GE mist PAUL JAMBERSquote:Op maandag 2 november 2009 22:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, wij geven elkaar toch geen hints over zulke dingen of mis ik iets
ik wil hem knuffelen, hopelijk leest ie dit, t was een hint naar hem toe, dacht bijna dat hij achter jouw account zatquote:
Nee jouw niveau is wel mooi. Mooie demonstratie heb je net gegeven.quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, laten we gezellig doen, elkaar knuffelen enzo, echt leuk hier
JE WIL NIET WETEN HOE GOED HET ME T ME GAAT, neef (om het nog beter te maken)quote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar voor de rest gaat het wel goed met je?
Denk dat zij met haar 16 jaar nu al boven jouw intelligentie-niveau zit...quote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee jouw niveau is wel mooi. Mooie demonstratie heb je gegeven.
Maar goed eigenlijk ben ik dom, ik ga een discussie aan met 16-jarige pubers.
meteen dom als je discussie aangaat met 16-jarige pubersquote:Op maandag 2 november 2009 22:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee jouw niveau is wel mooi. Mooie demonstratie heb je net gegeven.
Maar goed eigenlijk ben ik dom, ik ga een discussie aan met 16-jarige pubers.
Ik denk het niet hoor.quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Denk dat zij met haar 16 jaar nu al boven jouw intelligentie-niveau zit...
Want jouw opleiding is?quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor.![]()
Sterker nog, ik weet zeker van niet.
Klopt.quote:Op maandag 2 november 2009 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meteen dom als je discussie aangaat met 16-jarige pubers
nee, jij bent geweldig en slim
Heb je deze al gezien?quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil deze film zooo graag zien. Ik zoek al een week of zo, maar echt nergens kan ik hem vinden.![]()
Ik stuur ze even een mail.quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil deze film zooo graag zien. Ik zoek al een week of zo, maar echt nergens kan ik hem vinden.![]()
Vaak genoeg gezegd. Beter oplettenquote:
hoe ?quote:Op maandag 2 november 2009 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor.![]()
Sterker nog, ik weet zeker van niet.
Is dit een soortgelijke film?quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3353641606285961346&ei=wUzvSo_gG9mC-Abc_9mrBw&q=mustafa&hl=nl#
Jeej.quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik stuur ze even een mail.. Misschien dat het verkocht wordt of op Google Videos gezet wordt ofzo.
Veel uitspraken die ik doe kloppen, maar dit hoort dus bij wat niet klopt.quote:
Het is een documentaire over het leven van Atatürk. Het is van een jaar geleden ofzo, dacht ik; best nieuw.quote:
Vertel me, wat maakt juo slimmer?quote:Op maandag 2 november 2009 22:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezegd. Beter opletten![]()
Opleiding zegt niet zoveel trouwens.
Maar als het toch zo graag wilt weten ben nu 1e jaars op de universiteit.
Interessant! Ik zal de link opslaan en 'm morgen kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is een documentaire over het leven van Atatürk. Het is van een jaar terug ofzo, dacht ik, best nieuw.
Heb je hem gezien? En zo ja wat vond je?quote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3353641606285961346&ei=wUzvSo_gG9mC-Abc_9mrBw&q=mustafa&hl=nl#
Die was een tijdje geleden ook op TV te zien. Ik kon het toen niet kijken, want ik had toetsweek. Maar er was ook veel kritiek op die film, toch? Maar veel mensen moesten aan het eind van de film huilen, had ik gehoordquote:Op maandag 2 november 2009 22:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?
Ik vond 'm best aardig, maar ik heb gehoord dat ie veel (negatieve) kritiek heeft gekregen: dat sommige dingen erin niet kloppen met de werkelijkheid, etc. De inhoud van de kritiek heb ik echter niet gelezen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je hem gezien? En zo ja wat vond je?
Ja die kritiek was mij ook bekend.quote:Op maandag 2 november 2009 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond 'm best aardig, maar ik heb gehoord dat ie veel (negatieve) kritiek heeft gekregen: dat sommige dingen erin niet kloppen met de werkelijkheid, etc. De inhoud van de kritiek heb ik niet gelezen.
Het laat in ieder geval een Atatürk zien die ik niet eerder heb gezien; een veel persoonlijkere en kwetsbaardere Atatürk.
Nou, kun je 'm nu alsnog bekijken dan. Het is, naar mijn mening, best een goeie docu.quote:Op maandag 2 november 2009 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Die was een tijdje geleden ook op TV te zien. Ik kon het toen niet kijken, want ik had toetsweek. Maar er was ook veel kritiek op die film, toch? Maar veel mensen moesten aan het eind van de film huilen, had ik gehoord.
quote:
quote:Anadolu'nun Kayip Sarkilari / Lost Songs of Anatolia
to me
show details 22:36 (1 minute ago)
<< For English, please read below >>
Degerli dostlar,
Bu bir otomatik cevaplandirmadir.
Anadolu'nun Kayip Sarkilari projesi ile ilgili cok sayida benzer posta aldigimiz icin oncelikle sorunuzun asagida genel-bilgiler bolumunde cevaplanmis olabilecegini dikkatinize sunmak istiyoruz. Farkli bir konuda sorunuz olursa lutfen mesajinizi:
mailadres@website.com
adresine tekrar gonderiniz.
Genel-bilgiler:
Filmimiz onumuzdeki aylarda vizyona girecektir. Albüm CD'si ve DVD'si de henüz satışa çıkmamıştır.
Gelismeleri web-sitemizden izleyebilir ya da asagidaki facebook linkine girip uye olarak otomatik haber alabilirsiniz.
http://www.facebook.com/group.php?gid=12439066985
Ilginize tesekkur ederiz.
A.K.S. ekibi
Turkse opa's en oma'squote:
quote:
Jep, Anadolu'nun Kayıp Şarkıları (Lost Songs of Anatolia).quote:Dit hoort dus bij die film waar jullie het eerst over hadden.
Die is nog under construction.quote:Wat wordt de OP eigenlijk?
Ach, gosh. Zijn ze niet liefquote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Vuurwerk Tom zou "PAS OP, PAS OP! Wat mooi, hè?! WAT EEN MOOI DING!" brullen bij het aanschouwen van dit machtigprachtig kunstwerk.quote:
Jaaa, erg mooi! Veel fijner ook.quote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Zo ik heb hem nog iets mooier gemaakt door de tekst wat meer te centreren met wat truukjes
Nu staan de topic titels niet meer voluit... misschien vinden jullie dat minder, kijk maar
Check mn post iig opnieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |