altijd mond vol van goede moslim zijn, maar als je zelf iets moet uitleggen, het doen met la.quote:
"ozurlumusun", als jij dat een normale vraag vind, jammer, had trouwens niet anders van je verwacht, maar ik vind het niet juist om dat te vragen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kon het ook anders benaderen.
Ik betrek alles wat jij zegt op jou. Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Jullie zijn beiden niet netjes geweest tegenover elkaner.
Dit is echt een belediging jegens mij.quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
altijd mond vol van goede moslim zijn, maar als je zelf iets moet uitleggen, het doen met la.
Betere wereld begint bij jezelf.
Het is heel normaal om "ozurlumusun" te zeggenquote:Op maandag 2 november 2009 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe ziek ik praat? Jezus, volgens mij is er juist iets mis met jou. Lees je reacties eens na, psycho.
ja precies met 4 s aan het eind ookquote:Op maandag 2 november 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
hassanaaattssss
is dit de correcte spelwijze dan?
Denk je werkelijk dat ik geen scheldwoorden meer ken? Dat ik niks meer te zeggen heb? Het enige wat jij doet is mij napraten. Lees je reacties maar na. Nou hou ik op. Echt waar, dit gaat gewoon nergens meer over.quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
"ozurlumusun", als jij dat een normale vraag vind, jammer, had trouwens niet anders van je verwacht, maar ik vind het niet juist om dat te vragen.
Sonunda sozleri bitti, diyecek laf bulamadi. Agzi kapandi, duvara yapisti. Basladi ' het gaat nergens over meer' diye. Kolaymis onun strateji, onun gibi dingillerden ancak bukadarini yapar, respect man!!
hhahahhaha, kizim, het was geen wedstrijdje meeste scheldwoorden kennenquote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ik geen scheldwoorden meer ken? Dat ik niks meer te zeggen heb? Het enige wat jij doet is mij napraten. Lees je reacties maar na. Nou hou ik op. Echt waar, dit gaat gewoon nergens meer over.
1: Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit is echt een belediging jegens mij.
1. Ik heb nergens gesteld een goede Moslim te zijn, dit weet alleen Allah, het zou dan ook erg dom zijn van mij om zo een statement te maken
2. Volgens mij was mijn uitleg duidelijk genoeg
3. Ik snap niet waarom jij zo hard uit de hoek moet komen hier? Heb je opgekropte agressie of jaloezie tegenover mij?
Het kon iets mooier verpakt zijn? Dude, jij bent echt pietje precies zoals ik al gister zei, en het klopt ook nog. Nou voor jou zal ik voortaan nog een spellingschecker erover heen gooien en msn consulteren en daarna pas postenquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
1: Dat zeg ik ook niet
2: Beetje kon wel iets mooier zijn verpakt
3: valt toch wel mee.
Mijn Osmaans is beter dan mijn Turksquote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en dan mijn turks slecht noemen
Is goed.quote:Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het kon iets mooier verpakt zijn? Dude, jij bent echt pietje precies zoals ik al gister zei, en het klopt ook nog. Nou voor jou zal ik voortaan nog een spellingschecker erover heen gooien en msn consulteren en daarna pas posten
Nee, het was een discussie op hoog intellectueel niveau.quote:Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hhahahhaha, kizim, het was geen wedstrijdje meeste scheldwoorden kennen![]()
![]()
Ik keur haar gedrag niet goed. Ik keur haar gedrag ook af.quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
"ozurlumusun", als jij dat een normale vraag vind, jammer, had trouwens niet anders van je verwacht, maar ik vind het niet juist om dat te vragen.
Sonunda sozleri bitti, diyecek laf bulamadi. Agzi kapandi, duvara yapisti. Basladi ' het gaat nergens over meer' diye. Kolaymis onun strateji, onun gibi dingillerden ancak bukadarini yapar, respect man!!
bijna nooit.quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Burakius het volgende:
Hebben jullie nooit dat als je Turks praat, dat je gewoon woorden niet kunt uitspreken door al die vervoegingen aan het einde van een woord: Tuz ucuzluyacaktir en zulke dingen.
Senin reactielarima cevap yazdigimdan, bu tur seyler cikiyor. Reactie boyle olunca, ona gelecek cevapta aynen oyle olur. Ne bekledin, seni padisah karisi gibi agirliyacagimi mi? Isim gucum yok, bide nasil reactie yazacagimi sen anlatacaksin bana. Open discussie lieve schat, istedigim gibi cevap veririm OFNIET? Ga leren, senin benimle konusman icin daha 10 firin ekmek yemen lazim cnmquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het was een discussie op hoog intellectueel niveau.
Spatie. Vragende zin.quote:Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Heb je een (geestelijke) beperking?''
Het is trouwens 'Özürlü müsün?'.
haha okquote:Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mijn Osmaans is beter dan mijn Turks
Nee, dit is echt niet jouw Turks, hahah wie helpt je?quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Senin reactielarima cevap yazdigimdan, bu tur seyler cikiyor. Reactie boyle olunca, ona gelecek cevapta aynen oyle olur. Ne bekledin, seni padisah karisi gibi agirliyacagimi mi? Isim gucum yok, bide nasil reactie yazacagimi sen anlatacaksin bana. Open discussie lieve schat, istedigim gibi cevap veririm OFNIET? Ga leren, senin benimle konusman icin daha 10 firin ekmek yemen lazim cnm
nee, ik heb het wel met 1 woord heel ergquote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Burakius het volgende:
Hebben jullie nooit dat als je Turks praat, dat je gewoon woorden niet kunt uitspreken door al die vervoegingen aan het einde van een woord: Tuz ucuzluyacaktir en zulke dingen.
meester keurt niemands gedrag goed, gelijke behandeling!!!quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik keur haar gedrag niet goed. Ik keur haar gedrag ook af.
(Praat even Nederlands.)
Wat ik tegen jou zeg, geldt ook voor haar. Maak niet uit wanneer, je gaat niet dreigen. Het liep uit de hand op het moment dat jullie zo kwaad waren dat jullie het niet meer onder controle hadden. Of het kan ook zijn dat jullie helemaal niet kwaad waren, maar blijf elkaar gewoon met respect behandelen. (Ik gebruik dat woord echt liever niet, ik haat het woordje 'respect'.)
Kalmeer, lees even alles terug. En probeer even te denken hoe de persoon tegenover jou zich zou voelen nadat je dat allemaal hebt gezegd.
Nogmaals, geldt voor beiden.
Uzungolquote:
Jammer burak abiquote:Op maandag 2 november 2009 22:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee, dit is echt niet jouw Turks, hahah wie helpt je?
En zo'n denigrerende toon helpt ook niet. Sowieso, wat wil je bereiken met zo'n taal? Denk je dat ze onder de indruk zal raken?quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Senin reactielarima cevap yazdigimdan, bu tur seyler cikiyor. Reactie boyle olunca, ona gelecek cevapta aynen oyle olur. Ne bekledin, seni padisah karisi gibi agirliyacagimi mi? Isim gucum yok, bide nasil reactie yazacagimi sen anlatacaksin bana. Open discussie lieve schat, istedigim gibi cevap veririm OFNIET? Ga leren, senin benimle konusman icin daha 10 firin ekmek yemen lazim cnm
Niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 22:08 schreef Burakius het volgende:
Sorry we dalen wel weer af naar jouw niveau als je dat wilt?quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef IHVK het volgende:
Wat een niveau. Petje af hoor.
ja, ze moet m'n voeten kussenquote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
En zo'n denigrerende toon helpt ook niet. Sowieso, wat wil je bereiken met zo'n taal? Denk je dat ze onder de indruk zal raken?
Ik had echt niet verwacht dat jullie op het geringste al op zo'n niveau zouden schelden. Maar dat ben ik blijkbaar.quote:Op maandag 2 november 2009 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meester keurt niemands gedrag goed, gelijke behandeling!!!
quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alleen bij die.quote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Ken je deze trouwens?
''Çekoslovakyalılaştıramadıklarımızdanmısınız?''
Damn, dan heb ik officieel de meest beroerde Turkse taalkennis.quote:
ja, laten we gezellig doen, elkaar knuffelen enzo, echt leuk hierquote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sorry we dalen wel weer af naar jouw niveau als je dat wilt?
Die gebruik ik dagelijks.quote:Op maandag 2 november 2009 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Ken je deze trouwens?
''Çekoslovakyalılaştıramadıklarımızdanmısınız?''
kus mn voetenquote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent je zelf echt belachelijk aan het maken.
Is dit een hint naar mij ?quote:Op maandag 2 november 2009 22:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, laten we gezellig doen, elkaar knuffelen enzo, echt leuk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |