wutquote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Goddamnit, bestel ik een boek bij bol.com. Hebben ze na 2 weken mijn bestelling gewoon geannuleerd.
Studieboek?quote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Goddamnit, bestel ik een boek bij bol.com. Hebben ze na 2 weken mijn bestelling gewoon geannuleerd.
Ja, en dat stond niet op de boekenlijst in het begin van het jaar. En nu zeggen de docenten van 'zoek zelf maar uit hoe je aan dat boek komt', terwijl je 'm dus nergens kunt bestellen. En de docent wil ook niets kopieren voor ons, want hij is gekkie henkie nietquote:
Nee, niet echt een vaag boek. De levertijd was 4 werkdagen. Krijg ik eerst een mailtje met dat het vertraagd is, en nu is het in een keer geannuleerdquote:Op maandag 2 november 2009 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wut
Was het een heel onbekend vaag iets?
Hmm bij mij was bol.com altijd *bam!* meteen in huis
Wat een onzin, hij kan toch tenminste duidelijk aangeven waar je dat boek kan halen. Zijn boek komt toch ook niet uit de lucht vallen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en dat stond niet op de boekenlijst in het begin van het jaar. En nu zeggen de docenten van 'zoek zelf maar uit hoe je aan dat boek komt', terwijl je 'm dus nergens kunt bestellen. En de docent wil ook niets kopieren voor ons, want hij is gekkie henkie niet.
2 ton weggegevenquote:Beste klant,
Zoals u deze week ongetwijfeld in de media heeft kunnen lezen, zien of horen, gaf Thuisbezorgd.NL wegens het negenjarig bestaan gratis eten weg. Helaas kende deze actie een trage start. Tot onze verbazing werd vlak voor etenstijd door enkele radiozenders opgeroepen naar onze site te gaan, hetgeen resulteerde in grootschalige overbelasting van de servers. Bestellen ging al vanaf 18:00 moeizaam en om 19.00 kwamen slechts mondjesmaat de gratis bestellingen binnen.
Om toch zoveel mogelijk mensen blij te maken met een maaltijd werd de gratis bestelperiode van oorspronkelijk negen minuten verlengd met anderhalf uur. Tussen 19.00 en 20.30 is vervolgens voor liefst 200.000 Euro aan eten besteld. Op diverse websites werden foto's geplaatst van het veroverde eten. Wij hopen daarom dat voor velen van u de actie toch is geslaagd. Mocht het niet gelukt zijn te bestellen dan spijt ons dat. We hopen volgend jaar met een actie te komen waarbij we beter met de grote toestroom van bezoekers kunnen omgaan. Uiteraard staan wij open voor ideeën!
Met vriendelijke groet,
Jitse Groen
Algemeen Directeur
Thuisbezorgd.NL BV
quote:Op maandag 2 november 2009 17:04 schreef Maisnon het volgende:
Als ik ooit een boek over Youtube zou maken dan zou het "an error has occured please try again later" heten
WinRAR. Kan alles, doet allesquote:Op maandag 2 november 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
Aargh, waar ik dus echt niet tegen kanik download een zipje, wil een programma hebben om dat zipje te unzippen, heeft m'n laptop geen programma om het unzip programma mee te openen
![]()
!
Wou ik ook zeggen jaquote:Op maandag 2 november 2009 17:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WinRAR. Kan alles, doet alles![]()
Die heb je zelfs voor de Mac
Die had ik ook altijd op m'n pc ja.quote:Op maandag 2 november 2009 17:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
WinRAR. Kan alles, doet alles![]()
Die heb je zelfs voor de Mac
Ga met de super kneuzen van Fok!quote:Op maandag 2 november 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb zin om uit te gaan ofzo vanavondmaar ik zou niet weten met wie
al m'n studiegenoten zijn te druk bezig met studeren..
Nou zegquote:Op maandag 2 november 2009 17:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga met de super kneuzen van Fok!.
Geen geld voorquote:Op maandag 2 november 2009 17:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 17:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wallen jonge.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 2 november 2009 18:52 schreef wolvendagen het volgende:
Beetje concealer erop doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wallen jonge.!
Heb ik niet, morgen wel even kopen. Waar haal je dat?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 18:55 schreef Otis2.0 het volgende:
HET MOET VERDOMME NIET GEKKER WORDEN, IK GA ER EEN TOPIC OVER OPENEN![]()
.
Misschien moet je eens een normaal slaappatroon aannemen tegen die wallen.quote:
Ja, maar ik ging niet vroeg slapen gister en ik moest wel vroeg wakker worden. Dus ik ga nu een uurtje slapen en dan om 11 uur helemaal plat.quote:Op maandag 2 november 2009 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een normaal slaappatroon aannemen tegen die wallen.
Ik heb er eentje van de Schlecker, van het merk Basic, echt maar 3 euro en vet chillquote:Op maandag 2 november 2009 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik niet, morgen wel even kopen. Waar haal je dat?
Moh even kijken dan morgen als ik mn toetsen klaar heb.quote:Op maandag 2 november 2009 19:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van de Schlecker, van het merk Basic, echt maar 3 euro en vet chillmaar je kunt ze sowieso van Rimmel enzo bij alle drogisterijen wel kopen!
Goede voornemens maak je wel.quote:Op maandag 2 november 2009 19:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging niet vroeg slapen gister en ik moest wel vroeg wakker worden. Dus ik ga nu een uurtje slapen en dan om 11 uur helemaal plat.
quote:
Ik wil ook wel zeggen studeren maar dan word ik helemaal uitgelachen. Btw wat doe jij?quote:
Ik bedoelde meer van 'Mensen die huiswerk makenquote:Op maandag 2 november 2009 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zeggen studeren maar dan word ik helemaal uitgelachen. Btw wat doe jij?
HBO of WO?quote:Op maandag 2 november 2009 19:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van 'Mensen die huiswerk maken'. Ik doe eco&bedrijfskunde.
Zie profielquote:Op maandag 2 november 2009 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HBO of WO?
Nouja huiswerk, meer werk wat ik op school had moeten doen![]()
Wauwquote:
als dat moeilijk is?quote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw
Ik wil bijna vragen als dat moeilijk is?
Uni ja.quote:
Is dat Nederlands? " vragen als dat moeilijk is"quote:
Net zo moeilijk als als/of-gebruik. Begin er dus maar niet aan.quote:
''Is de Universiteit zwaar?''quote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als als/of-gebruik. Begin er dus maar niet aan.
Neen.quote:
quote:Anonymous 11/02/09(Mon)13:20 No.41407341
>encountered hurdle at 50m
>dragged it till 54.4 m
>finally get rid of that fuckin hurdle
>fell at 56.5m
>never gonna play it again
Mijn record is nu 5 meterquote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef Maisnon het volgende:
http://www.foddy.net/Athletics.htmlwtf
Mijn record is 2 meter
Wanner is dat hier?quote:
Krentenbol was een fake account met foto's en nu heeft degene van wie die foto's ECHT ECHT ECHT waren zich gemeld. God weet waarom.quote:Op maandag 2 november 2009 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
Kan iemand even beknopt uitleggen wat er met die krentenbol aan de hand is?
Niet als je zo slim bent als wij.quote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''Is de Universiteit zwaar?''
Nu tevreden meneer?
Trouwens zo'n groot glazen gebouw lijkt me heerlijkLekker elitair doen enzo.
Mooi, dan leg ik de chips vast klaar en ga ik in lurk modus zittenquote:
En gaat ze schadeclaim indienen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krentenbol was een fake account met foto's en nu heeft degene van wie die foto's ECHT ECHT ECHT waren zich gemeld. God weet waarom.
Weet ik veel wat de bedoeling is, ik keek net heel even en dat was wat ik ervan begreep.quote:Op maandag 2 november 2009 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En gaat ze schadeclaim indienen?
quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet ik veel wat de bedoeling is, ik keek net heel even en dat was wat ik ervan begreep.
Verder is Ado degene van de intriges en ben ik meer van het slap gelul
Vrouw!quote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als net, toen ik erachter kwam dat Grey's op tv is zo.
PM.quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een vermoeden dat ik beter voor me kan houden
ik ga mijn kamer behangen met iets heel bijzondersquote:
quote:
fotobehang, gras, pizza's, walvisbotten, platte conservenblikjes, dode dieren, mensenhaar?quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga mijn kamer behangen met iets heel bijzonders/
Luiers.quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga mijn kamer behangen met iets heel bijzonders
quote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga mijn kamer behangen met iets heel bijzonders
Arme hoerquote:
bankbiljettenquote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
fotobehang, gras, pizza's, walvisbotten, platte conservenblikjes, dode dieren, mensenhaar?
WAT?!?!
doe denk een vak van 1,2 m2 ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja, dat kon ook nog.
Heb je dr heel wat nodig, of doe je een stuk?
das toch die lekkere?quote:
Ik ookquote:
Zeg dan gewoon niksquote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Een vermoeden dat ik beter voor me kan houden
Ik ook.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ooken ik moest huilen.
[..]
Zeg dan gewoon niks!
Ik altijd wel een beetje, maar bij deze was het wel heel erg.quote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook.Ik moet de laatste tijd gewoon bijna bij elke aflevering huilen.
Ik roep iig niets over dat er trieste topicreports zijn ed.quote:Op maandag 2 november 2009 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ooken ik moest huilen.
[..]
Zeg dan gewoon niks!
ze gunde niemand iets tochquote:Op maandag 2 november 2009 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neemt niet weg dat ze niet zo aardig was
idd, heb ook nog nooit iemand zo zien huilen als ie afviel, maar goed, ze had het niet verwacht en ze ehm zei al dat ze niet tegen haar verlies konquote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
ze gunde niemand iets toch![]()
waarom weet ik dit
Omg over wie gaat dit?quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
idd, heb ook nog nooit iemand zo zien huilen als ie afviel, maar goed, ze had het niet verwacht en ze ehm zei al dat ze niet tegen haar verlies kon
Ik mijn moeder ook.quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Mwhehe, ik zie mn vriendin zich ook altijd groot houden als we een keer Grey's kijken
Mja, ze moest van mij HIMYM kijken dus moet ik ook een tegenprestatie doenquote:Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik mijn moeder ook.Maar het is ook gewoon zo lief.
En wat een vriend ben jij zeg, dat je mee kijkt naar Greys. Wat goed!
Oja, dat wilde ik zienquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat Fobiac jonge, echt een vet programma
Kankerspannend
Laatste reclameblok denk ik, dus nog een minuutje of 15quote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, dat wilde ik zien. Tot hoelaat duurt dat?
Hmm, nouja even checken danquote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Laatste reclameblok denk ik, dus nog een minuutje of 15
Je bedoelt de versie waar ze de modellen volgen tegelijk met Project Runway? Ik heb eigenlijk alleen de afleveringen zelf gekekenquote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar heb je net models gezien?
Nee, ik bedoel Benelux next top model, was even de naam kwijtquote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je bedoelt de versie waar ze de modellen volgen tegelijk met Project Runway? Ik heb eigenlijk alleen de afleveringen zelf gekekendownload ze telkens, net episode 11 gehad. Misschien een keertje die ook kijken maar
Maar nu waren ze ineens hier op TV
Dit seizoen is wel het saaist tot nu toe, want de twee meest interessante voor mijn gevoel waren bijna meteen naar huis gestuurd en een zo'n jongen zat er kei lang in alleen omdat ie knap was haha
Serieus, ik wist al gewoon dat je dat bedoelde omdat je dat hebt geript van zo'n andere gast hierquote:
Ik kijk het nuquote:
Jaquote:Op maandag 2 november 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
Vooral om het einde toen Izzie ging huilen toen haar haar uitviel.
Ik zie nu pas die bakkebaard baard hybrids in het grijs van een van die muzikantenquote:
Ik kan er totaal niet tegen als ik weet dàt er iets gepland moet worden en ik weet niet hoe of wat.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had het overigens niet over jou.
Duhquote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik had het overigens niet over jou.
Oh, ik poste op GSquote:
Ook voor jou:quote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
Héééééé, Cocaïne_!
quote:Op maandag 2 november 2009 23:27 schreef Crack_ het volgende:
Of moet ik nou zeggen "No shit sherlock" ?
quote:
Ik geloof het ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Maar 4EBE, ik ben een kloon volgens jou?
Ben je serieus?
Dat ik een kloon ben?quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel eigenlijk.
Like duh.quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, ze praat wel ERG Zotheidish.quote:Op maandag 2 november 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BLOTE KUTquote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Crack_ het volgende:
OKE WAT MOET ER OP MN BRIEFJE KOMEN TE STAAN !
kom op gers misschien regel jij mij ooitquote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Crack_ het volgende:
OKE WAT MOET ER OP MN BRIEFJE KOMEN TE STAAN !
En dan maken ze mij uit voor maagd.quote:Op maandag 2 november 2009 23:33 schreef gers het volgende:
[..]
kom op gers misschien regel jij mij ooit
zo ziet 4ebe er niet uitquote:
Ik ben nu ook aan het lerenquote:Op maandag 2 november 2009 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben al vanaf 11 uur thuis ofzo en heb al die tijd het leren uitgesteld. Ik ga er NU aan beginnen. En met NU bedoel ik mij kennende over een uurtje of 2.
Doe even normaalquote:
Bah, ga je toetsenbord wassenquote:Op maandag 2 november 2009 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, ik poste op GSEn nu zit de eau er nog in
jij bent toch een kloon?quote:
quote:
pics?quote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef Maisnon het volgende:
pfoepfoe ik heb mn Turken SC OP af... morgen extra veel leren omdat ik vanavond geen tijd daardoor had maarja 't was het waard![]()
Turken.quote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Turken op Fok! 161 - Maken een nieuwe OP
Hier staat ie voor de benieuwden
Met je stomme retorische vraag.quote:Op maandag 2 november 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
BP, al geneukt?
JA!!!1!1!~!1~!!!quote:Op maandag 2 november 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Dat is toch nog niet zo raar, of ben ik nou stom?
Joahquote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog met dat mokkel van je?
Ik mis Ataturkquote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Turken op Fok! 161 - Maken een nieuwe OP
Hier staat ie voor de benieuwden
Grmblquote:
Altijd leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Grmbl
Eerst zat ie er niet in. Toen moest ie er per sé in.
En toen moest ie er uit.dikke ruzie!
Zo snuif je nog eens wat op van andere culturenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik wist niet veel van de Turken en hun cultuur, maar wel dat er onderling nogal veel meningsverschillen zijn... en dat hebben ze bewezen
Afhankelijk zijn van iemand op internet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
Waar is onze medicijnman zotheid?
Ik wil weten hoelang ik moet wachten totdat ik veilig een 200mg ibuprofen kan innemen, als ik gedronken heb
Defineer veiligquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil weten hoelang ik moet wachten totdat ik veilig een 200mg ibuprofen kan innemen, als ik gedronken heb
Dat ik er niet van ga trippenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
ik heb een half jaar lang 2á3x500mg pijnstillers per dag genomen.. elke dag.. ook als ik ging zuipen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
Wacht nog 5 minuten, neem er dan 2 in en begin over een half uur weer te postenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ik er niet van ga trippen
Tussen 19:15-21:45 zo'n 10 bier. Wanneer is het dan weer veilig?
Ik had vanmiddag wel diarree of valt dat onder darmklachten?quote:Vraag:
Is het gevaarlijk om ibuprofen en alcohol samen te nuttigen?
Antwoord:
Ibuprofen kan, mits in de dosering aangegeven volgens de bijsluiter gecombineerd worden met het drinken van alcohol. Maar als u last heeft van maagklachten kunnen deze bij het gebruik van Ibuprofen verergeren.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:45 schreef Siniti het volgende:
Nooit geweten dat Japsnars een junkie was
Hij is alcoholist, geen junkie!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:45 schreef Siniti het volgende:
Nooit geweten dat Japsnars een junkie was
Ik heb hem zojuist maar ingenomenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik zeg doen.
Het beste kan je wachten tot al je alcohol is uitgewerkt, maar goed, dat is aantal glazen * 1 1/2 uur, erg lang dus.
BWHEHEHE NU GA JE DOOD.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist maar ingenomen
Wat doe je met mijn quote?quote:
Ik ben niet kaler aan het worden. Ik ben altijd al zo.quote:
Ik liep dus vanmiddag door delft toen we op de markt voorbij een etalage van een apotheek liepen en deze etalage stond vol met samples, producten en reclame van ene bepaald haargroeimiddel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben niet kaler aan het worden. Ik ben altijd al zo.
quote:
Kan ik niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou jij niet al 2,5 uur geleden gaan slapen?
De Wallen in Amsterdam vallen er in het niets bij, de grootste Nederlandse attractie zijn nu immers jouw wallen.quote:
die.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De Wallen in Amsterdam vallen er in het niets bij, de grootste Nederlandse attractie zijn nu immers jouw wallen.
MBOquote:
Hij zit hier naast mequote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ben dat knulletje nu aan het uitleggen hoe je moet wortel trekken.
Ik bedoelde meer de wortel van 256quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |