zij vraagt "ozurlumusun", vind jij dat normaal? In wat voor zieke wereld leven jullie?quote:Op maandag 2 november 2009 21:49 schreef zarGon het volgende:
Mneh, ik had jullie volwassener verwacht.
je lult gewoon bullshit, mongooltjequote:Op maandag 2 november 2009 21:50 schreef Bortecinem het volgende:
Omdat we onderhand zo ver verwijderd zijn van het onderwerp waar we over discussieerden, dat het echt te dom voor woorden is om nog verder op jou te reageren.. Ik bedoel, kijk naar je reacties. Puahahaha.
Zij vraagt. Jij dreigt.quote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zij vraagt "ozurlumusun", vind jij dat normaal? In wat voor zieke wereld leven jullie?
ik zal het proberenquote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Burakius het volgende:
Emel, chill buurmeisje.
Borticinem: mondje houden en doe normaal.
Niet meteen, kijk hoe ziek ze praat, volgens mij is er iets mis met haar. Ze kon het ook anders benaderen.quote:
Hurafe = bijgeloof. Je hebt wel Google, hoop ik.quote:Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hurafe is eerlijk gezegd? Eindelijk. Ik ga IETS leren op Fok!. TELL ME!
quote:Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hurafe is eerlijk gezegd? Eindelijk. Ik ga IETS leren op Fok!. TELL ME!
Hurafe. Het is ook echt een vet woord. En ik dacht jij komt wel met een leuke beschrijving ofzo. Weer wat geleerd iig. Hurafe Hurafe Hurafe Hurafe.quote:Op maandag 2 november 2009 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hurafe = bijgeloof. Je hebt wel Google, hoop ik.
Het woord hurafe: geen mening over.quote:
Ik wist het echt niet? Ik dacht meer dat bijgeloof zoiets was als bidat, iets toevoegen enzo. Are you shocked?quote:
Jij kon het ook anders benaderen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet meteen, kijk hoe ziek ze praat, volgens mij is er iets mis met haar. Ze kon het ook anders benaderen.
Hoe ziek ik praat? Jezus, volgens mij is er juist iets mis met jou. Lees je reacties eens na, psycho.quote:Op maandag 2 november 2009 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet meteen, kijk hoe ziek ze praat, volgens mij is er iets mis met haar. Ze kon het ook anders benaderen.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik wist het echt niet? Ik dacht meer dat bijgeloof zoiets was als bidat, iets toevoegen enzo. Are you shocked?
watquote:Op maandag 2 november 2009 22:00 schreef Burakius het volgende:
Het leuke is, dat Magnificent nu sevap heeft gekregen. Elke keer als ik hurafe leer aan iemand anders, krijgt hij gewoon hassanaaattssss. Goede businessss Magni
sevap la sevapquote:
Hey ik ben pas 3-4 jaar bezigquote:Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Ja, ik ben verbaasd. Niets persoonlijks, maar meer door je achtergrond. Islam en dergelijke. Ik dacht dat je het woord wel zou kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |