met een zonnetje!
Hooiberg? Herberg?quote:
Nee, echte berg.quote:
Gewoon stukje voor stukje meenemen naar je achtertuin. Niemand die het merkt!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, echte berg.
Tussen Oughterard en Casla loopt een berg waar ik regelmatig te vinden ben, het is schitterend mooi daar met bossen, meren, kale rotsvlaktes, turfgebieden, en alle beesten lopen er los rond, paarden, koeien, stieren, schapen, 'wilde' connemara ponies, alles. Zo gezellig!!
Mijn zoon is er mee begonnen om dat 'mijn' berg te noemen en nu hebben we het nog steeds over 'mijn berg'
Maar helaas is er nog niet één rotsje op die berg van mij.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon stukje voor stukje meenemen naar je achtertuin. Niemand die het merkt!!
Ierland is ElizabethR is Ierlandquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef Cryothic het volgende:
Oww, jemig.
Woon je in ierland?
ziet er geweldig uit op die foto
Kwestie van goed stapelen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past niet denk ik
quote:
Nu niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:20 schreef RonaldV het volgende:
Gure wind? Het is hier (Nimwegen) windstil met een zonnetje!
Wauw.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past niet denk ik
Ik ga zo al richting huis. De oudste moet naar zwemles, en de mama die hem normaalgesproken op komt halen zit met 2 zieke kids thuis...quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
Moet nog een uurtje ongeveer, pak 'm beet....
note voor volgende vakantie: Ierlandquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Past niet denk ik
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:39 schreef RonaldV het volgende:
Waarom support je in hemelsnaam een zeer oude en bovendien zeer brakke browser? Laat ze maar upgraden. Het excuus dat applicaties niet werken op een betere versie moet je niet willen accepteren. Misschien dat software leveranciers het dan eens afleren om lui te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |