abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74331944
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:01 schreef Burakius het volgende:

[..]

sevap la sevap
altijd mond vol van goede moslim zijn, maar als je zelf iets moet uitleggen, het doen met la.

Betere wereld begint bij jezelf.
pi_74331956
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij kon het ook anders benaderen.

Ik betrek alles wat jij zegt op jou. Waar er twee vechten hebben er twee schuld. Jullie zijn beiden niet netjes geweest tegenover elkaner.
"ozurlumusun", als jij dat een normale vraag vind, jammer, had trouwens niet anders van je verwacht, maar ik vind het niet juist om dat te vragen.
Sonunda sozleri bitti, diyecek laf bulamadi. Agzi kapandi, duvara yapisti. Basladi ' het gaat nergens over meer' diye. Kolaymis onun strateji, onun gibi dingillerden ancak bukadarini yapar, respect man!!
Ik ben een pure Turk.
pi_74331975
hassanaaattssss

is dit de correcte spelwijze dan?
pi_74332012
Ik zei nog dat ruzie niet leuk was.
pi_74332017
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

altijd mond vol van goede moslim zijn, maar als je zelf iets moet uitleggen, het doen met la.

Betere wereld begint bij jezelf.
Dit is echt een belediging jegens mij.

1. Ik heb nergens gesteld een goede Moslim te zijn, dit weet alleen Allah, het zou dan ook erg dom zijn van mij om zo een statement te maken
2. Volgens mij was mijn uitleg duidelijk genoeg
3. Ik snap niet waarom jij zo hard uit de hoek moet komen hier? Heb je opgekropte agressie of jaloezie tegenover mij?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74332020
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:00 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe ziek ik praat? Jezus, volgens mij is er juist iets mis met jou. Lees je reacties eens na, psycho.
Het is heel normaal om "ozurlumusun" te zeggen
Ik ben een pure Turk.
pi_74332036
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
hassanaaattssss

is dit de correcte spelwijze dan?
ja precies met 4 s aan het eind ook
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_74332049
Wat is ozurlumusun trouwens?
pi_74332055
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

"ozurlumusun", als jij dat een normale vraag vind, jammer, had trouwens niet anders van je verwacht, maar ik vind het niet juist om dat te vragen.
Sonunda sozleri bitti, diyecek laf bulamadi. Agzi kapandi, duvara yapisti. Basladi ' het gaat nergens over meer' diye. Kolaymis onun strateji, onun gibi dingillerden ancak bukadarini yapar, respect man!!
Denk je werkelijk dat ik geen scheldwoorden meer ken? Dat ik niks meer te zeggen heb? Het enige wat jij doet is mij napraten. Lees je reacties maar na. Nou hou ik op. Echt waar, dit gaat gewoon nergens meer over.
pi_74332062
burakius en zeggen dat hij een goede moslim is, het moet niet mooier worden
Ik ben een pure Turk.
pi_74332081
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat ik geen scheldwoorden meer ken? Dat ik niks meer te zeggen heb? Het enige wat jij doet is mij napraten. Lees je reacties maar na. Nou hou ik op. Echt waar, dit gaat gewoon nergens meer over.
hhahahhaha, kizim, het was geen wedstrijdje meeste scheldwoorden kennen
Ik ben een pure Turk.
pi_74332089
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dit is echt een belediging jegens mij.

1. Ik heb nergens gesteld een goede Moslim te zijn, dit weet alleen Allah, het zou dan ook erg dom zijn van mij om zo een statement te maken
2. Volgens mij was mijn uitleg duidelijk genoeg
3. Ik snap niet waarom jij zo hard uit de hoek moet komen hier? Heb je opgekropte agressie of jaloezie tegenover mij?
1: Dat zeg ik ook niet
2: Beetje kon wel iets mooier zijn verpakt
3: valt toch wel mee.
pi_74332102
quote:
en dan mijn turks slecht noemen
Ik ben een pure Turk.
pi_74332115
quote:
ben je gehandicapt betekent het?

En hou het Nederlands alsjeblieft.
pi_74332118
quote:
"Ben je gehandicapt?"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2009 22:06:15 ]
pi_74332128
oja, die reactie over burakius, voordat jullie het verkeerd zien:
ik bedoelde burakius en zeggen dat hij zichzelf een goede moslim noemt, het moet niet mooier worden hier.
Ik ben een pure Turk.
pi_74332139
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef IHVK het volgende:

[..]

1: Dat zeg ik ook niet
2: Beetje kon wel iets mooier zijn verpakt
3: valt toch wel mee.
Het kon iets mooier verpakt zijn? Dude, jij bent echt pietje precies zoals ik al gister zei, en het klopt ook nog. Nou voor jou zal ik voortaan nog een spellingschecker erover heen gooien en msn consulteren en daarna pas posten
pi_74332169
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

en dan mijn turks slecht noemen
Mijn Osmaans is beter dan mijn Turks
pi_74332174
Ik heb nergens gezegd dat hij zich een goede moslim noemt.
pi_74332191
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:06 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het kon iets mooier verpakt zijn? Dude, jij bent echt pietje precies zoals ik al gister zei, en het klopt ook nog. Nou voor jou zal ik voortaan nog een spellingschecker erover heen gooien en msn consulteren en daarna pas posten
Is goed.
pi_74332192
quote:
''Heb je een (geestelijke) beperking?''

Het is trouwens 'Özürlümüsün?'.
pi_74332213
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

hhahahhaha, kizim, het was geen wedstrijdje meeste scheldwoorden kennen
Nee, het was een discussie op hoog intellectueel niveau.
pi_74332225
Hebben jullie nooit dat als je Turks praat, dat je gewoon woorden niet kunt uitspreken door al die vervoegingen aan het einde van een woord: Tuz ucuzluyacaktir en zulke dingen.
pi_74332235
Maar goed, speelkwartier is over.
pi_74332245
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik keur haar gedrag niet goed. Ik keur haar gedrag ook af.

(Praat even Nederlands.)

Wat ik tegen jou zeg, geldt ook voor haar. Maak niet uit wanneer, je gaat niet dreigen. Het liep uit de hand op het moment dat jullie zo kwaad waren dat jullie het niet meer onder controle hadden. Of het kan ook zijn dat jullie helemaal niet kwaad waren, maar blijf elkaar gewoon met respect behandelen. (Ik gebruik dat woord echt liever niet, ik haat het woordje 'respect'.)

Kalmeer, lees even alles terug. En probeer even te denken hoe de persoon tegenover jou zich zou voelen nadat je dat allemaal hebt gezegd.

Nogmaals, geldt voor beiden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2009 22:09:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')