quote:
pics?quote:Op maandag 2 november 2009 23:39 schreef Maisnon het volgende:
pfoepfoe ik heb mn Turken SC OP af... morgen extra veel leren omdat ik vanavond geen tijd daardoor had maarja 't was het waard![]()
Turken.quote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Turken op Fok! 161 - Maken een nieuwe OP
Hier staat ie voor de benieuwden
Met je stomme retorische vraag.quote:Op maandag 2 november 2009 23:46 schreef Florian_ het volgende:
BP, al geneukt?
JA!!!1!1!~!1~!!!quote:Op maandag 2 november 2009 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Dat is toch nog niet zo raar, of ben ik nou stom?
Joahquote:Op maandag 2 november 2009 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heb je nog met dat mokkel van je?
Ik mis Ataturkquote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef Maisnon het volgende:
Turken op Fok! 161 - Maken een nieuwe OP
Hier staat ie voor de benieuwden
Grmblquote:
Altijd leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Grmbl
Eerst zat ie er niet in. Toen moest ie er per sé in.
En toen moest ie er uit.dikke ruzie!
Zo snuif je nog eens wat op van andere culturenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik wist niet veel van de Turken en hun cultuur, maar wel dat er onderling nogal veel meningsverschillen zijn... en dat hebben ze bewezen
Afhankelijk zijn van iemand op internet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
Waar is onze medicijnman zotheid?
Ik wil weten hoelang ik moet wachten totdat ik veilig een 200mg ibuprofen kan innemen, als ik gedronken heb
Defineer veiligquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil weten hoelang ik moet wachten totdat ik veilig een 200mg ibuprofen kan innemen, als ik gedronken heb
Dat ik er niet van ga trippenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
ik heb een half jaar lang 2á3x500mg pijnstillers per dag genomen.. elke dag.. ook als ik ging zuipen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
Wacht nog 5 minuten, neem er dan 2 in en begin over een half uur weer te postenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ik er niet van ga trippen
Tussen 19:15-21:45 zo'n 10 bier. Wanneer is het dan weer veilig?
Ik had vanmiddag wel diarree of valt dat onder darmklachten?quote:Vraag:
Is het gevaarlijk om ibuprofen en alcohol samen te nuttigen?
Antwoord:
Ibuprofen kan, mits in de dosering aangegeven volgens de bijsluiter gecombineerd worden met het drinken van alcohol. Maar als u last heeft van maagklachten kunnen deze bij het gebruik van Ibuprofen verergeren.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:45 schreef Siniti het volgende:
Nooit geweten dat Japsnars een junkie was
Hij is alcoholist, geen junkie!quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:45 schreef Siniti het volgende:
Nooit geweten dat Japsnars een junkie was
Ik heb hem zojuist maar ingenomenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik zeg doen.
Het beste kan je wachten tot al je alcohol is uitgewerkt, maar goed, dat is aantal glazen * 1 1/2 uur, erg lang dus.
BWHEHEHE NU GA JE DOOD.quote:Op dinsdag 3 november 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist maar ingenomen
Wat doe je met mijn quote?quote:
Ik ben niet kaler aan het worden. Ik ben altijd al zo.quote:
Ik liep dus vanmiddag door delft toen we op de markt voorbij een etalage van een apotheek liepen en deze etalage stond vol met samples, producten en reclame van ene bepaald haargroeimiddel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben niet kaler aan het worden. Ik ben altijd al zo.
quote:
Kan ik niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou jij niet al 2,5 uur geleden gaan slapen?
De Wallen in Amsterdam vallen er in het niets bij, de grootste Nederlandse attractie zijn nu immers jouw wallen.quote:
die.quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De Wallen in Amsterdam vallen er in het niets bij, de grootste Nederlandse attractie zijn nu immers jouw wallen.
MBOquote:
Hij zit hier naast mequote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ben dat knulletje nu aan het uitleggen hoe je moet wortel trekken.
Ik bedoelde meer de wortel van 256quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |